~Okej
| Zostaną ci co potrafią prowadzić uczciwie biznes | | | |
~K.
| Masz rację to podstawa Nie jest ważne ile zarobisz ale ile oddasz Zapomniałeś tylko dodać że to będą firmy z nową flota i kierowcami za min 12tys netto | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Juz dawno temu pisałem o konsorcjum 50 prywaciarze się zrzesza i ma np 250 samochodów.
Niestety jak złodziej moze zaufać drugiemu złodziejowi.
Taka prawda i nie jest mowa o wszystkich
Zdarzają się również ludzie | | | |
~K.
| Link ma z 800 i 40% narazie redukuje To chyba z tego powodu że jest nie uczciwy nie daje rady Gierteka też już baczy ze zrezygnuje z kilku tysięcy aut Weberes wyliczył ze z magazynów i logistyki dołoży to transportu bo generuje stratę też chyba będzie-2000tys autek Co oni robią teraz Nieuczciwie płacą pewnie ze im się nie opłaca Lkw Walter pisze ze z 7000tys ładunków w Europie dziennie nie mogą przekroczyć 3tys we wrześniu Co jest grane Brak kierowców? | | | |
~Camionista
| Średnia składka za pracownika na zachodzie to około 1200-1600 euro, i po przejśćiu na emeryturę dostaje 2, 200 emerytury, i teraz zobaczcie jaka po tęga transportowa z Polski, jak z równają te składki oraz wynagrodzenia z Europa np. Kierowca zatrudniony w Italia ma 13, 14 pesie oraz płatne wakacje, i po niżej 3, 500 mieszecznie nie schodzi Netto. Kwestia kilku lat jak przepisy regulują, i gwarantuje że wtedy auto na PL będzie rarytas em w Eu. | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| K, nie interesuje mnie to ile kto i co.
Pisałem o tym dawno temu.
Krótsze doloty do odbioru, większe możliwości a inni by się do was dołączali tylko.
Tak jak napisałem, wiesz o co chodzi | | | |
~Geju
| A co zrobić jak się wyczekałem 5 godzin pod firmą, czas się skończył i morgen laden!!! Zes. ram i zrzygam im parking. Nażre się jak świnia, zapije gorzałą i będą mieli Kongo na parkingu. Dojcze szwajne!!! | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Jak. masz dwa auta badz 5 autek to możesz podyskutować sobie jedynie z deska klozetową.
Miejmy nadzieję, że coś stworzycie razem.
Osobno to jesteście jedynie plebsem i motłochem.
Zacznijcie szanować ludzi i rozmawiać wspólnie z Innymi.
Trzymam kciuki, a inni również pójdą w wasze ślady
Mowa tu o Litwie, Rumunii i innych przewozniakch coś znaczących w UE.
Sam chciałbym abyśmy wyszli z eurokolchozu, wtedy się przekonają ile mają pracowników za drobne | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Jeszcze dodam macie jakieś 10 lat, bo wcześniej czy później będą te autonomiczne ciężarówki i wtedy już wszyscy się zesr.. my
Dlatego chcą wprowadzić dochód podstawowy, przygotowywuja się.
Wiesz co by było jakby ludzie nie mieli pieniedzy.
Pałacyki rotschlodow już były gnojówka obrzucone przez rolbikow.
A wchodzi robotaxi plus roboty humonoidalne, autobusy rowniez.
Prezentacja już była | | | |
~Camionista
| Powiem tak, mam znajomego z firmy co wożą chińczyka po Europie, chodzi o autobusy, tutaj żaden kierowca poniżej czwórki euro na miesiąc nie pojedzie, i wynajmują Polskie firmy, tyle co mówił że kierowcy u polskiego przewoźnika za 120 euro na dzień na własnej działalności. Komedia jakaś. | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Powiem wam tak, jak się nie zintegrujecie.
Ktos przyjdzie za 6 badz 10 lat kupi autonomiczne ciężarówki w skali 2000 badz nawet 10. 000 sztuk i wy wypadnięcie z rynku powoli, powolutku.
