ID: 32917
InterTrans-ŁÓDZ
ID: 32917
ID: 32917
hej mobilki, jak kto s ma jakies rzetelne info na temat tej firmy to piszcie, zarobki, zjazdy, atmosfera. Pozdrowionka
hej mobilki, jak kto s ma jakies rzetelne info na temat tej firmy to piszcie, zarobki, zjazdy, atmosfera. Pozdrowionka
~CIM 28*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (77)
~jowisz | kmuyb | |||
~jowisz | do poki firma istnieje do puty beda jezdzi | |||
~epd | Jowisz nie pij !!! Coś nowego w firmie? Jakieś zmiany? | |||
~egon | podobno auta stoią bez kierowców, nawet ukraincy uciekają | |||
~toyota13 | Dzisiaj odszedł Kosiorek kto następny? | |||
~slepy | Kosiorek odszedł? Tyle razy na rozładunek czy załadunek na magnesie i takie podziękowanie od młodego cygana. | |||
~gluchy | Slepy co teraz przejzales na oczy??? | |||
~slepy | Juz długo nie jestem kierowcą w tej firmie. Szkoda życia na intertrans. | |||
~abc | Witam wszystkich. Mają racje zatrudniając Ukrainców ! Ukrainiec pracuje za 3000 pln na miesiąc i się cieszy że ma prace a naszym się w tyłkach poprzewracało chcieli by 3 razy więcej. Ja jeszcze zatrudniam Polaków w systemie 3/1 płacę 6000 pln i nie ma kto jeżdzić ! wieć też myślę o Ukraincach. Jeszcze trochę i to się zmieni będą nasi musieli konkurować z Ukraincami to pójdą po rozum do głowy. | |||
~egon | popieram, , podobnie zaczeli mysleć w link, na poczatku nie chcieli ukrainców, teraz powoli zaczynaja zatrudniac, -szczególnie tych z ok lwowa, mówiących po polsku | |||
~toyota13 | odszedł też Gaduła i Jędrek | |||
~gluchy | A jak tam Junior? Wygryzl juz eNa? | |||
~noda | Niepoważna firma, gówniarze w biurze, gówniarze rekrutują, pracują 20 osób w jednym pokoju! Warunki pracy - 9 godzin dziennie (bez przerwy obiadowej) + co druga sobota !!!, zarobki - 1600-1800+ premia (ŚMIESZNE GROSZE) od pozyskanych kierowców ze Wschodu ( a ile osób można przyciągnąć na takie warunki pracy??) Nie polecam, no chyba że macie nóż na gardle. | |||
~gluchy | W biurze bardzo dobre warunki. Miła atmosfera, telefon firmowy, Skoda firmowa, dobre zarobki. | |||
~byly | HAHAHA >... | |||
~gluchy | A co sie stalo z tymi polizingowymi? ?? | |||
~prorok | O nowe naczepy z Wieltona beda !!! | |||
~prokurator | Nikt sie nieodzywa? Trzeba chyba po ukrainsku pisac !!! | |||
~trybunal konstytucyjny | Ale bym sie przejechal tym GTR-em co sti na sprzedaz :). | |||
~Spedytor | Pracowałem w tej firmie. Fałszywe ludzi, oszuści!!! Nie polecam!!! | |||
~gluch | niby spedytor, w czym cie oszukali? | |||
~prokurator | Do spedytora ; poprawna forma to FAŁSZYWI LUDZIE. | |||
~UKRAINIEC | Jestem z Ukrainy i odchodze z tej firmy-bo zarobki 3100 zl to jush ne odpowiada dla mne!!! Na taka prace mozna isc aby uzyskac doswiadczenia i tyle. Nastepny pracodawca placi dla mne 5-6. 000 zl i to jest dobra praca. | |||
~UKRAINIEC | Do tej firmy trafilem 1 rok temu i oprocz prowadzenia rowera nie mialem zadnych doswiadczen. Wzieli mnie-bo powiedzialem ze prowadzilem KAMAZ z naczepa :) Taksamo pracuja tam moje kolegi-za 2500 zl ale taksamo nie dlugo odejda na liepsze warunki, bo teraz jusz maja doswiadczenie. Ja tylko powiem ze jezeli nie macie doswiadczenia, jezeli cisniesz na GAZ do 2500 obrotow w ciagu 500 km, na zakretach prowadzisz naczepa po katach i drapiesz opony, to ta firma dla ciebie odpowiada ha ha ha:) | |||
~ukrainiec | po*a firma po*i ludzie praca od 8 do 18 beznadzieja... NIE POLECAM, | |||
mikolakorzjuk
| Opowiem o firmy Intertrans z Łodzi jeśli ktoś zamierza tam pracować. Pracował tam dwa i pół miesiąca. Przejechałem na czarno. Przede mną tak samo wrzucono dwie osoby z Odessy i Kijowa. W ostatnim czasie rzucić od bezkarności nierdzewnej przez jednego. Weszli do smaku. Firma już wcześniej była dla początkujących na raz, ale teraz stały się bezczelnie oszukiwać tak jak co miesiąc przyjeżdżają dziesiątki ukraińców bez doświadczenia. Na początku obiecują złote góry i niebiańską mannę. Nawet robią wojewódzkiego zaproszenie na 3 lata i szkolenia za 500 zł w dniu przyjazdu. Potem pochodzących z lotu pod byle pretekstem oszukują (to strzał pobierania 21. 30 w nocy w sobotę w Niemczech i tym podobne bajki, i nie ma znaczenia co ty tam był i całował zamknięte bramy fabryki) i mówią, że czekali do obliczania 10-30 dni w nadziei, że te myśli lub skończy im się wiza. Kto zaczyna wymagać obliczaniu bardziej uporczywie pozostaje czekać grożą policją i wyrzucony z bazy. Ani jednego polaka kierowcą w firmie nie działa. Niektórzy nawet minimum określone przez prawo 1500 zł nie płacą. Mogą kłamać że pieniądze przetłumaczyli na konto ale tam ich nie będzie. (Karta pochodzi z banku po tym, jak kierowca wyszedł w rejs i on ją sprawdzić nie może, o zerze na koncie rozpoznają po powrocie do bazy, ale pieniądze nie jest jasne w jaki sposób już opanowane i poszli na rzekome kary, które są tak samo nikt nie zgłosi na papierze. Wszystko na słowach). Kurs na przewóz mowie ci na ręce nie oddadzą ale 500 zł utrzyma. Maksymalnie co otrzymują zagraniczni kierowcy 3000-3500 zł z przeliczeniu na miesiąc. To ci, którzy pracował od czerwca do września. Starają się utrzymać jak najdłużej w locie w europie zachodniej 1073; 1077; 1079; 1074; 1099; 1083; 1072; 1079; 1085; 1086; w kabinie na 3-3, 5 miesiąca. U jednego kierowcy latem potrafiła matka go nie stały się wyświetlać na bazę ile bym nie prosił. U innego faceta z otworzyły się wrzody żołądka... to jedziemy dalej. Stosunek do kierowców jak bydło. Tylko bym jechał. Co się z tobą nikogo nie interesuje. Możliwie, że w ciągu trzech i pół miesiąca otrzymywali kierowcy 9 000- 10 000 zł. Wzięli mody nie płacić diety. Logist tłumaczy siedzą nastoletnie ukrainki którzy starają się swoje błędy i głupotę przełożyć na kierowcy. Ochrony i pomocy ukraińcom od nich spodziewać niczego chyba, że ich Dniepropietrowsk ziomków, TO są ODPOWIEDNIE STEROWNIKI. Dają współrzędne i gdy kierowca po nich przyjeżdża na ich żądanie do głównego wejścia na lotnisko we Frankfurcie lub w centrum Paryża, w biurze firmy wymagają, by sam szukałem magazyny do pobrania a są one prawidłowo dali. Mogą podać adres i współrzędne budynku mieszkalnego w dzielnicy mieszkalnej, a potem z niezadowoleniem dzwonić dlaczego nie przybył na czas.. Kompletna bzdura. Często wystawiają i wymagają naruszać tryb pracy i odpoczynku. Jeśli skończysz będziesz moja wina i zrobisz naruszenie.. Nie zrobisz i tak dobiorę i potem 1087; 1088; 1080; 1087; 1086; 1084; 1085; 1103; 1090; -ma powodu, aby nie zapłacić. Zmuszają 45 godzin we Francji i Belgii. I za każdym razem winny jest kierowca a nie banda nieletnich w biurze, które żadnego pojęcia o pracy kierowcy nie mają. Przykład: Wymagają przejechać 800 km w ciągu 5 godzin, tylko dlatego, że im tak Mapy Google powiedzieli.. I to co zrobić pauzę 45 minut i to co w korku w Niemczech i stoisz to jest nie do pomyślenia i i wiedzieć nie chcą.. Im komputer pokazał że musisz lecieć bez przerwy z prędkością 90 km cała trasa.. . Starzy, a to ci, którzy na drugą kadencję przyjechał, mówią, a ich jednostki pozostały, tak i ci odejść zbierają się, że jeszcze rok - pół roku temu tak bezczelnie nie oszukiwali i płacili coś. Jedyne odpowiednie 1083; 1086; 1075; 1080; 1089; 1090; 1099; to w Gdańskim biurze, polki, takie jak Agnieszka - ta zawsze pomoże i da współrzędne normalne. Łódzkie biuro będzie kłamać w rażącej tylko ty zrobił i pojechał w sobotę, mimo że w zeszłym tygodniu już masz 24 h odpoczynku i trzeba robić 45. To samo jest z roboczej zmianą. Wiesz dokładnie co masz 15 godzin zmiany kończy się za pół godziny a ci będą kłamać i żądać co byś jechał jeszcze dwie godziny tak jak u nich KOMPUTER i SYSTEM pokazuje, że wszystko jest w porządku. (Twoje naruszenie.. Płacić ci. Byle tylko fracht szybko zamknąć). Jeśli coś zdarza się raz chowają się za telefon. Kiedy wyjeżdżałem na bazie siedziało ponad dwadzieścia osób z Ukrainy i kilku z Białorusi bez maszyn i pracy.. Czekał na powrót ich z lotów na kilka tygodni i 1087; 1088; 1086; 1077; 1076; 1072; 1083; 1080; swoje pieniądze.. Pomyśl sam. Mam nadzieję, że informacje i mój gorzkie doświadczenia z tą firmą komuś to pomoże nie powtarzać moich błędów. | |||
mikolakorzjuk
| Opowiem o firmy Intertrans z Łodzi jeśli ktoś zamierza tam pracować. Pracował tam dwa i pół miesiąca. Przejechałem na czarno. Przede mną tak samo wrzucono dwie osoby z Odessy i Kijowa. W ostatnim czasie rzucić od bezkarności nierdzewnej przez jednego. Weszli do smaku. Firma już wcześniej była dla początkujących na raz, ale teraz stały się bezczelnie oszukiwać tak jak co miesiąc przyjeżdżają dziesiątki ukraińców bez doświadczenia. Na początku obiecują złote góry i niebiańską mannę. Nawet robią wojewódzkiego zaproszenie na 3 lata i szkolenia za 500 zł w dniu przyjazdu. Potem pochodzących z lotu pod byle pretekstem oszukują (to strzał pobierania 21. 30 w nocy w sobotę w Niemczech i tym podobne bajki, i nie ma znaczenia co ty tam był i całował zamknięte bramy fabryki) i mówią, że czekali do obliczania 10-30 dni w nadziei, że te myśli lub skończy im się wiza. Kto zaczyna wymagać obliczaniu bardziej uporczywie pozostaje czekać grożą policją i wyrzucony z bazy. Ani jednego polaka kierowcą w firmie nie działa. Niektórzy nawet minimum określone przez prawo 1500 zł nie płacą. Mogą kłamać że pieniądze przetłumaczyli na konto ale tam ich nie będzie. (Karta pochodzi z banku po tym, jak kierowca wyszedł w rejs i on ją sprawdzić nie może, o zerze na koncie rozpoznają po powrocie do bazy, ale pieniądze nie jest jasne w jaki sposób już opanowane i poszli na rzekome kary, które są tak samo nikt nie zgłosi na papierze. Wszystko na słowach). Kurs na przewóz mowie ci na ręce nie oddadzą ale 500 zł utrzyma. Maksymalnie co otrzymują zagraniczni kierowcy 3000-3500 zł z przeliczeniu na miesiąc. To ci, którzy pracował od czerwca do września. Starają się utrzymać jak najdłużej w locie w europie zachodniej 1073; 1077; 1079; 1074; 1099; 1083; 1072; 1079; 1085; 1086; w kabinie na 3-3, 5 miesiąca. U jednego kierowcy latem potrafiła matka go nie stały się wyświetlać na bazę ile bym nie prosił. U innego faceta z otworzyły się wrzody żołądka... to jedziemy dalej. Stosunek do kierowców jak bydło. Tylko bym jechał. Co się z tobą nikogo nie interesuje. Możliwie, że w ciągu trzech i pół miesiąca otrzymywali kierowcy 9 000- 10 000 zł. Wzięli mody nie płacić diety. Logist tłumaczy siedzą nastoletnie ukrainki którzy starają się swoje błędy i głupotę przełożyć na kierowcy. Ochrony i pomocy ukraińcom od nich spodziewać niczego chyba, że ich Dniepropietrowsk ziomków, TO są ODPOWIEDNIE STEROWNIKI. Dają współrzędne i gdy kierowca po nich przyjeżdża na ich żądanie do głównego wejścia na lotnisko we Frankfurcie lub w centrum Paryża, w biurze firmy wymagają, by sam szukałem magazyny do pobrania a są one prawidłowo dali. Mogą podać adres i współrzędne budynku mieszkalnego w dzielnicy mieszkalnej, a potem z niezadowoleniem dzwonić dlaczego nie przybył na czas.. Kompletna bzdura. Często wystawiają i wymagają naruszać tryb pracy i odpoczynku. Jeśli skończysz będziesz moja wina i zrobisz naruszenie.. Nie zrobisz i tak dobiorę i potem 1087; 1088; 1080; 1087; 1086; 1084; 1085; 1103; 1090; -ma powodu, aby nie zapłacić. Zmuszają 45 godzin we Francji i Belgii. I za każdym razem winny jest kierowca a nie banda nieletnich w biurze, które żadnego pojęcia o pracy kierowcy nie mają. Przykład: Wymagają przejechać 800 km w ciągu 5 godzin, tylko dlatego, że im tak Mapy Google powiedzieli.. I to co zrobić pauzę 45 minut i to co w korku w Niemczech i stoisz to jest nie do pomyślenia i i wiedzieć nie chcą.. Im komputer pokazał że musisz lecieć bez przerwy z prędkością 90 km cała trasa.. . Starzy, a to ci, którzy na drugą kadencję przyjechał, mówią, a ich jednostki pozostały, tak i ci odejść zbierają się, że jeszcze rok - pół roku temu tak bezczelnie nie oszukiwali i płacili coś. Jedyne odpowiednie 1083; 1086; 1075; 1080; 1089; 1090; 1099; to w Gdańskim biurze, polki, takie jak Agnieszka - ta zawsze pomoże i da współrzędne normalne. Łódzkie biuro będzie kłamać w rażącej tylko ty zrobił i pojechał w sobotę, mimo że w zeszłym tygodniu już masz 24 h odpoczynku i trzeba robić 45. To samo jest z roboczej zmianą. Wiesz dokładnie co masz 15 godzin zmiany kończy się za pół godziny a ci będą kłamać i żądać co byś jechał jeszcze dwie godziny tak jak u nich KOMPUTER i SYSTEM pokazuje, że wszystko jest w porządku. (Twoje naruszenie.. Płacić ci. Byle tylko fracht szybko zamknąć). Jeśli coś zdarza się raz chowają się za telefon. Kiedy wyjeżdżałem na bazie siedziało ponad dwadzieścia osób z Ukrainy i kilku z Białorusi bez maszyn i pracy.. Czekał na powrót ich z lotów na kilka tygodni i 1087; 1088; 1086; 1077; 1076; 1072; 1083; 1080; swoje pieniądze.. Pomyśl sam. Mam nadzieję, że informacje i mój gorzkie doświadczenia z tą firmą komuś to pomoże nie powtarzać moich błędów. | |||
~byly kierowca i nie lizus | Pracowalo nas ok. 150 kierowcow, sami Polacy i jeden kolega Iwan -super gosc mieszkający w Łodzi. A teraz zaden z nich nie pracuje, tylko sam wschód gdzie tez nazekają, wiadomo jaka jest super firma | |||
~kierowca mana | Przepracowałem tam 11 lat, dopóki rządził szefo było całkiem nieźle, eN wiadomo jaki jest, nerwus ale sprawiedliwy ( zwalniał mnie w trasie ale jak wracałem nerwy mijały i pracowałem dalej). Odkąd przyszedł pryszczaty firma skończyła się dla kierowców. Ciekaw jestem czy jest jeszcze ktoś z kim tam pracowałem? | |||
~Adam | jakie nowinki z firmy? jak atmosfera? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.