Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Przewoźnicy tracą grunt pod nogami. Maleje liczba firm i ciężarówek, rosną koszty i długi

ID: 287565


Wysokie koszty paliwa, rosnące opłaty drogowe i dramatyczny brak kierowców to największe bariery wskazywane dziś przez firmy transportowe. Z najnowszego badania Bibby Financial Services, zrealizowanego przez Keralla Research we wrześniu br., wynika, że 35 proc. przewoźników wskazuje na ceny paliwa jako główny problem, 29 proc. na opłaty drogowe, a 25 proc. na niedobór kierowców.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (101)

~Kierowca mana
Cały czas czytam że brakuje kierowców,
Nikogo nie zastanawia dlatego?
To naprawdę jest takie trudne?
Kierowca nie chce
-pracować za najniższą krajową a szef tlumacz że płacą więc niż zarabiamy
- być pracownikiem magazynu (rozładunek-zaladune k)
- przerzucać palety i tlumaczć że przywiózł ładne dostał szrot
- mieć więcej wolnego bo rozłąka źle wpływa na rodzinę i własne zdrowie
Najlepiej sprowadzić pracowników z trzecich krajów i którzy będą cieszyć się że mają pracę
~Jareczek
Już się zaczyna?
~Jareczek
Łysy całe forum czeka na twoją opinie
~300D
wynika z tego, że tylko 25% firm transportowych ma normalną robotę
~300D
serio tylko 25% potrafi liczyć?
~driver
Im wiecej firm padnie tym lepiej dla kierowców tak głosi mądrosc parkingowa A Ja cały czas twierdze ze praca jedynie dla 3 kierowców z 10 Reszta musi odejsc w niebyt Wtedy moze bedzie normalnie Gdzies czytałem że obecna podaż ładunków jest z wczesnych lat 00 Wiec trzeba tylko teraz przeczekać az sie wyrwawią dynamiczni w leasingu po uszy
~Kto ludowi ukradł boczek!
Nooooo tak.
Nie pracowałem ponad trzy miesiące, a z firmy non stop dzwonili kiedy wrócę.
Tak byłi posrani.

Hahahahaflahahah aflahaa!
~driver
ciekawe po co jak nie ma obecenie wg ładunkow Kontrakty sie zakończą roczne i można powiedzieć finito z transportem Papier stal drewno automotiv stoi jak u konia uszy
~300D
nie ma na giełdach co nie znaczy że nie ma
wraca potrzeba pewnego przewoźnika bez pośrednika z normalnym człowiekem za fajerą i tyle w temacie
~driver
nie ma nigdzie u mojego załadowcy w pazdzierniku wyjechało 40tys ton czyli ok 1650 autek mniej z powodu braku zamowień Na listopad bedzie jeszcze gorzej a grudzień praktycznie zero Bawcie sie dobrze w swieta bo zaczną sie w tym roku wyjątkowo szybko
~Patryk pogromca dziadów
Po co konkretnej firmie dziad trans do wożenia jak to albo bydlę doładuje coś z pazernosci kiedy w zleceniu jest ze nie wolno lub spozni sie bo weźmie coś innego w miedzy czasie bo zostanie 3h luzu albo najzwyczajniej stary rupieć czyli dziada flota stanie na autobanie.

Konkretne firmy idą jak burza, rozmawiam z ludźmi z branży to roboty nie do przerobienia auta poplanowane kilka dni do przodu ale te zlecenia nie są dla oszustów co wiecznie kombinują

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.4

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels