Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Praca w przewozie kontenerów morskich

ID: 280684


Witam tak jak w tytule chciałem podpytać jak wygląda praca na kontenerach morskich ogólnie osluchalem się samych najgorszych opini o tego typu transporcie ale od nikogo konkretnie kto sam ćwiczy ten temat od dawna tylk kupmpel kumpla albo takie tam.
Mam transport od 8 lat, od zawsze firanki i nie bawem sprzedaje jedną naczepę a mam kontak do firmy ktora prowadzi kontenery od paru ładnych lat i jak na razie nie ma nic negatywnego o tej firmie na żadnych forach wiec może warto było by spróbować głównie z powodu ilosci kilometrów około 11 tys-11, 5 tys na miesiąc jak ktoś zna temat to wie że firanką max 9500-10000 tys to juz przy długich misiacach się uda na kraju.
Proszę o odpowiedzi osoby które coś naprawdę mogą doradzić i wiedza coś na temat stania w portach, przeladowania lub innych takich sprawach

Posty (37)

tagoo
Boli, że piszę fachowo i z sensem - jak zawsze zresztą, a opinia kuku mnie ziębi, bo on jej tutaj nie ma w ogóle.

Więc zjawił się leming i zrobił kupę...

Wystawiacie sobie lemingi sami o sobie opinię, że jesteście zwykłymi dyletantami o pustej zawartości makówek, którzy potrafią jedynie obrażać.

Przeczytaj ze dwa razy, co wyprodukowałeś i jak to się ma do wątku i jego treści.

Idź gdzie indziej robić kupę, bo tutaj trafiłeś całkowicie przysłowiową kulą w płot, ale mnie to nie dziwi - wstyd...

Ogarnij się...

1

tagoo
Czy twoja uwaga przyłoży się na poradę o którą prosi zakładający wątek.
Mogłem pisać dalej po przecinku, ale chodziło mi o podkreślenie podnoszonej przez zakładającego wątek sprawy, więc zacząłem właśnie w taki sposób, abu mu nie umknęło - profesor zrozumiał? !

Tylko do kogo ja to piszę i PO co...
liwtrans
Dzięki wielkie kolego za sensowne odpowiedzi, dopytam o szczegóły i wrócę
Na razie była gadka że 4, 20 ładowane i puste 4, 00 zł oni ogarniają wszystko od A-Z ale o wszystko muszę dopytać.
Ze strony kierowcy i czysto przeladowywuja kontenery?
Dużo w porcie można odstać?
Wiem zależy jakie terminale obsługą pewnie jeden drugiemu nie równy
szatan
Temat rzeka, można go streścić do stwierdzenia że z kontenerami musisz wyjeździć (po kraju) 2500km/tyg. żeby zarobić tyle co pod firaną za 2000km. Niestety aby to zrobić musisz przygotować się (albo twój kierowca) na niedogodność w postaci (wspomnianego wcześniej) odbierania odpoczynku dobowego pod rampą w dzień (rozładunki małych kartonów trwają do 8h), co latem odsiewa prawdziwych kierowców od turystów. Z ciężarówką niewrażliwą na pstryczek lepiej nie zaczynać, bo po 8h przerwy mogą przegonić... Jeśli chodzi o naczepy podkontenerowe to wynajem od spedycji nie daje żadnych benefitów a bywa bardziej kosztowne, najpewniej będą nakłaniali na zabranie naczepy z agregatem co sprawi że będziesz targał niepotrzebnie dodatkowe 600kg i może raz w miesiącu uruchomisz to ustrojstwo ze swoim paliwem za taką samą stawkę. Warto wspomnieć o wiecznie zajętych slotach na baltic hub (dct) od rana do nocy (ale i tak kiero musiałby jeździć w nocy bo rozładują przeważnie w dzień).
szatan
tagoo coś wspominał o powrotach na pusto co jest rzadkością, tak samo jak pobieranie pustego kontenera na eksport (trasa w dwie strony). Warto wspomnieć o spedycjach które posiadają własne zestawy co jest gwarancją otrzymywania mało opłacalnych ochłapów...
~sid
no co tam szatanicho a ty diabla uwidel w czem kurka
~sid
poniekad bede szlifowal nawawlice no tero tak trza
g-a
A czym różni się "kontener morski" od zwyczajnego?
liwtrans
No i czytają to wszystko powoli odechciewa mi się kontenerów 129315; 129315;
Dlaczego mówisz że na kontenerze trzeba zrobić 2500 km żeby wyszło tak jak na firnace?
Aktualnie na firanki mam w miarę dobra robotę ale 3, 80 za każdy robimy średnio 2300 km
tagoo
Tak, trudna decyzja i spokojnie, bez emocji podchodź na chłodno, czy warto w to wchodzić.
Ja w tym siedziałem prawie 12 lat temu, ale nie wiele się zmieniło, poza jak pisze Szatan, że wyjeżdżasz i wracasz w zasadzie na pełno.
Wówczas gorzej to wyglądało.

Przemyśl, abyś nie wszedł z deszczu pod rynnę...

Dzisiaj wiesz, co masz i jeśli masz z tego chleb, to nie szukaj bułeczek - taka moja osobista rada.

Pozdrawiam serdecznie...
szatan
Mój szef twierdził że kontener musi o tyle więcej jeździć, częściowo może to być wina jeżdżenia głownie po płatnych drogach. Ogólnie jako że na kontenerach praca fizyczna w ogóle nie istnieje można zatrudnić kobietę, lenia, lub seniora o ile wytrzyma nocną jazdę co może sprawić że możesz zaproponować niższą pensję od innych stanowisk o jakieś 500-1000zł. Nie zniechęcaj się zbyt pochopnie, dywersyfikacja rodzaju zestawów w tych czasach wydaje się dobrym pomysłem.
tagoo
G-a różnica zasadnicza !!!

Kontener morski jest kontenerem morskim, a zwyczajny jest zwyczajnym...

Ot cała filozofia i różnica... :)
tagoo
No i są dwie opinie końcowe, a decyzję musisz podjąć SAM !
szatan
Jeszcze kwestii odpraw celnych nikt nie poruszył, ale czasem są w portach a jeśli w agencjach celnych to w 3h wszyscy się mieszczą (przeważnie około 1h).
tagoo
Kuku nie usuwaj idiotycznych wpisów swoich kamratów, bo i tak nie uda ci się mnie ośmieszyć...
~Dziad
Wszystko przez ten PiS
Dobrze, że powróciła normalność
~Donaldinio!
Nooooooo.
Osiem gwiazdek!
Hahahahaf lahahahaflahaa!
liwtrans
No właśnie chciałbym z 5 zestawów firanek chociaż 2 przerobić na coś innego żeby zobaczyć jak to jest i myślę tak już parę miesiecy czy pod kontener czy pod łódkę tylko łódką muszę przerobić na hydraulikę konia a tutaj tylko wynajmuje na miesiąc naczepę i jak nie idze najwyżej oddaję i tyle
tagoo
Może któryś z przewoźników pomoże w podjęciu decyzji, tylko tutaj z udzielających się raczej nie ma żadnego, który jeździ pod morskimi kontenerami.
Sądzę, że takie rozwiązanie z wypożyczeniem na miesiąc ram jest optymalne i spróbowanie jak pójdzie.
W najgorszym przypadku zarobisz chociaż na koszty, ale nie wtopisz.
Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije...

Powodzenia życzę...

Wróć tutaj po miesiącu i napisz jak Ci poszło...
~przewoźnik
Kontenery... w te przebiegi to Pan nie wierz. Kolejki do pobrania, kolejki do zdania, rozładunki w dzień pod rampą w 35 stopniach robiąc pałze. Znaleźć kiero graniczy z cudem. Auto nie za nowe bo musi się kleić. Tyle w skrócie.
tagoo
Czyli krotko mówiąc przez 12 lat nie wiele się zmieniło.

Jak dla mnie, jedyny plus, to jazda po Kraju, czego mnie osobiście bardzo brakuje...
~Dziad
W końcu polski rząd i polski kraj, chyba też wrócę z międzynarodówki wspierać w codziennych wydatkach mojego prezydenta Donalda. Make Poland Great Again. Jaro nie wracaj.
tagoo
~Dziad

Uwaga!!!

Informacje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, który ostatnio posługuje się nickami:

~Dziad
użyte: 2024-07-28 15:52:32
~Gieniu
u żyte: 2024-05-05 18:16:08
~Traktożys ta
użyte: 2024-02-13 15:44:42
~Juziu
uż yte: 2023-04-23 14:35:32
~Gieniek
użyte: 2023-04-19 14:07:17
~Traktorzy sta
użyte: 2023-04-08 17:36:38
~Gerek
uż yte: 2022-05-15 17:05:26
~Edek
uży te: 2022-01-09 15:01:07
~Rolnik z RDE
użyte: 2022-01-05 12:03:40
~Jenoo
uż yte: 2021-12-05 12:40:58
szatan
Przewoźnik (konkurent) miałby pomóc w podjęciu decyzji? Chyba jak w to nie wchodzić. Spróbować można, ale konik podatny na "kamień" i kiero ogarnięty w przerwach pod rampą w dzień, czyli taki co w szklarni się na raty wyśpi (długo tak nie wytrzyma może ze 2 lata ale znajdziesz sobie następnego... ).
~!!!iiii
Kup konia EV one będą miały pierwszeństwo na terminalach intermodalnych i wyprzedz konkurencję. Nie słuchaj głupich rad jak być patodziadem (auto podatne na kamień). Tym kamieniem dobrze przyłóż i walnij się w pusty łeb. Przepisy są nie tylko dla bezpieczeństwa ale również dla równej uczciwej konkurencji.
szatan
Uderz w stół a nożyce się odezwą... Konkurencja radzi: utop pieniądze w drogim złomie, ale skoro wiesz że konkurencja raczej źle życzy to wystarczy zrobić na odwrót. Kup scanię R topline, wyremontuj jeśli stan nie zadowala i będzie jeździła bezawaryjnie przez długie lata (emulator adblue też poprawi opłacalność).
szatan
Jeśli chcesz przyciągnąć doświadczonego drivera to sprawna skrzynia manualna i wysoka przestronna kabina (przestronna jest tylko topline) będzie dodatkowym atutem. Osobiście od dłuższego czasu szukam przewoźnika który wie co dobre ale od 6 lat nie mogę znaleźć i męczę się z automatami zrobionymi przez idiotów.
~Dziad
Chyba jak przyciągnąć idiotę takiego jak ty
Pincset dniówki i mogę stać trzy dni i jeden kontener zrobić w tydzień
Tacy jak ty psują ten fach, na pewno jesteś starem daty Józiu albo Stasiu
~Dziad
Wszystko przez ten białoruski pis
~!!!iiiii
Szatan dalej wodzi na pokuszenie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.135.210.23

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels