Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Związki chcą zakazu tworzenia firm transportowych

ID: 279906


Związki zawodowe w związku z problemami z godnymi ładunkami oraz przewidywanymi w przyszłym 2025 roku falami zwolnień w wielu sektorach gospodarki, a więc tragiczną sytuacją na rynku transportowym pracują nad projektem zakazującym przez okres na początek 2 lat wydawania zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika transportowego. Jak na razie rząd jest przeciwko.

~Michu
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (149)

~Michu
jak w temacie...
~Michu
Na ile to temat ogórkowy, a na ile rzeczywisty nie mi oceniać.
Temat medialny:
s://logis tyka. rp. pl/krajowe/art405402 81-czy-rzad-wyda-cza sowy-zakaz-rejestrac ji-firm-transportowy ch
Ł ysy
Mądra inicjatywa. Powtórzę :"inicjatywa".
Wszyscy wiedzą:"nie ma gorszej koor wy od kierowcy na swoim"
Koniec burdelizowania rynku.
~Malo. Rur.
Lysy to tylko twe pobożne życzenie. Transport i tak nie wruci do poziomu jak byś se zyczyl. Jednych komornik dojeżdża następni kiero biero furu w lisingu.
~Hycel
Inicjatywa godna towarzyszą Lenina i trofima łysenko.
Łysy bolszewizm wyssał z mlekiem matki.
On nie myśli on się z nim utożsamia.
Tylko ciul nie myśli o tym że dzisiaj zakaz tworzenia nowych firm a jutro likwidacja i nacjonalizacja takich choujni co nie mają minimum 100 zestawów.
Rewolucja zjada własne dzieci. Łysy nie zdaje sobie sprawy że będzie podany na drugie danie
~Hycel
Łysy jest zdania że: "niech rozkwita 100 kwiatów", tylko każdy ma być koloru czerwonego.
~pielęgniarz oddziałowy
Lepszy byłby zakaz funkcjonowania firm zatrudniających ukraińców.
~!!!iiii
a w Niemczech zakaz firm zatrudniających polaków
~Gruzin
Zakaz dokupywania nowych ciągników
Nakaz sprzedaży lub zezłomowania 5-10 % posiadanych zestawów
Możliwość zawieszenia działalności transportowej i otwarcia budki z hot dogami.
Dla najbardziej zatwardziałych komuchow nakaz eksmisji do Koreji wiadomo której
~męczennik transportu
Gdy kończy się iluzja zaczyna się rzeczywistość.
Jest stopniowo coraz gorzej.
Tylko wysokie opłaty leasingowe czy za wynajem ( oddanie złomów), spowodowały że wiele firm transportowych wciąż nie odczuwa mniejszego zapotrzebowania na ich usługi.
Jeden samochód wykonuje z 250 operacji transportowych rocznie.
Ktoś odda 10 sztuk, to kolejne 2 500 frachtów na rynku.
Moim skromnym zdaniem już teraz należę zakazać zatrudnienia kolejnych pozaunijnych kierowców.
Perspektywy dla gospodarki są kiepskie, wbrew ogłupiających nas przewidywań amerykańskich firm doradczych.
To nie tylko kwestia Ukrainy, embarga na Rosję.
Cła na chińskie produkty być może utrzymają miejsca pracy. Jednocześnie podniosą cenę produktów a europejski klient ma coraz mniej pieniędzy.
Czyli popyt spada
szatan
Wszyscy moi pracodawcy kiedyś jeździli, do . która nigdy nie jeździła tylko zawsze miała się za lepszy sort nigdy nie pójdę choćby płaciła najlepiej. Postulat zaprzestania wydawania licencji równie nierealny co postulat zaprzestania produkowania kierowców. Rządzącym jest na rękę aby transport jeździł za darmo i jeszcze płacił kary na każdym kroku.
szatan
Wszyscy moi pracodawcy kiedyś jeździli, do k. u. r. w. y która nigdy nie jeździła tylko zawsze miała się za lepszy sort nigdy nie pójdę choćby płaciła najlepiej. Postulat zaprzestania wydawania licencji równie nierealny co postulat zaprzestania produkowania kierowców. Rządzącym jest na rękę aby transport jeździł za darmo i jeszcze płacił kary na każdym kroku. J. e. b. a. n. e. algorytmy nawet q. r. w. a. nie można napisać...
Ł ysy
Jak zwykle na etransport, pier do lenie głupot o skutkach bez zrozumienia istoty przyczyny.
Całą winą za obecną sytuację należy obarczyć rządzących. Wydawano licencje na lewo i prawo minimalizując do granic absurdu wymagania stawiane przez przepisy regulujące zasady wydawania licencji przewozowych. Może warto oświecić parkingowych mędrców dlaczego na całym świecie i to w gospodarkach rynkowych istnieje instytucja koncesji, licencji?
W ten sposób ustawodawca zastrzega sobie prawo do kształtowania rynku. Nawet przygłupiasty Hycel musi się zgodzić, że na handel bronią, paliwami, transport odwierty geologiczne muszą istnieć zezwolenia wydawane po spełnieniu pewnych wymogów.
Co jest w transporcie wszyscy wiemy.
Każdy przygłupiasty biedak może zostać transportowcem. Bez pieniędzy i bez wiedzy merytorycznej. Zanim taki jełop padnie zburdelizuje rynek.
No i taką sytuację mamy obecnie. Pojawiły się na rynku tysiące firm prowadzone przez uposledzonych intelektualnie człeków.
Te człeki posiadają różowe kalkulatory wykazujące zawsze zysk. Owy zysk jest pomnażany przez setki nabywanych samochodów.
Resztę niech dośpiewają największe przygłupy forum, Hycel z jackiem sraką.
Już nawet mnie nie ruszają pierdy o bolszewi, komuniźmie itd, itp.
~Na co dzień i od święta
Zmotywowany biedak.
~Na co dzień i od święta
Zmotywowany biedak.

"Każdy przygłupiasty biedak może zostać transportowcem. Bez pieniędzy i bez wiedzy merytorycznej. Zanim taki jełop padnie zburdelizuje rynek. "
Ł ysy
Szatan. Co takiego nierealnego jest w postulacie zaprzestania wydawania licencji przewozowych?
~bezzebny szofer girteki
ja poszedlbym dalej, I cofnol licecje Lysemu
~Hycel
Ł ysy ty to jesteś ograniczonym deklem.
Handel bronią porównał do transportu.
Ale jeśli mowa o koncesji zgadzam się.
Należy ograniczyć ja da 5 dziedzin działalności gospodarczych ze słynnej ustawy Mieczysława Wilczka przed nowelizacją.
Ten sam przyglupiasty łysy twierdzi że na licencję transportową należy ścisłej reklamendowac, a jednocześnie kwiczy że za dużo formalności jest na prawo jazdy zwykłego kierowcy i przez to jest niska podaż kierowców.
Do tego zatrudnia szoferów z Ukrainy którzy na 90% mają kupione prawo jazdy.
Ciul myśli że prowadzenie transportu w 21wieku to zajęcie o wiele trudniejsze od powożenia gdzie ładunki są wystawiane na giełdzie a biuro rachunkowe pilnuje faktur
Jedynym zajęciem dziada jest wymiana tarcz i drutowanie zderzaka.
Czyżbyś łysy był schizofrenikiem umysłowym?
~Hycel
Chociaż w świecie idealnym to i handel bronią nie podlega żadnym ograniczeniom. W wolmarcie w USA kupujesz sobie glocka19 itp.
Z ustawy wilczka wycofał bym ten przepis.
Oprócz rakiet balistycznych dalekiego zasięgu wszystko co jest związane z bronią i amunicja można sobie kupić.
Nawet czołg m1abrams sepv3 jeśli producent sprzeda.
~Kris
Jak zwykle w temacie licencji łysy pier. doli. Wg niego jak ktos wymieni przejscia graniczne ze słowacją to jest specjalistą i moze prowadzić transport. Dlaczego nie ma licencji na spozywczak? Przeciez biedronka tez zburdelizowała rynek stawiając sklep na kazdym rogu. Ciekawe czy jak przyjdzie urzędnik i stwierdzi ze Łysy psuje rynek i trzeba mu odebrac licencję to się zgodzi?
~Kris
Dlaczego Łysy ma prowadzic transport a Kowalski nie? A moze Kowalski bedzie lepiej prowadził transport niż Łysy?
~Staszek.
Bo łysy miał kiedyś z transportu przyzwoity zarobek, przyślij kiero na swojm i zrobili buuurddel.
~Staszek.
Chop całe życie mial transport i nie ma odwagi żeby go zamknol i zacząć cieszyć sie zyciem. Zostawić ten syf kiero na swojm,
~Hycel
~kierowca
3 godzin temu
hycel deklu, naogladales sie bajek. jak juz to walmart a nie wolmart. W zadnym nie widzialem broni. Co prawda bylem tylko w 4 stanach, niemniej jednak glockow nie bylo. chyba ze chodzilo ci o klocki.

Głupku byłeś w stanach ale palcem po mapie.
Ja faktycznie nie byłem w stanach i pisze z perspektywy co inni mówią.
Ostatnio odwiedziłem Decathlon we Francji i na dziale myśliwskim jest dostępna amunicja różnego rodzaju.
Odwiedzałem to w pośpiechu więc nie przyjrzałem się i nie wiem czy była broń.
Ale amunicji różnych gatunków i kalibrów kilka półek.
Ale to Europa gdzie broń jest reklamendowana
~K.
Kierowca Ty chyba w toptean z Białegostoku pracujesz. Złodzieju rowerów z zachodu Taczkę z budowy ukradłeś jak byłeś na rozładunku Akumulator z serwisu Twój ojciec uczył Ciebie słowami Synu jest śruba bierz śrubę Jest klucz bierz klucz W domu zawsze się przyda Pozdrowienia dla Barszcza
~Hycel
Kris.
Łysy to beznadziejny przypadek.
Ubolewam że wśród dziadtransów jest tak Mao wolnorynkowców.
Każdy chce reklamendacji.
Jeśli łysy myśli że tym pozbędzie się konkurencji to jest idiotą
Ł ysy
Jak widać wyżej, paru parkingowych pustaków dalej nie rozumie instytucji licenji, koncesji. Dla kolesi zrobienie prawka jest szczytem możliwości intelektualnych, ale ambicje robią swoje. Te przygłupy chcą uchodzić za autorytety w dziedzinie prawa i ekonomii.
Szkoda pary dla matołków.
Ł ysy
Przygłupiastemu Hyclowi myli się wolny rynek z burdelem.
Wystarczy, aby adepci sztuki transportowej spełnili wymogi ustawy. Odpowiedni kapitał i odpowiedni poziom wiedzy. Wszystko w temacie.
Niech za przykład posłużą gwiazdy Adaru.
Sieczka w głowie, wiaterek w kieszeni i oracje na temat kosztów na poziomie 0, 53 eur/km.
Parkingowe przygłupy łykają prawdy objawione lansowane przez adarowców.
To tyle.
Hycel, do budy burku.
~sid
Ja poszedl bym o krok dalej, i talim jak Glatze cofal licecje
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.26.145

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels