~Papa Smerf
| UE i przedstawiciele IRU udali się na parkingi, aby przypatrzeć się socjalowi kierowców. Ręce opadają, dziecinada, żenada. Można się uśmiać do bólu. Niech oni lepiej trzymają się z dala od transportu, bo znów stworzą jakieś idiotyczne, nierealne dyrektywy. | 1 | | |
~M!?
| Tak, tak... Ktoś pojechał na jeden parking strzeżony i "dzikus"w Belgii... Popatrzył, trzy zdania zamienił i już wszystko wie... Propozycja!!! Wsadzić 100 stu komisarzy na 6 " turnusów" miesięcy w systemie np. 3/1... obok kierowcy na trasy i pracę od północy do południa Europy... Może wtedy poczuję ciut na swojej własnej du/pie w " czem okoliczność"... | | | |
~M!?
| Może np. wpadnie do czołowego producenta ciężarówek w Eindhoven i zobaczy, że w tak wielkim " potentacie" haha... nie ma prysznica i jest na tą chwilę jeden kibel dla kierowcy... W oddziale gdzie robią kabiny ( Westerlo) prysznic był ale już zamknięty... Oszczędności!!! Zbyt duże zużycie wody... | | | |
~M!?
| Gdzie tu patrzeć cywilizacji??? Minimum zwyczajnych postępowań normalności ciężko zobaczyć... Zbydlecenie postępuje... | | | |
~sid
| ja tam wole sie zlamac na lonie natury, niz zasiasc na tronie po jakims bulgarze a potem drapac sie po jajach dwa miesiace | | | |
~Donald Truck
| Dawaj Roxi do kabiny, proponujemy system cztery tygodnie na kilka dni w domu | | | |
~Polo
| Powinni wprowadzić maksymalna aktywnosc kierowcy w dobie do max 11h a 13h dla kierowcy na odpoczynek, zakazać jazdy nocą, robudowac i wprowadzić platne parkingi z udogodnieniami oraz skrócić pracę do max 60 lat jak już było dla kiero osobowych w PKS. | | | |
~Geju
| Niech przyjadą w sobotę wieczorem i zobaczą jak wygląda prawdziwy drajwer na parkingu, oczywiście chodzi tu o mnie. Pijany, w porach nasr. ane, naszcz. ane, żygowiny pod naczepą, mocz w butelkach. Ręka boli od kręcenia śmigłem... To są prawdziwe realia i prawdziwy świat twardych drajwerów | | | |
~sid
| Kuku w niemczech jest zakaz krecenia smiglem. Taggo juz za to dwa razy mandat placil i punkty dostal | | | |
~Bartosz
| Kierowcy powinni mieć płacone za przebywanie poza domem - za jazdę i inna prace stawkę jak w umowie a za "odpoczynek" przynajmniej minimalną. A mandaty za skutki braku miejsc do odpoczynku wysyłać do KE, która nie ich nie zapewnia a wymaga. | | | |
~Białek
| Najtrudniejsza, najbardziej odpowiedzialna i karana branża śwista. W nocy jeżdżenie i soanie w dzień przy plus 35°C. Emerytura po 20 latach w nie mundurki po 8h robią i mają a My co? No Panowie i Panie... Szerokości | | | |
~Białek
| Emerytura po 20latach tyrki po 15h a w podwójnej po 21h na dobę.
Najtrudniejsza branża świata a mamy połowę warunków tego co cipuleńki w mundurkach pracujący po 8h i karający nas za to, że nie mieliśmy gdzie stanąć, chociaż chcieliśmy. No Panowie i Panie... O co tu chodzi? | | | |
~sid
| Bialek a po wuja robiles po 15/h... miales umowe na pelen etat [8/h] i to wszystko sam sobie winien jestes, pewnie jakbys byl mundurowy to tez bys po 15/h dymal | | | |
~sid
| '' takie frajerstwo jak ty robote w transporcie psulo i psuje dalej | | | |
~Maciej
| Niskie zarobki od najniższej najchętniej jak by kierowca w ogóle nie brał pensji no i te systemy 3/1 6/2 najlepiej 2/1 | | | |
~Kot
| Niech każdy policzy jak jeździsz 3/1 to na 30lat życia 20 lat ciebie niema w domu. to jest praca czy zesłanie na obóz pracy. | | | |
~Kot
| To teraz miałczyć będę to jest szok. | | | |
~Tak
| O qrde burza od wschodu! To się zdarza raz na 10 lat | | | |
~kuku to dzban
| Kto zezwala, aby firmy zajmujące się dystrybucją i magazynowaniem towarów nie budowały parkingów dla LKW przed wjazdami i wyjazdami do tych firm.
Oczywiście obowiązkowo wyposażone w czyste sanitariaty i prysznice.
Vide: Słynny i potężny Amazon, a niejednokrotnie składy stoją na ulicy przed wjazdem, bo za krótki wjazd przed szlabanem. Parkingów dla osobówek dwa razy więcej jak potrzeba, a dla LKW nie uświadczysz żadnego.
Uważam, że wszystkie firmy powinny mieć takie parkingi, aby można było na nich wykręcić pauzy dobowe przed rozładunkiem, bądź po załadunku w ilości minimum 25 % ilości posiadanych ramp rozładunkowych i załadunkowych.
Może tak KE na początek wydałaby takie wytyczne, a nie na przytwierdzenie nakrętki przy butelkach PET, które uniemożliwiają nieskrępowane wypijanie jej zawartości.
Bo nie wierzę w to, że przy autostradach za sprawą KE cokolwiek przez najbliższe 20 lat zmieni się na lepsze, a o landówkach zapomnij.
Nikt już nie pamięta jak nasza delegacja w tej samej sprawie, bodaj dwa lata temu u nich była i nasza trackerka pokazywała im filmiki z sanitariatów w Niemczech i Belgii min., a jakie warunki mają koledzy w USA.
Zadaję pytanie, co KE od tamtej pory zrobiła dobrego dla kierowców i przewoźników w rozwiązaniu problemów? ! | | | |
~kuku to dzban
| Ja tej komisarz, to zayepałbym kopa w dupę i niech sobie sama jedzie oglądać parkingi - najlepiej około północy.
A tak w ogóle, to czym ona się zajmowała wcześniej, że zostając takim komisarzem nie widziała wcześniej jakie mają kierowcy LKW warunki na parkingach i że brakuje w ogóle ich około 50 %? !
Sami kosmici rządzą tą UE - kurfa... !!! | | | |
~kuku to dzban
| Kołchoz w Brukseli musi zostać natychmiast oczyszczony z tęczowych dziewczyn i ekoświrów... !!!
Inaczej wpadniemy w przepaść nad którą nas już te bolszewickie przygłupy doprowadziły... !!! | | | |
~sid
| Wy macie pracowac, nie parkowac | | | |
~Szimi
| Wszystko to kwestia pieniędzy. Jeśli na zachodzie w "systemie" poniedziałek-piątek zarabiałem 8, 5k a będąc na miejscu zarabiam 6, do tego mam możliwość wziąć w miesiącu dwie rajki z niedzieli na poniedziałek za 900 to w kieszeni zostaję tyle samo odliczając żarcie, kible, internet i okazjonalne zakupy za granicą... Nie mówiąc o tym że wszyscy dookoła regularnie zarabiają więcej, a w transporcie wzrasta jedynie minimalna na umowie a do ręki nie przybywa, branża patologiczna strasznie... | | | |
~Stasiek
| No tak | | | |
~kukuls
| Oj tak | | | |
~Tak
| To ja już nie rozumiem. Wszyscy minimum 500 dniówki a ten pisze że na zachodzie 8, 5k wypłaty bierze. To jak to panowie jest? Kto tutaj cukruje? | | | |
~Trans tir heweliusz
| No nie będzie lepiej zawód stał się łatwo dostępny pospolity jak budowlaniec na wsi w każdej chałupie budowlaniec dziś w każdej chałupie kierowca ce ma być tanio czegoś jeż z dużo to mało płatne lepiej nie będzie już 2 może 3 lata i nas wymienia wszystkich na kraje biedne 300 złoty to ma dziś sprzątacz za 8h | | | |
~kuku to dzban
| Aha no tak. | | | |
~teserat
| "Kierowcy powinni mieć płacone za przebywanie poza domem - za jazdę i inna prace stawkę jak w umowie a za "odpoczynek" "
Z jakiej racji? To właśnie transport z byłych demoludów i poprawa dostępu do informacji wywaliła lokalne zachodnie firmy z siodła.
Kierowcy psują rynek. Nie powinno być systemow 3/1 w górę, gdzie kierowcy z własnej woli koczują tygodniami byle gdzie, własnie po co? To jest ich życiowy cel? Być pariasem? | | | |
~teserat
| Co z kasy jak przewlekły stres na parkingach, zrywany sen, brak ruchu połączony z wysokim obciążeniem umysmjeym zrobi swoje?
Kierowcy nie należą do osób długowiecznych.
Miażdżyca robi swoje, pierwsza oznaka to szum w uszach, a problemy ze wzwodem to tak 1-2 lata przed zawałem (najczęściej cichym ot od kilku dni boli mnie za mostkiem i jestem jeszcze osłabiony po INFEKCJI).
Wcześniejsza emerytura dla kierowców zawodowych, którzy przepracowali w zawodzie w kraju min 25 lat, wzorem Hiszpanii, to byłby konkret. | | | |