ID: 277713
Perełka z kontroli: wyrwana oś podwieszona na pasach transportowych
ID: 277713
ID: 277713
Pojazd do kontroli zatrzymali inspektorzy wielkopolskiego oddziału Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej.
Pojazd do kontroli zatrzymali inspektorzy wielkopolskiego oddziału Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej.
~etransport.pl
Posty (56)
~Dumny leniwy zza Wisły | Tak, wielkopolanie to znani pracusie, takie mrówki, żuki... | |||
Ł ysy
| Nie wiem kto wpadł na taki pomysł, kierowca czy szef, ale w ten sposób podwiesić oś może tylko idiota. | |||
Ł ysy
| Rzeczywiście perełka. | |||
~bary | Sposob podwieszenia osi mowi wszystko. . do kwadratu. | |||
~Hycel | Łysy jest mistrzem w podwieszania osi na pasach, wymianie kapcia na poboczu i łatanie pneumatyki szybko złączka. Nawet nie wchodzę w polemikę z szefem firmy transportowej w której zapewne raz na kwartał szofer z viabaltiki z ośka na pasach wracał. Lata doświadczenia metoda prób i błędów ta technikę opanował do perfekcji. | |||
~luk | a ty Hycel to tylko na etransporcie taki zwany pewnie jesteś a we firmie pewnie całujesz ronczki że robota jes. Ty nigdy szybko zlonczko węża nie naprawiał tylko zawsze na serwisie autoryzowany aso nowy kupujesz i kola na poboczu też nie robił to gdzie to kolo na lewy pasie dzbanie | |||
~Hycel | Luk Dokładnie tak, jak się dziadów omija szerokim lukiem | |||
szatan
| Zapewne jakiś młody kierowca i jeszcze nie wie ile ta aluminiowa rama w naczepie kosztuje. Widać po feldze i oponie że na coś najechał. A lewe koło na drodze to wymieniają tylko kamikaze. | |||
~Pracownik | HAMU-lcowemu ze Smardzewic nie przeszkadza sam fakt jazdy niesprawna naczepą. On jedynie ubolewa nad sposobem naprawy a po wnikliwej .izie podziwia bo raz pisze ze idiota (ewidentnie zbyt hojnie szafuje swoim przydomkiem) po czym pisze perełka. Widać ze fachowiec pełną głąbą | |||
~Patryk pogromca dziadow | Widać że szefa na dobrą naczepe stać ale już na kierowcę nie bardzo. Chyba że to już się zaczeło i najbliższa rodzina dziad transa powozi palety; ) ? ?? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Nie zdziwił bym się że to albo syn szefa albo ktoś z rodziny ewentualnie spe/dzio co wszystko wie i zrobił CE | |||
Ł ysy
| Kilku idiotów z Hyclem na czele wyraziło swoje zdanie. Żaden z tych przygłupów nawet nie pomyślał, kto jest sprawcą powyższego zdarzenia. Nie trzeba być ekspertem, aby zobaczyć zniszczoną opone i wbitą felgę. Zrobiłto dziad czy przygłupiasty kieroffczyna? Podwieszenie osi jest szczytem kunsztu szoferskiego profesjonalizmu. Brawo forumowe przygłupy. Śmiejecie siez siebie, "takie z was fachoffce". Dobitny przykład, dlaczego należy trzymać się z daleka od szoferskiej hołoty. | |||
gustav
| Szofer powinien wezwać mobilny serwis. Dla Ł ysego rzecz nie do pomyślenia. Facet widuje servis Renualt, na reklamie w TV. | |||
gustav
| Szofer może być przyślepym przygłupem. Problem w tym, że dziada nie stać na pomoc drogową. | |||
gustav
| Idiota psiewoźnik zatrudnia ślepych idiotów i ma żal, że ziemia jest okrągła. Może na innych go nie stać, może po prostu nie chciał uczciwie płacić... | |||
~sid | kopara opada | |||
~sid | niebieski pas [zamiast czarwonego] i do bazy by dojechal | |||
~Hycel | Łysy osobiście myślę że przyczyną może być zmęczenie materiału. Pamiętaj że w premium jak licznik się raz przekręci to urwać może się wszystko i o każdej porze. Zamiast poddać pojazd recyklingowi to eksploatowany jest do naturalnej śmierci na drodze. Wtedy jazda z podniesiona osią to tylko mała usterka. Ale kto jest winny u dziada? Oczywiście szofer. Taki jak ty to i za to że olej w silniku się zurzyl podliczy. | |||
~Hycel | Zużył | |||
~Sku.. n | Kierowca .. Tyle w temacie. Obciazenie z KP to minimum, a nawet pod rażące niedbalstwo by to podciągnał i pełna odpowiedzialność. | |||
Ł ysy
| Hycel. Ty jednak jesteś idiotą. Zmęczenie materiału? Przygłupie, zobacz co z felgą? Jak musiał misc kieroffnicy za je bać, aby to zrobić? gustav, kolejny baranku, o czym ty pier do lisz? Dziada nie stać na serwis? Ponoć każdy płaci za siebie, w tym przypadku widzę tylko dwa rozwiązania. 1. Kierowca narozrabiał, minimalizuje koszty podwieszając oś /oczywiście w inny sposób/zjeżdża na serwis lub bazę i tam dokonywana jest naprawa. 2. Szef wzywa serwis, a Pan Kierowca płaci za usługę. gustav jemiole, znasz szczegóły relacji kierowca -szef. No nie. Zatem proponowałbym zamknąć japę chyba że, chcesz dołączyc do grupy .i pod przywództwem Hycla, kiero i jacka -sraki. Nie rozumiem toku myślenia etransportowych przygłupów. Za wszystko odpowiada szef, zawsze jest jego wina, nawet gdy problemy narobi przygłup zza kierownicy. To tyle szoferskie baranki. | |||
Ł ysy
| Kto was .e zatrudnia? | |||
Ł ysy
| gustav. Dlaczego szef ma płacić za szoferską głupotę? | |||
Ł ysy
| Masz racje ordynatorze. Od szoferskiej hołoty trzymam się z daleka. | |||
Ł ysy
| Przez takich de bili, porządny, uczciwy przewoźnik staje się dziadem. Misc kieroffnicy narobi kosztów, problemów i jeszcze szefa wyzwie od dziadów. Takich ćwoków trzeba przeciągnąć po sądach. Niech wiedzą, za własną głupotę, olewactwo trzeba płacić samemu. To tyle szoferska hołoto. Kierowcy przyznają mi rację, a was holociarze pies je bał. | |||
Ł ysy
| Ordynator. Gdzie w powyższym przypadku widzisz głupotę szefa? Po je ba ło cię? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.