ID: 29324
Firma Trans Cargo w danii.
ID: 29324
ID: 29324
co sadzicie o tej firmie, bo mam zamiar wstawic tam samochod i zaczac jezdzic. Zbieram informacje na ten temat. Nie sie Ktos odezwie jak cos wie?
co sadzicie o tej firmie, bo mam zamiar wstawic tam samochod i zaczac jezdzic. Zbieram informacje na ten temat. Nie sie Ktos odezwie jak cos wie?
~karol*.vm6.cable.virginm.net
*.vm6.cable.virginm.net
Posty (22)
~Bartek | witam potrzebuje opini na temat trans-cargo, chcialbym wstawic swoj ciagnik pod ich naczepe z jazda na miedzynarodowce. Ma ktos najswiezsze opinie na temat tej firmy??? | |||
~kierowca | tc ma taka wyższosc ze jak kierowca ma swoje zdanie i nie podkłada to robia mu zakaz jazdy pod nimi. nie polecam. | |||
~9-ty | Bartek - jesteś kolejnym idiotą transportowym czy aktorem doskonale grającym przyszłego idiotę? Bo to ważne. | |||
~abcde | A nie prościej wdepnąć bosą stopą w koopę? Koszty i straty mniejsze. | |||
~obserwator | Tacha zero, jak chcesz jeździć zgodnie z przepisami to 7 tys km i miesiąc poza domem pewniak. John bierze sporo do łapy. Stawka 4, 80 DKK za szmatę i 5, 30 za lodówkę za kilometr - dojazdowe i niezaliczone (ca. 500/800 km miesięcznie). Obciążenia za błędy organizacyjne, naprawy naczep na koszt przewoźnika. Postoje za free. Generalnie szukają najlepiej chłopków "na swoim". Wtedy chłopek kupuje przechodzone żelazo, na kierowcę nie ma o może tyrać na długi do końca życia. Nie popyskuje bo mu obciążenia za towar i remonty naczep nie pozwolą. Jedno jest jednak fenomenalne - chętnych idiotów nie brakuje ! | |||
~fan- club | Baranki. . niekoniecznie boże. | |||
~Man | Ja mam tam 3 auta i nie pierniczcie ze kasy nie zarabiają piszecie bo po co wam konkurencja ma wchodzić do tc | |||
~26-ty | Podaj de-bilu numery rejestracyjne. ITD to zweryfikuje. | |||
~22ty | Witam. Szukam opinii na temat firmy Trans-Cargo, interesują mnie opinie kierowców którzy tam pracują 5lat+ | |||
~ono | witam szukam osób poszkodowanych przez tego [Pana] | |||
~ciekawy | kibel. | |||
~Tygrys | Jeżeli wszyscy narzekają to dlaczego każdy jeździ?? Wejdźcie sobie na inne firmy wszędzie wszyscy narzekają, zresztą kto dogodzi kierowcy choćby nie wiadomo ile zarobił to i tak mało i trzeba szukać dziury w całym ! | |||
~Mistrzu Janczu | Zajdź do KonusA Ii zapytaj - czy 100 eryka jest git? Wtedy ciemność ci ustąpi. | |||
~322tys km2 goowna | Szukają ostatnio nowych buraków transportowych. . ups. przepraszam - najlepiej dziadów na swoim albo młodych do przyuczenia na złomie chłopa zza lasu. Tacha zero, kasy zero - same wymagania. Chętnych nie brakuje. Fenomenalne. ps. ile teraz dają do łapy za lota magnetycznego do zakładów mięsnych w Kole? | |||
~Przewoźnik | Witajcie, mam składzik, który chciałbym wstawić do jakieś spedycji, która lata za granicę. Przerobiłem już dwie spedycje samym koniem, jedna dość duża i znana, czerowne naczepy z białym napisem, dno... W drugiej z chłodniami był problem z kasą. Postanowiłem wziąć naczepę i szukać czegoś innego. Jak to wygląd w spedycji ADAR? Jeździ ktoś i może coś powiedzieć? Głównie chodzi o kilometry, czy można osiągnąć chociaż 11 tyś w miesiacu? Podgląd konta blub W radarze można osiągnąć NIRVANę. Śmiało. | |||
~KLP | "W radarze można osiągnąć NIRVANę. Śmiało. " Nic dodać nic ująć. Dokładnie to samo chciałem napisać. | |||
~sid | juz dziadostwo psuje robote w niemieckiej branzy smieciowej | |||
~dawko | jakies swieze opinie i wiadomosci na temat trans-cargo? a moze macie jakas firme sprawdzona godzie mozna podstawic swoj ciagnik siodlowy? | |||
gustav
| ... "gdzie podstawic swój cagnik... "? Najlepiej między stodołą, a obornikiem. | |||
~Grochu | Firma beznadziejna. Ostatnio stałem 6 godzin i czekałem na SMS z gdzie ma być załadunek. Mają wszytko w *. | |||
~Oszukany przewoźnik | OSTRZEGAM przewoźników! Po półtorarocznej współpracy wypowiedzieliśmy im umowę, którą do końca rzetelnie wypełnialiśmy. Po rozwiązaniu umowy otrzymaliśmy maila, że wstrzymują nam płatności na 4 miesiące, bo muszą sprawdzić, czy są wszystkie cmrki, czy nie ma reklamacji itp. W sumie ponad 10000 euro. | |||
~Jaro | Ja powiem z punktu widzenia kierowcy, który jeździł u dziada pod Trans Cargo. Obciążenia za wszystko, za niedopatrzenie czegoś w raporcie za pasy itd. Praca na 15 godzin od północy do 15:00 to standard, najlepiej co dzień tak jeździć. Oczywiście najlepszy kierowca to taki co wracając w sobotę rano wyjedzie ze Szczecina o 23:00 w niedzielę aby na 4:30 na prom z Rostocku zdążyć i zakończyć tacho po 15 godzinach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz