ID: 283364
Sytuacja polskich przewoźników pogarsza się z miesiąca na miesiąc
ID: 283364
ID: 283364
2024 jest jednym z najgorszych od lat dla polskiego transportu. Przewoźnicy borykają się z trudnościami, a perspektywy poprawy na razie nie są widoczne. Zmuszeni są do walki o przetrwanie, wciąż oczekują na konkretne działania ze strony rządu. W artykule przedstawiamy aktualną sytuację w sektorze transportu, możliwe konsekwencje, najnowsze stanowisko rządu oraz apel przewoźników o wsparcie.
2024 jest jednym z najgorszych od lat dla polskiego transportu. Przewoźnicy borykają się z trudnościami, a perspektywy poprawy na razie nie są widoczne. Zmuszeni są do walki o przetrwanie, wciąż oczekują na konkretne działania ze strony rządu. W artykule przedstawiamy aktualną sytuację w sektorze transportu, możliwe konsekwencje, najnowsze stanowisko rządu oraz apel przewoźników o wsparcie.
~etransport.pl
Posty (130)
Ł ysy
| Mam rozumieć, że po Nowym Roku obligatoryjne 700zł i przedpłata dalej obowiązują? Co z pietnastkami? | |||
Ł ysy
| Sprawa jrst prosta. Chcecie dobrze zarabiać? Zacznijcie uczciwie pracować., dbajcie o sprzęt, jeździjcie oszczędnie, a jakoś razem z szefem przejdziecie przez kryzys. Panuff Kieroffcuff na bruk. Nikt w dobie kryzysu nie będzie zatrudniał złodziei, przygłupów. To prosta droga do plajty. | |||
Ł ysy
| Czy proste umysły, puste głowy załapały "w czem okoliczność"? | |||
~Lipiński | U nas redukcje, zwolnienia, obniżki i mniej pracy. Pojawili się kolorowi w miejsce zwalnianych Ukrainców. Z polakami to nawet gadać nie chcą. Jak powiesz że 300 mało to cie nawet cieć wyśmieje. Do szefa z pytaniem o pracę nie dotrzesz. Od nowego roku mają być obniżki. Nie wiem o ile, ale kolorowi pracują poniżej 300. W okolicy padło wiele firm, pracy nie ma. | |||
~Lipiński | Szef powtarza, że praca nie jest przymusowa. A na jedno miejsce ma kilku chętnych. Pracę będą mieli tylko najtańsi i najlepsi. | |||
Ł ysy
| Jakoś nie mogę sobie wyobrazić sytuacji. Jak można zatrudnić kolesia żądającego przedpłaty? Przecie ż po wypowiedzeniu słowa przedpłata, koleś usłyszałby krótkie spier da laj. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Padają pod spedycyjne kmiotki których można zmieniać jak skarpete fakt dobrych firm mniej. 1 pytanie to czy ma Pan stale wyloty powroty powtarzalność tras, czy sam Pan ogarnia pracę lub ma swoją spedycje. Jeśli dziadzisko ma auta u kogoś to nic dobrego tam nie będzie bo dostaje na koszta resztę musi zakręcic często kosztem kierowcy opon serwisów parkingów itp | |||
g-a
| ... a masło w marketach gdzieniegdzie już po 10 złotych lub odrobinę mniej. | |||
~M!? | Łysy - wczoraj o godzinie 17. 20 zakończyłem tydzień... Na " zegarku" wybiło 89. 07 jazdy w dwóch tygodniach... Znaczna część kierowców pewnie miała podobnie... O jakiej uczciwości u licha piszesz... Można bardziej uczciwie??? Na Marsie ten transport prowadzisz czy jak... | |||
~Marco | "~Szef około godzinę temu Od 2025, dniówka " max 300/350 jak nie to bajo. Jajo!" Rozumiem, że jesteś taki szef na jajach. | |||
Ł ysy
| M!?. Jesteś idiotą czy dopiero zaczynasz karierę za kierownicą? Czas spędzony za kółkiem o niczym nie świadczy. Można skasować opony, hamulce, spóźniać się na zał /rozładunek, jechać jak wariat spalając kilka litrów więcej. To są prawdziwe koszty. Idiota potrafi lekką ręką w każdym miesiącu narazić przewoźnika na min 5000zł tylko na paliwie, oponach, hamulcach. A przecież na pierwszy rzut oka wszystko jest ok. Facet jeździ, stłuczek brak. Jak czytam posty takich kolesi jak ty, zastanawiam się czy jeszcze niżej można spaść jeśli chodzi o kwalifikacje. | |||
Ł ysy
| Marco. Zatęsknisz za takimi szefami. Wielu będzie oferować 250zł. Nie pasuje, nie pracuj. | |||
~M!? | Jak można oszczędzić paliwo jadąc na terminowy rozładunek planowany na styk. . ? ? | |||
~M!? | Najlepiej nie hamować i się nie rozpędzać... Kosztów wtedy zero... | |||
~M!? | Zresztą większość szefów ma w tej chwili wgląd non stop o parametrach jazdy... Łysy - od dawna są wprowadzone takie sprawy... Nie obiło Ci się o uszy... Halo 2024 rok... Uczciwość poparta konkretnymi parametrami... | |||
~Patryk pogromca dziadow | Za 250 będą jezdzili rodziny dziad transow bo każdy człowiek pójdzie do pracy na 8h za 200zl bo taka jest minimalna od stycznia i położy laske na dziada. Czuje fale bankructwa i klamoty w pokrzywach. Pożyjemy zobaczymy | |||
~M!? | System dodatkowych solidnych premi za dobre parametry i spalanie " robi robotę" No ale to nie u " dziada"... | |||
~Hycel | Czego ten durny M nie rozumie. Przecież łysy napisał jasno. Chińskie łopony nie wytrzymają 280 tysięcy szofer kupuje drugie a spalanie w premiumce z przebiegiem dwie banki ma być takie same jak w nufce skani bo inaczej różnice łysy podliczy, a klocki mają zrobić tyle samo km co w ciężarówce z pieciostopniowym retarderem. | |||
~kiero | Hycel przy retarderze faktycznie klocki dwa razy dłużej wytrzymają, ale opony na ciągnącej krócej. | |||
~Hycel | I Chouj z tym. U łysego klocki mają wytrzymać 800 tys a łopony chińskie 280 tysięcy a spalanie poniżej 24 załadowany. Wtedy dostaniesz całą wypłatę. W przeciwnym wypadku jesteś nędznym szoferem co robi firmie koszty którego należy podliczyć. I czego nie rozumiesz | |||
~Rysiek oddaj ten rower | Ł ysy, uciekasz przede mną widze, co ty tym kierowcom wygadujesz za herezje??? Dlaczego Ty siedzisz na forum, jak możesz siedzieć i piaskowac rame od renaulta??? weź w końcu te pęcherze zrób na tych kabinach bo aż żal. Nie masz pojęcia o transporcie, zatrzyzmałes się w erze 20lat wstecz i nie możesz dogonić technologii. Zobacz nasiera i pakera trakera, tam jest rozwój, jak kierowcy nie będą chcieli mało zarabiać to pójda do nich jeździć, będa na youtube, moze czeka ich również kariera aktorska. Ty stałes się Łysy nikim juz na forum, widzę, to ze nikt nie bierze na poważnie twoich wypocin. Ja i Luj parkingowy przejelismy to forum na wyłącznośc. | |||
Ł ysy
| Mi?. Patrząc na twoje posty wnioskuję, cienki bolek z ciebie. Czy oszczędnie znaczy wolno? Jesteś typowym leszczem zza kierownicy. | |||
~Donald Truck | czy nowy stary zrobił porządek z gnomem z UA straszący ludzi po WAWie | |||
~kiero | Biedaki nasza firma woziła te 137 mld. euro z KPO na paletach. Ja z każdej palety wziąłem paczkę banknotów, myślałem że będę bogaty, a tam w środku pocięte gazety. | |||
Ł ysy
| Hycel. Ulżyło ci śmieszny bolku? Jak nie, to jeszcze podzczekaj. Mnie to lotto. Dawno temu wyleczyłem się z takich szoferzyn, może dlatego, mam się bardzo dobrze. Dziwne, w jednej firmie jeżdżą ludzie po kilka, kilkanaście lat i pasuje. Obok tych ludzi przewija się tabun szoferzyn wiecznie niezadowolonych. Sprawdza się powiedzenie :kierowca z workiem świadectw pracy jest do du py. Takie "cuś"nie można zatrudnić. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Takim pozostaje szczekanie w internecie. Niech sobie szczekają chłystki. Kogo może obchodzić ich jazdot? | 1 | ||
Ł ysy
| Ryszardzie, swoje porady sprzedawaj dynamicznie rozwijającym się. Twoje opinie mają wartość zeszłorocznego śniegu. Wciśnij na luz leszczyku. | 1 | ||
Ł ysy
| Wielkom Panom Kieroffcom "trza"pomóc powrócić do rzeczywistości. Proponuję zwolnić, dać im szansę zaistnieć w zawodach, którymi nas straszą. Po kilku tygodniach sami wrócą na kolanach prosząc, o podjęcie pracy na starym, podłym samochodzie. Aby tylko jeździć, nawet za te marne 300-350zł. Pany Kierowce zawsze mogą poprosić o pomoc chrzanowskiego przygłupa lub Patryka. Na bank zaczną zarabiać min 12-15 klocków. | 1 | ||
~Hycel | Dokładnie tak. Oszczędnie nie znaczy wolno. Żeby było oszczędnie i szybko: zamontuj pedały lub żagiel. Niech prawa fizyki będą po twojej stronie. | |||
~Hycel | Spadochron za naczepa może posłużyć jako dodatkowy hamulec. Wtedy łopona napędowa wytrzyma 280 tysięcy i klocuszki 800 tysięcy. Troszkę wyobraźni i własnej szoferskiej inicjatywy i da się zaspokoić oczekiwania dziada w kryzysie. Czego jeszcze nie rozumiecie? | |||
g-a
| Ja na przykład mam zamiar zastąpić mammograf w szpitalu. Cycki będę badał dotykiem palców i w ten sposób będę wykrywał wszelkie zgrubienia :-) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.