ID: 40792
>LINK
ID: 40792
ID: 40792
witam, prosze o waruki zatrudnienia, charakter pracy no i jakie sa zarobki. ile wyciagacie miesiecznie w tej firmie. pozdrawiam
witam, prosze o waruki zatrudnienia, charakter pracy no i jakie sa zarobki. ile wyciagacie miesiecznie w tej firmie. pozdrawiam
~Olgiert*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (122)
Kalafiortur
| Z tego wniosek bądź mądry i się nie gódź | |||
~Baca | Widać ze jolonkow nie brakuje... | |||
Kalafiortur
| Wszędzie tak jest że jak jesteś nadgorliwy i robisz ciągle więcej i więcej to się przyzwyczajają i wyciskają z ciebie ile wlezie. Jak pokazujesz że jesteś na każde zawołanie i nie przeszkadza ci coś takiego to będziesz tak mieć. Jak stawiasz sprawę jasno i robisz dobrze to co rzeczywiście do ciebie należy to ci nie wcisną żadnego gówna ale masz rację baca... jelonków nie brakuje :P | |||
~pitek | ja tam na kasę nie narzekam, jeżdzę na międzynarodówce 3:1, dobrze potrafię zarobić, odłożyłem już sobie całkiem niezłą sumkę na budowe domu. | |||
~Michał | zależy czy jeździsz na krajówce czy na miedzynarodówce, wiadomka za granicą lepiej płatne i diety w eurasach, | |||
~marek | dokładnie, wszystko zależy jaki kierunek, ogólnie 2250 podstawa plus dieta, za pojedynke 45 ja na podwójnej mam 55 euro, jezdze 3; 1 czasem nawet 4:1. Kaowo sobie policz, zcalkiem przyzwociie | |||
~tom | 4:1 w podwójnej? nie wiem jak tak można funkcjonować, ale czego się nie robi dla $ | |||
~marek | jest ciezko ale nie zawsze tak dlugo w podwojnej, mozna, czego sie nei robi dla kasy jak sie nie ma rodziny i ma jakies aspiracje na lepsze zycie niz obecnie to niestety | |||
robrob
| praca to praca, wszystko dla kasy, po to się pracuje, są warunki żeby ładnie dorobić | |||
~pitek | pod warunkiem że komuś się chce, a nie kręci na boku i potem ubolewa bo go zwolnili i straszni byli tacy. | 1 | ||
~oskar | jak krętaczom kaska sprzed nosa ucieka to każdy się wkurzy a tu nie ma | 1 | ||
~pitek | albo wymyśla rzeczy z kosmosu na swoje usprawiedliwienie, był ostatnio taki sławny agent na bazie co to mógłby scenariusze do filmów wymyślać | |||
~Maxxx | No ta, najłatwiej jest zwalić na cały świat jak się nie udało na lewusa czegoś ogarnąć, niestety też znam osobiście paru takich leserów | 1 | ||
~Włodek | Takich to się wszędzie niestety spotyka w każdej dziedzinie a w naszej to już hehe ; ) | |||
~Poli | Ciężka ta praca siofera co robić, taki sobie bat zakręciliśmy na szyi sami ale to jest właśnie fun, życie. | |||
~Włodek | ciężko bo ciężko ale gdzie nie jest, chociaż zarobiona kasa to rekompensuje. | |||
~Strzygący pomaski | Pracowałem 2 lata. O 2 za długo! Chora firma! | |||
~normalnydriv | Panowie jakie sa systemy jazdy w Linku-Wroclaw? | |||
~Włodek | co do systemów jazdy to dogadać się można na każdej bazie jaki tam by Ci najbardziej pasował, najpopularniejszy to wiadomo 3/1 | |||
~oks | a jest opcja 2/weekend? | |||
~Włodek | jest. opłaca się tak w ogóle jeździć? chyba lepiej już walnąć 3 tygodnie i potem tydzień się pobyczyć, w taki weekend to człowiek nie wypocznie | |||
~oks | no mnie się tak opłaca, młody jestem i mam siłę. mogę i 3/weekend zrobić jak jest opcja. póki mam siłę chcę pracować jak najwięcej, odpocznę na starość | |||
~andek | ~Strzygący pomaski a może byś napisał co Ci się tak nie podobało, a nie zaśmiecasz forum niepotrzebnymi komentarzami? ja jakoś nie uważam żeby to było chora firma, na pewno lepsza niż mój poprzedni pracodawca | |||
steper
| Panowie a baza Wiązowna? te same systemy? | |||
~andek | wszędzie systemy są te same, do dogadania. no chyba że chcesz jeździć dwa dni i odpoczywać tydzień, no to może być ciężko hehe | |||
~Lebioda | Jeśli chcesz zarobić to 3/1 zagranica solo. (w podwójnej masz 10EUR więcej diety, ale lepiej jeździć solo) | |||
~andek | pytanie jakie doświadczenie, czy od razu na międzynarodówkę go wezmą | |||
~Lebioda | No właśnie, to jest podstawowe pytanie. | |||
steper
| Jestem świeżo po zrobieniu uprawnień, więc poszedłbym na przyuczenie. Doświadczenie żadne. Jak to jest, trzeba najpierw zrobić kraj, a potem dopiero Europa? | |||
~Lebioda | Kiedyś tak było, że najpierw Polska, potem EU. Generalnie może się dogadasz i trafisz od razu na EU, ale bez doświadczenia to na pewno w podwójnej obsadzie. Ale też więcej zarobisz. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.