Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Patodrajwery na szlaku – narzekanie, które stało się stylem życia zawodowców

ID: 283628


Kolejny z serii tekstów od Marka Wersa, który tym razem bierze pod lupę niekończące się narzekania na parkingach, które zdają się być nieodłącznym elementem polskiego krajobrazu transportowego. Czy to tylko nasza narodowa przypadłość, czy może głębiej zakorzeniony problem?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (327)

~Sylwester Szalone
K. po tym widać zmiany.
Kierowca szuka pracy za 500zł. Dzisiaj mało kto tyle płaci. 300-400 jeszcze z trudem kto ma szczęście można znaleść. Ale 500 nie.
Będzie tylko gorzej.
Od nowego roku mają być ogromne zwolnienia we wszystkich branżach.
Pato-drajwery narzekacze z komornikiem wylecą pierwsi. Jeśli juz nie wylecieli.
~Sylwester Szalone
Poza tym, nikt poważny nie dzwoni do kierowcy. To kiero dzwoni, wysyła cv i czeka na ewentualny drugi etap rekrutacji.
Już nie zatrudnia się z ulicy, kiero musi przejść wszystkie etapy weryfikacji. Jak wiadomo nasi rodacy najprawdopodobniej odpadną wygłaszając 2-3 zdanie już w pierwszej rozmowie.
~Patryk pogromca dziadow
Setki tysięcy ogłoszeń na olx.

Codziennie można dziada zmieniać jak skarpete aż się trafi na porządną firmę.

Jedno skrzywienie ryja lub podniesiony głos i l4 na maila.

Odpoczynek i dalej można pracować.

Dziady mają kurek przykręcony na maxa od spedycij, nie mają kontaktów, nie umieją nic robić A w klamota sam nie wsiądzie bo mu strach nie pozwoli.

Dusić gnojków Panowie kierowcy dziad wie że jak mu auta będą stały to Max do łopaty się nadaje
~Patryk pogromca dziadow
Indianca czy mongoła biorą całymi kontenerami duże firmy dziad może sobie pomarzyć tylko A ukrainiec chce więcej jak Polak. Dziad jest na kolanach
~K.
Szkolenie filipinczykow w jednej z firm
s://www. tiktok. com/@olekforex/video /7453855011097840928 ?_r=1&u_code=ed2 0dd6befc2m6&prev iew_pb=0&sharer_ language=pl&_d=e d20c57im7ldah&sh are_item_id=74538550 11097840928&sour ce=h5_m&timestam p=1735494863&use r_id=734332925942184 4513&sec_user_id =MS4wLjABaaA2yDys4I1 bbBIjo_DR4FcORHbUEik qwvK9AJVIgLeOSm2brrf VPNFt81Vl-tlLyY0& ;social_share_type=0 &utm_source=what sapp&utm_campaig n=client_share&u tm_medium=android&am p;share_iid=73549943 09869684513&shar e_link_id=b9590014-a d66-4935-91e6-03d896 8b16cf&share_app _id=1233&ugbiz_n ame=MAIN&ug_btm= b2001&enable_che cksum=1
~Sylwester Szalone
Patryk pogromca dziadow, w tych trudnych dla ciebie czasach masz jeszcze poczucie humoru.
Oby cie za szybko nie opuściło.
~K.
Nauka jazdy filipinczykow I szkolenie z obsługi zestawu Zobaczcie ilu ich jest
s://vm. tiktok. com/ZNewxSBLR/

Fi rmy kładą lache na polaka ukra białoruś Najpierw było 100 na próbę dziś jest chyba 600szt
~Sylwester Szalone
Nie mogę podać nazw konkretnych firm, ale posiadam jakaś wiedzę na temat współpracy niektórych przedsiębiorstw z agencjami pracy, które zajmują się rekrutacją i sprowadzaniem kierowców z Azji. Informacje o takiej współpracy mogłyby Was zaskoczyć.

Okazuje się, że nie trzeba być dużą firmą. Wystarczy skontaktować się z agencją pracy, te chętnie się reklamują, więc dostęp do nich nie stanowi problemu. Agencje zajmują się selekcją kandydatów, pełną legalizacją ich pobytu oraz sprowadzeniem pracownika. Twoim zadaniem, jako pracodawcy, jest tylko zapewnienie pracy i opłacenie ustalonej kwoty. Co więcej, agencje oferują gwarancję, jeśli dany kierowca się nie sprawdzi, można go bezpłatnie wymienić na innego.

Koszty takiego rozwiązania są trudne do określenia, ponieważ zależą od wielu indywidualnych czynników. Niemniej jednak, często wynoszą one mniej niż miesięczna wypłata kierowcy, a inwestycja może zwrócić się w ciągu 2, 3 miesięcy.

Warto również zauważyć, że kierowcy z Azji nie przywiązują dużej wagi do regularnych powrotów na bazę, mogą pracować bez przerwy nawet przez rok. Co więcej, ich wynagrodzenia są znacząco niższe niż stawki, które funkcjonują na lokalnym rynku, często o połowę lub więcej. Dla nich takie zarobki są wciąż niezwykle atrakcyjne.
~Sylwester Szalone
Zdaję sobie sprawę, że dla niektórych przyswojenie takich informacji może być trudne, a nawet niemożliwe. Wielu kierowców nadal żyje w przekonaniu o swojej wyjątkowości i rzekomym ogromnym braku kierowców na rynku.

W obliczu globalnych kryzysów i niestabilności takie podejście wydaje się jednak coraz mniej racjonalne. Tym bardziej życzę naszemu forumowemu pogromcy "dziadów" jeszcze wielu dni pełnych radości.
~K.
Niech popatrzy na te filmy to zobaczy skalę pogromu tylko chyba jego kolegów Z tego co wiem to w owej firmie dochodzi do 100%obsady takimi kierowcami A my jak mamy konkurować jak wypłata u nich to 50%mniejsze koszty stale
~Sylwester Szalone
Pogromca dziadów musi się przestawić, 200 zł. dniówki i wyjazdy na dwa lata.

Realnie, chłopaki nie maja szans konkurować z tanią siła roboczą. Chyba, że wejdą jakeś regulacje, ale sami się nie utrzymają za długo w zawodzie.
~Sylwester Szalone
Pogromco dziadów, wychodzę do ciebie z pomocną dłonią.
Zmień nick na pomoc dziadom. Jako twój dobry forumowy przyjaciel, ostrzegam cię, że jeżeli dalej pozostaniesz przy obecnym nicku, będziesz musiał sam się pogromić !
Możliwe, że tego byś nie chciał.
~Patryk pogromca dziadow
Przecież polski dziad trans komu by nie płacił to płaci minimalne minimum tego co musi i kwiczy jak stara baba.

A tu będzie płacił komuś minimalne minimum plus prowizje dla pośrednika?

Ciekawe wychodzi dwie opcje:
1- albo znowu dziad chce OSZUKIWAĆ i kraść wynagrodzenie komuś kto nie zna się na przepisach
2- na dziada już każdy połozyl laske nawet ukrainiec i tonący brzytwy się chwyta
~Patryk pogromca dziadow
Problem jest inny. Jedna firma ma zlecenia jest na rynku x lat i ma się dobrze a druga to ta w stylu dziad trans co tylko bidzi że mu się nie opłaca.

Te drugie aktualnie padają jak muchy ludzie się radują że bydlaki mają za swoje hahahha
~K.
Chłopie wpisz w Google kierowca z nepalu i zobacz Ile jest agencji pracy Jedynie co dobrze napisałeś że można ich kontenerami dowozić
~Sylwester Szalone
Janusze ze sprzedaną ojcowizną, nie budzą mojego zainteresowania. Wręcz przeciwnie, uważam, że im więcej z nich poniesie konsekwencje swoich działań, tym lepiej. W tej kwestii w pełni się z tobą zgadzam.

Jednakże wciąż nie dostrzegam żadnych realnych korzyści, jakie z tej sytuacji mógłby odnieść kierowca. Mimo to, pozostawiam tobie tę interpretację, choć pozostaję sceptyczny wobec potencjalnych profitów.
~Sylwester Szalone
Osoby, które rzeczywiście pracują w zawodzie, a nie tylko spędzają czas na forum, mają pełne skrzynki mailowe z ofertami. To oni są inicjatorami kontaktów, to oni dzwonią i umawiają się na spotkania.
Do wyboru, do koloru.

Jedynie brak wiedzy i rozeznania pozwala kierowcy zachowywać się w sposób tak irracjonalny. Wszyscy o tym wiedza, ale głośno nie wypada mówić.
~Patryk pogromca dziadow
Kierowca zawsze będzie miał pracę za to dziad trans rentowych zleceń już nie koniecznie.

Ten rok wypluje dziada jak gow/no z przerebla
~K.
Na piekarni w glovo może nawet w MPO szambiarka śmieciarka Mza może jak ktoś będzie miał układy I to chyba na tyle
~LOGIC
Ciekawe jest to że gdyby logicznie postawić pytanie to najgorsza definicja dziada z ojcowizna jest przecież dla kierowcy korzystna. Nawet malorolny i wszystkie wasze inwektywy tworzy miejsca pracy znow w najgorszym razie ściągnie z rynku dziad kierowcę który w przeciwnym razie konkurowałby swoją dziad stawka u mitycznych super pracodawców pozbawiajac część mega trzymających pracy. Jaka logika że dziady padają to kierowcom lepiej?
~K.
Padają. Ci co nie liczą firmy co liczą ściągają kontenerami siłę robocza w stawce co im pozwala się rozwijać Ukazana firma zamówiła na nowy rok 200 scania i 200 volvo Ma wyrabane na resztę bo wie że z powodu wysokich kosztów inne firmy padną Ale nowe samochody będą obsadzone importem z Azji indii i bóg wie z jakich innych części świata Teraz w cenie jednego polaka czy ukrainca wkładają dwóch w turbanow I auto zarabia
~LOGIC
To dopiero zagwozdzka... Nowa Scania jest czyli całkiem nie dziad trans no ale jak Polaka nie uświadczysz to chyba będzie dziad trans że Scania Nówka. Tego jeszcze nie grali :)
~Patryk pogromca dziadow
No ale stawka jaką polski dziad płaci to minimalne minimum według przepisów. Jak by przecież mógł to by płacił mniej A kwik jest z tego powodu że mniej nie może :)
tagoo
Czy się stoi, czy się leży 510 zeta netto do łapki Pana Kierowcy się należy...
~Patryk pogromca dziadow
Dziadom piana z pyska leci bo czeka etat lub plajta
~K.
Tak za dwóch turbanow I na obiad 365dni w podwójnej obsadzie w aucie
tagoo
Po 3. godzinach rozpoczętej doby, a do 3. godzin 50 % stawki...
~K.
Do wiosny nie zostanie 5%z was z pracą I tyle w temacie
~Patryk pogromca dziadow
Prowadzisz w rankingu kwiku 2024 brawoooo
tagoo
Nie strasz nie strasz bo... zrobisz rzadką kupę...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.38.243

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels