Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Dopuszczenie nastolatków do prowadzenia ciężarówek wiąże się z poważnym ryzykiem

ID: 278250


Europejska Federacja Pracowników Transportu (ETF) wzywa Parlament Europejski do odrzucenia propozycji dopuszczenia 17-latków do prowadzenia pojazdów ciężarowych oraz nieobniżenia minimalnego wieku dla kierowców autobusów.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (33)

~tylko premium
orzechowi nie chcą deptać to cudują, 21, 18, 17 a będzie 16 czy 15
~sid
tonacy brzytwy sie chwyta
~sid
a moze 17 latkow [jeszcze krasc nie umieja] do sejmu
tago1
Od ilu to już lat piszę na tym forumie dokładnie to samo, co dzisiaj dopiero oficjalnie przyznaje ETF !

Trzeba zacząć od wyeliminowania z rynku złodziejskich spedycji i umożliwić przewoźnikom otrzymywanie zleceń transportowych najwyżej z drugich rąk, a życzyłbym nam wszystkim, aby mogli podejmować zlecenia z rąk pierwszych.
To na początek, aby miał chłopina z czego podnieść płace kierowcy, móc właściwie inwestować w firmę i na końcu sam przyzwoicie żyć.
Uniemożliwić molochom kupowanie składów po zastosowaniu ogromnych zniżek o których mały przewoźnik może pomarzyć.
Molochy powinny kupować po takich samych stawkach auta jak pojedynczy klient - żadnych przywilejów !
Przekłada się to później na znacznie większe raty leasingu, a w konsekwencji staje się mniej konkurencyjny i nie może zapłacić odpowiednio i adekwatnie kierowcy i innym pracownikom.

Na koniec standardowo i to jest już jest zadanie dla brukselskich nierobów i bezmózgów !
Zwiększenie w trybie natychmiastowym w całej Europie o przynajmniej 50 % darmowych, bezpiecznych i wyposażonych w również darmowe oraz czyste sanitariaty i prysznice parkingów.

Ręce precz od dzieci !!!

W wieku 17 lat mają się uczyć, studiować i pomagać w domu rodzicom, a nie pracować na niektórych zidiociałych przyszłych szefów !

Tylko tyle i aż tyle !
tago1
No i jeszcze jedno, bo zapomniałem.

Ustawowe usprawnienie płatności za wykonaną usługę.
Max 7 dni po wystawieniu faktury za usługę następnego dnia i przesłanie drogą e-mail na adres zleceniodawcy przelew pieniędzy na konto przewoźnika.
Za każdy dzień opóźnienia po 5 % kary od wartości płatności - powtarzam ustawowo, aby przewoźnik nie martwił się, czy dzisiaj zapłacić za opłaty drogowe, paliwo, ZUS, US, części do naprawy auta itd... .
Czy to tak dużo trzeba, aby takie regulacje wprowadzić? !
Dość kredytowania swojej działalności kosztem przewoźnika i w konsekwencji również kierowcy.

Na koniec, ujednolicenie wszelkich mandatów i kar w całej UE i zakaz karania w innym kraju za wykroczenie popełnione w innym kraju !!!

Tylko tyle i aż tyle !!!
tago1
Co mamy w zamian ze strony bezmózgowych lewackich eurokratów? ! - coraz większy za.yzm i podnoszenie kar finansowych na kierowcę i przewoźnika.

Taki sposób działania wpływa jedynie na źle postrzeganie zawodu, odpływ kierowców do innych zawodów i brak chętnych w odpowiednim wieku nowych.

Powtarzam - ręce precz od naszych dzieci !!!
~Opalchama
Popieram w całej rozciągłości i szerokości!!!
Darz bór a wyszczelamy brukselskich nierobów ich strzałami.
tago1
Wypełnienie jedynie powyższych moich osobistych przemyśleń, a mógłbym jeszcze troszkę dodać, zmieni cały klimat wokół transportu ciężkiego towarów i usług drogowych.

Więc niech wreszcie przestaną bezmózgi w Brukseli i Berlinie zajmować się zielonym ładem i sztucznym pompowaniem wydumanym CO2, a zabiorą się do pracy za którą otrzymują kolosalne wynagrodzenia z naszej ciężkiej pracy, a ułatwiających nam życie i pracę, a nie tworzenie problemów !!!

Zielony ład w przypadku samochodów, można najskuteczniej rozwiązać poprzez zeroemisyjne paliwa.

Tylko tyle i aż tyle !!!
~Opalchama
Spełniasz oczekiwania swoimi tekstami obu stron.
Właścicieli firm jak i ich pracowników.
Ale to tylko słowo.
Życzę ci stania na czele czynu!!!
Jakem -Kuc:)
tago1
Wszystko Kuc jest do zrobienia, ale nie da się powyższego spełnić i zrealizować jeśli dalej będziesz głosował - tak domnieman na lewactwo, które zagościło dzisiaj na dobre w Brukseli.
Trzeba postawić na normalnych ludzi i zagłosować na prawicę, która cały ten lewacki syf oraz bełkot wymiecie i spuści kanałem do Czajki !!!
W przeciwnym razie, będzie tylko gorzej i biedniej dla mnie i dla Ciebie !!!

STOP lewackim idiotom w Brukseli, Berlinie i... Warszawie !!!
tago1
Kuc, kiedyś mawiało się, że tylko krowa nie zmienia poglądów !!!
Myślący człowiek zawsze ma czas i możliwość zweryfikowania swoich poglądów i oddzielenia ideologii od gospodarki rynkowej !!!

Ile to już razy pisałem i Ty dobrze o tym wiesz, bo czytasz, abyśmy przestali poprzez narzucanie nam lewackich idio. tyzmów odreagowywać na mechanizmach rynkowych i gospodarczych.
Jedno drugiemu przeczy i nigdy nie da się pogodzić !!!

Najpierw zapewnijmy sobie bezpieczne i dostatnie życie pod względem materialnym, a sfera ideologii takiej, czy innej w sposób samoczynny i niezauważalny sama się wyklaruje, którą będzie akceptowało całe społeczeństwo !

Odwrotnie nie da się pogodzić, to próba siłowego łączenia wody z ogniem, która prowadzi do podziałów i nienawiści pomiędzy nawet rodzonymi braćmi !!!
~T e
Tyle się mówi, że mężczyźni, w przeciwieństwie od kobiet, nie idą na studia, bo miedzy innymi znajduja dobrze płatna prace fizyczną. Propozycja dostępu do zawodu kierowcy zawodowego dla 17-latek nie jest czasem ukłonem w stronę lewicowo skręconych nurtów?
~T e
Jeszce większy dostep do prostego, dobrze płatnego zwodu, dla młodych, być może zwiekszyć dystans pomiędzy wykształconymi, dobrze opłacanymi pracownikami, a tymi dobrze opłacanymi fizycznymi zasuwającymi tyle że po latach okazuje się ze nie oganelii swojego życia.
szatan
Rezygnowanie z nauki w czasach gdy każdego rodzica stać na studia dla potomka jest zbrodnią. Jest jeszcze kwestia tego ile lat ten zawód będzie w ogóle istniał, bo raczej nie 50 lat.
tago1
Szatan, ale co w zamian, jeśli mówimy o transporcie drogowym i kierowcach? !
Te wszystkie próby tworzenia samojezdnych składów nie są przynajmniej jeszcze bardzo długo do całkowitego zastosowania w życiu realnym.
Jeśli nawet, to też nie da się tych pojazdów zastosować wszędzie i zawsze.
g-a
W Polsce to nie przejdzie. Jest obowiązek szkolny do ukończenia 18 lat.
Jim
Taki 17 latek może walnąć kilka Hiszpanii w wakacje, ciężarówka nie będzie stać, szef zarobi, spedycja też, dzieciak nie będzie ciągnąć kieszonkowego od rodziców... po co uczyć się tych Pitagorasów, na co czytać książki... jak to pisał Szpotański "poezji to nikt nie zji". Bareja to by miał materiału na kilka filmów.
~robert2
Podstawówkę kończy się w wieku 15 lat to mając 17 chodzi się do 2 klasy szkoły średniej to chcą żeby ludzie bez jakiegokolwiek wykształcenia powoził 40 tonowymi smokami? Bzdura totalna
~męczennik transportu
Oby tylko zginął ktoś z Europarlamentu, jeśli ktoś zginie, co wynika ze zwykłego rachunku prawdopodobieństwa.
~męczennik transportu
W Anglii czasów .ensa, czterolatkowie znakomicie spełniali się w roli wycioru.
Opuszczani na linie w głąb komina.
W 1819 roku wprowadzono ustawę o prawie do pracy w fabrykach. Praca od 9 roku życia do zaledwie 12 godzin dziennie
~męczennik transportu
Czasów .ensa
szatan
tago1, samochody już jeżdżą same, a za 20-30 lat nawet nadzorca w kabinie nie będzie potrzebny. Być może na urozmaiconych kierunkach kierowca będzie jeszcze potrzebny, ale jeśli uda się wyeliminować 50% wakatów to jaka będzie presja na płace? Jeśli rodzice będą mieli równo pod sufitem to nie pozwolą młodemu niszczyć sobie życia.
~Mio
No popatrzcie, "pedofilija" (dopuszczenia 17-latków do prowadzenia pojazdów ciężarowych) ogólnego reichu zachodniego dotkneła już branrze trasportową. :-)
tago1
Szatan zgadza się.
Ja swoim chłopakom zakazałem nawet myśleć o tym, że mogą pójść w ślady ojca.
~męczennik transportu
Za 30 lat przyrost Polski wyniesie 100 000 sztuk. Dla całejj gospodarki 'Łącznie z opieką nad starcami
g-a
Piwa nie będą mogli kupić, ale pracować jako kierowcy będą mogli. A nawet zgłosić się na ochotnika do eutanazji też. W kilku krajach.
~robert
Ich dzieci uczą się w szkołach prywatnych, później kończą college na dobrej uczelni, naszym dzieciom już nie zadają prac domowych żeby mogli jak najszybciej zasilić miejsca pracy w fabrykach lub za kółkiem.
~kiero
Po reformie szkolnictwa będą mieli marne szanse na dalsze nauczanie. Ci ze świecznika swoje dzieci posyłają już teraz do prywatnych szkół. W Warszawie około 20% dzieci chodzi do prywatnych szkół.
tago1
Skandal.
Zaczyna się już od maleńkości chów mięsa armatniego i fizoli, aby im żyło się lepiej !
~LOGIC
Epopeja trwa dalej. WIELKI BRAK kierowców gotowych podjąć prace. Mało kto się zorientował, że bardzo łatwo znaleźć kierowce już uszykowanego w budzie i wynająć go razem z budą w stawce poniżej kosztów własnych. Może ta informacja jakoś sie rozejdzie i w ten sposób kryzys braku kierowców, do włożenia do bud, zostanie zażegnany przez tych kierowców, którzy już w budach przebywają?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.238.235.248

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels