ID: 277661
NOWE Stawki za km 2024 rok
ID: 277661
ID: 277661
Stawki będą obniżane w 2024
do 3, 5 tony stawki 0, 40 euro
od 3, 5 tony stawki 0, 75 Euro
Stawki będą obniżane w 2024
do 3, 5 tony stawki 0, 40 euro
od 3, 5 tony stawki 0, 75 Euro
~TSL*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (50)
~Można | Trasa 120km NL-BE fracht 750 Euro cysterna adr etanol. | |||
~kiero | Wyjrzał przez okno i zobaczył zamarznięte premiumki. | |||
~kiero | Informuje ze cena paliwa w PL będzie rosła ponad 7 zł brutto. | |||
~300D | noo, to wyjaśnia atak na szoferów | |||
Ł ysy
| 300D. Pytasz skąd agresja? Wyglądam przez okno, a ze stoku woda płynie. Jak się nie wkur wić? | |||
Ł ysy
| Kiero. Jak osiągnie cena poziom 7, 5zł będziesz siedział w domu śniąc o pracy. | |||
szatan
| Łysy, w niczym nie czuję się lepszy od przewoźników. Za to ty czujesz się lepszy od przeciętnych pracowników: -mnie nie interesuje posada łopaciarza, ciecia, robola na linii produkcyjnej... -to pan kierowca musi dogadzać temu, który płaci... Fakty są takie że do najprostszych prac można przejść natychmiast, a do wymagających uprawnień można wnioskować o dofinansowanie z urzędu pracy np. operator koparki, wózka widłowego, uprawnienia spawacza itp. Alternatywy wymagające uprawnień nie są w niczym gorsze od stanowiska kierowcy zawodowego. | |||
~kiero | Ł ysa pało do emerytury coraz bliżej. Wali mi to. A do swojego auta kupie od twoich szoferów oszczędności :) :) :) | |||
~kiero | Operator koparki od 30 do 45 zł za godzinę pracy. Żadne tacho i inne .ły nie obowiązują. I szukają na OLX. | |||
Ł ysy
| Jak się was czyta Pany Kieroffce można się tylko z was pośmiać. Wy ludzie bez żadnych umiejętności z podstawowym wykształceniem, przy minimalnym kapitale macie zajebiste możliwości transformacji zawodowej, a przewoźnik nie. Czy wy baranki czytacie swoje głupoty? Czy parkingo calkowicie oderwały was od rzeczywistosci? Pokory życzę. Rozsądek w waszym przypadku jest pojęciem abstrakcyjnym. Proponuję skorzystać z wszelkich ofert, o których się rozpisujecie. | |||
Ł ysy
| szatan. Jestem całkiem dobrym mechanikiem, całkiem dobrze spawam, ale praca w zawodzie prostym, za wynagrodzenie właściwe dla zawodu prostego zupełnienie mnie nie interesuje. | |||
~sid | ~kiero 3 godzin temu, koparka to nie Tyr, jako operator musisz wlaczyc myslenie | |||
~sid | Lysy komornik sie o ciebie pytal | |||
~sid | byl w POM ie, juz tam nic na zeszyt nie dostaniesz | |||
~300D | POM to był park maszyn. stały tam kombajny traktory kamazy do akcji zima starki wywrotki, była stacja cpn, był serwis, dział utrzymania ruchu, cieciówka szlaban działo się, ludzie mieli robotę. sklep gs był obok. | |||
~300D | w sobieniach był taki na ul. długiej | |||
szatan
| Łysy, a zawód przewoźnika nie jest prostym zajęciem? Za jakie niebywałe umiejętności rynek ma nagradzać przewoźników jakimiś niebotycznymi zarobkami? Zlecenia wyszukuje spedytor, ciężarówkę prowadzi (i żyje w niej) kierowca, a przewoźnik co w tym czasie robi? Dlaczego przewoźnik miałby czuć się kimś lepszym, bo zainwestował w ciężarówkę? Rolnikowi ziemia zwraca się po 20-40latach pracy, tak dla porównania. | |||
~gulden | szatan zapomniałeś o umiejętnościach przewoźnika takich jak posługiwanie się drutem. | |||
~Hycel | Łysy myśli że już ten czas nadchodzi, że szofer będzie go błagał o pracę. Głupek nie rozumie jednej zależności. Demografi i otwartych granic. Zrozum w tym kryzysie to upadną takie firemki jak twoja, pozostaną ostrzy gracze a szofer nie odczuje braku zatrudnienia. Przyczyna: -8 milionów Polaków robi w Europie zachodniej, -demografia ( więcej szoferów odchodzi na emeryturę niż przybywa nowych z uprawnieniami) Skutek: dooopa zawsze z tylu | |||
~Hycel | Diabeł Nie ma co z łysym dyskutować o prostocie zawodów wykonywanych. On żyje w swoim świecie gdzie przewoźnika franczyzobiorcę z 3 premiumkami uważa wyżej od dyrektora firmy loghit martin | |||
~młody | ~TSL a kto za takie stawki pojedzie? ktoś kto ma leasing/kredyt musi jechać za minimum 0, 95 EUR oczywiście plus opłaty za drogi czyli np. w DE 0, 95+0, 35=1, 3eur jak ktoś jeździ za mniej to już nie zarabia tylko wegetuje lub bankrutuje. Proste jak budowa cepa No chyba że mówimy o przewoźnikach co już mają graty pospłacane ale wtedy też wegetacja bez możliwości rozwoju i koło się zamyka | |||
~kiero | Już dawno tu pisałem że wprowadzono w szkołach przydatne języki obce. Dziś młodzi bez problemu znajdują prace za granica. Rządy PO-PSL to były masowe wyjazdy za chlebem. | |||
~młody | transport był jest i będzie a stawki wiadomo kto zaniżył, sąsiad zza wschodniej granicy namieszał najwięcej | |||
~TSL | młody - są chętni i już jeżdżą Polacy przesadzają i Twoje wyliczenia skąd je wziąłeś, jakby transport nie był opłacalny to co byś dziś robił ; ) ? | |||
~TSL | młody - widzisz jak to jest naszym sąsiadom za wschodu się opłaca. Tobie nie!!! Może musisz zmienić pracę. Więc nie narzekaj tylko przygotuj się na niższe stawki. Dlaczego stawki poszły do góry gdyż paliwo podczas pandemi podrożało do 9zl dziś kosztuje 6zl to 1/3 mniej a stawki chciałbyś mieć jak za pandemi 1. 1 euro za km dla pojazdów powyżej 3. 5 tony 0, 7 euro za km dla pojazdów poniżej 3. 5 tony Polak jak obniżał stawki na zachodzie Europy był cacy, ale teraz jak Sąsiedzi że wschodu mają konkurencyjne stawki to już bee. Polak to faktycznie jest niesprawiedliwy. | |||
~Transportowski | Czy Waszym zdaniem stawka 50gr/km dla kierowcy w transporcie międzynarodowym 3/2 (trzy miesiące w trasie i 2 tygodnie wolnego) jest akceptowalna? ZUS od 1/2 etatu i bez podstawy, goła kilometrówka. | |||
~kiero | Pamiętam jak kierowcy rezygnowali z pracy u polskiego przewoźnika i zatrudniali się na duńskiej myjni ciężarówek. | |||
szatan
| ~TSL, Ukraina nie jest w UE, a w przypadku Polski obowiązywały okresy przejściowe nawet po przystąpieniu do UE. | |||
gustav
| tak sobie przeleciałem te wątki i zauważyłem niechcący, że Ł ysy jest bardzo dobrym mechanikiem. ł ysy!!! Ł ysy!!! Czyżby życie jeszcze ciebie nie wyprostowało w tym kierunku. Ł ysy, słowo na niedzielę, kłamać to trza UMIĆ. Kto się nudzi to przewinie forum do początku świata i zobaczy jak pompujesz luft w opony do naczep, jak drutem i naftą naprawiasz czujniki AdBlue. Perełek ze swojej umiejętności likwidacji szczurów i naprawy ciężarówek dałeś aż nadto. Gdyby nie posag, szukałbyś internetu na dworcu autobusowym w Terespolu. Może tak jest, kto to wie. | 1 | ||
~Sasza | Teraz jak ukradnie VAT pucha 25 lat i szofer z UA albo Białoruś na karku wszyscy prezesi bo spółkę z. o. o można już mieć są parę złotych tzn 5 tys nabrali lisingi teraz cza dymac i zupę gotować na pauzie szybko bo szkoda czasu km cza robić żeby to splacic powodzenia prezesom wszystkim zycze i kierownica skórzana najlepsza robisz wtedy więcej km dawniej był magnes teraz skóra heha |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.