~Coś uuu
| Koniaki wozi do Wawy to robotę ma i dupkę lize | | | |
~Tomek
| Lepiej wozić koniaki i kasę zarabiać, niż siedzieć w domu i biadolic, i do Prowident wydzwaniac żeby na chleb dał, | | | |
~VOSonTheRoad
| Tomek to jeden z tych co najgłośniej w autobusie i na bazie na fletów i na firmę nadaje a w dupcie włazi im bez masełka + gumowe tacho. Taki element jest w każdej firmie a przez takich delikwentów kołchozy nie szanują pracowników. Masz się czym chwalić. | | | |
~Tomek
| Szanuj pracowników takich jak ty? I dla tego siedzo tacy specjaliści w domu, i żona ich utrzymuje, | | | |
~domek
| Rzekł Tomek - mobilny bankomat. Skoro twojej zonie pasuje że cię ciągle nie ma to chyba nikt cię jeszcze nie uświadomił po co ona z tobą jest... szerokości. | | | |
~domek
| Btw Tomek to troll. On tu nawet nie pracuje. Prowokator. | | | |
~Vollksgfd
| To kurna która córka VOSa poszła z torbami, może odwrotnie VOS popłynął, a córki dalej się kręcą? Jak to jest? | | | |
~Szybki
| Ten Tomek to mi morze wylizać d... | | | |
~Tomek
| Szybki widze że masz jeszcze na wódkę? Powodzi się co!? Żona wypłatę dostała to przyszalales? Jak żona pasozyta pogna to gdzie ty się podziejesz? | | | |
~Były VOS-iak
| Tradycyjnie VOS-iaki się kłócą i przemądrzają. Pracowałem tam ponad pół roku. Firma jak to Moloch jak słabo przędzie to w pierwszej kolejności zwalnia kierowców. Ja i moi koledzy mieli pecha bo zostają "Starzy" i jak piszecie "podlizywacze". Jak robisz swoje i tak Cię zwolnią bo jest redukcja. W tej firmie są plusy i minusy. Minusem są fleet menagery i ich słynne "tacho na maksa" często bez potrzeby. Dojazdy autobusem i co kółko inne auto. Plusem jest system, nic Cię nie obchodzą opony czy serwis auta. Stajesz na płatnych parkingach i masz gdzieś. Nawet trasy Ci wyznaczają hehe. A to że VOS się kończy to prawda bo ceny za transport mają wysokie a flota cieniutka. | | | |
~Daro
| Vos logistics to teraz dno dna. Z miesiąca na miesiąc coraz gorzej. Pieniądze do *, robota też, dojazdy autokarowe długie brak perspektywy i rozwoju tylko byle do przodu a może się uda. Po kilka tygodni w domu brak frachtów a niedługo będzie brak aut bo zdają większość. Wieczny kryzys w tej firmie. Widocznie Warszawa za dużo kradnie. Utrzymaj te wszystkie bazy w Polsce i tych nierobów w biurach. Dalej to nie może tak trwać. | | | |
~Sad
| Musielibyśmy, się postawić, i wszyscy do roboty nie jechać, zaraz by się nauczyli szwanować kier. | | | |
~Toldi
| Sad ty to jesteś gość, czemu się nie zwolnisz tylko czekasz ale na co? W girtece chcieli poskakac i co? Wy* jak psuw | | | |
~Dariusz
| Trzeba zrobić tak, że nie jechać do roboty albo nie ruszać z bazy w poniedziałek wszyscy razem w tym konfitury też. | 1 | | |
~Normalny
| Niektórzy kierowcy to jednak są inteligentni inaczej. Myślą, że jak nie pojadą do pracy to będzie lepiej. Nie trzeba być mędrcem żeby przewidzieć co się wtedy stanie, bo pieniądz nie lubi próżni. Prawda jest też taka, że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma. Czekam na wasze pomysły jak pokonać koronawirusa, wtedy wszystko wróci do normy a ludzie zajmą się pracą i zarabianiem grosza dla rodziny. | | | |
~Nelk
| Nie chcieli wrócić do pracy, może dlatego, że nie ma jej za dużo, sam WOS w Belgii śmiga totalnym złomem, no i do rumuni jest daleko. Przykładowo w ten weekend na ulicy Driefonteinenstraat pewnego Belgijskiego miasta strażacy mieli kupę roboty, bo ropucha wylała się do ka*alizy z przerdzewiałego baku zaparkowanego tam auta w charakterystycznych barwach i nazwie VOS. | | | |
~Artur
| 10 lat doświadczenia w transporcie, 5 lat bez szkodowej jazdy, 5 lat bez przepału na zaniżonych normach, 0 spóźnień na awizacje, 5 lat bez przegiętego tacho, auta sprzątane zostawiane zawsze wypachnione i czyste. Dziś dostałem wypowiedzenie podpisane przez prezesa w którym zapis:
"""Przyczyną wypowiedzenia umowy o prace niedotycząca pracownika jest zmniejszenie zatrudnienia wymuszone względami ekonomicznymi. Przyjętym kryterium doboru osoby do zwolnienia z pracy była ocena przydatności pracowników, ich efektywności, jakości ich pracy oraz posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. """
Jak widać 5 lat ciężkiej pracy z tachem na maxa bez jakich kolwiek szkód dla pracodawcy to za mało.
Jakich kierowców zostawili... ? ?
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie. | | | |
~Tomek
| Jak wyżej już pisałem miesionc temu na co wy czekaliscie? I czego się spodziewaliscie siedzoc po dwa miechy w domu? | | | |
~Korona
| Koronawirus działa we wszystkich firmach. Trzeba się na niego przyzwyczaić. Miejmy nadzieję że to szaleństwo szybko się skończy i będzie jak dawniej. | | | |
~Toldi
| Korona tak trzymać, mys tak dajelej, nowe * w postaci twej żony się nam przydadzą, jak nie uadacznik mazyciel w dom żona zarabiać kasa, | | | |
~Toldi
| Zatrudnia zrobić prawko ty być gość, 7 tysia z przodu,? Na wiosce szlachta wolał? Nadeszła selekcja i odpad ludzki bezrobotny, dzieci ich bendo utrzymywać | | | |
~Sad
| Toldi, . Niepij już wiecej | | | |
~Czopek
| Widzę, że skasowane zostały wypowiedzi z ostatnich 2 miesięcy. Czyżby za dużo nie wygodnych wypowiedzi było i warszawka zainterweniowała?
Vos wywala bez zapowiedzi przez email lub pocztą wypowiedzenia wysyłają z niespodziewanki. Pokazali całkowity brak szacunku do kierowców. Została elyta dupowlaziaratwa. Zostali ci co jak trzeba to załadują na pauzie i mają mięciutkie tacho. | | | |
~Dariusz
| Firma dziad wysyłają zwolnienia do domu. Nawet nie zadzwonią uje i urwy do kierowcy bo się boją. | | | |
~Ciasnywieslaw
| Nie boją się tylko okazują jak bardzo nie szanują swoich niewolników. Dupowlizy z vos piękne filmiki na fejsika i jutubka wrzucają jak to pięknie w coś jest. Voslogisticsontheroa d na Fejsie Sponsorowany przez firmę czopek nagrywa piękne filmiki jak to w vos jest miód. Takich czopków pozostawiali. | | | |
~Jasiek
| Bez sensu czytać te wasze wywody wielkich specjalistów od trzymania kierownicy, może trochę się ogarnijcie coniektórzy. Potraficie się zrzędzić i gdzie byście nie pracowali to wszędzie jest źle. Dookoła szaleje pandemia a wy się dziwicie, że firmy zmniejszają zatrudnienie z tego powodu. W takich chwilach trzeba ratować najlepszych kierowców a rozstać się z tymi co piją albo powodują kolizje, przepały czy inne koszty. Ja tam takich rozterek nie mam i złego słowa o vosie nie dam powiedzieć. Dyndają mi śmieszne wywody miękkich rurek i żal mi takich gości. Jest na to zresztą takie przysłowie, że słabej baletnicy to przeszkadza rombek spódnicy. Pozdrawiam normalnych kolegów i obyśmy zdrowi byli | -1 | | |
~Toldi
| Jasiek piękna przedmowa pogrzebowa, a ty gdzie pracujesz? Dużo ci płaco? | | | |
~Jasiek
| Średnio 8. 5 tysia za miesiąc w czasach normalności bo trochę już tu pracuję. Teraz siedziałem w domu bo roboty mniej było więc i przelew był mniejszy, ale Action się ruszył i inni klienci też się odmrażają. Myśl co chcesz, ale ja jestem pewnien że prędzej inni się wykopyrtną zanim coś vosowi zaszkodzi. Po 75 latach na rynku to czarny koń. | | | |
~Toldi
| Tak jasiek tak kolos na glinianych nogach, żeby auta wykupić i kaucję zapłacić to bazę zastawiali żeby kredyt dostać, to fidac firma przy kasie, w tych czasach nie ma wypłat typu 8 tys, jak ktoś 5 tys zarobi w transporcie to Max, | | | |
~Jasiek
| Janie drogi, widać z twojej wypowiedzi, że wiedza nieco bardziej złożona jest ci obca, bo nie odróżniasz pojęcia kaucji i kary. Dokształć się wprzudy i potem dopiero staraj się zrozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Ukoję twoje wątpliwości i wyjaśnię zatem, że kaucja owa to kwota zwrotna. Prawda jest taka, że pewnym nacjom nie w smak jest iż Polacy zarabiają za dużo na usługach transportowych i chcą to ukrucić, także sprawa jest bardziej polityczna a nie organizacyjna. Śpij spokojnie, Belgowie już wycofują się rakiem, zatem dobrej nocy i nie pisz bzdur chyba, że reprezentujesz konkurencyjną firmę i masz w tym interes. | | | |