ID: 3895
VOS Logistic
ID: 3895
ID: 3895
Czy wiecie może, ile można zarobić w Vosie i jak wygląda praca w tej firmie?
Czy wiecie może, ile można zarobić w Vosie i jak wygląda praca w tej firmie?
~zainteresowany*
*
Posty (927)
~fachman | potwierdzam, 2/1, od dzis, | 1 | ||
~szofer | skad pewnosc ze 2/2 | 1 | ||
~szofer | skad pewnosc, ze 2/1 | 1 | ||
chohlik
| sprytni wynajma pokoje w Oss czy Clermont Ferrand, -ci co dobrze zarabiaja, a reszta bedzie sie meczyc tymi autobusami... no i kasa przy 2/1 bedzie mniejsza-to chyba ponizej 6 tysi wyjdzie... ? | -1 | ||
ZYNUŚ
| Wiadomości prasowe etransport. pl etransport. pl > Wiadomości prasowe > Wielkie podwyżki dla kierowców Wielkie podwyżki dla kierowc Kierowcy samochodów ciężarowych pracujący w transporcie międzynarodowym to jedni z najlepiej opłacanych pracowników fizycznych. Obecnie, w zależności od tzw. "kilometrówki", mało który szofer zarabia w "międzynarodówce" mniej niż 5 tys. zł netto. Okazuje się jednak, że zarobki w tej gałęzi transportu mogą wkrótce jeszcze wzrosnąć. Wszystko za sprawą wyroku Sądu Najwyższego z dnia 12 czerwca 2014 roku. Dziś, przynajmniej jeśli wierzyć umowom o pracę, większość kierowców zarabia nie więcej niż 2 tys. zł. Pozostała kwota, czyli w rzeczywistości nawet 70 proc. wynagrodzenia, to efekt wypłacania diet zagranicznych. Te - zgodnie z rozporządzeniem ministra pracy i polityki społecznej - przeznaczone są na pokrycie kosztów wyżywienia i inne drobne wydatki. 12 czerwca siedmiu sędziów Sądu Najwyższego orzekło, że oprócz diet zagranicznych, kierowcom należy się również zwrot kosztów noclegu, czyli tzw. ryczałty. Orzeczenie Sądu Najwyższego ma związek ze sprawą, w której jeden z kierowców - dochodząc swych praw przed Sądem Pracy - domagał się od pracodawcy wypłacenia 44 260, 82 zł tytułem niewypłaconych ryczałtów za noclegi za okres od czerwca 2007 r. do marca 2009 r. Rozpatrujący sprawę Sąd Okręgowy przyznał kierowcy rację i nakazał pracodawcy wypłatę zaległych świadczeń. Sąd uznał, że "konsekwencją wykonywania pracy w podróży służbowej przez kierowcę przewozu drogowego jest obowiązek pokrycia przez jego pracodawcę kosztów związanych z tą podróżą, zwłaszcza gdy praca kierowców w transporcie międzynarodowym wymaga długotrwałej rozłąki z centrum życia osobistego i rodzinnego. Praca w przewozach międzynarodowych wpływa na koszty socjalne, w tym wywołuje wydatki na utrzymanie "w trasie" (posiłki, noclegi). Koszty wykonywania pracy i pobytu poza miejscem zamieszkania są zawsze wyższe od wydatków w miejscu zamieszkania, przeto kierowcy wykonujący zatrudnienie "w permanentnej podróży", nie mogą być pozbawieni prawa do rekompensowania tych zwiększonych kosztów socjalnych. Kontrowersyjne orzeczenie Sądu Najwyższego może mieć opłakane skutki dla polskich firm. Niewykluczone, że - by uniknąć dodatkowych kosztów - część z nich przeniesie się zagranicę. Powody do radości mają natomiast kierowcy. Jeśli pracodawcy nie znają sposobu na obejście przepisów, ci liczyć mogą na podwyżkę w wysokości około 1/3 całości wynagrodzenia. Problem w tym, że podwyżka płacy kierowców odbije się na stawkach kilometrowych, co - dla wielu polskich przewoźników - oznaczać może bankructwo. Już dziś polskie firmy coraz częściej przegrywają walkę o klienta z przewoźnikami z Czech, Węgier czy np. Rumunii. | -1 | ||
~byly kier. bulk | to prawda ja czekam na spraw juz 9mc i to bedzie juz koniec tej skromnel zagadki vosa i p. p mnie radca naliczyl 27 tys euro, albo nadal spraw o delegacje, koszty del. do wyplaty jako dodatek, bez zgloszenia tych dod. wynagrodzen doi fiskusa, tam dopiero bedzie bajka /??? | 1 | ||
~byly kier. bulk | to sie zacznie teraz pisanie do sadow o wyplacenie sporych kasy za ryczałty w vosie my juz w poniedz. zgłaszamy sprawe do adwokata by złozyl wniosak o wyplate wynagrodzenia za ryczałt spanie w sam za 3lata wstecz to wychodza spore kwoty nawet do 32 tys euro koledzy pisac bo warto. | 1 | ||
~prywaciarz | Wymiana informacji o kierowcach w UE Gazeta Podatkowa nr 21 (1062) z dnia 13. 03. 2014 Senat w dniach 5-6 marca 2014 r. przyjął m. in. nowelizacje: Prawa o ruchu drogowym, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu postępowania cywilnego, a także ustawy o ratyfikacji umów międzynarodowych. Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym przewiduje utworzenie przy Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców krajowego punktu kontaktowego, którego zadaniem będzie wymiana informacji z krajowymi punktami kontaktowymi innych państw unijnych. Wymiana informacji będzie dotyczyła polskich kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w krajach Unii i kierowców z państw członkowskich UE łamiących przepisy w Polsce. Będzie ona odbywała się w systemie teleinformatycznym za pośrednictwem istniejącego już europejskiego systemu EUCARIS. Informacje z krajowego punktu kontaktowego o zagranicznych kierowcach, ich pojazdach i dokonanych przez nich przewinieniach drogowych w Polsce będą otrzymywały: Policja, Inspekcja Transportu Drogowego, straże miejskie, Służba Celna i Straż Graniczna. Senat wprowadził 4 poprawki do ustawy, zatem ustawą ponownie zajmie się Sejm. | 1 | ||
~chce zostać mentosem | no i sie zaczęło wyjmowanie kart na 45h bez urlopówki... wpis manualny... w sumie to się cieszę jeżeli fr. /. be nie zacznie walić ostrych mandatów to nic to nie da system 2/1 mi odpowiada trochę mniej zarobię ale za to bede cześciej w domu huraa a no i koledzy którzy pier... nam całą robotę jeżdżąc po 3 miesiące jednym autem wątpię żeby im ten system odpowiadał no to arrivederci zobaczymy jak to będzie już niebawemy | 2 | ||
~cwaniak | no i co z tego ze wyciaganie kart? Podczas pauzy 45 nie masz obowiazku trzymania karty w tachografie jezeli oddalasz sie od pojazdu. | 1 | ||
~maroko | pytanko czy to prawda co mowia kierowcy ze Falubaz przyczynil sie do zwolnienia GRAZYNKI | 1 | ||
~chce zostać mentosem | maroko tego to ty się nie dowiesz w 100% musiał byś zapytać Roberta czy to prawda jedynie on udzieli ci info prawdziwej albo i nie. Pytając na forum chcesz usłyszeć szereg historyjek ułożonych przez de*ili którzy z braku zajęcia je układają?typu tak przyczynił się podj... go że pili razem wóde w autobusie... albo podjeb... go że wrogo wypowiadał się o główno dowodzącym Przemysławie?żenada cwaniak obowiązku trzymania karty w tachu nie masz ale posiadania urlopówki za ten okres to już chyba masz obowiązek!?? no chyba że twożysz własne teorie na ten temat. Bedzie koniec UA Czarek się zapłacze:P hahahahgfd | 1 | ||
~Cwaniak | To Ty tworzysz wlasne teorie. Zenada! Poczytaj przepisy a sie dowiesz. | 1 | ||
~649 | Mnie tylko zastanawiam czemu kierowcy którzy pracują w Vosie już kilka lat tj 5. 6. 7... decydują się odejść? Przez tyle lat było dobrze a teraz co?zarobki nie spadły-owszem ceny poszły w górę. a może to przez pomysły PP z angielskim???może przez to żeby po przyjeździe do pracy wkładać karte dop przed ruszeniem i w razie kontroli mówić że byliśmy w tym czasie u szwagra:d??? A może przez młodych fm uczących się i niejednokrotnie piszących takie dyrdymały na satelicie że aż oczy boląi ciśnienie się podnosi chodź ja to biorę na miękko wręcz ich wyśmiewam bo niby co mi zrobią???ZWOLNIĄ MNIE:) hahahagb | 1 | ||
~byly nievolnik | och nic tu sie nie zzmieniło bochaterów milion a jak co do czego to byłem 2 kiero co podał vos do sadu, fakt peawie 4 lata sprawa trwała ale za nadgodziny16 tys dostałem za ryczałt przegrałem ale zmiana SN stanowiska to spoko 56tys tez wpadnie, nie ze jestem pazuemr ale jeden z drugim fleet menagerem nie bedzie robił ze mnie idioty i kłamcy-tym bardziej ze mnie wpisali na jakos czarna liste i u guldena pracy nie mam, ale jak wiecie kazdy swoje miejsce znajdzie | 1 | ||
~zdzich | jak by kierowcy co odeszli z pracy od lipca złożyli pozwy do sądów hoho ładna sumka:D | 1 | ||
~vossros | Dobra firma. Myć się nie trzeba, super auta, w których nie można się wyprostować. Lodówkę - kup sobie sam. Na wielki PLUS zasługuje fakt, że po podpisaniu umowy o pracę, stajesz się współudziałowcem w firmie. Także nie dziwcie się, że trzeba zamiast żonie kupić majtki, dolać ze 100l z własnej kieszeni. | 1 | ||
~pseudokier | to idz gdzie indziej pracowac... droga wolna | 1 | ||
~649 | To szukaj firmy w ktorej to szef będzie sie za ciebie myl kupi ci lodówkę i nie będzie dopuszczał zeby byla pusta w ktorej nie jedziesz współudziałowcem w firmie a szef będzie płacil ci na tyle duzo ze będzie cie stać na s-klase i takiej w ktorej szef będzie w za kierowcę jedyne wyjście musisz sobie kupic ciężarówkę w której to sie w prostujesz | 1 | ||
ZYNUŚ
| etransport. pl > Wiadomości prasowe > Francja nieugięta – 30 tyś. Euro kary Arena 561 - Obsługa Prawna Firm Transportowych Fran cja nieugięta – 30 tyś. Euro kary 2014-07-16, czytana 2512 razy Zmiana francuskiego kodeksu transportowego została uchwalona w dniu 10 lipca 2014. Postulaty ze strony międzynarodowych stowarzyszeń i przedstawicieli branży nie przekonały Francuzów do złagodzenia kar pieniężnych za 45 godzinny odpoczynek w kabinie pojazdu. Nowe brzmienie przepisów francuskich wyraźnie przewiduje karę 30 000 Euro za odbieranie pauzy 45 godzinnej w pojeździe. Opublikowana w dniu 11 lipca 2014 zmiana francuskiego Kodeksu Transportowego nie przewiduje żadnego vacatio legis. W związku z tym powstaje zasadne pytanie czy na zasadach ogólnych przepisy weszły w życie 12 lipca 2014. Niestety wszystko na to wskazuje, że tak. Konsulaty, z którymi jesteśmy w kontakcie nie potwierdziły żadnych dodatkowych informacji o przesunięciu terminu obowiązywania nowelizacji. Nie są na ten moment znane również wytyczne dla organów kontrolnych odnośnie trybu kontroli. Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że kontroli mają być poddane tylko okresy bieżących odpoczynków tygodniowych odbywanych na terenie Francji w momencie przeprowadzania kontroli. Nie zmienia to faktu, że już teraz trzeba zabezpieczyć nocleg kierowców w motelach lub kwaterach znajdujących się na bazach transportowych. Na tą chwilę najtrudniejsza do ustalenia jest metoda kontroli kierowców wykonujących przewozy jako działalność jednoosobowa z licencją na transport. Interpretacja tej sytuacji jak do tej pory nie znalazła odpowiedzi na żadne z wysłanych pism przez nas. Nie wiadomo czy w tym przypadku odpowiedzialnym za naruszenie zostanie kierowca czy spedytor/załadowca/z leceniodawca, który zleca zadanie przewozowe, czy też taki kierowca nie będzie podlegał wprowadzonym regulacjom. O wytycznych dot. sposobu kontroli poinformujemy Państwa jeśli tylko potwierdzimy źródło informacji. Opublikowany tekst przepisów dostępny jest na stronie: www. legifrance. gouv. fr. | -1 | ||
~Madry | 30 000E :)... co za glupoty !!! Wierzcie w to i rozpowiadajcie na parkingach... | 1 | ||
~vossros | 649 - a najgorsze jest to, że kiermani tacy jak Ty, uważają taki stan rzeczy za normalny. Woda na młyn dla kierownictwa. Niedługo paski z klimy będą Wam zdejmować, a Ty znowu napiszesz, że jest ok. Pamiętaj, że kłamstwo wielokrotnie powtarzane staje się prawdą. Moim skromnym zdaniem dali Ci tytuł szlachecki "Mentora" i w * sie przewróciło. Znałem takich jak Ty, gdy robiłem jeszcze w tej chu. n. i. Ja znalazłem już normalna firmę. Zaglądam tu czasami, bo tu wicznie coś się działo. Jak kogoś nie zamo*dowali, to nowy patent na podwieszanie osi Wam wymyślili, a ostatnio nawet sposób na pauzy 45 Wam rozpisali. Popatrz w autobus na zjeździe i zadaj sobie pytanie: gdzie są normalni ludzie, z którymi kiedyś pracowałem? Resztę zostawiam Tobie do przemyśleń. | 2 | ||
~wis | no to teraz będziemy pracować 4 na 1 | 1 | ||
~abc | Vossross. A co twoim zdaniem jest normalnoscia... ? ?? | |||
~vossros | Nie dymam po nocach na 15h pracy, lodówka w aucie jest standardem, nie słyszę " musi Pan dojechać, trzeba jechać, OLEJ MAM W AUCIE!!!, nikt mi nie robi problemów z papierem do tacha, po przyjeździe do roboty 11h pauzy, gdy coś się zwali, jadę na warsztat a nie po następne zlecenie, gdy zlecenie jest niewykonalne, dostaję odpowiedź "ok, dojedź jutro. Pieniądze to drugorzędna sprawa, chociaż nie ukrywam, że mam więcej niż w VOS z krainy OSS. To jest normalność. | 1 | ||
~spolski | 5500-6000 to teraz standarrt na start a po jakims czasie minimum 6 za 3-1 a v vos 5000zl haha | 1 | ||
~vos49-??? | Na razie biuro w warszawie odnosi same sukcesy samochody bez obsady ale poco mają jeździć, pozostawione auto koło Monachium bo kierowca odmówił pracy na 5-y tydzień nie ma co sami fachowcy ze "stollicy" | 1 | ||
~byly | zal mi was biedacy | 1 | ||
~byly | a najbardziej ciesze sie ze nie musze jezdzic zaszczanym autobusem z banda alkocholikow pa | 1 | ||
~maks | Ta, śpij dobrze i nie zawracaj czterech liter | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.