~ekonomista
| przecierz masz ustawowo napisane masz zaplacic minimalna krajowa plus diety ryczalty godziny za prace w de czy Fr i Musisz zaplacic tyle minimum. Wiec chcesz oszukiwac czy jak chcesz placic te 4 tysiace?? Napisz ze jestes oszustem albo wytlumacz. Ktos wymyslil zasady tej gry ale ty jestes tylko pionkiem i nie rozumiesz pracodawco za "pinć złoty" | | | |
~pracodawca
| minimum dieta wraz z ryczaltem to jest 75zl radze doczytac | | | |
~pracodawca
| ekonomista wiesz tyle co wypijesz, nie pisz jak nie rozumiesz | | | |
~Kierowca45
| Do, pracodawca, z małej litery!bedą jezdzic za 4000 tys desperaci ukraińcy białorusy swieżaki po zdaniu prawka bo taki białorus który robi 5lat w polsce to dzia-transa wyczuje z daleka. Życze powodzenia dla tych firm... Krótka droga do tego co spotkało niedawno firmę spod Góry Kalwari.. | | | |
~pracodawca
| Kierowca45 a myslisz dlaczego ta firma upadła, bo jakosc waszej pracy nijak sie ma do płacy,
za 8000-10000km miesiecznie sie nalezy 4000zl i tyle | | | |
~pracodawca
| zrozumcie ze balon można pompować aż w końcu pęknie | | | |
~Przewoźnik
| Panowie po co te przepychanki? Ja za 8 z kawałkiem mam pełną obsadę ukraińców. plus kolejka chętnych. Jak komuś to mało to niech szuka. Proste. A i Ukraińcy jeżdżą zdecydowanie dłużej. Ostatnio kumplowi porzuciłem 5 ukr. Podziękował po paru dniach | | | |
~Ł ysy
| Przewoźnik. Stara zasada, kto ma kasę, ten rozdaje karty.
Wielu kierowców zdaje sobie sprawę ze swej roli. Wiedzą, że bycie poza domem jest wpisane w ten zawód. Wiedzą, że zarobki w transporcie są bardzo dobre.
Tych kilku szoferskich de*ili piszących na etransport robi kierowcom krecią przysługę. Nie stanowią reprezentatywnej grupy dla szoferskiego środowiska. To kilku po je ba nych nieudaczników, złodziei wyplutych przez rynek pracy.
Takim mówimy spier da lać. Porządnych kierowców zapraszamy do współpracy.
Jak widać świat się zmienia.
Z każdym dniem ubywa miejsc pracy, hołota ląduje w klozecie.
Wesoło będzie w styczniu. | 1 | | |
~Ł ysy
| Przewoźnik. "za 8 z kawałkiem mam pełną obsadę".
W jakim systemie. | | | |
~Pan Ordynator
| Panowie, transportowym dziadom należy się krótkie spier/dalaj.
Ale wcześniej donosik do pip.
Z tego co słyszałem, czyni cuda.
Róbmy swoje. | 1 | | |
~Transportowski
| Ku ta się ku ku na muniu takim capom jak ty mówi się won za bramę. | 1 | | |
~Pan Ordynator
| A takich buców jak ty Transportprącie podaje się do pip.
Potem juź tylko srają po nogach. | | | |
~dobry kolega
| L ysy ja jakos chba mam pecha bo na 10 spotkanych fajansiarzy 8 spelnia kryteria z et ktore podales | | | |
~sztywny misza
| ja bylem wczoraj w basel na przejsciu i o dziwo stala beczka na numerach CH przedemna i do kibla 50m kazdy obok do niej chodzil a to bydle s rało pod naczepa a Ty ich tak bustwisz dobry kolego? a moze to Ty byles? | | | |
~sztywny misza
| wieczorem okolo 21 w str DE | | | |
~dobry kolega
| to pewnie rumek z bertschi naczepa ma nr ch a ciagnik rumkowe | | | |
~Johny
| Przeczytałem tu kilka postów muszę przyznać rację dla Łysy wszystko to co pisze jest prawdą niestety | 1 | | |
~elokwentny realista
| bo nigdy nie byles w trasie i dlatego tak piszesz :) albo mu yaya lizesz z pod biurka :) | | | |
~Przewoźnik
| Panowie rachunek ekonomiczny nie pozwala na większe płatności. Stawki są w granicach 1. 00 EUR za km. Jakby te forumowe pustostany umysłowe potrafiły liczyć to by wiedziały jak wyglądają realia. Dlatego normalny kierowca pracuje po parę lat w jednej firmie a turyści jak satelity. Z wiecznie tymi samymi głupkowatym i hasłami że szef oszust auta złomu itd. i niech tak zostanie. | 1 | | |
~Przewoźnik
| Panowie rachunek ekonomiczny nie pozwala na większe płatności. Stawki są w granicach 1. 00 EUR za km. Jakby te forumowe pustostany umysłowe potrafiły liczyć to by wiedziały jak wyglądają realia. Dlatego normalny kierowca pracuje po parę lat w jednej firmie a turyści jak satelity. Z wiecznie tymi samymi głupkowatym i hasłami że szef oszust auta złomu itd. i niech tak zostanie. | | | |
~3000zl
| Więc wyjaśnię szanownym szoferom, jak wygląda obecnie zatrudnienie nowego kierowcy.
- cv lub roz. tel z kandydatem
- po zaliczeniu pierwszego etapu zapraszam kandydata na rozmowę, wraz z dokumentami oraz ze świadectwami pracy ( poruszam również kontrowersyjne tematy, świry odpalają w 100%:)
-na trzecim etapie, jeżeli z panem kandydatem jest sens rozmawiać dalej, zbieram rekomendacje
z poprzednich firm.
-w przypadku pozytywnych rekomendacji kierowcę zatrudniam na okres próbny.
Więc forumowe świry, pierwszy etap zatopi 99% z was. Reszta polegnie na drugim.
Tyle jesteście warci.
Forumowi marzyciele. | | | |
~dobry kolega
| 3000zl powinenes jeszcze wprowadzic dwa kryteria jazda probna i swiadectwo niekaralnosci tak jest w ch | | | |
~dobry kolega
| i egzamin z ogolnej wiedzy o ciagniku np. przy tobie taki pan powinien pokazac czy w ogole umie wymienic zarowke w lampie glownej | | | |
~dobry kolega
| w czasie jazdy probnej zadajesz wyrywkowe pytania na temat przepisow ogolnych to tez swietny test | | | |
~Przewoźnik
| Panowie to jest nierealne. Większość z nich nie potrafi żarówki wymienić, nie wspomnę o wypisaniu karty drogowej. nie wspomnę o kulturze osobistej. niestety dużo ludzi z przypadku. Zero fachowości, nie wspomnę o zaplanowaniu trasy z mapą w ręce. Dobrze że oni mogą nam już tylko naskakac... Ja ich po prostu nie zatrudniam. Niech latają od firmy do firmy z wybujałym i ambicjami finansowymi. Tyle ich | -1 | | |
~zcx
| Przewoźnicze bałwany od rana ujadają
Wg was 90% nic nie potrafi a okazuje się, że stanowią 99% waszych pracowników. | | | |
~Ł ysy
| 3000zł. Jeżeli przez przypadek zatrudni się "mistrza kisroffnicy "należy natychmiast kolesia zwolnić.
Szoferski motłoch za bramę. | 1 | | |
~Ł ysy
| Najweselej rozmawia się z tymi, którzy są przekonami, że kierowców brakuje i to oni stawiają warunki. Rozmowa kończy się zawsze w jeden sposob. Panu dziękujemy. | 1 | | |
~Ł ysy
| "przekonani " | | | |
~Pan Ordynator
| Dziadygom mówimy krótkie spier/dalej.
Potem do pip.
Róbmy swoje. | | | |