Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

czy jest mozliwe podniesc dopuszczalna ladownosc

ID: 68009


chodzi mi o busa mam busa i w dowodzie ma ladownosc 1200 kilo a potrzebowalbym z 1600 kg. dodam ze zmieszcze sie w wadze do 3. 5 tony. Czy jest to w ogole mozliwe i jak to zrobic. Dzieki za rady

~bus
*.internetdsl.tpnet.pl

Posty (14)

~mlt4kk6h
gfhfg
~zzzzzzzz
Okręgowa stacja djagnostyczna, od tego zacznij. Co to za auto?
~sid
se podnies jak dasz rade leszczu
~Bro
Czy ten wpis w dowodzie coś zmieni? ITD postawi Cię na wadze i jak przekroczysz 3. 5 DMC to masz kłopot. Coraz częściej ważą busy, szczególnie z podwójnymi kołami na osi tylnej, chłodnie i plandeki. Jest jeszcze aspekt bezpieczeństwa - przeładowany samochód źle się prowadzi i ma wydłużoną drogę hamowania. Jeżeli przeładowany będziesz uczestniczył w kolizji lub w wypadku to zapomnij o ubezpieczeniu, oczywiście będzie Twoja wina.
ese
Z podstawowych działań matematycznych wynika, że gdy od DMC odejmiemy wagę na pusto, to wyjdzie z tego ładowność. DMC jest constans. Więc by zwiększyć jeden składnik, trzeba dążyć do zmniejszenia drugiego
jacek-kuba
No ale kolega spoko mieści się w przedziale do 3, 5T z ładownością 1600kg -więc po co dalej się produkować?
jacek-kuba
Ja miałbym problem zmieścić się ze swoją osobówką -ale jestem leszczem pewnie w tej materii
~jjjjj
W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa wiec pewnie busa tez sie da najlepiej pytaj u diagnosty. osobiscie zmienialem liczbe osób z 2na 3 to poszlo bezproblemowo
~kkk
masz 1200 potrzebujesz 1600 a zmiescisz sie w 3. 5 t. po przeczytaniu twojego pytania ze zrozumieniem wydaje mi sie ze juz masz 1600 ladownosci wiec z 1800 mozesz ladowac smialo
ese
~jjjjj
(2016-02-23 08:48:16) W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa.. "-

Zwiększali DMC? Ciekawe jak. Bo cel rozumiem. By płacić za przejazdy autostradami, za który poniżej 12 ton DMC się nie płaci. Nawet ładnie wobec sąsiadów
~Ambrozy
Ese, od października płaci się od 7, 5 tony
ese
aa... To dobrze mi się wydawało. Choć z wcześniejszych rewelacji wyczytać tego nie szło. Było jedynie powiedziane "W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa.. ". A opłata powyżej 11999kg., o ile mnie pamięć nie myli, lat temu parę ładnych weszła
~Tołdi
no bo wiesz ese: pokupili wiatrołapów ileś tam lat wstecz, porejestrowane wszytsko było do 12t dmc, ale od października maut wszedł od 7, 5 t wzwyż, więc skoro i tak trzeba go płacić, to trzeba na te opłaty zarobić, a żeby zarobić, to trzeba podnieść ładowność. Nie ważne, że konstrukcyjnie będzie to nadal ta sama przyczepa. Ważne, że w kwitach będzie więcej ładowaności. A wagą i bezpieczenstwem - kto by się tam przejmował...
ese
~Tołdi
(2016-02-23 09:19:40) - Tu zgoda. Kiedyś, w czasach koncesji, temat balansował wokół 6 ton.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.223.162.48

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels