ID: 280069
Ważny krok na drodze do ocalenia polskiego transportu
ID: 280069
ID: 280069
10 czerwca 2024 roku w Hotelu Korona w Rybniku odbyło się kluczowe spotkanie członków Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych TRANS. Miało ono na celu omówienie dramatycznej sytuacji, w jakiej znalazła się polska branża transportowa.
10 czerwca 2024 roku w Hotelu Korona w Rybniku odbyło się kluczowe spotkanie członków Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych TRANS. Miało ono na celu omówienie dramatycznej sytuacji, w jakiej znalazła się polska branża transportowa.
~etransport.pl
Posty (85)
~Teraz ja mówię | Będzie się Panowie działo, oj będzie... Syfu po sepleniącym płemierze nie uprzątnięty przez 50 lat ! | |||
~M!? | Czy głupek o 50 nickach może wy/pier/dal/ać? ? | |||
~Piotras | Ja kończę z tym zawodem, miałem na międzynarodówce płacone 8000 do ZUS, a teraz firma, w której pracuje obniża zarobki i ZUS od najniższej będzie płacony. Jak obniżą zarobki, to podobne zarobki będę miał w kraju na miejscu i to nie tylko w transporcie. Czas uciekać z tonącego okrętu, pozdrawiam kierowców:) | |||
~Andrzej | Praca w warunkach prawie niewolniczych za niewolnicze stawki Tak trzymać towarzysze to musi jeb... | |||
~Teraz ja mówię | Zabierz ze sobą głupka M o 55 nickach ! | |||
~M!? | Wytrzeźwiejesz kiedyś głupku?? | |||
~Teraz ja mówię | Ty masz jakąś widzę licencję na przydzielanie prawa do pisania tutaj. Ogarnij się głupku i przestań ćpać... | |||
~Kris | Trzeba przyznać że mają skooorwysyny tupet. Z.i rynek a teraz umorzyc im składki na zus. Ja płaciłem a te kooorwy nie płaciły i jezdziły za psi choooj a teraz ja mam ich dotować. Zlicytować i do koloni karnej wysłac gnoi. | |||
~Kris | Niech skooorwiel z nika trans się nie boi. Kierowcy znajda sobie nową robotę. A nie bedą ciągle pier. dolić ze oni miejsca pracy tworzą. Licytacja do trzeciego pokolenia i do kamieniołomów skooorwieli niech długi odpracują. | |||
~Dorota | zamykać kur#y kołchozy. Nie żebrać o jałomużnę. | |||
~Teraz ja mówię | Kris, ale ich nie lubisz... | |||
~Kris | NIe lubię kazdej kooorwy co wyciaga rękę po moją kasę. Ja mam zyski i płacę od niego podatek a gnoje nabrali aut za dotacje wstawili do waltera jezdzili za psi choooj bo mysleli ze zarobia na sprzedazy aut i nie pykło i teraz ja mam gnojom dopłacac do tachografu. Nosz kooorwa tacho kosztuje 4 tys zł z monatzem to oni nie zarabiają miesiecznie 4 tys z auta zeby nie mogli miesiecznego zysku przeznaczyc na to? | |||
~tak | Popieram w 100%. Żadnych dopłat i dotacji. Pora ponieść odpowiedzialność za brak myślenia. Dotacje tylko pogłębią problem. | |||
~Balon | Wynagrodzenie powinno być wypłacane brutto w wysokości jakiej pracownik ustalił z pracodawcą krótko mówiąc faktura za wykonaną pracę. Każdy powinien mieć wybór czy się ubezpiecza czy nie. | |||
~!!!iiii | Kris masz racje Ozimek to cwaniak jakich mało, ma kontraktowych klientów to niech im wytłumaczy, że koszty wzrosły i podniesie stawki a jeśli to wychodzi brak myślenia i przewidywania to niech spadną w otchłań i zrobią miejsce tym myślącym | |||
~M!? | Im szybciej to żebractwo zdechnie tym lepiej... Dla wszystkich lepiej... | |||
~M!? | Takie dziadostwo nie stanowi dla gospodarki żadnej siły. Wrzód na du/p/ie i pasożytnictwo !!! | |||
Ł ysy
| M?. Chcesz wiedzieć czym kasować komary? Wiedza kosztuje. Podać nr konta? W tym sezonie już zrobiliśmy 650 ha, a zakontraktowane mamy około 1800 ha. Masz min 40 ha, wpłacasz kasiorę, przyjeżdżamy, godz roboty i cieszysz się życiem.. | |||
Ł ysy
| M?. Masz działeczkę kilkaset metrów, szukaj harcerzy. | |||
~przewoźnik | Jest mi mega wstyd jako przewoźnikowi. Grupa pseudo przewoźników która sie spotyka w hotelu i ich jedynym rozwiązaniem problemu jest o.ia pracownika wrócenia do płacenia pod stołem co za tym idzie do o.ia państwa. Tą branże Baran pogania Baranem | |||
~!!!iiii | "przewoźnik" zaproponuj swoim pracownikom umowy B2B i będą mogli odprowadzać tyle ile dostaną od ciebie pelna kwote brutto, nie będą uwzględniać kosztów (tych diet płaconych pod stołem) , no przecież nie będą samych siebie i państwa okradać. To takie proste abyś nie musiał się wstydzić. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Wszystko kręci się jak pozytywka W kółko ta sama melodia Tak to się kręci, pobudka, marsz do robót Akordy, nadgodziny Bez ZUSu, bez wolnych sobót Zamknięty obwód, w różnym wieku chłopów Opór! Budowlanka obóz Robocopów Połowa bez rokowań Na dachach zabudowań Chcą coś zaplanować, chcę coś wyprostować Zobacz, z rusztowań szczytu nie widać drogi do profitu Bez sprytu! Nie widać rent, nie widać emerytur Na tym rysunku zero szacunku, zero ubezpieczeń Wypłaty cięte jak skretche, jak głowy ścięte mieczem Anorektyczn a kieszeń, stos wyrzeczeń | |||
~Kris | Ale to jest symptomatyczne. Jest problem to kazdy najpierw pier. doli zeby panstwo dołozyło. Drozeje węgiel - dotacja. Drożeje prąd- dotacja. A moze wreszcie ktos by się zastanowił nad zródłem problemu. Jest za dużo aut na rynku. I zadne dotacje nie rozwiążą problemu braku ładunków. A ładunków nie ma bo gospodarka jest w czarnej dooopie z powodu wcześniejszych dotacji plus koszty z dooopy w stylu opłaty za emisję co2. Od razu widac ze te firmy transportowe prowadzą ekonomicznii an. alfabeci. Oni po takim spotkaniu powinni miec sądowy zakaz prowadzenia jakiejkolwiek działalności gospodarczej. | |||
~Frey | 100% racji Kris. Tak, tak, to powiedziałem ja, Frey. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | I jeszcze muszę to do sobie uzmysłowić, w mem przekonaniu. Aczkolwiek, bardzo często intelektualnię myślę. | |||
~Kris | Skoro firma Nika Trans domaga się umorzenia zus tzn ze go nie zapłaciła a z tego wniosek ze wzięła ładunki ponizej kosztów. A to juz jest dumping cenowy. Powinni dostac zaje. bista karę. Do tego licytacja do 3 pokolenia i problem transportu rozwiązany w jeden dzien. | |||
~przewoźnik | propozycje formy zatrudnienia pozostawiam każdemu z osobna. u mnie jest to umowa o prace. w wypowiedzi chodziło o to że jedynym pomysłem jest o.ie ludzi. zamiast dążenie do podniesienia stawek co za tym idzie rentowności biznesu. Zostawmy kwestie zatrudnienia ludzi pensja zus i spokój wliczasz w koszty. problemem jest cała giełda gdzie ludzie nie potrafia wycenić swojej pracy co za tym idzie usługi, a my jak te konie z klakami na oczach. a dobra pojeżdżę za 1 euro sprzedam samochód i jakoś to będzie, Halina bierzemy kredyt i ogień. Tak po.ej branży ze świeczka szukać:) | |||
~przewoźnik | Kris w 100 procentach zgadzam się z tobą. Koszty transportu każdy z nas ma na podobnym poziomie ( nie mówei tutaj o prywatnych samochodach odrzutowcach itp. koszty leasingu, ceny samochodów, zusy stawki dla kierowców, możliwości rabatowania paliwa opłat drogowych te koszty nie znaczenie ale w efekcie koszt kilometra przejechanego jest na podobnym poziomie. | |||
~Dziad | Ale wy jesteście paskudnymi dziadami niektórzy wypowiadający się w tym temacie. Jutuber influencer Adrian traker paker 5 samochodów w dwa lata wzią i grzeje hajs jak szalony wy dziady macie już w genach w kodzie genetycznym to narzekanie i dziadowanie. Zdechniecie pójdziecie do gnoju albo do fabryki na etat | |||
~!!!iiii | Kris tylko rządzący musieliby używać mózgu. Najpierw audyt ew. restrukturyzacja a potem rozmowy o czym kolwiek w sposób indywidualny. To tak jak było z dopłatami do zezłomowanych aut w DE na zakup nowego. Firmy Automotiv się skarżyły słabą sprzedażą i groziły zwolnieniami to wprowadzono dopłaty. Po 5 latach okazało się, że taki MB, BMW czy VW na jednym sprzedanym aucie (ze sprawozdania rocznego nie można bylo określić modelu) zarabiali ok 12-18000eur. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.