ID: 40412
Polski szef to kawał złodzieja
ID: 40412
ID: 40412
Szefowie postrzegają nas jak złodzieji bo oceniają nas przez pryzmat siebie, dziwne systemy płac, a najniższa krajowa to jest za 40 godzin pracy tygodniowo, delegacje których nie widzimy ale szef w papierach je rozpisuje i jeszcze zarabia na nas, brak dodatków za godziny nocne itp. itd, niech ci złodzieje sami jeźdzą, zarobki są żałosne i zapewne szefowie dziwią się jak można za takie ochłapy żyć, więc wedle ich widzi misie my to złodzieje, niech płacą należycie, ale tu Polska i nigdy nie będziie tak jak w prawdziwej europie bo polski szef to złodziej i krętacz nastawiony na szybki zarobek
Szefowie postrzegają nas jak złodzieji bo oceniają nas przez pryzmat siebie, dziwne systemy płac, a najniższa krajowa to jest za 40 godzin pracy tygodniowo, delegacje których nie widzimy ale szef w papierach je rozpisuje i jeszcze zarabia na nas, brak dodatków za godziny nocne itp. itd, niech ci złodzieje sami jeźdzą, zarobki są żałosne i zapewne szefowie dziwią się jak można za takie ochłapy żyć, więc wedle ich widzi misie my to złodzieje, niech płacą należycie, ale tu Polska i nigdy nie będziie tak jak w prawdziwej europie bo polski szef to złodziej i krętacz nastawiony na szybki zarobek
~kierowca*.30.128.77.rev.sfr.net
*.30.128.77.rev.sfr.net
Posty (1113)
~MAN | Ale sam też jeżdżę i rozumiem obie strony Miki. Cały czas zadaję jedno pytanie, jeżeli jest Ci tak źle i ciężko, dlaczego nie zmienisz roboty? Inne zawody nie są tak strasznie wykorzystywane i o wiele lepiej płatne :) | 1 | ||
~Rysiek | MP... To nie ma co wypisywać nazw firm tylko trzeba składać skargi do PIPu na takich dziadów | 1 | ||
~POLAK | WYRŻNĄĆ KAPITALISTÓW PO CZERWONUCH SZKOŁACH | |||
~SCANIA | MAN, może na początek to sam ukończ szkołę podstawową ! A po drugie to większość kierowców ma wyższe wykształcenie niż podobne tobie ZŁODZIEJSTWO PSIEWOŻNICZE ze słomą w brudnych buciorach !!! | |||
~rad79 | SANIA Teraz to pojechałeś z tym wyższym wykształceniem. | |||
~woytek | Sa desperacji, ktorzy po studiach na UJ wracaja do korzeni i dziedzicza po ojcu zawod kierowcy. Znam takich. | |||
~gregor | Kierowcy uwaga na firemke z miasteczka slaskiego. Gosc wozi drzewo. Odradzam prace u tego Pana. Pare aut mu stoi i szuka kierowcow. odradzam | |||
~Kamil | Stawki są jakie są więc nie ma z czego płacić tej 7 z przodu. Do tego dochodzą przewoźnicy, którzy jeżdza poniżej kosztów. Taki moją firmę wycyckał ostatnio, zaproponował niższą stawkę, gdzie nasza już była na granicy opłacalności. Pogadajcie z szefami (normalnymi), niech wam dadzą spojrzeć w umowy i pokażą koszta, zobaczycie ile co kosztuje, kumaty kiero policzy i zrozumie. Na tą chwile ciesze się że jest jakakolwiek robota, moze na sezon będzie lepiej. | |||
jacek-kuba
| Nie masz 8-ki dla kierowcy za cały miesiąc? -wracaj do wideł, przecież to proste. Kto powiedział, że byle matoł ma być przewoźnikiem | |||
~Lel | ~Kamil Jakie *a stawki? Przecież żelazo jeździ po Niemczech, Belgiach i Francjach. Niemiecki kierowca obok, raczej chyba *a nie liczy na 1500 euro za taką tyrę przez 85% swojego całego czasu, tylko znacznieeeeee więcej. Niewolniku, 6 z przodu za tą niewolniczą pracę na terenie UNII ZACHODNIEJ, to *a godzinowo jest z 10x mniej, niż dostają osoby, które przyjmują OD CIEBIE TOWAR. (Niemcy, Belgowie itp) | |||
~Lel | To nie jest *a tak, że stawki są takie, a nie inne to kierowca też musi być słabo opłacany, bo robisz w Polsce za Polskie *a stawki. | |||
~Rysiek | Jak robisz w Polsce to możesz jeździć za polskie stawki a jak na unii to mają być unijne | |||
ese
| ~Rysiek (2016-01-11 08:59:17) Jak robisz w Polsce to możesz jeździć za polskie stawki a jak na unii to mają być unijne "- A Polska to jest może w Unii? | 1 | ||
~Rysiek | Jest Ale tylko pod względem lat i wymogów a place jak na Białorusi | |||
~Rysiek | Miało być kar zamiast lat | |||
~Lel | Jest jedna prosta zasada. Twoja firma/ ty świadczysz usługi w Niemczech? To masz mieć zapłacone, jak Niemiec. Świadczysz usługi w Luxemburgu? To tak samo. Świadczysz usługi w Polsce, to masz jak Polak. A nie *a, polak robaczek za*a w Niemczech, na polskich warunkach. *c im rynek, za dumpingowe stawki. | |||
~Kierowca16 | Żadna firma zachodnia nie zapłaci Polakowi czy Litwinowi na fracht tyle co swoim (Niemcy, Francuzi). | |||
~Lel | Ponieważ? To po co mieć Niemca, jak robale ze wschodu robią za półdarmo? :D | |||
~konkret :-) | panowie firmy moze i maja ale kierowcy... u niemca to samo -sami uciekaja do francuza. luxemburczyka oni tez szukaj lepszego jutra | |||
~comon | Ja dopiero zaczynam mimo że 50 na karku. Obserwuje forum juz od 8 miesięcy. Postanowiłem zatrudnić się w polskiej niedużej firmie (około 20 aut) mam zagwarantowane wolne weekendy, trasy po niemczech, zarobki (z tego co mówicie to marne) 5 z przodu. Miałem propozycje nawet jako niedoświadczony kierowca w firmach zagranicznych za wynagrodzenie dużo większe, ale nabieram doświadczenia i wolę polskiego szefa. Z tego co czytam na forum to chyba mam szczęście bo mój szef zapłacił mi nawet za kat E. Myślę że nie można generalizować że polscy szefowie to dziady i wykorzystują kierowców. | |||
jacek-kuba
| Jasne, że generalizować nie można-ale poczekajmy na kilka pierwszych wypłat | |||
~comon | polecił mi tego gościa kolega który jeździ u niego dwa lata i nie narzeka. Co mnie przekonało to to że są kierowcy "starzy"i młodzi niektórzy pracują już 16 lat. | |||
~Lel | ~comon Czyli jesteś u dziada, co nikt u niego już jeździć nie chce, to aż ci zrobił E, byś u niego robił? | |||
~comon | Tak, ale nie podpisywałem żadnej lojalki czy czegoś podobnego. mogę w każdej chwili odejść gość mi zaufał. Mam też auto pod domem i nie muszę się z nim z nikim dzielić. No i czy kierowcy którzy u niego jeżdżą przez tyle lat i nie szukają innej pracy to jacyś filantropi? Nie wiem może masz rację i to tylko taka przygrywka na początek. Pożyjemy zobaczymy. | |||
jacek-kuba
| comon spoko-daj Boże żebyś Ty był zadowolony, no i szef z Ciebie. Nie ma sensu się przegadywać, raz na 50 może są uczciwi pracodawcy. 5 tys trochę mało, ale jak płacił za E, auto swoje, weekendy faktycznie całe wolne i to Twój początek -to nie ma bólu. Pozdrawiam i powodzenia życzę | |||
ese
| ~Lel (2016-01-11 17:53:21) Jest jedna prosta zasada. Twoja firma/ ty świadczysz usługi w Niemczech? To masz mieć zapłacone, jak Niemiec. Świadczysz usługi w Luxemburgu? "- No tak.. Świadczysz usługi w Rumunii? To masz mieć zapłacone jak Rumun. Świadczysz usługi w Albanii? To masz mieć zapłacone jak Albańczyk. Świadczysz usługi w Gruzji? To masz mieć zapłacone ak Gruzin. Świadczysz usługi na Węgrzech? To masz mieć zapłacone jak Węgier. Itd? | |||
~Bagera | Jak zawsze, mydlenie oczy, odwracanie kota ogonem, wywracanie kontekstu i robienie z ludzi de*ili... A kto jeździ po Albanii, Rumunii, Gruzji itp? Chyba tylko kolega Łysy w czasach świetności... Ale, żeby się nie wdawać w zbędną polemikę, kontekst wypowiedzi cytowanego wyżej był taki, że panowie Polscy przewoźnicy, zarabiają jak Ci zachodni, więc wypadałoby zapłacić Polskim kierowcom, tak jak zarabiają Ci zachodni... | |||
~woytek | Bagera nie przesadzaj, Polaka wszedzie spotkasz. | 2 | ||
~woytek | Bagera, pytanie intymne jak kariera za kierownica? Czysta ciekawosc ! | |||
~Bagera | Wybieram się do Batima za miesiąc na międzynarodówkę, żeby potrenować Anglię i ruch lewostronny, teraz pracowałem na zestawie przez 4miesięce na krajówce, ze spaniem w budzie włącznie i dałem radę. Wszystko zgodnie z planem... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.