ID: 60084
CHŁODNIA PYTANIE O AGREGAT
ID: 60084
ID: 60084
Mam pytanko do kolegów mających doświadczenie na chłodniach. Ile orientacyjnie spala agregat chłodniczy? Wiem że zależy to od zadanej temperatury na pace i temperatury otoczenia. Załóżmy że chodzi mi o pracę ciągłą, tz ile orientacyjnie spali agregat podczas pracy ciągłej przez 1h? Agregat to carrier z 2003 z przebiegiem 8000 motogodzin. Na co należy zwracać uwagę jeżdżąc chłodnią, żeby zachować zadane warunki na pace? Jakieś uwagi? Wskazówki? Proszę o opinie doświadczonych w tym temacie. Ja obecnie ciągam szmatę a chłodnia to dla mnie nowość. Dziękuję i pozdrawiam.
Mam pytanko do kolegów mających doświadczenie na chłodniach. Ile orientacyjnie spala agregat chłodniczy? Wiem że zależy to od zadanej temperatury na pace i temperatury otoczenia. Załóżmy że chodzi mi o pracę ciągłą, tz ile orientacyjnie spali agregat podczas pracy ciągłej przez 1h? Agregat to carrier z 2003 z przebiegiem 8000 motogodzin. Na co należy zwracać uwagę jeżdżąc chłodnią, żeby zachować zadane warunki na pace? Jakieś uwagi? Wskazówki? Proszę o opinie doświadczonych w tym temacie. Ja obecnie ciągam szmatę a chłodnia to dla mnie nowość. Dziękuję i pozdrawiam.
~Damian*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (112)
~Pan Ordynator | Taka sytuacja. W pierwszym miejscu ładują 4 palety brokuły o temp +4 st, a w drugim 20 palet cytrusa o temp + 25. Co robimy wtedy? Oczywiscie po konsultacji klient zgodził się na ten załadunek. | |||
~zcx | wróć mogły działać. a thermo king nawet do takiej temp nie dobije. jeździłem w firmie w której wszystko jeździło na ciźgłym, dlaczego? a to to już powinieneś sam wiedzieć. | |||
~fryc | Ja bym zaczął z + 15. Bezpieczna nastawa | |||
~zcx | i jeszcze coś we wcześniejszych carrierach można było zmienić kilka ustawień działania których oprócz oczywiście temperatury, czego nie miał żaden thermoking | |||
~fryc | Na ogół roznica między wydmuchem a powrotem na wysokich obrotach to 10- 12 max | |||
~fryc | Zcx w starych thermo kingach też mozna bylo sporo ustawic po swojemu. Teraz już nic nie zrobisz. | |||
~zcx | a co można było ustawić w starych TK po swojemu? i co to znaczy stary? | |||
~Pan Ordynator | frycuś dokładnie, i co dwie godziny dwa stopnie w dół. Warzywu nic się nie stanie bo jest w odpowiedniej temperaturze, a cytrus ma grubą skórę. Tyle tylko że srodkowe palety cytrusa nie dotrą do odbiorcy w wymaganej temperaturze. Nie ma szans aby w kilka dni aż tak je z schłodzić. | |||
~zcx | frycys swoje wymądrzanie opierasz za wiedzy liźniętej na konkretnym egzemplarzu wmawiając przy tym że tak działa i zbudowany jest każdy egzemplarz. | |||
~fryc | Różnicę temperatur do start -stop np 2, 3, czy 4 stopnie W carrierze mozna tez bylo ustawic minimalny czas wylaczenia i minimalny czas pracy. | |||
~fryc | Kuku wiele zalezy od opakowania | |||
~zcx | mówiłeś o sporo opcjach w wymieniłeś jedną. | |||
~fryc | Zcx automatyczne odszranianie co 3, 6, 12 godzin | |||
~zcx | frycuś. musisz uwierzyć mi na słowo, że są rzeczy których nie widziałeś a istnieją. jak nie płaski tłok we wtrysku pośrednim, jak i płaski tłok z bezpośrednim. | |||
~fryc | Sorry ale pisz konkretnie. | |||
~zcx | tak samo jak nie każdy agregat za zadaną temperaturą powyżej -12 bedzie mroził bez opamiętania | |||
~fryc | Nie każdy. A widziałeś dwa tloki w jednym cylindrze? | |||
~zcx | ~Pan Ordynator 2018-09-1 1 21:02:19 Taka sytuacja. W pierwszym miejscu ładują 4 palety brokuły o temp +4 st, a w drugim 20 palet cytrusa o temp + 25. Co robimy wtedy? Oczywiscie po konsultacji klient zgodził się na ten załadunek. mądre zarządzanie i przez 3 zmiany zejdziesz poniżej 10 stopni bez uszczerbku na towarze. | |||
~fryc | Do plus 5 sie schodzi przewaznie bez problemu. | |||
~Pan Ordynator | Temat widzę chwycił. Spadam spać. Poczytam rano. Dobrej nocki:) | |||
~zcx | A do ilu chciałeś zejść skoro do 5 schodzisz bez problemu przy takiej temp ładunku? | |||
~Frank | Mam pytanko do was proste umysły.. Dlaczego nikt nie udzielił rzetelnej odpowiedzi autorowi tego posta.. ? ?. Czy wy *a upośledzeni kierowcy Musicie zawsze *lić o wszystkim i o niczym | |||
~Luis | Miałem Carriery od Maximy po Vectora... teraz mam prawie same Thermo Kingi. Spalanie w SLXi 300 to ok. 2l/mth, srednio o ok. litr mniej niż w Vectorze 1550. | |||
~Xxx | Co za ku... tumany. Było proste pytanie a odpowiedzi brak. Ludzie nie każdy ma doświadczenie na chłodni. Pytanie było ile pali a nie jak schłodzić różnorodny towar w chłodni. Dzięki Panowie że jesteście tacy tępi i nie potraficie pomóc młodszym stażem chłopakom | |||
~Xxx | Luis wielkie dzięki za jedyną rzetelną odpowiedź | |||
~Ł ysy | Własnie zlałem się na klawiaturę i ide spac ze swoim kotem. | |||
gigi
| z moich obserwacji carrier vector 1800 tryb ciągły ok 2, 5 l/ 1 h, carrier vector 1350 ok 2, 1 l/ 1 h | |||
gigi
| Łysy jesteś najlepszy!!! | |||
~Jonasz | Kto wie jak ustawić mniejszy odchyl temperatury na start-stop? Sl200e | |||
~Jan Befsztyk | ogólnie to stary przewidywane zużycie prądu to 6000 kwh pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.