Camionista, jakby Polska, Węgry, Słowacja i czechy się postawiły, to u nich jest taka inflacja gdzie jeszcze nikt nie widział
Nikt nie chce pracować za miskę ryżu. Czyli 2500 euro | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Nie napisałem o tym. Na magazynie, jako dostawca itd netto. | | | |
~Kierowca.
| Każdy zatrudniony na umowie ma zus płacony od wysokości wynagrodzenia, ja się pytam dlaczego kierowca płacący rozłąką z rodziną pracując po 300 h w mc nie powinien mieć ozusowanej wypłaty tak jak inne zawody - waszym zdaniem my mamy tyrać jak osioł, zapłacić za to zdrowiem i potem nie mieć pieniędzy na leczenie i utrzymanie?? Wasza zachłanność nie ma granic moralnych. | | | |
~K.
| Praca to akt woli Jak z umowy przejdziemy na jdg i licencję kierowców To będziesz miał lepiej nikt Cię nie oszuka | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Kierowca, w normalnych krajach masz uzusowana pensje.
Dziadrqnsy wpajają Tobie, że to jest Normalność i mogą jeździć na zachodzie.
Jakby nie zaniżali stawek, to kto ich by wziął.
A później z rodziną pojadą do Turcji i pochwała się na jakimś portalu.
Co dziś może mieć kierowca i pielęgniarka z rodziną np
Współczuję ludziom, którzy nie znają swojej wartości | | | |
~Kasztan
| W niby normalnym kraju Niemczech w skład pensji kierowcy wliczają się diety, od których nie odprowadza się składek.
Więc mylisz się sancho. | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Kasztan 24 euro dziennie diety.
Mnie nie interesuje 24 euro diety.
Lubię spać i jeść w domu.
Zaproponuj to Niemcom badz Holendrowi | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Zresztą nic nie wspominałem k dietach, tylko naszym ( nawet nie wiem jak ich nazwać)
Konsorcjum z 50 prywaiaciarzy, a później zrobicie więcej i więcej
Tylko nie strajkujcie jak kierowcy w Kanadzie, bo zrobią z was terrorystów
Śmiech. Chyba Rozumiecie gdzie jesteście | | | |
~puk puk
| puk puk !! kto tam pyta dziad trans? ? KOMORNIK | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Rozmawiam z różnymi osobami.
Mniejsza z tym, jakimi.
Jeden mi powiedział, zamiast się skupić na firmie to muszę kombinować z podatkami.
Nie będę więcej pisał, bo inni wiedzą o czym mowa.
A tutaj transportowcy skupiają się na rozmawianiu z kierowcami badz pier... la farmazony.
Czyli chyba mają za dobrze.
Gość który ma 4 spółki.
Dobranoc aby polska zremisowała badz wygrała. | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Zapraszam do lidla, biedronki, Kaufland I innych sklepów ma kiełbasę Toruńska ( śmiech)
Sprawdzicie sobie inne jaki mają skład
Mięso wieprzowe (80%), woda, stabilizatory: skrobia acetylowana, difosforany, mleczan wapnia, octany sodu; sól, tłuszcz wieprzowy, koncentrat białka sojowego, błonnik bambusowy, regulatory kwasowości: cytryniany sodu, mleczan sodu; przeciwutleniacze: izoaskorbinian sodu, kwas askorbinowy; białko wieprzowe, przyprawy (zawiera dwutlenek siarki), ekstrakty przypraw, cukier, wzmacniacz smaku: 5 rybonukleotydy disodowe, aromaty (zawierają mleko łącznie z laktozą), aromat dymu wędzarniczego, substancja konserwująca: azotyn sodu. | | | |
~Kasztan
| Aromat dymu wędzarniczego, bo wg Unii wędzone w naturalny sposób wędliny są szkodliwe dla ludzi.
Aromat jest zdrowy.
Czego jeszcze nie rozumiesz. | | | |
~kris
| 50 dziadów po 100 aut to jest dopiero 5000 czyli mniej niz Giretka. Czy Giretka może cos wywalczyc na rynku oprócz zje. bania stawek? A czy moze byc ozusowana w całości wypłata kierowcy? Moze. Nawet moze byc ozusowana podwójnie albo poczwórnie. Ale musi to obowiazywac wszystkie firmy. Bo jak jedna czy nawet 1000 firm wprowadzi to dobrowolnie to za 2 miesiace ich nie ma. Wiec przepis musi byc wprowadzony przez panstwo a nie przez dziada wiec skonczcie pier. dolic | | | |
~K.
| Kukuu
Ten obłąkany k dalej myśli że ktoś go bierze na serio. Dobra Id1oto zacznijmy od tego że kierowca nie może pracować na własnej działalności. Już dawno to zdelegalizowali, no i deb. Jeszcze jedno. Nawet kiedyś gdy kiero tak jeździł to nie miał ocp i swoje ac. To leży po stronie właściciela pojazdu. Kiero świadczył usługi prowadzenia auta niestety. Może skoczysz już te bzdety i swojej matce to opowiadaj
Odpowie m Tobie
Zrozum w czym rzecz
Zakładasz Jdg robisz licencję na siebie i stajesz się przewoźnikiem kierowca Od firmy bierzesz franczyzę na samochód tzw dzierżawę wynajm samochodu Dopisujesz do własnej licencji I jeździsz pod firma która ci wynajmuje auto Opłacasz sobie ZUS ocpd ac pojazdu Za to wystawiasz fv i po temacie Zrozumiał treść? Z kierowcy stajesz się biznesmenem tak jak franczyzobiorca żabki Bierzesz sobie x6 w leasing na koszty fv na papier toaletowy itp Ogarnij się | | | |
~kris
| Za duzo filmów amerykanskich driver oglądasz. W europie to nie przejdzie | | | |
~K.
| Sam wybierzesz opcje nie ma takiej firmy aby wytrzymała takue koszty stałe związane z pracownikami Kierowca chce być na swoim i zostaje zmuszony Albo działalność albo bezrobocie | | | |
~kiero
| ~K.
14 minut temu Sam wybierzesz opcje nie ma takiej firmy aby wytrzymała takue koszty stałe związane z pracownikami Kierowca chce być na swoim i zostaje zmuszony Albo działalność albo bezrobocie
Oj głupi ty. Albo praca za granica matołku. Gdybym miał znowu dwadzieścia parę lat bez zastanowienia wyjechał bym do USA. Można legalnie dostać prace kierowcy płaca od 60 do 100 tys. zielonych rocznie. | | | |
~driver
| wyliczysz Kris na prosto i skusisz kierowce np Zostań naszym partnerem w biznesie Zarób pewnie 20tys netto Wez nasze auto i pracuj u nas... Gdy dobrze policzysz wypłata zus pit4 pefron i kilka innych podatkow co nie są kosztami sumarycznie wyjdzie taniej Kierowca policzy 20tys netto A ciebie wyjdzie moze 12 Wiec poczekajmy na efekty podwyzek kosztów pracowniczych jeszcze | | | |
~driver
| kiero a ty ogladasz tv patrzysz co sie dzieje w UE zobacz np holandia zaczyna wyrzucac z rynku pracy emigrantow zarobkowych stawiaja warunki Albo żyjesz mieszkasz w NL albo wypad z rynku pracy i napewno pracownicy bez meldunku i CFR danego kraju nie nabedą praw emerytalnych To samo zaczynaja Niemcy i AFD skrajna prawica ogladajac wypowiedzi rozwali unie w porozumieniu z Wegrami Słowakami ktorzy odrzucili ETS2 Nie skleja juz tego | | | |
~LOGIC
| To chyba nie jest wyższa matematyka, że przy rosnącym (czytaj regularnie dowalanym) poziomie kosztów (opodatkowania, minimalna, składki zdrowotne itd) a jednocześnie braku wzrostu cen usługi (dużo, dynamicznie zaleasingowanych) musi być tylko lepiej dla kierowcy... | | | |