~!!!iiii
| np. BASF w UE na kolejne półrocze zamawia połowę mniej towaru jak w ostatnich latach, że EVONIK również. Producenci opon może coś podciągną, bo jest embargo na węgiel i sadzę z Rosji. Producenci materiałów budowlanych ograniczyli zamówienia krzemianów, bo budowlanka w całej UE zwolniła. Dostawcy (producenci) dla branży FMCG nawet nie chcą słyszeć o nowych opłatach za drogi gdyż jak twierdzą są 3-4 auta na 1 ładunek to po co podwyższać stawki. No tak właśnie wygląda walka z inflacja lub odwrotnie tzn tak się dzieje jak jest niekontrolowane rozdawnictwo i zbyt dużo pustego pieniądza na rynku. | -1 | | |
~driver
| Dodaj że paliwo też taniec nie będzie Zaglada zmierza z każdej strony Ale głupcy się jeszcze znajdą na jazdę w tych stawkach | -1 | | |
~Kris
| W sumie to nie wiem nad czym biadolicie. Obnizy sie produkcja, z rynku spadną zbędne auta, ceny się uraelnią. | | | |
~Ł ysy
| Nie ma co płakać, jakoś będzie. Dynamicznie rozwijający się poznają uroki kapitalizmu. | -1 | | |
~Ł ysy
| Imponujacy jest poziom głupoty polskich sioferuff. Nic do nich nie dociera. Pełna blokada negatywnych bodźców. Ma być raj i jest | -1 | | |
~Ł ysy
| Kris. Urealnienie cen jest bardzo długim procesem. Obecnie wszystkie molochy na siłę szukają nowych baranów do strzyżenia doskonale wiedząc, że baranów nie zabraknie.
Końca procesu możemy nie dotrwać. | | | |
~Ł ysy
| A jak dotrwamy zacznie się kolejny cykl koniunktury. W mgnieniu oka pojawią się dynamicznie rozwijający się z setkami aut.
Jasełka zaczną się od nowa.
Taki mamy klimat. | | | |
~scan cargo
| w mojej ocenie firmy duże jak Skat rholig no ogólnie tego typu raczej problemów nie beda miały, spedycje które maja ładunki w porzadanych relacjach i ubezpieczonych klientów beda miały eldorado 3 mniejsze spedycje które ktoś dojdzie do wniosku że sie nie spina moga dojśc do wniosku że lepiej poszaleć jescze kilka miesiecy i sie planowo połozyć, no i na końcu przewoźnicy ci co maja silne układy dobrze smaruja i maja mocne plecy wiadomo poradza sobie bez problemu a nawet sie rozwiną, ci co maja słabe plecy lub działali na spot to znow dziela sie na tych co maja własne auta i po prostu poszli w redukcje i dostosowanie, lub grupa która ma auta w leasingu ci ciagna bo musza bo np sa na JDG i biora ładunki jak popadnie od spedycji które moga nie zapłacic jak na przykładzie powyżej, a przy obecnym cash flow to moze być dosłownie jedna faktura która spowoduje dobicie
w normalnej zdrowej gospodarce kryzys jest potrzebny bo czysci rynek ze słabszych ( jak w naturze ) niestety obecnie nie pozwala sie gospodarce funkcjonować czyli w obronie przed kryzysem drukuje sie kase po czym długi sie umarza ale co to znaczy że umożono 43 mld długo ano o co najmniej tyle musiały generalnie zdrożeć dobra, przyczyna skutek, np program 2% kredytów do mieszkania spowodował że jescze nikt nie odebrał mieszkań u już wzrosły o 5 % w skali miesiac do miesiaca :-) przyczyna skutek | | | |
~scan cargo
| umorzono | | | |
~LOGIC
| czy ktoś wie czy wpis w google agmaz zamknieci na stałę/ Permanently closed, ma jakieś odzwierciedlenie w rzeczywistosci czy tylko ktoś sobie jaja robi? | | | |
~Kris
| Łysy ale tak było zawsze więc ja akurat nie jestem zdziwiony. Nie ma się co łudzić ze cześć firm odpadnie i nagle nastanie raj. Bo jak koniunktura ruszy to znowu będą młodzi dynamiczni. Trzeba po prostu przyjąć to za normalny stan i go zaakceptować. | | | |
~scan cargo
| Muszę sie zgodzić z Krisem że niestety ale obecny kryzys i ewentualnie sytuacja po kryzysie nie bedzie taka sama jak w 2009, wynika to że zmieniło sie podejscie i panaceum a mianowice zadrukowywanie kryzysu aż do progu bólu typu inflacja 20-50 %, 2 granice sa otwarte wiec nie jest to już rynek tylko lokalny ale europejski, i bogatsze kraje beda wyciagać siłe robocza z biedniejszych tym samym pogłębiajac dysproporcje, 3 powstało sporo paraleasingów które nawet daja leasing praktycznym bankrutom
pewnie znajdzie sie inne za i przeciw ale patrzac już na obecna sytuacje gdzie wskaźniki produkcji spadaja i widać gołym okiem że każdy kolejny miesiac jest gorszy i mimo to, mamy sytuacje kiedy presja na wynagrodzenia cały czas rośnie a ponieważ konkurencja jest olbrzymia i każdy walczy o przetrwanie to stawki albo nie rosna albo ida w dół i wydawało by sie że powinien być blitzkrieg a niestety ciągnie sie to jak "śmierć w Wenecji " | | | |
~Ł ysy
| Każdy widzi świat po swojemu. W piątek robiłem przegląd HACCP i porozmawiałem sobie z pracownikami działu logistyki.
To trzeba zacytować :
Pier do lą o braku sprzedaży, jak wychodziło na dobę 120 załadowanych aut, teraz jest 100. Jest źle? "
Ten człek z logistyki nawet nie pomyślał, o oczywistej oczywistosci.
Obniżenie sprzedaży o 20 % niweluje zyskowność do zera. | | | |
~300D
| w moich znajomych firmach nikt nie stoi, wiecznie mało.
produkcja idzie na max a wsztsko co sie rusza jeździ.
chłodnie, kasa doopy nie urywa alle wszystko działa a jak ktos się wykruszy to jest problem.
z jeszcze innej beczki- firma szuka od tygodnia busa. ludzi trza zawieśc na szkolenie popijawę itd.
trasa 700km. kółko. zejdzie się dobę z hakiem.
znaleźli za 4600 zł. netto. | | | |
~Ł ysy
| 300D. Ty już dawno żyjesz w innej rzeczywistości. Choziaż nie zaklinaj tej, w której żyje większość. | | | |
~Ł ysy
| 300D. Szybko obnażę twoje głupawe wywody.
Wynajęcie busa na dobę kosztuje od 250 do 400zł.
7 X 10 litrów po 5, 2 zł netto = 364 zł
Kierowca 250 zł -max 300
Podliczmy koszty :
400+364+300 =1064 zł
Teraz oceńmy w jakiej rzeczywistości żyje nasz guru 300D?
Po drugie, jakim trzeba być idiotą, aby nie sprawdzić cenę wynajmu busów.
Jeżeli piszesz prawdę 300D masz kloentów idiotów.
Osobiście stawiam na inny wariant.
Sam jesteś idiotą.
Pier do lisz niedorzeczne bzdury. | | | |
~300D
| noo przepraszam pomyliłem sie o stówe.
W-wa-Mielec-W-a to 600km. | | | |
~Ł ysy
| Jednak to forum ma swój koloryt.
Każdy idiota może uchodzić za mędrca pisząc totalne brednie.
300D. Sprawdź sobie dostępność busów w wypożyczalniach. | | | |
~300D
| Łysy- u moich znajomych busiarzy wynejęcie busa kosztuje 180zł. doba
alle tu zadymiarzu chodzi o przewóz 16osób.
nie umiesz czytać czy nie masz czasu, wszystko jedno. jak zwykle motasz. | | | |
~Ł ysy
| 300D. Dalej robisz z siebie de*ila? Idziesz w zaparte? | | | |
~scan cargo
| Tu sie nie zgodze Łysy naprawde sa firmy które płaca nawet obecnie kase nie z tej ziemi, tylko robisz błędne założenie ze za wyborem oferty stoi własciciel otóz nie, jest to jakis pracownik a jakiś pracownik nawet jak jest udziałowcem w społce to fakt z mojego zycia może za 100-150 tys E zrobić wałek na kotrakcie ze strata finalna na poziomie kilku milionów Euro dla firmy
wiec nie zakładaj że to nie możliwe że ktoś płaci za busa 4600 :-) | | | |
~Ł ysy
| Co za problem. przewieźć 16 osób?
Koszty razy dwa, a nie cztery jak sobie ubzdurałeś w pustej łepetynie. | | | |
~Ł ysy
| scan cargo. Ty też się ogarnij. | | | |
~Ł ysy
| Idiota rzuca w eter bajke:
"Nie mogli znaleźć busa, a szukali tydzień. Wreszcie znaleźli za 4600".
*a, scan cargo kupujesz bajki grubymi nićmi szyte. Ogarnij się.
Przez tydzien szukano busa z zerowym efektem?
Na rozwiązanie powyższego problemu, przeciętnie inteligentnej jednostce potrzeba max pół godziny za kasę o 60%mniejszą od bajkowej.
Jaki jest sens pier do lić powyższe głupoty? | | | |
~300D
| były oferty za 3400 ale cos tam nie pykło. może tańsi polegli na pytaniu, ile lat ma auto, czy klima działa, ile lat ma kierowca, narodowość itd...
nie każdy chcę doopę podcierać szkłem. poza tym, to weekend a towar to ludzie w garniturach.
nie chcę dymu. mozliwę, że w smardzewicach jest inaczej. tam nawet drobiarze mają wieczny kryzys. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Wystarczy wejść w ofertę pracy pod tym postem. Praca w kraju na tandem chłodnia za 5dni pracy 17tysiecy netto za miesiąc.
A dziad dalej beczy że roboty nie ma hahahaha | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Jednak to praca w Danii więc szału nie ma :) | | | |
~300D
| znaczy się, Patryk dalej bezrobotny
"jeszcze się taki nie urodził co by patrykowi dogdził" | | | |
~300D
| teraz jeszcze z innej beczki
skąd wzięła się cena 1zł. w sklepie za butelkę po piwie?
nie to że chleje i sie dziwię, tylko dziwię sie skąd tak wysoka cena za butelkę po piwie przy ladzie w sklepie.
no żul oddaje 5 butelek i dostaje 5zeta. | | | |
~Kris
| Kaucja ma zachęcać do zwrotu a nie oddawac koszt butelki. Za 20 groszy nikt doopy nie bedzie sobie zawracał ale za 1 zł juz się kilku znajdzie a jak będzie 5 zł. To kazdy odda. Kiedys słyszałem jak się prezydent Opola chwalił ze jego brat zabiera butelki po Coca Coli do niemiec bo tam zapłacił kaucję za plastik. | | | |