Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

UPADŁOSC FIRM BO KRYZYS? POTEM BRAK KIEROWCÓW.

ID: 68148


Firmy zasłaniaja sie tym niby kryzysem, mam wielu znajomych, którzy pracują w wielu rożnych branżach, u nich powstają trzecie zmiany ponieważ rosną zamówienia. Otrzymują premie itp. Zarobki za 5 dni pracy w tyg. ok 2200zł + premia. W transporcie pobono nic nie ruszyło. Dziwne? Kierowcy wciaz słyszą, beda zwolnienia, obnizki płac itp. Moim zdaniem jest to wykorzystywanie sytuacji, wielu z nas tak naprawde poważnie zaczelo myslec o zmianie zawodu. No bo po co tak tyrac jak inni zarabiają wiecej, widza sie z rodzina codziennie. Jak wresci się własciciele obudza to zacznie nas brakowac i co tedy. Znów zaczną dzwonic, pozwolą zarobic. Oby nie było za póżno.

~john
*.204.38.1

Posty (956)

~Ł ysy
Przygłup ku ku. Mama emerytka dała jeść, możesz sobie spokojnie pojeździć paluchem po globusie?
Pamiętaj o pauzach.
~Pan Ordynator
Nie o pauzach, a odpoczynkach matole.
Ty się zresztą na tym nie znasz.
Jesteś za bardzo ograniczony, na takie tematy.
Lewe kwity, kradzież paliwa i dymanie, to jest glaca temat dla yełopa jakim jesteś.
~Pan Ordynator
Spadam spać.
A ty tu glaca znowu nie kwicz do rana.
Trzymaj fason obsrajnogo.
~patriko
Kiedys szefowej pokazalem wpisy glacy i 3 tauzeny z jakiegos watku przeczytala usmiala sie i mowi widzisz i jak ma byc normalnie jak takie oszolomy prowadza transport hehe tak-nadajecie sie na obserwacje psychiatryczna :)
~Pan Ordynator
Na szczęście rynek ich wypluwa.
Dlatego tyle kwiczą.
Nara.
~łysy
He he kamil do lopaty idz he he he
~łysy
Taky pewoznik jak ty calo gemba byl
Twardy72
Dane SAMAR:

"Natomiast w przypadku samochodów ciężarowych o DMC powyżej 6 ton w czerwcu tego roku w krajowych wydziałach komunikacji zostało zarejestrowanych 3 261 nowych pojazdów. Był to wynik o 26, 9% większy w porównaniu z czerwcem 2018 r. Od stycznia do czerwca br. w Polsce zarejestrowano 16 599 nowych ciężarówek, o 11, 3% więcej r/r"

OLX oferty pracy dla kierowców zawodowych:

3600 ogłoszeń.

Kryzys idzie, idzie, idzie i nie może dojść od 30 lat.
~bakun
Twardy jak się kryzys w 2008 zaczynał to na nową naczepe trzeba było czekać coś około pół roku bo się producenci nie wyrabiali. Także twój argument trochę słaby jest.
Nikifor1
Prawdziwy kryzys w transporcie po 89r to był w połowie lat dziewięćdziesiątych potem zaczelo się powoli to wszystko rozkręcać
~Pan Ordynator
Nie u wszystkich.
Glaca i reszta druciarzy dalej mają kryzysa.
~Pan Ordynator
Jak ma nie być kryzy u gumowca, skoro pojedzie taki do klienta i zaoliwi mu plac.
Wiadomo przecież że fqrfiony klient pogoni potem kijem dziada, i roboty więcej nie da.
~pijaczek czesio
tyłki niech sobie naoliwią niedlugo prokuratura sąd i pasiaki to czeka kazdego oszusta dziad transa :)
Anucha
Rynek psują globalne firmy, takie jak Waberer s


Węgierski gigant transportowy Waberer8217; s przedstawił wyniki za I kwartał tego roku. Po kiepskim 2018 roku przyszedł jeszcze gorszy początek 2019 r. Powodem pogarszającej się sytuacji firmy są ceny paliw i opłaty tranzytowe, a także wzrost płac krajowych. Flota ciężarówek ze słoneczkiem wyraźnie się skurczyła 8211; firma sprzedała część trucków.

Waberer8217; s International zakończył pierwszy kwartał tego roku ze stratą netto w wysokości 4, 4 mln euro. Sytuacja firmy nie poprawiła się niestety po 2018 r., który przyniósł straty netto na poziomie ok. 13, 9 mln euro. Choć w porównaniu do tego samego okresu zeszłego roku dochód firmy wzrósł nieznacznie (o 1, 8 proc. 8211; ze 178, 9 mln euro do 182, 2 mln euro), to zyski przed opodatkowaniem, odliczeniem odsetek i amortyzacji (EBITDA) osiągnięte w pierwszych trzech miesiącach 2019 r. spadły aż o 24 proc. (z 19, 9 na 15, 2 mln euro).

Powodu coraz trudniejszej sytuacji firma upatruje się w marżach pozostających pod presją dalszego wzrostu cen paliw, opłat drogowych i rosnących płac krajowych. W ramach działań ograniczających straty firma zdecydowała się na redukcję floty. Waberer8217; s nie tylko zrezygnował z zamówienia na 300 ciężarówek, ale i sprzedał jeszcze 241 ze swoich trucków.
Anucha
Słuchałem wywiadu działacza Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce,
Powiedział, że Waberer s jest w stanie funkcjonować jak z jednego auta zostanie tylko kilkaset euro. Mowa jest tu o 400 euro.
To właśnie oni między innymi zbijają stawki za fracht.

1

~mt.
To teraz wyobraz sobie, co zrobia przewoznicy typu Girteka, ktorzy przetargi wygrywaja na poziomie ministerialnym zanim informacja o nich podana zostanie do publicznej wiadomosci? Konczy sie pomalu sen kierowczyn o 8 z przodu. Kolega natychmiast sprzedal zestawy, ktore zostaly splacone. Niecierpliwie czeka az splaci nastepne. Tez sprzeda. W tym roku to trzeci przewoznik, ktorego znam, ktory zrezygnowal. Poprzednich dwoch moze nie bylo gigantami, kilkanascie zestawow, ale odpadli. Ten rok jest rokiem liczenia strat. Niestety

1

~3000zl
Kolejne szofery na bezrobociu.
Szofery wy naprawdę jesteście aż tak tępi?

Będziesz szoferu pracował jeszcze więcej za mniej. Tylko tak na siebie zarobisz.
Bezrobotne szofery zaniżają zarobki. W dodatku miliony ukraincow są wstanie pracować jeszcze taniej.
Do roboty lesery !
21/9. Tylko podwójne jazda zawsze na max.
Jedyny sposób rentowność floty.

1

~Pan Ordynator
Dziadygi bruk.
Tu nawet kwiczenie wam nie pomoże.
~pijaczek czesio
polski dziad musi przestrzegac plac minimalnych i innych dodatkow jesli nie czeka go dluga odsiadka i przepadek mienia. niedlugo pakiet mobilnosci wybije z hlowy niewolnicze systemy
~jarek ogarek
im wiecej firm upadnie tym lepiej dla kierowców zostaną tylko firmy z nowymi autami i płacące 10000 - oczywiscie pełny zus
~pijaczek czesio
zostanie tylko pic za bledy ale czarna kawe w wiezeniu :)
~Pan Ordynator
I pucowanie odbytu.
Anucha
Ja to rozumiem, jesteście źli sami na siebie, że za takie stawki dawaliście wykorzystywać się. :)
Jak człowiek coś umie i przede wszystkim, potrafi wysłowić się, to sobie poradzi wszędzie.
Ja nigdy nie pracowałem dla Polskiego przewoźnika.
Kilkanaście lat temu jeździłem w Transpais-ie. Firma która zatrudniała 100 polaków płaciła już w tamtych czasach 3000 euro.
Przy okazji pozdrawiam kolegów z Transpais koło Tarragony.
Jak zaczął się kryzys w Hiszpanii, przestałem pracować. Teraz po kilkunastu latach przerwy jeżdżę dla Holendra, kursy po UK w systemie 2/2.
~Transportowski
czesiu jeśli myślisz, ze płace minimalne są dla twojego dobra to od razu maszeruj w kolejkę pod Urzad Pracy.

1

~Transportowski
Bruk zalicza przewoźnicy zatrudniający barachło typu ku ku na muniu. Kumaci dawno pozbyli się szumowin i pozatrudnialu kierowców ze wschodu.

3

~Pan Ordynator
To uważaj kacapie aby cię któryś z nich nie wychędożył.
~Ł ysy
Już są wystawione na sprzedaż zestawy Stanwexu. ciekawe za ile pójdą. Kolesie z Daleszyc, Bodzentyna, Widełek mają zapchane place. Zawsze to oni skupowali pojazdy padaczce.

2

~Ł ysy
Anucha. Podajesz namacalne przykłady. Dla przygłupów z etransport twoje wywody nic nie znaczą. Oni wiedzą swoje. Przygłup ku ku ma monopol na racje. A jak mówi, że tak jest, tak być musi.

1

~bywalec
Jak ktoś ma trochę oleju w głowie to wie, że im więcej firm upadnie tym lepiej dla pozostałych na rynku a gorzej dla kierowców.
Pamiętajcie, że pracodawca nie zapłaci nigdy więcej niż musi.
Nikt nie zakłada i nie prowadzi firmy, żeby to pracownik miał dobrze, tylko żeby to pracodawca miał dobrze, a pracownik jest tylko niezbędnym albo zbędnym trybem w tym całym procederze ( zależy od działalności firmy).
Był czas, że kierowców brakowało, bo wzrastały wolumeny przewozowe i stado baranów dobierało zestawy w ciemno, później windowali stawki dla kierowców, bo nie było komu tym jeździć. Jednak bardzo szybko przyszła korekta i teraz będzie seria upadłości.
O tych większych poczytacie w necie a o setkach mniejszych nawet się nie dowiecie.

2

~Ł ysy
bywalec. Nie siej popeliny. Na Garbsenie było kilka wykładów na ten temat. Tamtejsze autorytety są innego zdania.

2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.98.60

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels