ID: 282312
Rewolucja w kabinie MAN: cyfrowy kokpit i nowe funkcje dla kierowców
ID: 282312
ID: 282312
W Hanowerze MAN zaprezentował ofertę na rok modelowy 2025, która wyróżnia się jeszcze większą wydajnością i komfortem jazdy. Ciężarówka ma nowy układ napędowy Power Lion, silnik D3 i skrzynię biegów TipMatic 14.
W Hanowerze MAN zaprezentował ofertę na rok modelowy 2025, która wyróżnia się jeszcze większą wydajnością i komfortem jazdy. Ciężarówka ma nowy układ napędowy Power Lion, silnik D3 i skrzynię biegów TipMatic 14.
~etransport.pl
Posty (7)
~Kierowca | MAN ma już cyfrowy kokpit od 2021 roku Super nowość | |||
tagoo
| Na Manie z chłodnią zaczynałem swoją przygodę z dużymi smokami... Man fajny był i nie daje się w dalszym ciągu konkurencji... Wg mnie trochę niedoceniany przez Panów Przewoźników... Ceniłem go za duże i proste, bez wcięć za fotelami łóżko... | |||
~koszta | Nie doceniany przez przewoźników prawdopodobnie z powodu jego ceny. | |||
~Kultys | Nie prościej byłoby napisać że przyjął przeszczep od Scanii?! | |||
~pks poland | Dziad i tak takiego nie kupi, a w dużej firmie będziesz niewolnikiem tego auta zamykanym na tygodnie w kabinie jak by ona nie była. | |||
~Damian | Dlaczego nie piszą że te auto pije kosmiczne ilości oleju, po 4 latach łamią się plastiki i uchwyty, drzwiami od szafki jak nie... to się nie zamkną, skrzynia po 400000 szarpie jak wściekła i jaki ten man nie będzie to dalej uważam że stara Scania jest lepsza od nowego mana. | |||
tagoo
| Scanio je najlepszo... i najdroższo... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.