ID: 285407
Mimo zarobków nawet 133% powyżej płacy minimalnej, kierowców wciąż brakuje
ID: 285407
ID: 285407
Zapotrzebowanie na kierowców zawodowych w Europie nie słabnie – wręcz przeciwnie. Komisja Europejska wskazuje ten zawód jako jeden z 42 najbardziej deficytowych w całej Unii.
Zapotrzebowanie na kierowców zawodowych w Europie nie słabnie – wręcz przeciwnie. Komisja Europejska wskazuje ten zawód jako jeden z 42 najbardziej deficytowych w całej Unii.
~etransport.pl
Posty (166)
Ł ysy
| Czy Kuźnia Trans jest złą firmą? Dlaczego stado złodziejaszków kradła sztangi metali kolorowych? W ten sposób chcieli okazać swój szacunek dla szefa? Czy chociaż jeden z tej hołoty pomyślał, że w ten sposób firma może stracić stałe zlecenia? Chłopcze o czym ty pier do lisz? Każdy kto miał kontakt z polskimi lierpwcami wie. Co dziesiąty jest porządnym człowiekiem. Reszta to zwykły motłoch. Dla przykładu, dlaczego nie chcą was wpuszczać na firmach do kibli i pod prysznic. No dlaczego? | |||
Ł ysy
| No tak, według jakiegoś parkingowego chłystka dobrym szefem jest wiecznie zagoniony, wiecznie przestraszony, wiecznie tańczący wokół kierowców ćwok. | |||
Ł ysy
| Powrót normalności. Normalność wraca, niesiona przez zastępy azjatyckich kierowców. Zdemoralizowana szoferska hołota po latach patologii wreszcie musi walczyć o miejsce pracy. Konkurencja wszystkim wychodzi na dobre. | |||
Wnikliwy
| Kierowców brak... ? ?? Ostatnio często przy rozmowie o pracę ( głównie przez telefon). - Dzień dobry. W sprawie oferty pracy C+E dzwonię. Aktualne? - Tak. Co chciałby Pan wiedzieć? - Co to za praca, pisze w ogłoszeniu tylko kraj plandeka i że 6500- 7000 brutto. ( czasem że 10000 brutto lub chłodnia lub ruchoma podłoga). - Wozimy to i to, tu i tam, często lub rzadko załadunki tyłem lub bokiem, stałe lub róźne trasy, jazda nocą lub tylko w dzień lub jedno. i drugie. - A ile na rękę gwarantowane m-c a ile w umowie a ile na konto (... i tu zwykle rozłączają się lub zaczynają kluczyć jak politycy). - Najniższą na konto, reszta w kopercie ( czyli pod stołem potocznie bo rzadko jest koperta jak i stół)... no i premia. Jednak naliczane jest od kilometra (... i tu duży rozżut bo od 35gr. kilometr do 60 groszy kilometr). - A w jakim stanie auta? ( i tu mnie rozbrajają gdyż z doświadczenia wiem, że sprawne auto zazwyczaj ma używki na kołach i nalewki, odcięte adblu, spęksne tarcze, wycieki oleju, luzy na kolumnie kierowniczej, słabe światła mijania i nie rzadko wiele innych niedomagań o czym dowiadywałem się wsiadając do auta po rozmowie lub widz224; c je przed podpisaniem. umowy). - Staramy się naprawiać na bierząco, mamy swój serwis i mechaników... nie dopuszxzamy do sytuacji aby kierowca jeździł nie sprawnym pojazdem bo to nie opłaca się ( standardowy tekst). -A jak w kwestii przepisów i organizacji pracy, bo magnes już tylko piję aby wspomóc myślenie a zakazy tonażowe pilnuję jak i masę ładunku oraz tacho i inne, bo za stary już jestem aby płacić mandaty czy z prokuratorem spotykać się w sądzie? ( I jeżeli do tego momentu dotrwaliśmy, tu zwykle następuje chwilą ciszy i odpowiedź... Jak Pan się zdecyduje to proszę zadzwonić... lub jak w Hollywood... Mamy Pana telefon... odezwiemy się ). - Noooo... wieeee Paan... ( chwilą ciszy)... warunki są jakie są, staramy się przestrzegać przepisów, jak trzeba gdzieś ciś to decyduje kierowca... ( i tu standardowa petarda... )... Pan to chyba nie lubi pracować... Często zmienia Pan pracę? - Często... nie lubię podkładać się i dorabiać DZIADÓW :) ( Jeżeli jakimś cudem jeszxze potencjalnych kierowca nie zakończył rozmowy co jest rzadkością, to ostatnie pytanie rozwala system). - A jak z odzieżą robiczą? Ile można kupować za swoje? - Jak mam kupować odzież każdemu kto przyjdzie na tydzień czy miesiąc, to kto przy tych kosztach to wytrzyma? Pan by też tak każdemu wszystko kupował, naprawiał od razu wszystko w aucie i żeby kierowca pracował tylko 4 godziny bo mu za ciężko? To proszę założyć firmę i zobaczyć jak to fajnie a nie tylko wymagacie. ... KONIEC ROZMOWY. Chętnie założę firmę tylko po co? Żeby narzekać jak to źle bo nikt nie chce zawalczyć o normalne stawki transportowe od conajmniej 25 lat i żeby skutecznie eliminować z rynku nie uczciwą konkurencję? Wielu miało na zakup zestawu z róźnych źródeł, mnie nie udało się na takowy zarobić czy nazbierać. Wiem jedno zaś, że jak by mi nie opłacało się, to zrezygnowałbym z transportu i nie męczył bym ludzi. Skoro wielu uporczywie trzyma się tej branży i kopie jeden drugiego, i choć płaczą to wielu bogaci się, to chyba źle nie jest w transporcie. Nie znam żadnego transportowca który głoduje... a Ci co zakończyli przygodę z transportem maj224; z czego źyć bo konta zdążyli sobie zapełnić i żyją godnie a nawet nie rzadko luksusiwo. Kij zawsze ma dwa końce ale niech nikt nie mówi że brakuje kierowców. Są... tylko uciekają z zawodu kto. może i ma gdzie, żeby w tej. patologii już nie uczestniczyć. A młodzi widząc to wszystko nie planują kariery w transporcie. Ci którzy spróbowali, to wielu boleśnie odbiło się od ściany. Jak robicie pracodawcy i transportowcy... TAK. MACIE. I tak głód Wam do oczu nie zajrzy :) A my... kierowcy... jakoś sobie też poradzimy :) W końcu i tak wszyscy kiedyś umrzemy... jedni wcześniej inni. później :) | |||
~M!? | Ja pierdziu... Jeśli "chmara "" szmatoglowych"sprowa dzana do Polski jest normalnością to gdzie się podziała nienormalność... Dziadom już styki się przegrały do granic możliwości... Za złotówkę wesz będzie gonił na bosaka 10 km... Pocieranie du/py szkłem jest szkodliwe.. | |||
~M!? | Oczom nie wierzę k/u/rwa.. "Normalność"... | |||
~M!? | Już Gruzini sprowadzeni kiedyś przez wszelkiego rodzaju dziadostwo zaczynają pokazywać " normalność"... | |||
~M!? | Mongołów stepowych sobie do tych Smardzewic sprowadź... | |||
Ł ysy
| M!?. Sprowadzanie trubanów jest przejawem racjonalnego myślenia. Poziom użerania się z ludzmi, ten sam poziom co z polskim sioferem Wzamian zostaje kupa kasiory w kieszeni. Dzisiaj marka znana w całej Europie musi udowodnić, że warto zatrudnić polskiego misca kieroffnicy. Nikt nie żartuje z 1000eur pomnożonego przez dziesiątki lub setki. Chłopczyku, jesteś reliktem przeszłości. Na takich jak ty ciepły mocz i zimny klozet. Jak dostaniesz czerwoną kartkę od szefa, będziesz pokorny jak baranek. Pyskaty ryj zamilknie błyskawicznie. | |||
Ł ysy
| M!?. Mam rozumieć, że ty normalnością nazywasz wszystko to, co działo się w ostatnim czasie? Ogarnij się, zrób rodzicom awanture, wychowali dewianta. | |||
Ł ysy
| Najzabawniejsze przeświadczenie polskich Panuff Kieroffcuff. "Szef będzie miał prze je ba ne, a kierowca da sobie radę". Niby dlaczego? Pomijam sytuacje, szef jest byłym kierowcą. | |||
~Powrót normalności | Normalny szef w czasie weekendu odpoczywa, a nie dogryza na portalu kierowców. Chyba że dogryzanie to forma odpoczynku i odreagowania stresu. | |||
~M!? | Reliktem przeszłości mówisz... Popatrz w lustro tam jest relikt przeszłości... | |||
~M!? | "Racjonalne myślenie" o kącie widzenia konia!!! | |||
Ł ysy
| M!?. Jakby nie patrzeć, azor taki jak ty, jesteś na łasce takich jak ja. Chcesz coś dodać? | |||
~M!? | Takich jak Ty omija się od bardzo dawna. Szkoda życia! | |||
Ł ysy
| To dobrze, bo staram się unikać szoferskiej hołoty. | |||
~Patryk pogromca dziadów | 2. 60zl tyle się płaci teraz za kilometr ładowny a kto to dowiezie to mnie to nie obchodzi. Glaca może nawet na taczce dowieźć aby być konkurencyjny z fachowcami ze wschodu | |||
~Patryk pogromca dziadów | Piana z pyska leci? Nie pasuje stawka? Nikogo wasz kwik nie obchodzi. Szoszon z uśmiechem na twarzy dowiezie i jeszcze jakimś cudem zarobi. | |||
~K. | s://pspdgdynia. pl/serwis/kierowcy-z -azji. php Jak ktoś potrzebuje efektywności ekonomii i spokoju | |||
~Patryk pogromca dziadów | Słyszałem że jak zniszczy np zderzak to Ty sam go ze swoich naprawiasz nie możesz obciążyć kierowcy z Azij tylko płacisz fakturę agencji jak gdyby nic się nie stało, prawda to? ? | |||
~300D | szofery to temat na 300stron książki pod tytułem "o co chodzi" kiedys dawno temu zrobiłem głupotę dając na święta po pare stówek usłyszałem- "co ten hcooy dał, jakieś marne grosze" zrobiło się paskudnie a mogłem nie dac nic i nie byłoby problemu Łysy ma rację czas roszczeniowych roboli dobiega końca | |||
~M!? | Każdy dziad zatrudniający " szmatoglowego" powinien być publicznie na rynku ogolony na łyso... | |||
~300D | tee Mi?- jak głupi nie jest to nie da się wygolić | |||
~300D | transport branża jak każda inna zatrudniasz głupków masz prze/esrane | |||
~Uważny obserwator | Ktoś pisał o tym już wiele razy. Przedsiębiorcy? Dlaczego zatrudniacie złodzieji, głupków, nierobów, pijaków (według was) itp. To wy jesteście coś nie tak skoro tacy jak wymienieni wyżej doświadczają waszej akceptacji i są przyjmowani do pracy. Jaki jest wasz poziom intelektualny skoro tacy jak wymienieni wyżej potrafią wpłynąć na decyzję o podjęciu pracy w waszych firmach. Jak to mówią "trafia swój na swojego". Sprawa jest oczywista dla obserwujących z boku rynek transportowy. Panowie i może panie mający firmy transportowe sami nie przestrzegacie prawa i przepisów z tym związanych. Natomiast inni których zatrudniliście powinni (według was) oczywiście tego prawa przestrzegać. To jest niemożliwe w dzisiejszych czasach gdzie dostęp do informacji jest bezproblemowy. Nadchodzi też czas o jawności wynagrodzeń co myślę że dla was właścicieli firm to dopiero będzie problem. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Uważny obserwator | Pan panie Łysy wieszczył tutaj już wiele razy jakie to kataklizmy spotkają polskich szoferów. I co? Ano nic. Mieli zniknąć po najeździe Bułgarów Rumunów a nawet i Ukrów. Jakoś nie widać Rumunów, Bułgarów czy Ukrów. Ostatnio byłem świadkiem jak przedsiębiorca rozmawiał z ukrem (45 lat, czworo dzieci) o podjęciu przez niego pracy. Normalnie szok. 5 lat temu nie rozmawiał tak nawet ze znajomymi polskimi szoferami. Można się tylko domyślać dlaczego. Ale tak jest jak 4 składy na 12 (niczego sobie) stoją pod przysłowiowym płotem i generują koszta. Jednym słowem nic tak nie zmienia punktu widzenia jak punkt siedzenia. | |||
~K. | Agencje pracy z azjatami i afrykancami przejmą firmy z brakami kadrowymi Oni zatrudnia u siebie dopilnują przepisów dot rozliczeń i ewidencji czasu pracy oraz odprowadzania składek My poprostu zapłacimy za wynajm i po sprawie Wy się kopiecie z pracodawcami ale pośrednik to wykorzysta i pogodzi Sam widzę plusy tego obecnie nie mam kontaktu z kierowcą tylko zgłaszam do rekrutera a rekruter działa Kierowca jest oporny to go przekazują do innego miejsca Po 3 problemach wypada na listę rezerwowych bez pracy I tak sobie poprawiliście byt Że rynek was wykluczy bo nikt z koniem kopać się nie będzie | |||
Ł ysy
| Polski Pan Kieroffca dalej buja w obłokach. Rzeczywistość nie dociera. | |||
~M!? | Tomciu - ryby i dziadostwo w restrukturyzacji głosu nie mają... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.