ID: 283083
Francuzi wydali zakaz kabotażu dla dwóch polskich przewoźników
ID: 283083
ID: 283083
Prefekt regionu Centre-Val de Loire nałożył kary na dwóch polskich przewoźników drogowych ze względu na powtarzające się wykroczenia dotyczące nieprzestrzegania przepisów dotyczących czasu prowadzenia pojazdu i okresów odpoczynku oraz kabotażu.
Prefekt regionu Centre-Val de Loire nałożył kary na dwóch polskich przewoźników drogowych ze względu na powtarzające się wykroczenia dotyczące nieprzestrzegania przepisów dotyczących czasu prowadzenia pojazdu i okresów odpoczynku oraz kabotażu.
~etransport.pl
Posty (20)
~Radek | W wojsku było takie powiedzenie "jena.. , karać nie wyróżniać* Tak powinno się postępować z nieuczciwą konkurencją | |||
~NiewolnikEu | Te kary sięgnęły dna. Francuzi powinni ponieść za to karę finansowa. włącznie z opublikowanymi przeprosinami przewoznika w mediach w godzinach największej oglądalności. | |||
~NiewolnikEu | Idioci za sterami ciezarowki. Robią co chcą w kabinach. Na czasy pracy mają wyjeb... e a placi za to firma. I to jakie kary. K... kosmos. | |||
tagoo
| To co za MAO kontroli i kar? | |||
~!!!iiii | Tagi dobrze napisałeś "wg mojej wiedzy" | |||
~Andrzej | A czemu nie podane nazwy dziad transów | |||
tagoo
| Ściągacie ich, a oni szybko przechodzą dalej na zachód. Będzie kiedyś koniec, że u dziada przez 5 lat nie było żadnej zmiany kierowcy? | |||
tagoo
| Polskich kierowców już dotkliwie brakuje również na zachodzie. W mojej firmie, też ludzie odchodzą, bo mają dość zachodniego syfu na drogach. Odchodzą z zawodu, bo już kupili mieszkanie, wybudowali i urządzili sobie dom, mają czym jeździć i jeszcze trochę kasy na koncie. Rezygnują i odchodzą zupełnie idąc w Polsce do pracy na 8 godzin, zupełnie nie związanej z TSL. Ostatnio widziałem kolegę, który pracuje ze mną ponad 4 lata i też powiedział, że to jego ostatnie kółko, bo jest na wypowiedzeniu. Chłopak 43 lata. Mówił, że ma już nagraną pracę na wywrotce 3 kilometry od domu. Pensja sporo mniejsza, ale stwierdził, będzie skromniej, ale już codzienne w domu. Więc Dziady nie sądźcie, że kierowcy, będą lawinowo do Was wracać, a jeśli, to już nie jako kierowcy i nie do firm transportowych. Kombinujcie dalej... Ukraińcy już Wam pokazali... | |||
tagoo
| Sam się mocno zastanawiam nad kończeniem kariery, ale co będę w domu robił, jeszcze parę lat mogę pojeździć. System gdzieś za rok zmienię 2/2, to i tak zarobię tyle, co po kraju przez miesiąc. Stary się robię... | |||
~Bolek | Tago a logicznie i z sensem potrafisz się wypowiedzieć? Przecież piszesz masło maślane. | |||
tagoo
| No to napisz jakbyś to ty napisał. Może czegoś się nauczę... | |||
tagoo
| Wiesz Bolek, czasami, to lepiej nic nie napisać i Tobie bym zalecał... | |||
~sid | wiecej spac, i mniej pracowac... a nik was sie w UE czepial nie bedzie. Ale nie dziadowi zawsze MAO | |||
~Trucker | Moim zdaniem to nie jest kwestia dziada, spania, czy czegokolwiek innego. Praca w transporcie jest specyficzna, nie da się jej porównać do innej. Najgorszym w tym wszystkim jest brak pieniędzy w budżetach, a nie od dziś wiadomo, że najłatwiej oskubac transport. UE się rozpadnie, bo powstała żeby skonsolidować europejska gospodarkę, wprowadzić ułatwienia, ale po drodze zabrali się za politykę i teraz dobija europejska gospodarkę karami, opłatami za CO2 i właśnie tymi karami z sufitu, po to tylko żeby Chiny mogły stać się globalnym hegemonem gospodarczym uzależniając od siebie świat beż jednego wystrzału. | |||
~Henryk | W Niemczech Policja z zasady nie kontroluje czas pracy gdy pojazd jest zarejestrowany ma niemiecke blachy. Wiem to od kierowcy który 20 pracuje dla niemieckigo przewoźnika. Dlatego w Polsce powinny obowiązywać takie same zasady. Te przepisy są potem że by zniszczyć polski przemysl transportowy. Tak jest w wielu dzedzinah. | |||
eferek
| Tak konczy dziadostwo nie przestrzegające przepisów. Francja broni swojego rynku pracy i swoich firm, czego w Polsce nigdy nie bylo po 1989 roku. Wręcz odwrotnie. Polskie firmy były dyskryminowane na rzecz zachodnich firm. Piszecie tu o nieogarniętych kierowcach. Ja jednak z wkasnego doswiadczenia wiem, ze to wina spedytorów i firm zatrudniających kierowcow. Jedni wymuszają na kierowcach bezwzględne posłuszeństwo wobec zleceniodawców a drudzy maja w d... e przestrzeganie przepisów. Dziwnym trafem, po przeniesieniu sie do pracy po za Polskę, czyli pracujac w zachodnich firmach, skonczylo sie naginanie czasu pracy, zmuszanie do czego kolwiek, szantaże itp. Jeżdżę z prędkością max 80km/h czyli zgodnie z przepisami, dojeżdzam wszedzie na czas, no chyba ze cos sie wydarzy na drodze. Jestem traktowany jak partner w firmie a nie jak dziad do którego drugi dziad non stop dokłada, bo stale mu się transport nie oplaca, nikt mi nie kaze chować CMRek, oszukiwać, spac w budzie na weekendach, szczać na kolo na dzikusach bez socjalu itd... Czepiacie sie Francuzów, jednocześnie czepiając się tych co przyjechali pracować w Polsce. Nasmiewiacie sie z ich umiejetnosci itp ale oni chociaz znaja j. angielski w stopniu komunikacyjnym w przeciwienstwie do kierowców z Polski, co swietnie widać gdy przyjdzie do kontaktu na za i rozladunkach. Z waszych umiejtnosci nabijaja sie zachodni kierowcy, a dodatkowo wspomniany brak znajomosci jezyków... Tak wiec reasumując, mize najpierw zastanowic sie warto nad tym jak samemu poprawic swoją robote a dopiero później czepiac sie tych co dbaja o swoich obywateli i swoje firmy krajowe. | |||
tagoo
| Jak ci Polak nie zaszkodził, to znaczy, że już ci pomógł... | |||
~sid | Tagoo, piszesz o sobie, naszczescie nie wszyscy Polacy majom twoj charakter, wiekszosc Polakow to wspaniali zyczliwi i pomocni ludzie... no czasem jak wszedzie znajdzie sie ktos taki jak ty | |||
tagoo
| Na szczęście nie wszyscy... | |||
~Spedytor ue | To poco twój szef dziad trans zaniża stawki żeby jechać przykład z koln fdo Zgorzelca dziad trans pojechał za. 0. 95 centa za km gdzie w tym są opłaty za listing kierowcę ubezpieczenie, enie i td |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.