ID: 283364
Sytuacja polskich przewoźników pogarsza się z miesiąca na miesiąc
ID: 283364
ID: 283364
2024 jest jednym z najgorszych od lat dla polskiego transportu. Przewoźnicy borykają się z trudnościami, a perspektywy poprawy na razie nie są widoczne. Zmuszeni są do walki o przetrwanie, wciąż oczekują na konkretne działania ze strony rządu. W artykule przedstawiamy aktualną sytuację w sektorze transportu, możliwe konsekwencje, najnowsze stanowisko rządu oraz apel przewoźników o wsparcie.
2024 jest jednym z najgorszych od lat dla polskiego transportu. Przewoźnicy borykają się z trudnościami, a perspektywy poprawy na razie nie są widoczne. Zmuszeni są do walki o przetrwanie, wciąż oczekują na konkretne działania ze strony rządu. W artykule przedstawiamy aktualną sytuację w sektorze transportu, możliwe konsekwencje, najnowsze stanowisko rządu oraz apel przewoźników o wsparcie.
~etransport.pl
Posty (121)
~Hycel | Dokładnie tak. Oszczędnie nie znaczy wolno. Żeby było oszczędnie i szybko: zamontuj pedały lub żagiel. Niech prawa fizyki będą po twojej stronie. | |||
~Hycel | Spadochron za naczepa może posłużyć jako dodatkowy hamulec. Wtedy łopona napędowa wytrzyma 280 tysięcy i klocuszki 800 tysięcy. Troszkę wyobraźni i własnej szoferskiej inicjatywy i da się zaspokoić oczekiwania dziada w kryzysie. Czego jeszcze nie rozumiecie? | |||
g-a
| Ja na przykład mam zamiar zastąpić mammograf w szpitalu. Cycki będę badał dotykiem palców i w ten sposób będę wykrywał wszelkie zgrubienia :-) | |||
~Hycel | A jako mój patent jako dodatkowy hamulec polecam wykorzystać owiewkę nad kabina. Normalnie pochylona jest pod kątem 45 stopni a nawet mniej Jeśli zamontujesz dwa siłowniki umożliwiające ja do postawienia pod kątem 90 stopni masz dodatkowy hamulec aerodynamiczny wykorzystywany w samolotach Więcej wyobraźni chlopcy | |||
~Hycel | I jeszcze jedno kierowcy: żeby oszczędzać paliwo nie zapomnijcie o złożeniu lusterek w czasie jazdy. To daje znacznie mniejsze opory powietrza co dodatkowo przekłada się na niższe spalanie | |||
g-a
| Objawił się nam maluczkim superinstruktor oszczędnej jazdy. Na kolana, motłochu :-) | |||
~Hycel | A łysy to jednak ma lep. Teraz wiem dlaczego nigdy szoferskiej hołocie nie kupił magnumek. | |||
g-a
| Facet wie wszystko. Jackowski z Człuchowa i wróżbita Maciej poczuli się mocno zagrożeni :-) Bardzo miłe popołudnie. Dawno tak dobrze nie bawiłem się. | |||
~Ha haha | Przewoźnicy mają problem, a jednak jest ich coraz więcej. Do tego ciągle brakuje kierowców nawet w kryzysie. Jak widac przyszedł okres konsolidacji, większe firmy będą kanibalizowały mnijesze.. czysta natura. | |||
~Ha haha | Ps. jaki udział w strukturze przewoźników mają firmy stricte Ukraińskie oraz Białoruskie? Może w tym całym bajzlu chodzi o dopłate do obcych przewoźników, spedycji... takie tam hokus pokus, czary mary i kilka biliardów sie rozeszło, i nic sie nie zmieniło blać! | |||
~Hycel | G a Zrobiłem tylko przetłumaczenie z języka łysego na nasz! | |||
g-a
| Chylę czoła :-) | |||
g-a
| Poprawił mi się humor po wizycie w marketach. Mimo że za nabój do domowej wytwórni wody sodowej ( kwasu węglowego dla chemików) ze dwa - trzy miesiące temu zapłaciłem 30 złotych, a dzisiaj równe 40 złotych. | |||
~Ćwok zza kierownicy | Hycel. Chciałeś wykpić Ł ysego, ośmieszyć, a sam siebie ośmieszyłeś. Akurat w tym temacie facet ma absolutną rację. Wie co pisze, wie jak wygląda transportowa rzeczywistość. Jesteś cienias, nic nie wiesz. Czepiasz się chińskich opon, a jaką jakość proponują pbecnie europejscy producenci? Po drugie, tym samym autem, z tą samą prędkością przelotową, z tym samym ładunkiem jedzie dwóch kierowców. Jednemu auto spali 2-3 loterki mniej. To też wykpisz? Przeszliśmy w firmie na opony azjatyckiego producenta mam zrobione 220 tyś, nie widzę większej różnicy między renomowanymi oponami. To tyle bolku. | |||
~tak | Hycel przy obecnych warunkach sprzętowych nie zrobić na klockach 450-500 tysięcy km równa się brak wyobraźni i umiejętności. Nawet te twoje mityczne 800 tysięcy na klockach jest wykonalne. | |||
~M!? | Łysy - może i cienki Bolek ale już 18 rok ciągle w jednej firmie. Całkiem przyzwoitej firmie... Pracował ktoś u Ciebie ciurkiem 18 lat? ?? | |||
~M!? | gnido - jaki kwas?? Zwykle CO dwa | |||
~M!? | Od kilku miesięcy z uporem maniaka Łysy chce wdrożyć w systemie mocno życzeniowym jakieś dziwne stawki które są mocno w stylu retro... Życzę sukcesów w tym śnie!!! | |||
~Szef | Panie Lipiński ma Pan rację 350 zł to za dużo. Ustalmy stawkę na około 300 zł, będzie optymalnie. | |||
~Hycel | ~tak 41 minut temu Hycel przy obecnych warunkach sprzętowych nie zrobić na klockach 450-500 tysięcy km równa się brak wyobraźni i umiejętności. Nawet te twoje mityczne 800 tysięcy na klockach jest wykonalne To nie jest mityczne idioto. U nas w firmie auta zmieniane są co dwa trzy lata. Przy przebiegu 250 tysięcy pojazd miał jeszcze 80% klocków. Czyli realnie byłby w stanie 800 tysięcy zrobić. Retarder robi robotę. Tylko że łysy nie wie co to jest. Nie zamierzam więcej wdawać się w dyskusję z owczarkami łysego ale czystej dokładnie co napisalem jeśli rozumiesz ironię. | |||
~Hycel | ~Szef 7 minut temu Panie Lipiński ma Pan rację 350 zł to za dużo. Ustalmy stawkę na około 300 zł, będzie optymalnie Propon uję 200. Zawsze można kupić w sklepie z dewocjonaliami klęcznik. | |||
~Hycel | Klęcznik dziadowi bardziej się przyda niż nakolanniki. Co prawda nakolanniki mają jedną przewagę że są mobilne a klęcznik raczej stały. Pertraktacje dziadtrans robi w swoim chlewiku przerobionym na tzw biuro. Klęcznik można wykorzystać w sposób dwojaki: modlić się o pomyślność i błagać kierowcę żeby nie odchodził. Ostatnio sklepy z dewocjonaliami zanotowały wzrost zakupu klęczników przy wzroście apostatów i ateistów | |||
~Tomek12345 | Za dużo aut i firm. To samo z parkingami. Dziś o 15. 00 już nie ma miejsca. Kiedyś stawiałeś o 22. 00 i jakoś się opłaciło. Pazerność. | |||
g-a
| Hycel - martw się o siebie. Dziad jak kot -zawsze spadnie na 4 łapy. | |||
~M!? | "dziady" nie mogą zrozumieć, że era taniego pracownika minęła bezpowrotnie... Przy coraz większej automatyzacji i tak nie ma komu robić... | |||
~Hycel | Era taniego pracownika była jest i będzie. Dziady tylko nie uwzględniają nowych cen inflacyjnych. Dziad by chciał dać kierowcy wypłatę 7 tysięcy a sam mieć zysk z jednego pojazdu 20 tysięcy. Te czasy już minęły wraz z wynalezieniem giełdy i rozwoju internetu. | |||
Ł ysy
| Hycel. Wiadro jadu wylałeś na sprawców swego upodlenia /pracodawców/, chociaż pomogło? Jak pomogło, spier da laj. | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Widząc nasrane nie posprzątałeś? Bydle. | |||
Ł ysy
| Era drogiego pracownika właśnie dobiega końca. Zaczyna się era taniego robola szczególnie w budowlance i transporcie. Jeszcze nigdy w historii robotnik nie żył tak wygodnie jak przez ostatnie osiem lat. Ale to już za nami. Pożyjemy zobaczymy. | -1 | ||
~kolosTDOK | Cza zredukować wynagrodzenia. Juz płacą mniej a będzie jeszcze mniej. Dniówka 200 się zbliża |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz