ID: 282875
Za duże zbiorniki paliwa i kierowca bez potwierdzenia delegowania
ID: 282875
ID: 282875
Kierowca serbskiej ciężarówki nie miał potwierdzenia delegowania do pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Prowadzony przez niego zespół pojazdów był wyposażony w zbiorniki paliwa o pojemności przekraczającej maksymalną wartość. Naruszenia stwierdzili inspektorzy mazowieckiej ITD z Radomia.
Kierowca serbskiej ciężarówki nie miał potwierdzenia delegowania do pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Prowadzony przez niego zespół pojazdów był wyposażony w zbiorniki paliwa o pojemności przekraczającej maksymalną wartość. Naruszenia stwierdzili inspektorzy mazowieckiej ITD z Radomia.
~etransport.pl
Posty (17)
~Bolek | Idiotyzm z tymi zbiornikami jak i delegowaniem. Pracuje w serbskiej ciężarówce wiec na terytorium Serbi. | |||
~Kusek | Gdyby miał na tablicy rejestracyjnej CC lub CD to teren Serbii. | |||
szatan
| Jadąc na dziki zachód trzeba spodziewać się haraczów dla lewaków. | |||
~kiero | ~Bolek 3 godzin temu Idiotyzm z tymi zbiornikami jak i delegowaniem. Pracuje w serbskiej ciężarówce wiec na terytorium Serbi. Czyli serbską ciężarówkę ADR obowiązuje tylko w Serbii? ?? A polska w Polsce? ?? | |||
~Rajdowiec | Ciekawe jak zmierzyli pojemność tych zbiorników że akurat wyszło im 85 litrów za dużo, bzdura totalna | |||
~kiero | Jak byś miał o tym pojęcie to na zbiornikach jest napisane ile litrów się mieści. | |||
~Janósz | Ale nie zawsze tyle trzeba wlewać | |||
~Tytus | Po twoimi wpisie to nie masz pojęcia i po co się odzywasz a zbiornik można zmierzyć. A od tego atesty i pojemność zbiornika. Zielony chłopku | |||
~Szef lewego | Trzeba mieć fizycznie jeszcze dokument że się jest oddelegowanym? Nie wystarczy zgłoszenie w systemie imi? | |||
~Łysy jak kolano | Jak zwykle pustaki się odzywają. Jedźcie młotki na Węgry, Rumunię, Bułgarię czy Grecję ciężarówką, to sobie zobaczycie jak wyglada "wyciaganie" kasy od kierowców. Znawcy się odnaleźli. | |||
~sid | bez kometarza | |||
~sid | warcholy sie popisaly | |||
~Bartolini | Kiedyś takie głupoty robiło BAG w Niemczech ale już im przeszło. Miałem kiedyś w DAF 105 zbiorniki 1000l. + 500 i to orginały były a w chłodni 420 l. Przerobione. I szlakiem się wiozło paliwo z Rosji przez Litwę. | |||
~Kasztan | Nic nie przeszło im, jak sprawdzi, że są za duże to 400 euro mandatu. I nawet nie musi wychodzić ze swojego busa, by to stwierdzić. | |||
~Bolek | Zbiorniki mogą być za duże ale oryginalne. Paliwa jest w nich mniej niż 1500 l a przecież chodzi o ilość paliwa, nie o opakowanie w którym ono jest. Szmaty nie inspektory, nie mają do czego się doczepić. Na tej zasadzie to każdemu łatkę można przykleić. | |||
~Kasztan | Chodzi właśnie o pojemność zbiorników w całym zespole pojazdów, a nie o to ile jest w nich paliwa. Przepis jest prosty i znany od lat. Tylko nie znany przez durnych psiewoznikow. | |||
~kiero | Czy pusta cysterna po paliwie powinna mieć otwarte tablice ADR? I chyba wszystko jasne. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.