ID: 68009
czy jest mozliwe podniesc dopuszczalna ladownosc
ID: 68009
ID: 68009
chodzi mi o busa mam busa i w dowodzie ma ladownosc 1200 kilo a potrzebowalbym z 1600 kg. dodam ze zmieszcze sie w wadze do 3. 5 tony. Czy jest to w ogole mozliwe i jak to zrobic. Dzieki za rady
chodzi mi o busa mam busa i w dowodzie ma ladownosc 1200 kilo a potrzebowalbym z 1600 kg. dodam ze zmieszcze sie w wadze do 3. 5 tony. Czy jest to w ogole mozliwe i jak to zrobic. Dzieki za rady
~bus*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (14)
~mlt4kk6h | gfhfg | |||
~zzzzzzzz | Okręgowa stacja djagnostyczna, od tego zacznij. Co to za auto? | |||
~sid | se podnies jak dasz rade leszczu | |||
~Bro | Czy ten wpis w dowodzie coś zmieni? ITD postawi Cię na wadze i jak przekroczysz 3. 5 DMC to masz kłopot. Coraz częściej ważą busy, szczególnie z podwójnymi kołami na osi tylnej, chłodnie i plandeki. Jest jeszcze aspekt bezpieczeństwa - przeładowany samochód źle się prowadzi i ma wydłużoną drogę hamowania. Jeżeli przeładowany będziesz uczestniczył w kolizji lub w wypadku to zapomnij o ubezpieczeniu, oczywiście będzie Twoja wina. | |||
ese
| Z podstawowych działań matematycznych wynika, że gdy od DMC odejmiemy wagę na pusto, to wyjdzie z tego ładowność. DMC jest constans. Więc by zwiększyć jeden składnik, trzeba dążyć do zmniejszenia drugiego | |||
jacek-kuba
| No ale kolega spoko mieści się w przedziale do 3, 5T z ładownością 1600kg -więc po co dalej się produkować? | |||
jacek-kuba
| Ja miałbym problem zmieścić się ze swoją osobówką -ale jestem leszczem pewnie w tej materii | |||
~jjjjj | W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa wiec pewnie busa tez sie da najlepiej pytaj u diagnosty. osobiscie zmienialem liczbe osób z 2na 3 to poszlo bezproblemowo | |||
~kkk | masz 1200 potrzebujesz 1600 a zmiescisz sie w 3. 5 t. po przeczytaniu twojego pytania ze zrozumieniem wydaje mi sie ze juz masz 1600 ladownosci wiec z 1800 mozesz ladowac smialo | |||
ese
| ~jjjjj (2016-02-23 08:48:16) W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa.. "- Zwiększali DMC? Ciekawe jak. Bo cel rozumiem. By płacić za przejazdy autostradami, za który poniżej 12 ton DMC się nie płaci. Nawet ładnie wobec sąsiadów | |||
~Ambrozy | Ese, od października płaci się od 7, 5 tony | |||
ese
| aa... To dobrze mi się wydawało. Choć z wcześniejszych rewelacji wyczytać tego nie szło. Było jedynie powiedziane "W sąsiedniej firmie zwiększali dmc tandemow 12t odkąd waszla oplata u gebelsa.. ". A opłata powyżej 11999kg., o ile mnie pamięć nie myli, lat temu parę ładnych weszła | |||
~Tołdi | no bo wiesz ese: pokupili wiatrołapów ileś tam lat wstecz, porejestrowane wszytsko było do 12t dmc, ale od października maut wszedł od 7, 5 t wzwyż, więc skoro i tak trzeba go płacić, to trzeba na te opłaty zarobić, a żeby zarobić, to trzeba podnieść ładowność. Nie ważne, że konstrukcyjnie będzie to nadal ta sama przyczepa. Ważne, że w kwitach będzie więcej ładowaności. A wagą i bezpieczenstwem - kto by się tam przejmował... | |||
ese
| ~Tołdi (2016-02-23 09:19:40) - Tu zgoda. Kiedyś, w czasach koncesji, temat balansował wokół 6 ton. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.