~robiony palcem
| vos to zasrane bagno | 1 | | |
~zorro
| * tych banderowców z oun już proporczyki za szybami z emblematem upa oun wożą | 1 | | |
~zorro
| * tych banderowców z oun już proporczyki za szybami z emblematem upa oun wożą | 1 | | |
~fachman
| co tu taka cisza. banderowcy vosa przejeli.. | 1 | | |
~zdzich
| jeszcze nie ale coraz to blizej przejecia | 1 | | |
~robert
| Cześć co myślicie o tym Mariuszu podesłałego z oss do nas do breukelen? Straszny brudne w kabinie ma taki chleb ze bez aktualnych szczepionek nie wchodź. Ale on ma jeszcze inna łączność zdsjesie | 1 | | |
~zorro
| coś mało ostatnio banderowców widać... pewnie na wojne pojechali albo ich przez granicę nie przepuścili haha | 1 | | |
~donnieck
| siedza w radomsku zamias iechac i walczyc o nowa dobra ukraine tchurze stolica ich to radomsko a prezydent do pozdr | 1 | | |
~zorro
| stolica Ukraińców to Radomsko, a prezydent Cezar, któremu odpalają działkę, a on im wszystko załatwia... | 1 | | |
~janek
| Coś ciągle zwiększają ich grupę. O co w tym kaman? | 1 | | |
~kupiec
| Jeździłem jako podwykonawca Vos. Jedno trzeba im przyznać że jeśli chodzi i pieniądze to jak przychodzi termin to pieniądze na koncie. Każde auto ma zamontowaną satelitę z terminalem do komunikacji za które płaci podwykonawca. Za casco naczepy też płaci podwykonawca. Zwracają za opłaty za myto ale jest jeden haczyk ze Niemcy płaci się samemu i potem refakturuje. Czyli czekamy fizycznie 45 dni. Za paliwo faktury co 2 tygodnie. . Fakturowanie brutto zarówno usługi jak i paliwo. Pan sikora który werbuje do współpracy jest ok i robi dobrą robotę. Co do Fleetów w Warszawie to ogólnie uważają że są czymś lepszym i nie mają szacunku do podwykonawców i kierowców. Zazwyczaj to młodzi chłoptasie którzy uważają że wiedzą wszystko o transporcie bo byli na szkoleniu a auto widzieli na plakacie albo jako kropka na ekranie. Nie znają rzeczywistości w trasie. Ja trafiłem na Mikołaja Klejnę. Kłamczuch i gbur jakich mało. Ciągle pytania czemu tak wolno? czemu pauza? czemu tak długo spinanie naczepy a naczepy stare bez drzwi tylko plandeka. Dał tylko dyspozycję żeby zgłosić się do portu w Callais po tcket na prom ale już nie powiedział do którego biura. Szukanie na piechotę trwało godzinę i akurat prom odpływał więc pretensje do podwykonawcy. Ale fleet oczywiście winy swojej nie widział. Dyspozycje co do parkingów dał ale tylko nazwę miejscowości a już adresu nie. 30 minut szukaliśmy parkingu, za to też pretensje że z towarem się kręciliśmy po mieście. Potem jak dostał ochrzan jak robił problemy ze zjazdem to powiedział że zrobi wszystko żeby nas wyrzucić. Faktycznie tydzień później skargi do przełożonego były że niby my zawiniliśmy i jego błędy obracał jako Nasze. A przełożony wierzył tylko jemu bo to jego pracownik. Klejna robił po złości specjalnie nie układał tak pracy zeby zdążyć na zjazd autokarem w pobliże domu. Tylko po złości. Chamskie odzywki jak do gówniarzy. Po złości jak coś nie pasowało to ładowanie 3 naczep dziennie po placu 5 km każdy po 0, 80eurcent. To tak za karę. Ogólnie fleety wszystko psują Vos i nie zdziwię sie jak za kilka lat rozwalą tą frmę. Bo wystarczyło by podejście partnerskie i wiadomo że pracować trzeba ale bez podrzucania świństw i złośliwości. Często niby Klejnie nie dochodziły CMR za niektóre frachty a inne z tej samej koperty doszły. W jednej kopercie wysłałem np 10 CMR to 7 niby doszło a 3 nie? Czy to nie kpina i złośliwość fleeta żeby dać nauczkę i fakturę opóźnić? Vos ten sprzed 10 lat w Breukelen a ten obecnie z Warszawy to dwie różne firmy i to prawda ze tam gdzie patyki się wezmą za robotę to firmę rozwalą. Tyczy się to fleetów z Warszawy. Pracowaliśmy z Vos w Breukelen a ten patyk Klejna gadał do ludzi że w to nie wierzy bo nie ma w komputerze. Mamy faktury z tamtego okresu a ten gamoń uwaza że czego nie ma w komputerze to tego nie było. On zestaw widzi tylko w komputerze. Vos była dobrą firmą a teraz to atmosfera nerwów i kłamstwa Fleetów i chamstwa. A szkoda | 1 | | |
~abc
| Kupiec!!! Czytajac twoje wypociny posmialem sie do lez. Jakosc twojej wypowiedzi odzwierciedla doskonale twoja profesjonalnosc w transporcie. | 1 | | |
~zorro
| pewnie za tym nickiem abc ukrywa się sam gamoń Klejna... | 1 | | |
~erick
| mysle ze chamstwo to regula wsrod polskich spedytorow a gdyby ich spytac dlaczego pewnie nie potrafiliby wytlumaczyc ja osobiscie mysle ze to wina kierowcow ktorzy na to pozwalaja | 1 | | |
~zorro
| FM z Vos to banda kr*ynów, nie posiadają żadnych umiejętności, to zwykłe przekazniki, które robią pod górkę kierowcą... zjazdy są w soboty, a nawet w niedzielę hehe wyjazd do pracy w czwartek - zapisalem Cie na czwartek... To sie nazywa system pracy 3/1 w Vos | 1 | | |
~MANDZUR
| 2wa lata jako czarter po SE u ALBERTA na SCANI pod lukaszem gulikiem i modzelem nol dres nol stres zeby nie kabotaze dalej bym tam siedzial | 1 | | |
~archiwum X
| abc Kupiec!!! Czytajac twoje wypociny posmialem sie do lez. Jakosc twojej wypowiedzi odzwierciedla doskonale twoja profesjonalnosc w transporcie.
co zabolało lemingu? Pewnie jesteś Ty Mikołajem prostakiem i cię ubodło. Co w stylu mojego pisania jest nie tak? To że Klejna jest kłamcą? czy to że jest chamski? | 1 | | |
~archiwum X
| abc Kupiec!!! Czytajac twoje wypociny posmialem sie do lez. Jakosc twojej wypowiedzi odzwierciedla doskonale twoja profesjonalnosc w transporcie.
Moja profesjonalność objawiła się tym ze podziękowałem za współpracę z kr*ynem który nie rozumie swojej niekompetencji w dziedzinie transportu. Ja sobie kupiłem zestawy i wykonuję usługi, usługi nie rozkazy i fanaberie. A ty abc pacanie jesteś tylko spedytorkiem który nie widział pojazdu na oczy ale fachofffiec pełną gębą. Dlatego napisałem że vos taka dobra firma a tak nisko upada przez takich fleetów | 1 | | |
~archiwum X
| i jeszcze jedno abc klejniaku śmiej się śmiej zobaczymy jak się będziesz śmiał jak więcej kierowców wam ucieknie a banderowcy nie będą mogli jeździć :) podwykonawcy podziękują za chamstwo i gdzie będziesz pracował jak cię na zbity pysk wywalą z vosa jak się dowiedzą jak kłamiesz i jakim jesteś gburem. Gówno wiesz ale mądrzysz się jak fachura bo przecież ty fleet manager jesteś i siedzisz w 10 osób w jednym pokoju przyklejony do monitora i tyle wiesz o transporcie. Już za moich czasów kilkadziesiąt zestawów stało na placach bo ludzie mieli dość waszego chamstwa. Chodzi mi o flletów nie o całość firmy vos. Vos to dobra firma tylko przyjął kadrę głąbów małolatów którzy myślą ze wiedzą o transporcie bo dużo czytali... | 1 | | |
~B...
| Mam pytanie. Czy znajdzie sie ktos kto sadzi lub sadzil sie z firma Vos? Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam B. | 1 | | |
~marek
| warto do vos na silosy isc? czy lepiej z daleka sie trzymac? | 1 | | |
~11000
| Jak siwy i mały Pawełek tam dalej rządzą to ciężko ci tam będzie oni nie szanowali za młodu nawet własnych rodziców za uczciwość w życiu codziennym. | 1 | | |
~heh
| oj szofiery, flety nie dobre kraść nie dają? :)
Stara śpiewka, wy najmądrzejsi, doświadczeni itd proszę zorganizujcie się sami lepiej.
Nawet strajk nie potraficie zrobić. | 1 | | |
~firma
| heh nie siofery tylko firmy podwykonawcy więc o jakich kradzieżach baranie piszesz? sam siebie z paliwa okradałem? głąbem jesteś flecie vosowy | 1 | | |
~pusia
| tak zwani podwykonawcy, ida do vosa bo nie maja gdzie.. pusia pusia pusia | 1 | | |
~ku-ku
| Jaka pusia? | 1 | | |
~Byly
| CHCIALBYM POZDROWIC NAJLEPSZEGO FM TELETUBISIA DZIEKI NIEMU ZMIENILEM FIRME I NIEZALUJE CO TYDZIEN W DOMU. CHCIALBYM CI PODZIEKOWAC TELETUBISIU ; ) | 1 | | |
~Wiechu
| Panowie czy oddział Kwidzyn podlega pod oss bądz zebrugge i jest to taka sama praca jak np zatrudniony przez radomsko?Bo swojego czasu (kwidzyn) był to vos cargo tandemy i warunki były troszeczkę inne. Prosił bym o wypowiedź kogoś kto orientuje się w temacie- czy pracując w oddziale kwidzyń podlega sie pod jakiegoś flecine i jest tyle samo papierologi i raportów co w zwykłym Vosie na zestawie ciagnik+naczepa | 1 | | |
~Kris
| Vos Kwidzyn podlega oficjalnie pod Vos Polske. Ale jezeli jestes zatrudniony w Vos Kwidzyn to pracujesz tylko z FM z Kwidzynia. | 1 | | |
~darek
| Tam dzieją się straszne rzeczy z kierowcami. FM to kapo, ja po roku pracy w vosie pół roku siedziałem w domu i dochodziłem do siebie. Zmuszanie do pracy 5 razy w tygodniu po 15h wciskanie pałz pod załadunkiem i w trakcie telefony podczas snu w nocy w czasie 9h przerwy wyzywanie i łamanie kierowcy to norma | 1 | | |