ID: 68009
czy jest mozliwe podniesc dopuszczalna ladownosc
ID: 68009
ID: 68009
chodzi mi o busa mam busa i w dowodzie ma ladownosc 1200 kilo a potrzebowalbym z 1600 kg. dodam ze zmieszcze sie w wadze do 3. 5 tony. Czy jest to w ogole mozliwe i jak to zrobic. Dzieki za rady
chodzi mi o busa mam busa i w dowodzie ma ladownosc 1200 kilo a potrzebowalbym z 1600 kg. dodam ze zmieszcze sie w wadze do 3. 5 tony. Czy jest to w ogole mozliwe i jak to zrobic. Dzieki za rady
~bus*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (14)
~mlt4kk6h | gfhfg | |||
~zzzzzzzz | Okręgowa stacja djagnostyczna, od tego zacznij. Co to za auto? | |||
~sid | se podnies jak dasz rade leszczu | |||
~Bro | Czy ten wpis w dowodzie coś zmieni? ITD postawi Cię na wadze i jak przekroczysz 3. 5 DMC to masz kłopot. Coraz częściej ważą busy, szczególnie z podwójnymi kołami na osi tylnej, chłodnie i plandeki. Jest jeszcze aspekt bezpieczeństwa - przeładowany samochód źle się prowadzi i ma wydłużoną drogę hamowania. Jeżeli przeładowany będziesz uczestniczył w kolizji lub w wypadku to zapomnij o ubezpieczeniu, oczywiście będzie Twoja wina. | |||
ese
| Z podstawowych działań matematycznych wynika, że gdy od DMC odejmiemy wagę na pusto, to wyjdzie z tego ładowność. DMC jest constans. Więc by zwiększyć jeden składnik, trzeba dążyć do zmniejszenia drugiego | |||
jacek-kuba
| No ale kolega spoko mieści się w przedziale do 3, 5T z ładownością 1600kg -więc po co dalej się produkować? | |||
jacek-kuba
| Ja miałbym problem zmieścić się ze swoją osobówką -ale jestem leszczem pewnie w tej materii | |||
~jjjjj | W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa wiec pewnie busa tez sie da najlepiej pytaj u diagnosty. osobiscie zmienialem liczbe osób z 2na 3 to poszlo bezproblemowo | |||
~kkk | masz 1200 potrzebujesz 1600 a zmiescisz sie w 3. 5 t. po przeczytaniu twojego pytania ze zrozumieniem wydaje mi sie ze juz masz 1600 ladownosci wiec z 1800 mozesz ladowac smialo | |||
ese
| ~jjjjj (2016-02-23 08:48:16) W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa.. "- Zwiększali DMC? Ciekawe jak. Bo cel rozumiem. By płacić za przejazdy autostradami, za który poniżej 12 ton DMC się nie płaci. Nawet ładnie wobec sąsiadów | |||
~Ambrozy | Ese, od października płaci się od 7, 5 tony | |||
ese
| aa... To dobrze mi się wydawało. Choć z wcześniejszych rewelacji wyczytać tego nie szło. Było jedynie powiedziane "W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa.. ". A opłata powyżej 11999kg., o ile mnie pamięć nie myli, lat temu parę ładnych weszła | |||
~Tołdi | no bo wiesz ese: pokupili wiatrołapów ileś tam lat wstecz, porejestrowane wszytsko było do 12t dmc, ale od października maut wszedł od 7, 5 t wzwyż, więc skoro i tak trzeba go płacić, to trzeba na te opłaty zarobić, a żeby zarobić, to trzeba podnieść ładowność. Nie ważne, że konstrukcyjnie będzie to nadal ta sama przyczepa. Ważne, że w kwitach będzie więcej ładowaności. A wagą i bezpieczenstwem - kto by się tam przejmował... | |||
ese
| ~Tołdi (2016-02-23 09:19:40) - Tu zgoda. Kiedyś, w czasach koncesji, temat balansował wokół 6 ton. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz