Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nowe przepisy w związku z upałami - pracodawcy mają wątpliwości

ID: 280966


Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem pracowników w miejscu pracy jest jednym z fundamentalnych obowiązków pracodawców, zgodnie z art. 207 § 2 Kodeksu Pracy.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (92)

~Kasztan
Odpowiedź nie na temat.
~koks
Czy się stoi, czy się leży 510 zeta się należy i sami o wszystko zadbamy !!!

Nic więcej dziady od Was nie chcemy, bo i tak nic więcej nie dacie...
~Kasztan
W kodeksie pracy nie ma czegoś takiego jak dniówka.
Wypłata powinna być naliczana zgodnie z prawem, a nie wg zachcianek parkingowych.
~Kasztan
No więc jakie macie wymagania finansowe?
Potrafi ktoś je tu zdefiniować?
~Kasztan
No więc jakie macie wymagania finansowe?
Potrafi ktoś je tu zdefiniować?
~koks
Zgodnie z prawem w zdecydowanej większości firm jest na liście płac - księgowa dba o to, aby dziadowi nie stała się krzywda, a życie sobie...
~koks
Już Ci napisałem...
Przetłumaczyć na Polski... ?
~kiero
~Kasztan
2 godzin temu Najsprawniejszy nawiew to tylko z dachu, to są podstawowe prawa fizyki

Tak i skraplacz chłodzony słońcem :) :) Klima na wodę to w pieczarkarni sobie stosuj, grzybica pewna.
~Kasztan
Brednie z parkingu kiero.
Użytkowałem takie przez ładnych kilka lat i nie było takiego problemu.
Z technicznego punktu widzenia nie mogło go być w kabinie.
~Kasztan
Koks
Dniówka na oficjalnej liście płac?

Kolejny niedouczony tłuk i jego teorie.
~Kasztan
Dniówki wymyślono dla tępych kierowców, co by mogli policzyć swoje zarobki.
~Kasztan
Ale nigdy nie rozlicza się pracy kierowców z dniówki.
Liczy się każdą przepracowaną godzinę wg wskazań na karcie kierowcy.
~koks
Kasztan, Ty umiesz czytać, czy przetłumaczyć na Polski? bo zaczynam podejrzewać, że jak na dziada przystało masz kłopoty z ogarnięciem tekstu czytanego.
Przeczytaj dokładnie ze dwa razy, tylko pomału, co napisałem i jak zrozumiesz to przeproś...

Czekam...
~koks
Bo zaczynam podejrzewać, że jak na warunki Polskie, to żaden z Ciebie przewoźnik, tylko wylądowałeś u nas z Marsa...
~Kasztan
Koks
Zero jak z tobą dyskutować, jeśli nie potrafisz się konkretnie wypowiedzieć
~Kasztan
Gra w poltresci i niedopowiedzenia mnie nie interesuje
~Kasztan
Gra w poltresci i niedopowiedzenia mnie nie interesuje
~koks
Kasztan przeczytałeś, co napisałem? !
Co ty za firmę prowadzisz, że rozliczasz wg godzin i dokładnie wg godzin wypłacasz kierowcy pensję.
Zgodnie z kodeksem za pory nocne, soboty, niedziele i święta wg zapisanych stawek?
Bo nie wiem, czy nawet w dystrybucji tak przewoźnicy liczą w Polsce.
Niemiec w dystrybucji liczy wg godzin, bo przed laty pod czymś takim pracowałem, ale nie byłby sobą, gdyby dał ci zarobić wg rzeczywiście przepracowanych godzin.
Miał swoje normy czasowe na dojechanie do poszczególnych sklepów + rozładunek i zabranie zwrotów i nie interesowało go, że musiałeś czekać w kolejce do rozładunku, bo były przed tobą ze dwa auta z innym zaopatrzeniem, bądź na ciasnym parkingu musiałeś czekać na babcię, aby po zakupach odjechała samochodem, bo inaczej nie można było wymanewrować.
Przepracowałeś 14, 5 godziny, a zapłacone miałeś za 10, 5 godziny.
Przekonaj mnie, że Ty jesteś wyspą na bezkresnym oceanie, który w międzynarodówce, bądź nawet krajówce na tradycyjnym transporcie płacisz wg godzin i powyższych norm.
Sądzę, że nawet inni przewoźnicy zaczynają na Ciebie nerwowo patrzeć, co Ty wypisujesz.
A jeśli nie zrozumiałeś mojego wpisu, to jeszcze raz pomału wytłumaczę.
Osobiście w żadnej firmie w Polsce na międzynarodówce nie spotkałem się z takimi zasadami płacenia jak piszesz, a zawsze wg dniówek.
Również od żadnego kolegi o czymś takim nie słyszałem.
Księgowa natomiast jest zobowiązana rozpisać te pieniądze wg zasad o których Ty piszesz, a o które ja pytam, czy tak jest w Twojej firmie?
Kierowca, nigdy na liście płac nie podpisuje poborów wg dniówek, tylko wg pełnej sztuki i wymogów księgowych, co w efekcie końcowym przekłada się na kwotę, którą umownie przelicza się na dniówki.
Nie potrafię jaśniej i prościej wytłumaczyć, a jeśli nie rozumiesz, to więcej nie pytaj, bo w takim razie nie jesteś żadnym przewoźnikiem...
~koks
Teraz mi przyszło do głowy, że możesz rozliczać wg godzin, jeśli prowadzisz transport budowlany, czyli wywrotki, gruchy itp., wówczas zgoda, ale to raczej nie wykonujesz tego rodzaju transportu na trasach międzynarodowych, tylko lokalnych w oparciu o miejscowych kierowców, którzy pracują tylko wówczas jak są potrzebni i są w krótkim czasie w stanie dojechać z domu do pracy.
~sid
Kasztan idz opony szmatami nakryj bo ci od slonca poparciejom
~Kasztan
Płacenie stałych dniówek jest nieefektywne zarówno dla firmy jak i dla samego kierowcy.
Wy udajecie, że pracujecie, szef udaje że wam za to płaci.
Stąd tak niskie stawki tych dniówek, 450 to już raczej historia i większość realnie oscyluje między 400 a 420.
Aby więcej zarobić musicie więcej dni gnić w aucie kosztem pobytu w domu.
~Kasztan
W normalnej firmie, gdzie szanuje się czas i pracę kierowcy płaci się ustaloną stawkę za wykonaną pracę, dlatego tu bez problemu ta średnia dniowka wynosi od 450 do 600 netto.
Jest trasa do zrobienia, to Kierowca robi ją bez zbędnej straty czasu.
Za każdą czynność ma zapłacone, więc robi to i wraca do domu.
Ci na dniowkach kombinują zaś tylko by trasę opóźnić.
~Kasztan
A to jak widać nikomu się nie opłaca.
~koks
Kasztan nie mogę całkowicie zaprzeczyć, że zdarzają się wśród kierowców bezdomni i oni jeżdżą być może nie do końca efektywnie, ale takich jest może parę w porywach kilka zaledwie procent.
Reszta ma rodziny, domy i każdemu zależy na jak najszybszym zrobieniu roboty i powrocie do domu.
Jeśli uważasz tak jak piszesz, to jesteś raczej w błędzie.
Ale z tego, co piszesz, to wygląda mi, że płacisz od frachtu, to jak się to ma do godzin o których piszesz?
Kierowca u Ciebie na liście płac podpisuje, ile procent wartości frachtu zarobił? !
Chyba się zakręciłeś troszkę...
~Kasztan
Skąd Ci przyszło do głowy płacenie od frachtu?
~Kasztan
Zdziwił byś jak dużo jest kierowców, zwłaszcza starszych, którzy mają swoje domy i rodziny, a mimo to wolą być w trasie i szybko nie wracać.
~koks
Kasztan już chyba wyczerpaliśmy temat rozmowy, bo o gdybaniach nie ma sensu rozmawiać,
szkoda naszego wspólnego czasu.
Pozdrawiam...
~Kasztan
Również pozdrawiam.
~kiero
~Kasztan
15 godzin temu Zdziwił byś jak dużo jest kierowców, zwłaszcza starszych, którzy mają swoje domy i rodziny, a mimo to wolą być w trasie i szybko nie wracać.

Bo w domu baba wałkiem leje jak mąż chleje, a w trasie codziennie browarek i seta na sen.
~sid
kiero nie wszyscy mamy tak jak ty, wiec nie mierz innych swom miarom
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.148.106.49

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels