ID: 283364
Sytuacja polskich przewoźników pogarsza się z miesiąca na miesiąc
ID: 283364
ID: 283364
2024 jest jednym z najgorszych od lat dla polskiego transportu. Przewoźnicy borykają się z trudnościami, a perspektywy poprawy na razie nie są widoczne. Zmuszeni są do walki o przetrwanie, wciąż oczekują na konkretne działania ze strony rządu. W artykule przedstawiamy aktualną sytuację w sektorze transportu, możliwe konsekwencje, najnowsze stanowisko rządu oraz apel przewoźników o wsparcie.
2024 jest jednym z najgorszych od lat dla polskiego transportu. Przewoźnicy borykają się z trudnościami, a perspektywy poprawy na razie nie są widoczne. Zmuszeni są do walki o przetrwanie, wciąż oczekują na konkretne działania ze strony rządu. W artykule przedstawiamy aktualną sytuację w sektorze transportu, możliwe konsekwencje, najnowsze stanowisko rządu oraz apel przewoźników o wsparcie.
~etransport.pl
Posty (130)
~Hycel | A jako mój patent jako dodatkowy hamulec polecam wykorzystać owiewkę nad kabina. Normalnie pochylona jest pod kątem 45 stopni a nawet mniej Jeśli zamontujesz dwa siłowniki umożliwiające ja do postawienia pod kątem 90 stopni masz dodatkowy hamulec aerodynamiczny wykorzystywany w samolotach Więcej wyobraźni chlopcy | |||
~Hycel | I jeszcze jedno kierowcy: żeby oszczędzać paliwo nie zapomnijcie o złożeniu lusterek w czasie jazdy. To daje znacznie mniejsze opory powietrza co dodatkowo przekłada się na niższe spalanie | |||
g-a
| Objawił się nam maluczkim superinstruktor oszczędnej jazdy. Na kolana, motłochu :-) | |||
~Hycel | A łysy to jednak ma lep. Teraz wiem dlaczego nigdy szoferskiej hołocie nie kupił magnumek. | |||
g-a
| Facet wie wszystko. Jackowski z Człuchowa i wróżbita Maciej poczuli się mocno zagrożeni :-) Bardzo miłe popołudnie. Dawno tak dobrze nie bawiłem się. | |||
~Ha haha | Przewoźnicy mają problem, a jednak jest ich coraz więcej. Do tego ciągle brakuje kierowców nawet w kryzysie. Jak widac przyszedł okres konsolidacji, większe firmy będą kanibalizowały mnijesze.. czysta natura. | |||
~Ha haha | Ps. jaki udział w strukturze przewoźników mają firmy stricte Ukraińskie oraz Białoruskie? Może w tym całym bajzlu chodzi o dopłate do obcych przewoźników, spedycji... takie tam hokus pokus, czary mary i kilka biliardów sie rozeszło, i nic sie nie zmieniło blać! | |||
~Hycel | G a Zrobiłem tylko przetłumaczenie z języka łysego na nasz! | |||
g-a
| Chylę czoła :-) | |||
g-a
| Poprawił mi się humor po wizycie w marketach. Mimo że za nabój do domowej wytwórni wody sodowej ( kwasu węglowego dla chemików) ze dwa - trzy miesiące temu zapłaciłem 30 złotych, a dzisiaj równe 40 złotych. | |||
~Ćwok zza kierownicy | Hycel. Chciałeś wykpić Ł ysego, ośmieszyć, a sam siebie ośmieszyłeś. Akurat w tym temacie facet ma absolutną rację. Wie co pisze, wie jak wygląda transportowa rzeczywistość. Jesteś cienias, nic nie wiesz. Czepiasz się chińskich opon, a jaką jakość proponują pbecnie europejscy producenci? Po drugie, tym samym autem, z tą samą prędkością przelotową, z tym samym ładunkiem jedzie dwóch kierowców. Jednemu auto spali 2-3 loterki mniej. To też wykpisz? Przeszliśmy w firmie na opony azjatyckiego producenta mam zrobione 220 tyś, nie widzę większej różnicy między renomowanymi oponami. To tyle bolku. | |||
~tak | Hycel przy obecnych warunkach sprzętowych nie zrobić na klockach 450-500 tysięcy km równa się brak wyobraźni i umiejętności. Nawet te twoje mityczne 800 tysięcy na klockach jest wykonalne. | |||
~M!? | Łysy - może i cienki Bolek ale już 18 rok ciągle w jednej firmie. Całkiem przyzwoitej firmie... Pracował ktoś u Ciebie ciurkiem 18 lat? ?? | |||
~M!? | gnido - jaki kwas?? Zwykle CO dwa | |||
~M!? | Od kilku miesięcy z uporem maniaka Łysy chce wdrożyć w systemie mocno życzeniowym jakieś dziwne stawki które są mocno w stylu retro... Życzę sukcesów w tym śnie!!! | |||
~Szef | Panie Lipiński ma Pan rację 350 zł to za dużo. Ustalmy stawkę na około 300 zł, będzie optymalnie. | |||
~Hycel | ~tak 41 minut temu Hycel przy obecnych warunkach sprzętowych nie zrobić na klockach 450-500 tysięcy km równa się brak wyobraźni i umiejętności. Nawet te twoje mityczne 800 tysięcy na klockach jest wykonalne To nie jest mityczne idioto. U nas w firmie auta zmieniane są co dwa trzy lata. Przy przebiegu 250 tysięcy pojazd miał jeszcze 80% klocków. Czyli realnie byłby w stanie 800 tysięcy zrobić. Retarder robi robotę. Tylko że łysy nie wie co to jest. Nie zamierzam więcej wdawać się w dyskusję z owczarkami łysego ale czystej dokładnie co napisalem jeśli rozumiesz ironię. | |||
~Hycel | ~Szef 7 minut temu Panie Lipiński ma Pan rację 350 zł to za dużo. Ustalmy stawkę na około 300 zł, będzie optymalnie Propon uję 200. Zawsze można kupić w sklepie z dewocjonaliami klęcznik. | |||
~Hycel | Klęcznik dziadowi bardziej się przyda niż nakolanniki. Co prawda nakolanniki mają jedną przewagę że są mobilne a klęcznik raczej stały. Pertraktacje dziadtrans robi w swoim chlewiku przerobionym na tzw biuro. Klęcznik można wykorzystać w sposób dwojaki: modlić się o pomyślność i błagać kierowcę żeby nie odchodził. Ostatnio sklepy z dewocjonaliami zanotowały wzrost zakupu klęczników przy wzroście apostatów i ateistów | |||
~Tomek12345 | Za dużo aut i firm. To samo z parkingami. Dziś o 15. 00 już nie ma miejsca. Kiedyś stawiałeś o 22. 00 i jakoś się opłaciło. Pazerność. | |||
g-a
| Hycel - martw się o siebie. Dziad jak kot -zawsze spadnie na 4 łapy. | |||
~M!? | "dziady" nie mogą zrozumieć, że era taniego pracownika minęła bezpowrotnie... Przy coraz większej automatyzacji i tak nie ma komu robić... | |||
~Hycel | Era taniego pracownika była jest i będzie. Dziady tylko nie uwzględniają nowych cen inflacyjnych. Dziad by chciał dać kierowcy wypłatę 7 tysięcy a sam mieć zysk z jednego pojazdu 20 tysięcy. Te czasy już minęły wraz z wynalezieniem giełdy i rozwoju internetu. | |||
Ł ysy
| Hycel. Wiadro jadu wylałeś na sprawców swego upodlenia /pracodawców/, chociaż pomogło? Jak pomogło, spier da laj. | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Widząc nasrane nie posprzątałeś? Bydle. | |||
Ł ysy
| Era drogiego pracownika właśnie dobiega końca. Zaczyna się era taniego robola szczególnie w budowlance i transporcie. Jeszcze nigdy w historii robotnik nie żył tak wygodnie jak przez ostatnie osiem lat. Ale to już za nami. Pożyjemy zobaczymy. | -1 | ||
~kolosTDOK | Cza zredukować wynagrodzenia. Juz płacą mniej a będzie jeszcze mniej. Dniówka 200 się zbliża | |||
~prawo | Proponuję Szanownemu Panu Łysemu, dobrze zastanowic przed napisaniem czegokolwiek na forum: Art. 216 § 2 KK, nie straszę, a informuję. | |||
~M!? | " budowlanka" tak buduję się dużo mniej jak w bumie ale za czapkę śliwek dobrego majstra nikt nie znajdzie... Ceny robocizny nie maleją... | |||
~M!? | Proste mechanizmy którymi operuje Łysy nie działają już od dawna... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.