Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

VOS Logistic

ID: 3895


Czy wiecie może, ile można zarobić w Vosie i jak wygląda praca w tej firmie?

~zainteresowany
*

Posty (927)

~Czarek
Czlowieku!Pisze to do goscia co sie podpisuje obozowym numerem. Nie chodzi o to czy zarzad kalkulowal taka sytuacje czy nie. Chodzi o to ze pracuje de facto jak zachodni kierowcy za polska stawke. I teraz jak piszesz chlopaki pojda na urolpy nim sie to wszystko wyjasni a potem w lato trzeba bedzie je... ć zamiast lezec gdzies na cieplej plazy. Tak. Jest sie czym zachwycac. Zrobicie dobrze Vosowi i na pewno was za to docenia. Ech widac ze co niektorym ta firma naprawde uratowala zycie.

1

~47-19XX
Takie *ły to na garbsenie pociskajcie kolegom przy taniej prycie.

To sobie pracujecie jak polscy kierowcy za polską stawkę. Najnizsza na umowie + % z frachtu czy z kilometra? A może pseudowłasna działalność aby omijać zus?

1

~Czarek
Taa. Bo w vosie macie pewnie zachodnie podstawy diety i wszystko na papierze oficjalnie nie?Wez mnie nie rozsmieszaj bo mi sie zmarszczki zrobia. Jeszcze sie przekonasz ile dla firmy znaczysz gdy pewnego dnia dojda do wniosku ze nie jestes im juz potrzebny ale... to juz bedzie twoj problem.

1

~Szofer
Oco chodzi z tym aresztem dla aut w pitem

1

~Nowy
Jakieś zebranie jutro w Zeebruge się szykuje

1

kiero82
Stałem kiedyś na weekendzie w Belgii.
Obok stało auto z firmy VOD, a w nim obywatel UA.
W kabinie u niego był taki chlew, że do dziś nie mogę tego zapomnieć.
Zawsze się zastanawiam, jak można skakać tak z auta na auto, i do tego jeszcze spać jeden po drugim.
Nie wiem, bo może teraz z porządkiem w autach coś się poprawiło, ale wtedy była tragedia.

1

~Nowy
Bez zmian, a jeszcze gozej

1

~Obserwator
Dlaczego najwięcej do powiedzenia mają mędrcy parkingowi szczególnie po kilku głębszych i jeszcze tacy co tu nie pracują? Aby zaspokoić ciekawość nieżyczliwych informuję, że w niedalekiej przyszłości takie rutynowe kontrole bedą dotyczyć każdej międzynarodowyej firmy. Polska po prostu za dużo zarabia na transporcie i władcy świata postanowili to ukrócić. Moim zdaniem trzeba wspierać ideę Trójmorza aby mieć wpływ na to co się dzieje w europie bo inaczej, rozdziobią nas kruki i wrony'' jak kiedyś napisał poeta. Także najlepiej szanujmy się nawzajem i nie dajmy sobą manipulować, bądźmy mądrzy. Zobaczycie będzie dobrze, spoko loko

1

~Anty UA
Obserwator ma rację. Uważam, że firmę należy uporządkować pod względem systemów pracy, bo my Polacy nie mamy szans na rynku pracy z powodu tej ukraińskiej hunty. Belgowie mają też rację, tylko że powinni deportować z Unii Europejskiej ruskich koczowników, którzy przesiadują w autach po kilka miesięcy, a dla innych nie ma z tego powodu pracy.

2

VosDriver1939
Zwolnić UA i Belarus!
~iTakNieUwierzysz
Szkoda mi chłopaków, którzy poza VOSem świata nie widzą. To już od dawna nie jest konkurencyjna firma. Ani pod względem zarobków, ani systemów pracy/jazdy, ani w żadnym innym aspekcie. Taka jest prawda. Pracowałem w Pittem, znam to wszystko od podszewki. A zakochanym w firmie polecam plasterek na złamane serduszko. Przyda się jak was wysterują na lewe sanki, że będziecie byle jaką robotę łapać, byle mieć na chleb i oplaty. Trochę ambicji panowie i otwartego umysłu.

2

~Obserwator
I co to da kolego? Trochę się interesuję to rozumiem, że aby Polska coś znaczyła powinna sobie zjednywać inne nacje, współpracować a nie traktować innych z góry. Świat się zglobalizował i wszyscy są sobie potrzebni. Nauczmy się innych szanować i tak naprawdę skorzystać z tego dla własnego interesu. Jeśli oni będą płacić w Polsce podatki, robić różne zakupy, wnosić skladki do Zusu to będziemy się rozwijać. Wielu już postrzega Polskę jako kraj sukcesu a Polaków jako dobrych i sprawnych organizatorów. Nie spitolmy tego, setki lat naszej historii nie było takiej okazji, to musi się udać.

1

~47-1980
W VOS jak nie przegniesz tacha dla fleta to jesteś złym pracownikiem. Dostajesz stare śmierdzące auta po trolach.
Ta firma jest rajem dla brudasów. Nie obciążają za nic abyś tylko usłyszał wio jechał ile wlezie i stał w krzakach.
Czopki sieją panikę w firmie że trzeba cicho siedzieć bo będą zwalniać.

1

~tadek
Widzę że sianie nienawiści i hejtu to domena coniektórych panów. Jakby wszyscy dbali tak samo o firmę jak część porządnych kierowców to byłoby pięknie. Przecież to ich praca a nawet czasowe miejsce w którym żyją. Firma powinna niezdyscyplinowanym podziękować i dać zajęcie dobrym ludziom. Ci którzy nie dbają niech sobie poszukają innego zajęcia. Przecież pan kierowca może pracę zmieniać jak rękawiczki. Oby się co niektórzy nie zdziwili jak świat się zmienia i co dla nich z tego może wyniknąć. Szerokość wszystkim życzę

1

~Król
Fletow nie obchodzi stan auta ani syf w aucie bo nie oni nim siedzą przez 2-3 tyg. Aby tacho na maxa było. Takie menadżery dobre są. Gdyby wyznaczyli kogoś na bazach od kontrolowania czystości to by może się coś zmieniło. Puki co nie zanosi się i PGR tańczy i śpiewa w gumofilcach.

1

~Monar
Kto ma dyżur w oss? Ukraina prosi o alkomat bo trwają zawody, kto ma więcej promili w wydychanym powietrzu

1

~Teran
Co się teraz dzieje z firmą voss, podobno komornik zajął całą flotę może ktoś coś wie???

1

Dawid87
Teran nie komornik, na 40 ton jest artykuł.

-1

Dawid87
Wielkie akcje konfiskaty ciężarówek na terenie Belgii okazały się dotyczyć także naszego kraju. Jak doniosły niderlandzkie media, w sprawę zaangażowana jest firma Vos Logistics, od lat znana z posiadania polskiego oddziału oraz zatrudniania polskich kierowców.
Według nowych informacji, belgijskie służby postanowiły wykluczyć z użytku 89 ciężarówek należących do Vos Logistics. Zostały one zablokowane w miejscowości Pittem na północnym zachodzie Belgii. Firma ma zakaz korzystania z nich aż do odwołania. Kiedy natomiast może to nastąpić, na razie zupełnie nie wiadomo.
Jak tłumaczy się sama firma? Niderlandzki magazyn 8222; TTM8221; opublikował komentarz prezesa firmy, Franka Verhoevena. Stwierdził on między innymi, że przedsiębiorstwo od dłuższego czasu pozostaje w kontakcie z belgijskimi służbami kontrolnymi. Wejście na parking i zablokowanie ciężarówek było jednak zupełnie niespodziewane. Ponadto firma cały czas czeka na dokładniejsze wyjaśnienia.
Prezes twierdzi też, że firma dbała o przestrzeganie przepisów. Twierdzi między innymi, że ciężarówki bezpośrednio podlegały biurom z krajów, w których zostały zarejestrowane. Dla przykładu, planowanie pracy dla kierowców jeżdżących na polskich rejestracjach odbywało się w Polsce.
Od Czytelnika Darka otrzymałem też informacje mówiące o przebiegu akcji. Według relacji, na bazie w Pittem niespodziewanie pojawiła się inspekcja pracy, kilkudziesięciu policjantów oraz sześciu tłumaczy. Dokumenty od samochodów były zatrzymywane, towar z naczep trzeba było przeładowywać, natomiast za pośrednictwem tłumaczy przesłuchiwano kierowców.
Jeśli w sprawie pojawią się kolejne informacje, oczywiście do tego wrócę.

-1

kiero82
Masakra.
Nigdy w życiu takich systemów.
Auto na stan być musi.
Znałem takich drajwerów, którzy weekend od piątku do poniedziałku stali na dzikusach.
I siedź później w takich kabinach.

1

maciejspace
-robson głupstwa tu piszesz, wiadomo, że jak da się przewidzieć przegięcie tacho to można tego uniknąć. Nie zawsze tak jest. Mogą być sytuację wysyłania nieświadomego kierowcy na robotę mine wiedząc że nie wyjedzie. Lub ustawienie roboty tak że zjedziesz z promu gdzieś i parkingu już nie zobaczysz w weekend :)

-1

~Pittem
Kontrola jak kontrola, teraz będą częściej sprawdzać firmy z naszej części europy. Chłopaków wypytywali w Pittem po prostu czy firma uczciwie płaci, czy jest socjal, czy auta mają ważne dokumenty, czy kierowcy mają wymagane dokumenty, czy czas jazdy dobry i takie tam. Sprawdzą i niebawem wszystko wróci do normy, nie ma zatem co przeżywać.

1

~Marek
Dlaczego teraz nie ma ofert pracy na ciężarówki, chciałem wrócić, odszedlem to innej - porażka. Chcialem wrocic do Vosa a tu ofert brak od dłuższego czas, aż tak dobrze jest tam teraz że macie komplet???

1

kiero82
Nie ma już do czego wracać.

1

~Marek
Dlaczego? Możesz napisać coś więcej??

1

~Krzysiek
Czytam czasem posty i wstyd mi, że tak dużo do powiedzenia mają ludzie, co wszystko wiedzą choć w vosie nie pracują, co zakładam po pisanych przez kolegów informacjach, bo logicznie rzecz biorąc nie pracują w tej firmie skoro by nie zdzierzyli takiej pracy. Także wrzućcie na luz a jak macie lepsze propozycje pracy to dajcie znać. A najlepiej załóżcie własne firmy i zatrudnijcie chłopaków to zyskacie ich dozgonną wdzięczność jako dobrzy szefowie.

1

~Zaint.
Co to... do vosa też wszedł koronawirus

1

~Dariusz
Niech warszawka wsiada za kierownicą i jedzie do roboty jak korona szaleje.

1

~Młody
Kierowcy z autobusow i busow na powrotach kwarantanna 14 dni ubedzie kierowcow

1

~fachman
No to grubo sie robi w Vos. a tak czy siak siedzimy po 2 tyg w dimu, ja tak od ponad pol roku juz

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.137.169.56

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels