ID: 284289
Wzięli na tapet palący problem rosnącego niedoboru kierowców zawodowych
ID: 284289
ID: 284289
Ostatnie warsztaty STEER2EU zgromadziły decydentów unijnych, przedstawicieli państw członkowskich i ekspertów branżowych w celu omówienia sposobów rozwiązania problemu niedoboru kierowców w Europie, szczególnie poprzez wykorzystanie kierowców z państw trzecich.
Ostatnie warsztaty STEER2EU zgromadziły decydentów unijnych, przedstawicieli państw członkowskich i ekspertów branżowych w celu omówienia sposobów rozwiązania problemu niedoboru kierowców w Europie, szczególnie poprzez wykorzystanie kierowców z państw trzecich.
~etransport.pl
Posty (46)
~sid | pier. dole. nie o Chopinie | |||
~sid | juz nawet ci z 3go swiata nie dadzom sie dymac, ostatnio strajkowali w DE | |||
~Leotrans | Pisza o braku kkerowcow. A ja czekam juz na karte kiwrowcy 4 tygodnie. Potem karta przedsiebiorcy. Bo licencja na transport pierwsza ubezoieczenia transpkrtow rutu srutu najoierw zdoic kase ile sie dz a potem dac wiechac na droge zwykla sollwka. To powinno byc odwrotnie najoiefw zarob potem nam wolac... nie to na dziendobry papiery o nie karalnosci itp na wejsciu ze jest przestepca. Ulatwic dostep do pracy to nie bedzie narzekania tak moja opinia mniej stolkow w biurach a bedzie lepiej | |||
~karakas | Otwarcie zawodów to mącenie. Proste zawodu są otwierane, a te które mógłby być zastąpione automatem czyli te powtarzalne, po studiach, przed kompem lub tzw. kreatywne będą chronione! Wyobraźcie sobie żeby chronić jakiś ginący zawod z powodu postępu technicznego, bo ja nie? Kiedy automaty mają zastąpić woźnicę, kierowcę to dobrze, kiedy mają zastąpić narzekającego pociotkowego urzędnika to nagle źle. | |||
~20 lat za kołkiem | Przeliczcie godziny PRACY kierowcy (dziennie po 13-15h) wychodzi że do najniższej krajowej w PL DUŻO brakuje nie licząc w DE czy Francji do tego dochodzą DARMOWE noclegi w kabinie bo za delegację nikt NIE płaci i wychodzi że byle OCHRONIARZ ma na godzinę więcej niż kierowca i co dzień w domu albo co drugi max a na dodatek nie naraża się na mandat za byle co!!! | |||
~20 lat za kołkiem | Przeliczcie godziny PRACY kierowcy (dziennie po 13-15h) wychodzi że do najniższej krajowej w PL DUŻO brakuje nie licząc w DE czy Francji do tego dochodzą DARMOWE noclegi w kabinie bo za delegację nikt NIE płaci i wychodzi że byle OCHRONIARZ ma na godzinę więcej niż kierowca i co dzień w domu albo co drugi max a na dodatek nie naraża się na mandat za byle co!!! | |||
~20 lat za kołkiem | Kierowców w UE nie BRAKUJE tylko kasa się nie ZGADZA!!! | |||
~Bolo | 320 godzin w miesiącu w pracy za 7800. To daje 26 zł za godzinę pracy. Kierowca znalazł by się nie jeden, ale za taką stawkę to jeżdżą tylko Ci co nic innego w życiu nie potrafią robić. | |||
~Cap cap rap | Zbiornik jest do wyrównania pensji. | |||
~sid | Cap dobrze gada, oni nas to i my ich | |||
~kat | Bolo, wniosuję, że masz poplecznika który załatwił Ci dobrą robotę. | |||
~Obserwator | A prawda jest taka że białe kołnierzyki niszczyły transport i robią to nadal. A ci co są podstawa transportu są nikim. Kierowcy. | |||
Ł ysy
| Wasze pretensje są tyle warte, co ujadanie górników na brak światła słonecznego na przodku. Wszystkim wiadomo, zawód kierowcy wiąże się z notorycznym byciem poza domem. Nie oszukujmy się, to zawód prosty. Praktycznie może go wykonywać każdy "pisaty i czytaty "osobnik. Dostajecie wynagrodzenie właściwe dla zawodu prostego plus duży bonus za bycie poza domemn. Stąd wasze ósemki, dychy. Jak wam nie pasuje zawód, nie pasuje wynagrodzenie, proponuję powrót do "normalnego" życia bez wyjazdów za max 4-5 tyś zł. Mając na uwadze wasze lenistwo, brak wykształcenia czy umiejętności doskonale wiecie, nigdzie nie zarobicie tyle kasy, co za kierownicą. Powrotu do rzeczywistości życzę. | |||
~kat | Czy nietykalny radioamator CB z Wrocławia, obrażający ludzi na radiu to Twoja rodzina. To by wiele wyjaśniało. | |||
jacek-kuba
| glatze drobny ciulu, zamknąłeś transport? więc po co ujadasz? Obserwując forum widzę, że kierowcy dużo lepiej piszą od drobnych ciułaczy, niepiśmiennych dziadów. Kierowca musi sobie radzić sam w trasie i wszystko załatwić. Niepiśmienny dziad wysyła gońca do tłumacza. Natomiast u leasingodawcy wystarczy sam krzyżyk postawić. | |||
~Janko Muzykant | Niestety temat od lat ten sam. Ci co dyskutują nt regulacji pracy kierowców są odklejeni od rzeczywistości albo nie chcą zobaczyć sedna problemu. Może przejechali by 1 lub dwa kursy i z pewnością oświeciło by ich jak rozwiązać problem | |||
~Ano | Ja pier... niema kierowców a to dobre, a są firmy które płacą uczciwie dają sprzęt i wszystko zgodnie z tacho, niema są dziady który daje sprzęt marnie wyposażony taka uboga wersja płaci tyle o ile i ma wymagania niewiadomo jakie typu dojazd busem zmiana aut i tak dalej. Przestańmy mówić o braku kierowców a o braku firm transportowych których niema same dziady i tyle | |||
~Paweł | Powiem tak. Po 20 latach pracy jako kierowca. Stwierdzam, że nie ma sensu dalej tkwić w tym zawodzie. Powódow jest kilka. Owszem wynagrodzenie. Bo jest już nieadekwatne do pracy. I bez rozczulania się "kiedyś to było" zwykła kalkulacja. I powód ważniejszy. Jest coraz mniej bezpiecznie. I znowu kalkulacja. Czy opłaca się narażać swoje życie i zdrowie? Więc po 20 latach pracy bez żalu i dramatyzowania. W tym roku kończę karierę kierowcy. Dom, żona, rodzina i każde święta i weekendy w domu. Mam 42 lata. I po 20 latach tułania się po całej Europie. Uważam, że człowiek poradzi sobie bez problemu. A zawód kierowcy uczy właśnie by radzić sobie i kształtuje charakter. Pozdrawiam prawdziwych kierowców. Tych którzy mają trochę oleju w głowie i szacunku dla siebie i innych. | |||
~Marco | Potrzeba niewolników najlepiej za grosze przy czym kamerę zamontować w kabinie aby temu co transport się nie opłaca miał podgląd 24 h na kierowcę i do tego zaostrzyć przepisy dotyczące transportu 50 /h na ulicach więcej żółtych kamerek może 800 plus, w dipie z wami i z tą robotą żadna atrakcja | |||
~sid | Pawel popsules robote, a teraz sie zawijasz. No ladnie | |||
~Amigo | Kierowców nie brakuje tylko brakuje pożądanych firm. Dlaczego nikt się nie wazonu za te firmy transportowe za wynagrodzenia płatne pod stołem w większości z akordy ubezpieczenia od najniższej krajowej składającej się z wielu czynników. A na koniec nikt już nie chce pracować za pół darmo po piętnaście godz na dobę i kontrolowany z każdej strony przez różne służby | |||
~Amigo | Kierowców nie brakuje tylko brakuje pożądanych firm. Dlaczego nikt się nie wazonu za te firmy transportowe za wynagrodzenia płatne pod stołem w większości z akordy ubezpieczenia od najniższej krajowej składającej się z wielu czynników. A na koniec nikt już nie chce pracować za pół darmo po piętnaście godz na dobę i kontrolowany z każdej strony przez różne służby | |||
~pogromca dziadów | Niedobór to jest porządnych przewożników a nie kierowców | |||
~Jesteś tym CO2 do redu | Dlaczego kobiety od szkoły podstawowej, poprzez średnią nie są zachęcane do zawodu kierowcy zawodowego? Niby chcą dobrze zarabiać, a tak chyba ponad połowa miejsc w transporcie jest obsadzona przez imigrantów, za granicą więcej. Kobiety za kółkiem to w granicy błędu statystycznego czyli mniej niż 5%. Skoro brakuje to zachęcac kobiety do wejścia w tak opłacalny zawód! Dodam że kobiety żyją statystycznie dłużej, bo są bardziej odporne na stres, albo lepiej sobie z zanim rdzą niż mężczyźni. | |||
~Żan Pol Bezportfela! | No właśnie. Skąd taki digital transporte gangster glaca, wziął sto koła papy na biznesa? | |||
~Jesteś tym CO2 do redu | Zachęcenie do wejścia do zawodu kobiet 40+ jako opcja lepszych zarobków, podróży, przygód, samostanowienia, "zabawy" na parkingach i magazynach to nadzieja na załatanie problemów z wolnymi wajataki dla powozicieli. Na wypadek wojny kobiety też powinny być całkiem sporą grupą kierowców w armi tak żeby nie było problemow z wakatami na pierwszej linii frontu, tak jak jest na Ukrainie gdzie na froncie brakuje ogarniętych ludzi, więc szkoli się kobiety jako kierowców zawodowych, a kierowców mężczyzn przekierowuje się do poważniejszych zadań na froncie. | |||
~Jesteś tym CO2 do redu | We Francji, Hiszpanii, Portugali są firmy transportowe opierające się o kobiety, a u nas jak u Ruskich i innych krajach arabskich. | |||
~Łukasz | Witam nikt nie wspomniał o karach na drodze za byle wykroczenia np. Austria czepiają się byle czego w innych państwach również młotki na zaladunkach rozladunkach a wkrótce ma się to jeszcze zaostrzyć dzięki nowym inteligentnym tacho będą mieć wgląd we wszystko długi temat | |||
~Drajwer | Trzeba zacząć od źródła serio bez żartów który z kierowców samochodu ciężarowego zarabia najniższą krajową te firmy bym odrazu wziął na tapetę a także czas pracy i nadgodziny warto się tematowi już przyjrzeć a nie jak paczki nie dojadą na święta i będą puste pułki w sklepach | |||
jacek-kuba
| Pułki artylerii? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.