ID: 282781
Brak kodu UIT podczas przekraczania granicy Węgry - Rumunia.
ID: 282781
ID: 282781
Dzień dobry, ostatnio mielismy sytuacje że kierowca który przekraczał granicę Węgry - Rumunia nie miał przy sobie kodu UIT. Z racji ze było to w godzinach nocnych spedycja nie podesłała go szybko (kod został dosłany dopiero kolejnego dnia około 10:00) więc zaplombowali na granicy auto oraz dali kartke z numerem telefonu do osoby z którą należy się skontaktowac żeby zdjeła to plombe i kazali jechać na rozładunek. Auto dojechało w środe wieczorem na rozładunek i magazyn rozładunkowy skontaktował się z osobą do której dostalismy numer telefonu na granicy. Kolejnego dnia rano przyjechało kilka osób z ANAF. Obejrzeli plombe, poszli do biura firmy i w międzyczasie wróciła jedna osoba aby rozplombowac auto i kazali podstawić się pod rampe na rozładunek. Po jakoś godzinie wrocili do kierowcy. Oddali mu dokumenty i pojechali. Dali też takie pismo, że plomba była w nienaruszonym stanie itd. Auto zostało rozładowane. Tutaj pojawia się pytanie. Czy ktoś miał taką sytuację? Jak ona się skończyła? Według informacji, które znalazłem w internecie mogą zostac nałozone kary na odbiorce, nadawcę oraz przewoźnika za nie okazanie kodu UIT podczas gdy na granicy tego wymagają.
Dzień dobry, ostatnio mielismy sytuacje że kierowca który przekraczał granicę Węgry - Rumunia nie miał przy sobie kodu UIT. Z racji ze było to w godzinach nocnych spedycja nie podesłała go szybko (kod został dosłany dopiero kolejnego dnia około 10:00) więc zaplombowali na granicy auto oraz dali kartke z numerem telefonu do osoby z którą należy się skontaktowac żeby zdjeła to plombe i kazali jechać na rozładunek. Auto dojechało w środe wieczorem na rozładunek i magazyn rozładunkowy skontaktował się z osobą do której dostalismy numer telefonu na granicy. Kolejnego dnia rano przyjechało kilka osób z ANAF. Obejrzeli plombe, poszli do biura firmy i w międzyczasie wróciła jedna osoba aby rozplombowac auto i kazali podstawić się pod rampe na rozładunek. Po jakoś godzinie wrocili do kierowcy. Oddali mu dokumenty i pojechali. Dali też takie pismo, że plomba była w nienaruszonym stanie itd. Auto zostało rozładowane. Tutaj pojawia się pytanie. Czy ktoś miał taką sytuację? Jak ona się skończyła? Według informacji, które znalazłem w internecie mogą zostac nałozone kary na odbiorce, nadawcę oraz przewoźnika za nie okazanie kodu UIT podczas gdy na granicy tego wymagają.
Posty (1)
Trumskyl
| jak w temacie... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.