ID: 32715
Jak to jest z pracą na busach (kat. B)?
ID: 32715
ID: 32715
Mam prośbę do doświadczonych już kierowców żeby coś się wypowiedzieli na temat pracy na busach. Jak to jest w jeździe po kraju, jak z jazdą za granicę, jakie pieniądze i takie jeszcze różne ciekawe rzeczy z tym związane. Pozdrawiam
Mam prośbę do doświadczonych już kierowców żeby coś się wypowiedzieli na temat pracy na busach. Jak to jest w jeździe po kraju, jak z jazdą za granicę, jakie pieniądze i takie jeszcze różne ciekawe rzeczy z tym związane. Pozdrawiam
~Matik*.6.94.88.ipv4.supernova.orange.pl
*.6.94.88.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (136)
~Rafał NS | Mały z całym respectem ale masz 5 lat doświadczenia i szukasz roboty na e transport??? | |||
~zcx | i jeszcze zamieścił anons na forum w jakimś tam temacie. | |||
~KOCUR | Niestety każdą pracę w każdym zawodzie niszczy pracodawca naginając kark pracownika do granic możliwości... Czy to będzie stolaż, kucharz, kierowca, magazynier i sprzątaczka w szkole... PRACODAWCĘ GÓWNO OBCHODZI, ŻE CI SIĘ NIE CHCE, BO MASZ ZAROBIĆ NA JEGO DOM, WCZASY I NOWY SAMOCHÓD... Masz być wydajny i huuujjj... I tak ci ten obsrany kapitalista odpowie... , że wiele nie zarabia... Jesli chodzi o pracę na busie sama w sobie, fajna praca... ale to, że kierowca jeździ na okrągło robi z tej pracy szmatę i gówno... Pozdro | |||
~Konrado | Witam. Chciałbym zacząć pracę w branży transportowej. Posiadam prawo jazdy kat. B, bez doświadczenia. Czy jest szansa znalezienia jakiejś sensownej oferty??? Ewentualnie od czego zacząć??? | |||
Patex941
| Witajcie. Szukam pracy jako kierowca kat B po kraju. Do 100 km od Lublina | |||
Endru
| Jesli chcesz sie zabic to wsiadaj na busa. Bus bez przerwy przeladowany. o 50%. Praca 17 godz dziennie. Omijanie platnych autostrad, zyjesz jak smiec w budzie i czujesz sie jak smiec. Moze teraz ci sie to wydawac fajna przygoda jak nie jechales ale po pierwszej trasie powiesz ze to byl zajebisty blad sie za to brac. Ale jak nie sprawdzisz to sie nie dowiesz. | |||
~Zet | Święta prawda. | |||
~Dumny szofer | Albo trafi na spoko firmę co robi po DE 400km dziennie i w piątek do domu. Dużo zależy skąd jest. Ja jak zaczynałem na busach trafiłem uczciwie. Jazda po De benelux Czechy trasy 400-500 na dzień i dniowka. W tamtych czasach to było elegancko. | |||
~Ktos | Bzdury piszecie. Jakie 17h dziennie na busie? Chyba że idiota jesteś. Obecnie na busie na, 21 dni robi się 10tys- 12tys km. To nic. Pauzy dłuższe niż na duzych. Bywa że postoisz i 5 dni. Kasa różna od 200 zł dniówki po 300. Tak są firmy gdzie zarobisz 5600 a nawet 6 za 21 dni. Ale tam się ludzie nie zmieniają. Od kierowców z dużych słyszycie bo ja to 9h i pauza. Tylko popatrzcie ile dziennie zatrzymują na magnesie, podwójnych kartach. Przeładowanie na busie? Tak. Tu jest minus. Na szmacie 300 kg za dużo to nie tragedia. Ale oczywiście są firmy jak pewna z Poznania gdzie dniówka 250zl a lądują po 3 tony. Na busach nie ma takiej tragedii jak niektórzy tu piszą. Generalnie busy się kończą a jak wejdzie tacho to jest to 100 procentowy koniec międzynarodówki. | |||
~Dumny szofer | Ja osobiście jestem dużo bardziej zapracowany na dużych bo prawda jest taka że bardzo często stajesz Koło 16 żeby miejsce bylo i dzida o 4rtej to faktycznie śpisz tak samo Koło 5h. A w lato to już dramat z tym spaniem w kabinach, ja podziwiam tych którzy na nockach latają a później śpią w kabinie 70 stopni w środku dnia | |||
~Marcin | Kierowca, Dostawca !! Doświadczony kierowca szukam stałej pracy na bus plandeka, kontener, chłodnia. Lub jako dostawca. Tylko po Polsce. Okolice Tarnowa Tel 519 759 897 | |||
~Xxx | Polski dzad i 3 busy pomagają naładować aka na parkingu chłopak 2 dni garuje i klucz pożycz bo nie ma żadnych a boss nie odbiera telefonów bo już noc jakaś 23 godzina a w De aka za drogie co to by było jak alternator by pada Drugi obraz iveco dmc 15 koleś podjeżdża na mały service w UK z syczącym autem podchodzi do mnie i pyta masz jakieś klucze myślę przewód on to nie przewód to zawór idziemy do grata tam zawór rozpieprzony dzwoni do bosa. Co nie da się naprawić te nie pan poczeka. Mówię gościowi że warsztat jakieś 10-15 km jest z 4 dzwoni do bosa i mu tłumacz mam na maksa podkręcone obroty i tak nie chce nabić na 6 po 30 min do piero bos wie pan co ktoś przyjedzie kolega z Londynu Londyn 150 mil i zobaczy czy go nie pójdzie naprawić zawór obity młotkiem i cypel już brak ! A może pan jechać na załadunek jak nabije i wrócić z powrotem w to miejsce przecież panu tłumacze że z kolegom próbujemy naprawić ale nie ma co a jechać to stanę na autostradzie i będzie większy problem Bos kolega z Londynu przejdzie i zobacz czy go nie pójdzie naprawić Ale pan postara się podjechać na załadunek tom tylko 30 mil Koleś poszedł na stacji i 0, 5 kupił i co za de*ile *a u kogo ja pracuje ! | 1 | ||
~Szef busy | Zaraz wprowadza tachografy na busy i bedzieta za 100 zł dniówki jeździć! | |||
~Artur | Mogę udzielić płatnego szkolenia oraz pomoc znales pracę na busie osobą bez jak i z doświadczeniem. Nie będę się tu rozpisywał napisze tylko ze dzięki mojej wiedzy i podejściu do pracy zarabiam około 300 zł ma dzień ( pozdrawiam parkingowych bajko pisarzy :) Tylko okolice Katowic. Dla zainteresowanych proszę podać nr odzwonie. | |||
~Rob | w 2026r będą tacho-GPS i zał/rozł monitorowane w tacho. Także żadnych kmbinacji. Nareszcie. | 1 | ||
~Kiero | Jeżdżę na. Busie zarabiam dychę. Ale liczę ze firma zbankrutuje i ogłosi bankruta i bankrut nie będzie miał pieniędzy na nic. Bo denerwuje mnie bogactwo innych. Bogatemu trzeba zabrać. Żeby nikt nie miał. Ja niemam on tez ma niemieć. Czym więcej firm padnie tym lepiej. Jestem kiero a co do kierów nikt nie ma specjalnych wymagań. Mogę być jakimjestem i tez dycha ma być. | -1 | ||
~Kiero | Zakończyłem przedszkole, pierwsze półrocze. Chodziłem eksternistycznie. Zdałem za ósmym razem. Teraz jeżdżę busem. Zdaje na ce. Ale to trudne. Jak można kręcić w lewo a skręcać w prawo. Nie pojmuje ! | |||
~Pawlo | Ja wyjechałem w trasę 3 tygodniową busem bez klimy mechanik stwierdził że chłodnica dziurawa bos powiedział że teraz nie ma na to czasu jak wrócę to wtedy się naprawi wysłali mnie jeszcze w trasę na Włochy to była jakaś masakra upał 44 stopnie A ja w tym busie myślałem że tam zdechne myślisz że ich to coś interesowało jeździłem na km 26gr za km zwykły dziad trans jeszcze za każdym razem gdy wracałem z trasy to zawsze km moje A te co zapisywal spedytor różniły się nawet o 500km | |||
~Pawlo | Dopłat do wypłaty za wyrobienie się w normie nie dawał tylko gratulował A jak miałeś większe spalanie to wtedy zabierał z wypłaty no naprawdę dziadostwo jak * nie życzę nikomu na tako z*o firmę trafić | |||
~Pawlo | Miesiąc temu wracałem z Hiszpanii do Pl zatrzymała mnie Hiszpańska policjia byłem przeładowany chcieli dac mandat 230 Euro dzwonię do Spedytora mówię że mandat za przeładowanie on mówi że dzwoni do bosa i zaraz mi pomogo A wtedy miałem pęknięto swojo karte bankomatową myśleli jak dostarczyć mi hajs na mandat oczywiście tak długo myśleli że sam ublagalem policje i dali spokój i mnie puścili bo inaczej stał bym tam do wtorku koło tej wagi a to była sobota wieczór dzwonie do Spedytora mówię że mnie puścili A ten do mnie że mam się później pomodlić i podziękować Bogu myślałem że po powrocie z trasy bos mi coś dołoży od siebie wkoncu uratowałem mu tysiąc zł mówię mu o tym A on nic *a zapytał się tylko jak to załatwiłem i czy długo mnie trzymali no myślałem że jebne w niego | |||
~Maciek | W Katowicach idzie zacząć przygodę z busami? Od października ide tam na studia zaocznie i zastanawiam się, nie pracowałem jeszcze na busach, ale chciałbym spróbować. Osobówką dużo jeżdżę, trasy były klepane do Niemiec. | |||
~Maciek | Artur napisz mi coś więcej na e-mail odnośnie tych busów. maciekmargas@gmail. com | |||
~Tom | Maciek, po kraju, na dowozie pizzy? Gdzie chciałbyś robić? | |||
AMG63
| Witam! Szukam zleceń na vito, transport osób lub towarów. Może ktoś zna spedycje na takie auto co A zlecenia. Z góry dziękuję. | |||
~Tomciopaluch | Stary wątek ale też się wtrącę. Osobiście lubię porządek w życiu i w aucie, podobnie podejdę do tego forum. Po pierwsze, trzeba zrozumieć zasadniczą różnicę. Kierowca busa jeżdżący dla kogoś a jeżdżący na swoim aucie to zasadnicza różnica. Jak ktoś chce dniówke 200-300 zł za 500 km dziennie to niech się puknie w łeb liczydlem ; ) . Jeżdżąc na swoim sam się prosisz spedytora o km bo to Twoja kasa, krótko i na temat. Odwieczny problem na linii kierowca - spedycja nie istnieje. Naturalnie nie mówię o jeździe 24h na dobe żeby była jasność, bo się zaraz jakaś melepeta o to przysra ; ) . Jeżdżę na swoim i nie wyobrażam sobie pracy dla kogoś. Są firmy w miarę uczciwe ale to rzadkość. Rozumiem, że nie każdego stać na rozpoczęcie własnej działalności i nie mam zamiaru obrazić kogokolwiek jeżdżącego u kogoś. Zmierzam do tego, że wyrażanie opinii na temat tej pracy ma zasadniczy związek z tym moim wywodem powyżej. Druga rzecz to czas. Większość info sprzed roku już jest nieaktualna, o postach absolwentów uniwersytetu parkingowego sprzed lat kilku i dalej nie wspomnę. Sytuacja jest tak dynamiczna w tej branży, że to co wczoraj było prawdą dziś już jest kłamstwem. Tutaj odniosę się do tacho, które zdaniem wielu zakończy transport do 3, 5 tony. Przypomnę wam, że transport powyżej 3, 5 tony też się parę razy już kończył; ) . A kto będzie woził ładunki małe po Europie? Francuz, Niemiec? ?? A może uchodźcy na rowerach ; ) ? Nic się nie skończy tylko zmieni... prawdopodobnie m. in będą musiały wzrosnąć ceny na frachty a klienci pewnie podziękuja za to Uni. Polskie spedycje podniosą stawki ale i tak będą one konkurencyjne. Niemiec nie zadzwoni do Niemca po droższy transport tylko dlatego że jest Niemcem :) , wybierze sprawdzoną spedycje z PL, która będzie droższa niż była ale jednak wciąż będzie tańsza, no i do tego jest sprawdzona w boju. Kolejna rzecz w tej pracy to lubić jeździć. Jak Cię wkur... jazda 50 km za miasto na piknik to sobie daruj. Co do warunków to widziały galy co brały, ja nie płacze jak * pod drzewem. Ja wybrałem między jazda busem a pracą za granicą, kasa podobna a jednak częściej w domu. Od razu wyprzedze ewentualne pytanie o koszty rozpoczęcia takiej roboty na swoim aucie. Bez 40-50 tyś nie ma co podchodzić nawet. No i leasingi mimo, że się lansują wcale nie dają każdej nowej firmie auto z bomby, takiej gwarancji nie ma nawet jak masz 20% na obowiązkową wpłatę. Jak ktoś ma pytania, to chętnie pomogę. Niedługo sprzedam Wam zajebisty patent na żarcie w trasie, ale najpierw sam przetestuj, powiem wam tylko że żadnych słoików, butli z gazem i garnków:) . Szerokości kierowcy dużych i małych, i przestańcie szczekać na siebie bo na tym samym wózku jedziemy tak naprawdę, tylko w innych gabarytach. | |||
Lunka
| Ja chcę więcej info na temat pracy Katowice za 300. 669448979 | |||
~Smak Gumy | Chłopcze, czy duży czy bus, śmierdząca szoferacka hołota musi robić kupę na pace do reklamówki. Ale w busie można szybciej i łatwiej dostać się na pakę. Ci z dużych częściej robią w spodnie. | |||
~Sławek | #Tomciopaluch jak mógłbym się z Tobą skontaktować? planuję w przyszłym miesiącu otworzyć DG i wziąć z leasing właśnie samochód i pracować pod spedycją, chętnie dowiedziałbym się jak to wyglądało w Twoim przypadku :) | |||
~Bartek | Witam i ja dodam coś od siebie... Praca na busie to... I tu zależy od firm byłem kierowca busa 7 lat (teraz kierowca ciężarówki) busy to patologia transportu która dawno powinna zniknąć, najwięcej ofert to system 3/1 lub więcej oferty różne ale jak 250 zł dniówki nie ma cudów z tym że na te 250 trzeba walić km znam osobiście ludzi co przez 19 dni trasy robili po 17 tys km i słyszałem że da się więcej. . ogólnie nie istnieją dobre firmy na busach bo szefowie podchodzą do ludzi bez poszanowania bo kierowca się znajdzie (kat b ma 80% społeczeństwa) i na koniec zarobki dostajesz 200 zł dniówki za trzy tygodnie (19dni) masz 3800 zakupy koszty życia w Europie zostaje 3000 więc szczerze zarabiasz tyle co kasjer w Biedronce... Jeżeli chcesz być kierowca to odrazu zrób sobie c+e bo szkoda życia zdrowia i czas na busy | |||
jacek-kuba
| Co ty gadasz, teraz z hotelu prawie nie wychodzisz. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.