Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Za dużo cukru w cukrze i gorzkie konsekwencje dla przewoźnika

ID: 282796


Wszczęcie postępowania administracyjnego wobec przewoźnika, mandat karny dla kierowcy oraz przywrócenie normatywności – to efekty kontroli zespołu pojazdów zatrzymanego do kontroli przez kujawsko-pomorskich inspektorów ITD.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (21)

szatan
Na główne drogi z takim ładunkiem i to jeszcze w biały dzień, pewnie jakiś obcokrajowiec w kabinie.
~Ziutek69
Super siofera skierować na 3 miesięczną obserwację psychiatryczną na jego koszt, Gąsienice są w PL tak popularne jakby faktycznie były legalne. Brak adekwatnej kary dla kierujących. ITD w Trójmieście udaje, że nie widzi ich na drogach i koło fortuny dalej się kręci
~!!!iiii
Kara jest nie współmierna do korzyści. Wystarczyłoby na rok wstrzymać wypis na to auto i możliwość otrzymania kolejnych na 24mc. Szybko i skutecznie zadziało by to na widok na drogach ale źle na kasę w budżecie.
~Ziutek69
Dziwne, że bydgoskie ITD wyłapuje stonogi z kontenerami a Gdańsk czy Gdynia aż huczy wieczorem. Wystarczy stanąć na wjazdach i wyjazdach z terminali i problem rozwiązany. Ale to pewnie jest tak, jak z przysłowiowym, króliczkiem" i, kurą znoszącą złote jajka "
~Mis
Z jednej strony nagonka na ekologię a drugiej karać, jak te 62 t podzielić na liczbę osi to okaże się że nawet żółtkami mógł jechać jeszcze wg starych przepisów przed "dostosowaniem" dróg do przepisów UE za które Polska wzięła pieniądze lecz rozeszły się jak smród po...
~MrRiverdance
No tak, karać, karać, i jeszcze raz karać, gówniany kraj podległy gównianym przepisom stworzone przez ludzi bez mózgu wielkości choćby nawet tictaka
~!!!iiii
Nie rozumiecie zagadnienia. Kara nie jest po to aby wyeliminować problem tylko po to aby budżet uzupełnić kasą. Waga przewinień jest tak beznadziejnie ustawiona, że głupek może stracić licencję a cwaniak płaci i jeździ dalej.
szatan
~!!!iiii, kara niewspółmierna do przewinienia? Załóżmy że jechał z ty cukrem z cukrowni Nakło nad Notecią, to do DCT ma 200km i 5zł za km, czyli jakiś 1000zł na dodatkowym kontenerze minus dodatkowe koszty z większego spalania, a zapłaci kilkanaście tysięcy i gdzie tu zysk?
~Ziutek69
Szatan, masz rację ale musiałyby być regularne kontrole (łapanki) - wtedy by się nie opłacało. A przy podejściu Pomorskich ITD- płacić i jeździć. Frachty tak zaniżone przez ciężkie 2x20 że z jednym w ogóle się nie opłaca jechać. Sami sobie są winni.
~Ziutek69
Oczywiście, można zmienić przepisy i zalegalizować stonogi na polskich drogach ale i tak znajdą się, specjalisci" którzy nazywają się NIELEGALNYMI którym będzie za wolno, za lekko itp. Dopóki kierowca nie odczuje kary na własnym tyłku, będą zwolennicy takich transportów
Mazi1234
Szatan pomnóż taki transport razy 100 i już zysk się robi
~Łukasz
Ale o przekroczonych masach na osiach nie napisali bo takowych nie było a że na takiej ilości osi wręcz była niedowaga to cichosza bo przecież przekroczył 40 ton a nie wspomnieli że intermodal do 150 km to 42 może ciągnąć gdzie ekologia się pytam przy tych durnych przepisach
~Hycel
Jacy wszyscy zgodnie do karania srodzy.
~Rene
S5 już przez takie zestawy co chwilę jest łatana, jedziesz sobie na wakacje niby ma być nowa droga ta niby S5 a warunki jazdy jakbyś jechał po płytach betonowych

-1

~Bolek
Rene, a ile podatku płacisz w roku na drogi aby tak narzekać na ich ze wielkie zero.
~Piotr
Moim zdaniem konfiskata auta i dla kierowcynzavrane prawo jazdy na minimum 1 rok i z 20 tyś kary. To by się oduczyli szybko.
~Drajwer
Intermodal 5 osi 42 tony
Intermodal 6 osi 44 tony
Pelny legal
~Bolek
Piotr po co się piertolic. Kulka w głowę i po problemie, nie ja a towarzysz Stalin to wymyslil
~Ziutek69
Kolega Łukasz ma rację, 44 na 6 osiach w intermodalu jest legalne do 150km od załadunku do terminala. I na tym kończy się polski przepis. Stonoga nawet pusta jest nielegalna jeżeli ma 2 albo 3 dowody rejestracyjne
~nadaje i po co
sefy cukrują to prawda
~!!!iiii
Jestem zwolennikiem kar skutecznych ale nie tych pseudo, takich iluzorycznych, które mają za zadanie poprawić budżet ministerstwa a nie stan faktyczny na drogach. U mnie w okolicy są co najmniej dwie firmy o których wyczynach na drodze do portu regularnie tu się opisuje. Jeden właściciel podzielił firmę na dwie części i kary jakie może dostać to śmiech a firma robi takie transportu od 15lat. I nie ma zamiaru przestać, bo wciąż jak wymienia sprzęt to na 3 osiowce i dolly.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.227.199

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels