ID: 71259
~kierowca 2014-06-04 16:00:09 | witam mam kłopot z olejem silnikowym bo pokazał mi się w paliwie i nie wiem od czego mam zacząć naprawe | |||
~ktosik 2014-06-04 16:08:12 | od znalezienia serwisu | |||
~kierowca 2014-06-04 16:23:27 | kolego jak tak masz pomagać to lepiej zaszyj się pod kołdro u mamusi i poczekaj aż dorośniesz | |||
~ktosik 2014-06-04 16:42:02 | kierowca - jak masz naprawiac, to najpierw do szkoly idz. | |||
~warsztat sochaczew 2014-06-09 23:21:46 | Jak pokazał się w paliwie, to rozszczelniły się pompy, pompa niskiego ciśnienia lub uszczelnienia wtryskiwaczy. Zapraszam 660-984-552 | |||
~Warsztat sulechów 2014-07-22 13:14:47 | Jak macie problem z silnikami Daf z braniem dużej ilośći oleju naprawimy silniki i skrzynie biegów wszystkie z gwarancją Zapraszmy 601786560 | |||
~wargol 2014-07-22 13:31:24 | Ja mysle zeby wymienic uszczelniacze | |||
~krzyś 2014-07-22 14:27:33 | witam wszystkich ja mam dafa z 2008 z maja 460 oleju nie bierze, auto serwisowane kupiłem go w niemczech i wszystko jest ok, ma przejechane 680000 tysięcy, kabina wysoka naprawde fajne auto, nie trzeba oszczędzać na oleju. | |||
~DAF EEV 2014-11-11 18:54:29 | Witam mam okazję kupić Daf XF 105 460 EEV z grudnia 2008roku, jak myślicie bedzie brał olej czy nie. Można to rozpoznać po kodzie silnika. Na co zwrócić uwagę? | |||
max-daf
2014-11-18 21:58:52 | Witam. Nie powinien już brać oleju, problem tuleji i tłoków został usunięty wraz w połową roku 2008. Jak auto jest z grudnia to nie masz sie raczej czego obawiać ( chyba że był extremalnie użytkowany) podaj numer ramy tego dafika postaram się sprawdzić czy było coś robione. | |||
~tomek przewożnik 2015-08-02 14:16:37 | DAF XF 105 460km z 2008r problem z bardzo wysokim ciśnieniem powietrza w zbiorniku paliwa | |||
~ktosik 2015-08-02 14:22:00 | udroznij odpowietrznik. w zbiorniku to raczej podcisnienie bedzie, a nie cisnienie | |||
~tomek przewożnik 2015-08-02 14:35:15 | po uruchomieniu silnika to po minucie pracy jest kilka atmosfer powietrza w dużym zbiorniku prawdopodobnie powietrze idzie z przewodu co paliwo wraca każdy ręce rozkłada niewiadomo z czego to się bierze na zbiorniku odpowietrznik jest drożny ten co na smoku jest | |||
ese
2015-08-02 14:39:35 | Powietrze, czy spaliny? Kiedyś, przy tradycyjnej pompie wtryskowej w jednym wtryskiwaczu zawiesiła się iglica i przez powrót ciśnienie znad tłoka szło do zbiornika | |||
~tomek przewożnik 2015-08-02 14:55:55 | to jest powietrze | |||
~ktosik 2015-08-02 15:14:43 | kierowca zapomnial odlaczyc weza do przedmuchiwania zbiornika | |||
~ktosik 2015-08-02 15:15:43 | odkrec przewod powrotny i sprawdz czy tamtedy robi kompresje | |||
Kollo
2015-08-22 07:27:49 | Pęknięta głowica :/ daj głowice na sprawdzenie, innej przyczyny nie widzę kolego. Pozdrawiam | |||
~czesio 2015-08-22 11:50:26 | Jakie zużycie oleju? Mam data 105/410 z 2008r przebieg 770tys i dolewam 5 litrów na 70000tys bo po tylu robię wymianę | |||
~kierowca 2015-11-30 17:33:25 | ja mam dafa z 2008r. jednym slowem zlom. | |||
~manager 2017-01-23 14:35:51 | A jaki olej lejesz? Bo ja teraz jak zmieniłem na Revline to problem jakby znikł. Może to prawda, że wybór oleju ma także tutaj znaczenie.. Na Revline jeździ dużo więcej i silniejsze auto i chyba najmniej korowodów | |||
~zcx 2017-01-23 14:48:55 | manger tego revline to nalej sobie do lepetyny, moze przestaniesz pisac bzdury. | |||
~kovcia82 2017-02-25 07:31:40 | moim zdaniem manager akurat ma racje, bo u mnie podobny problem zniknal jak zmienilem z revline na oleje od LucArt ; ) Jezeli sie olejow nie stosuje zgodnie z zaleceniami producenta to tak jest hehe | |||
~Wala 2017-04-08 07:37:00 | łatwo można sprawdzić czy auto podlega tzw. olejarz owi i w jakim zakresie. W jednych trzeba wymienić tuleje, pierścienie, sprężyny zaworowe a w innych jeszcze do tego szklanki Zapraszam do siebie takie silniki robimy 2, 3 w miesiącu tel. 603-923-925 | |||
~bardoniz 2017-04-27 13:28:41 | w moim przypadku oleje, które kupuje w Lucart też się sprawdzają, ale to nie revline tylko Liquid Molly - kovcia masz calkowita racje ze jak sie nie stosuje do zalecen producenta to pozniej sa problemy... coz trzeba myslec zanim sie cos zrobi :) | |||
~kierowca kochanki 2017-04-27 13:34:28 | Najprawdopodobniej masz tureckie pierścienie... wymień na oryginalne dafoskie... oryginalne tzn nie chińskie lub inne zamienniki, wymień tuleje... wszystko na oryginał... i będzie cacy... | |||
~cranol1 2017-05-08 13:41:34 | Hmmm.. bardoniz Lucart ma dobre oleje i nie tylko Liqui Moly ale tez np. Valvoline - ja mam ten, bo dla mojego silnika jest znacznie lepszy od Liqui ; ) Aczkolwiek warto sie w tym punkcie sprzedazowym zaopatrywac w takie rzeczy. | |||
Estepe
2017-05-17 19:49:39 | Daf xf 105 510km 2008r Pomoze ktos jak zdiagnozowac problem z tuleiami czy uszkodzona glowica?? Objawy to duze cisnienie w ukladzie chlodzenia (zbiorniczek wyrownawczy), wyrzuca plyn. Oleju bierze ok 1l na 1000km Sprawdzanie plynem na obecnosc co2 w zbiorniczku nic nie dalo, plyn nie zmienil koloru. Kompresor wymieniony Zapozn alem sie z wypowiedziami na forum i innymi informacjami zastanawiam sie dlaczego plyn nie zmienil koloru z niebieskiego na zolty, plyn ok po zetknieciu z co2 zmienia kolor. | |||
~Lotto 2017-11-22 23:49:41 | Opadnięta lub pęknięta tuleja, głowice daf ma bardzo solidne. | |||
~budyn 2017-11-23 00:00:04 | Przerobilem wiele roznych marek oleju do Dafa i najmniejsze ubytki daf wykazuje na Castrol Low saps, Przebiegi miedzy przegladami 90 tys. |