ID: 280684
Praca w przewozie kontenerów morskich
ID: 280684
ID: 280684
Witam tak jak w tytule chciałem podpytać jak wygląda praca na kontenerach morskich ogólnie osluchalem się samych najgorszych opini o tego typu transporcie ale od nikogo konkretnie kto sam ćwiczy ten temat od dawna tylk kupmpel kumpla albo takie tam.
Mam transport od 8 lat, od zawsze firanki i nie bawem sprzedaje jedną naczepę a mam kontak do firmy ktora prowadzi kontenery od paru ładnych lat i jak na razie nie ma nic negatywnego o tej firmie na żadnych forach wiec może warto było by spróbować głównie z powodu ilosci kilometrów około 11 tys-11, 5 tys na miesiąc jak ktoś zna temat to wie że firanką max 9500-10000 tys to juz przy długich misiacach się uda na kraju.
Proszę o odpowiedzi osoby które coś naprawdę mogą doradzić i wiedza coś na temat stania w portach, przeladowania lub innych takich sprawach
Witam tak jak w tytule chciałem podpytać jak wygląda praca na kontenerach morskich ogólnie osluchalem się samych najgorszych opini o tego typu transporcie ale od nikogo konkretnie kto sam ćwiczy ten temat od dawna tylk kupmpel kumpla albo takie tam.
Mam transport od 8 lat, od zawsze firanki i nie bawem sprzedaje jedną naczepę a mam kontak do firmy ktora prowadzi kontenery od paru ładnych lat i jak na razie nie ma nic negatywnego o tej firmie na żadnych forach wiec może warto było by spróbować głównie z powodu ilosci kilometrów około 11 tys-11, 5 tys na miesiąc jak ktoś zna temat to wie że firanką max 9500-10000 tys to juz przy długich misiacach się uda na kraju.
Proszę o odpowiedzi osoby które coś naprawdę mogą doradzić i wiedza coś na temat stania w portach, przeladowania lub innych takich sprawach
Posty (39)
liwtrans
| Dzięki wielkie kolego za sensowne odpowiedzi, dopytam o szczegóły i wrócę Na razie była gadka że 4, 20 ładowane i puste 4, 00 zł oni ogarniają wszystko od A-Z ale o wszystko muszę dopytać. Ze strony kierowcy i czysto przeladowywuja kontenery? Dużo w porcie można odstać? Wiem zależy jakie terminale obsługą pewnie jeden drugiemu nie równy | |||
szatan
| Temat rzeka, można go streścić do stwierdzenia że z kontenerami musisz wyjeździć (po kraju) 2500km/tyg. żeby zarobić tyle co pod firaną za 2000km. Niestety aby to zrobić musisz przygotować się (albo twój kierowca) na niedogodność w postaci (wspomnianego wcześniej) odbierania odpoczynku dobowego pod rampą w dzień (rozładunki małych kartonów trwają do 8h), co latem odsiewa prawdziwych kierowców od turystów. Z ciężarówką niewrażliwą na pstryczek lepiej nie zaczynać, bo po 8h przerwy mogą przegonić... Jeśli chodzi o naczepy podkontenerowe to wynajem od spedycji nie daje żadnych benefitów a bywa bardziej kosztowne, najpewniej będą nakłaniali na zabranie naczepy z agregatem co sprawi że będziesz targał niepotrzebnie dodatkowe 600kg i może raz w miesiącu uruchomisz to ustrojstwo ze swoim paliwem za taką samą stawkę. Warto wspomnieć o wiecznie zajętych slotach na baltic hub (dct) od rana do nocy (ale i tak kiero musiałby jeździć w nocy bo rozładują przeważnie w dzień). | |||
szatan
| tagoo coś wspominał o powrotach na pusto co jest rzadkością, tak samo jak pobieranie pustego kontenera na eksport (trasa w dwie strony). Warto wspomnieć o spedycjach które posiadają własne zestawy co jest gwarancją otrzymywania mało opłacalnych ochłapów... | |||
~sid | no co tam szatanicho a ty diabla uwidel w czem kurka | |||
~sid | poniekad bede szlifowal nawawlice no tero tak trza | |||
g-a
| A czym różni się "kontener morski" od zwyczajnego? | |||
liwtrans
| No i czytają to wszystko powoli odechciewa mi się kontenerów 129315; 129315; Dlaczego mówisz że na kontenerze trzeba zrobić 2500 km żeby wyszło tak jak na firnace? Aktualnie na firanki mam w miarę dobra robotę ale 3, 80 za każdy robimy średnio 2300 km | |||
tagoo
| Tak, trudna decyzja i spokojnie, bez emocji podchodź na chłodno, czy warto w to wchodzić. Ja w tym siedziałem prawie 12 lat temu, ale nie wiele się zmieniło, poza jak pisze Szatan, że wyjeżdżasz i wracasz w zasadzie na pełno. Wówczas gorzej to wyglądało. Przemyśl, abyś nie wszedł z deszczu pod rynnę... Dzisiaj wiesz, co masz i jeśli masz z tego chleb, to nie szukaj bułeczek - taka moja osobista rada. Pozdrawiam serdecznie... | |||
szatan
| Mój szef twierdził że kontener musi o tyle więcej jeździć, częściowo może to być wina jeżdżenia głownie po płatnych drogach. Ogólnie jako że na kontenerach praca fizyczna w ogóle nie istnieje można zatrudnić kobietę, lenia, lub seniora o ile wytrzyma nocną jazdę co może sprawić że możesz zaproponować niższą pensję od innych stanowisk o jakieś 500-1000zł. Nie zniechęcaj się zbyt pochopnie, dywersyfikacja rodzaju zestawów w tych czasach wydaje się dobrym pomysłem. | |||
tagoo
| G-a różnica zasadnicza !!! Kontener morski jest kontenerem morskim, a zwyczajny jest zwyczajnym... Ot cała filozofia i różnica... :) | |||
tagoo
| No i są dwie opinie końcowe, a decyzję musisz podjąć SAM ! | |||
szatan
| Jeszcze kwestii odpraw celnych nikt nie poruszył, ale czasem są w portach a jeśli w agencjach celnych to w 3h wszyscy się mieszczą (przeważnie około 1h). | |||
tagoo
| Kuku nie usuwaj idiotycznych wpisów swoich kamratów, bo i tak nie uda ci się mnie ośmieszyć... | |||
~Dziad | Wszystko przez ten PiS Dobrze, że powróciła normalność | |||
~Donaldinio! | Nooooooo. Osiem gwiazdek! Hahahahaf lahahahaflahaa! | |||
liwtrans
| No właśnie chciałbym z 5 zestawów firanek chociaż 2 przerobić na coś innego żeby zobaczyć jak to jest i myślę tak już parę miesiecy czy pod kontener czy pod łódkę tylko łódką muszę przerobić na hydraulikę konia a tutaj tylko wynajmuje na miesiąc naczepę i jak nie idze najwyżej oddaję i tyle | |||
tagoo
| Może któryś z przewoźników pomoże w podjęciu decyzji, tylko tutaj z udzielających się raczej nie ma żadnego, który jeździ pod morskimi kontenerami. Sądzę, że takie rozwiązanie z wypożyczeniem na miesiąc ram jest optymalne i spróbowanie jak pójdzie. W najgorszym przypadku zarobisz chociaż na koszty, ale nie wtopisz. Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije... Powodzenia życzę... Wróć tutaj po miesiącu i napisz jak Ci poszło... | |||
~przewoźnik | Kontenery... w te przebiegi to Pan nie wierz. Kolejki do pobrania, kolejki do zdania, rozładunki w dzień pod rampą w 35 stopniach robiąc pałze. Znaleźć kiero graniczy z cudem. Auto nie za nowe bo musi się kleić. Tyle w skrócie. | |||
tagoo
| Czyli krotko mówiąc przez 12 lat nie wiele się zmieniło. Jak dla mnie, jedyny plus, to jazda po Kraju, czego mnie osobiście bardzo brakuje... | |||
~Dziad | W końcu polski rząd i polski kraj, chyba też wrócę z międzynarodówki wspierać w codziennych wydatkach mojego prezydenta Donalda. Make Poland Great Again. Jaro nie wracaj. | |||
tagoo
| ~Dziad Uwaga!!! Informacje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, który ostatnio posługuje się nickami: ~Dziad użyte: 2024-07-28 15:52:32 ~Gieniu u żyte: 2024-05-05 18:16:08 ~Traktożys ta użyte: 2024-02-13 15:44:42 ~Juziu uż yte: 2023-04-23 14:35:32 ~Gieniek użyte: 2023-04-19 14:07:17 ~Traktorzy sta użyte: 2023-04-08 17:36:38 ~Gerek uż yte: 2022-05-15 17:05:26 ~Edek uży te: 2022-01-09 15:01:07 ~Rolnik z RDE użyte: 2022-01-05 12:03:40 ~Jenoo uż yte: 2021-12-05 12:40:58 | |||
szatan
| Przewoźnik (konkurent) miałby pomóc w podjęciu decyzji? Chyba jak w to nie wchodzić. Spróbować można, ale konik podatny na "kamień" i kiero ogarnięty w przerwach pod rampą w dzień, czyli taki co w szklarni się na raty wyśpi (długo tak nie wytrzyma może ze 2 lata ale znajdziesz sobie następnego... ). | |||
~!!!iiii | Kup konia EV one będą miały pierwszeństwo na terminalach intermodalnych i wyprzedz konkurencję. Nie słuchaj głupich rad jak być patodziadem (auto podatne na kamień). Tym kamieniem dobrze przyłóż i walnij się w pusty łeb. Przepisy są nie tylko dla bezpieczeństwa ale również dla równej uczciwej konkurencji. | |||
szatan
| Uderz w stół a nożyce się odezwą... Konkurencja radzi: utop pieniądze w drogim złomie, ale skoro wiesz że konkurencja raczej źle życzy to wystarczy zrobić na odwrót. Kup scanię R topline, wyremontuj jeśli stan nie zadowala i będzie jeździła bezawaryjnie przez długie lata (emulator adblue też poprawi opłacalność). | |||
szatan
| Jeśli chcesz przyciągnąć doświadczonego drivera to sprawna skrzynia manualna i wysoka przestronna kabina (przestronna jest tylko topline) będzie dodatkowym atutem. Osobiście od dłuższego czasu szukam przewoźnika który wie co dobre ale od 6 lat nie mogę znaleźć i męczę się z automatami zrobionymi przez idiotów. | |||
~Dziad | Chyba jak przyciągnąć idiotę takiego jak ty Pincset dniówki i mogę stać trzy dni i jeden kontener zrobić w tydzień Tacy jak ty psują ten fach, na pewno jesteś starem daty Józiu albo Stasiu | |||
~Dziad | Wszystko przez ten białoruski pis | |||
~!!!iiiii | Szatan dalej wodzi na pokuszenie. | |||
tagoo
| Za 510 dniówki do łapki mogę jeździć POnownie z kontenerami PO kraju... Dziady niech składają CV z ofertą... | |||
tagoo
| Płatne za każdą rozpoczętą dobę POwyżej 3 godzin, a do 3 godzin 1/2 stawki... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.