Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (31507)

~!!!iiii
W Polsce jest około 300tys kierowców ciężarówek a zawodowych ok 500tys. Szefów jest ok 50tys. 100tys podpisów pod ustawą wystarczy aby poddać to jako projekt obywatelski. W czym jest problem aby uzyskać potrzebne podpisy pod ustawą o 1000plus dla każdego kierowcy??? Panowie kierowcy bądźcie jak Tommy Lee Jones w Ściganym albo chociaż jak samobieżny Karol obywatelski i złóżcie wspaniałomyślny projekt obywatelski. Każdy może być prezydentem własnego losu.
~scan cargo
Wiecie co czytałem te wpisy na poprzednich wątkach i na obecnym i generalnie ja myśle że to w wiekszosci szydera jest i rzucanie gufnem w wentrylator dla efektu

Bo nikt o zdrowych zmysłach nie cieszy sie w amoku z powodu tego co było do pzrewidzenia że producja siądzie że ZF zacznie zwalniać że automotiv w wiekszosci padnie z wielu czynników tego że do elektryków nie wymaga sie tylu elementów ruchomych lubryfikantów, skrzyni biegów itp a dodtkowo że produkcja ich jest gdzie indziejj

a w przypadku transportu no coż wiadomo że transport lokalny w DE jest chroniony wiec tam ich nie rusza ale w Cross trade wiekszość małych i średnich pzrewoźników odpadnie na rzecz litwinów i molochów naszych i zachodnich z działalnosciami w EU wschodniej z prostego powodu
1 Oni sciagaja na potege Azje 2 moge kombinować z naliczaniem kasy na mieszkania i jest to zgodne z prawem
3 maja sztab prawników którzy trzymaja za twarz tych kierowców 4 taki kierowca i tak nawet jak dostanie do reki bo to kluczowe słowo 1000 E to jest to dla niego i tak 10 krotnosc tego co u niego w kraju
4 oni oficjalnie zarabiaja wiecej ale pzrecież mieszkanie też kosztuje i to chyba wie każdy kto pracuje poza zawodem kierowcy w Niemczech że w wiekszosci sie płaci za mieszkanie wiec takie 500-600 E miesiecznie moga odciągnąc kierowcy od pensji
5 taki kierowca zawsze popełni jakieś błędy wiec go pocisną o kolejne pare euro i zgodnie z prawem bedzie zarabiał minimalna ale do reki dostanie mniej

Wiec takie firmy rozjada dziada, bo tak jak ttu słusznie pisali kierowcy dziad nie ma sztabu prawników, nie zabezpiecza sie 100 kartkami drobnym druczkiem, i generalnie nawet jak jest to drobny cwaniak to nadal jest to drobny cwaniak którego kontrole moge zajepać a taki moloch ma to oparcowane
~scan cargo
W Niemczech płaci sie podatek " upadłościowy " czyli działajace firmy muszą płacic na tych co upadna aby można było jeszcze pociągnąc chwile bal na Tytanicu i aby pracownicy nie poczuli sie odrzuceni i dostali jeszcze z 2 lata pensji, ale podejrzewam że przy obecnym tempie bankructw przeciążą ten system dość szybko, ale fakt że w ten sposób ograniczaja nagły skok bezrobocia
~Patryk pogromca dziadów
Polski dziadyga jak by miał na dziada upadłego dołożyć nawet 10zł miesięcznie to kwiczał by jak prosiak na uboju.

Ciekawe że Ukraińcy z firmami w kraju płacą więcej jak dziad transi.

Zmienili was z planszy hehehe ale szofer w cenie dalej.

A indianiec jak przyjedzie do dziada i wróci za rok to tak obsmaruje ze nikt tam nie pojedzie.

Co z tego że zarobi 1000E do ręki i to 10x tyle co tam jak koszt miesiąca w budzie to nie wiele mniej przecież to tylko 30e na dzień samo jedzenie z 15 pralka na weekend jakiś mandat i nic
nie zostanie a jak jeszcze pali papierosy to spali klamota i wróci do siebie
~!!!iiii
Ile każdy Polak (uczeń, pracownik, emeryt) dołożył do górników??
8mld PLN podziel sobie przez ilość mieszkańców.
~scan cargo
Ale Patryk ja nie dyskutuje z faktami a Ty próbujesz i to nagminnie, przekonujac że iles tam milionów ludzi robić coś wbrew woli lub że to nie ma sensu i generalnie nie wiem kogo chcesz pzrekonać tego emigranta z Afryki że jest mu źle bo zarabia kase wysyła rodzinie nie głoduje nie wpadaja mu kolesie z kałachami w nocy na parking żeby go zabić, lec i przekonuj go że źle wybrał

ja ci opisałem fakty jak to wygląda od strony molochów i że jedynym miejscem gdzie kierowca mogł pofukać to były dziad firmy, w takim molochu dobrze zarzadzanym od strony obsługi prawnej kierowca ma tyle do gadania co przecietny Polak w czasach socjalizmu ale o tym mogłby ci Jacek opowiedzieć co był warty głos jakiegoś gościa któremu sie system nie podoba, o tyle obecnie jest lepiej że obecnie można zrezygnować bo za komuny nie można było
~scan cargo
Choć masz racje że kierowcy z Pl nie maja bidy przez to że sa tańsi od lokalnej siły roboczej w DE moga tam spokojnie pracować i zarabiac sporo wiecej niż w kraju przy tym samym poziomie kwalifikacji i kompetencji

Coś pisałes o kolesiu co dachy robi, a masz generalnie pojecie jakie kwalifikacje musi mieć taki gość + naturalne predyzpozycje jak np brak leku wysokości dobra koordynacja doświadczenie, przecież 95 % kierowców nie jest w stanie wykonywać pracy tego kolesia czy to cieśli czy dekarza
~K.
Ale was boli że Afrykance czy inni indianerzy pracują w Polsce Wam się nie chce pracować na miejscu to niestety ktoś musi Wasze żony będą obsługiwać innych gdy wy tyracie daleko od domu
~LOGIC
przeciez to oczywiste, jaki jest kierunek, tani moloch bedzie brał robote i ciągnął Azje... mniejsze firemki z krzykaczami MAO powoli acz skutecznie, będa odstawiane na bok. Stawiam teze, że gdyby nie zaleasingowanie, to juz mocno przyspieszyłby ten proces, ale jeszcze walczą... Niemiecka krajówka też nie wchłonie tylu krzykaczy MAO zresztą tam już tez Ukraincom pozwalają... Kierunek obrano...
~Juby
Dziady k. Polak mógł cię do PiP podać, Ukraińcem obijali ryj takim jak ty, indianie i Afrykanerzy będą obcinać wam łby maczetą.
Ryj obity przez Ukraińca po jakimś czasie się goił. Lep obcięty maczetą nie odrośnie, chociaż driver ma go tylko po to żeby deszczu do szyi nie napadalo
~K.
Nawet dziadtransy ogarną temat zatrudnienia przez agencje pracy szybko
~!!!iiii
Pewnie, że ogarną. Przecież kto najpierw ściągał kierowców z byłych republik radzieckich?? Dziada nie było stać na testy, więc czekał na co sprytniejszego, który potrafił odnaleźć dziada i sam się do niego zgłosił. Dziad nie obcina za każdą szkodę, za brak pieczątki w CMR, za pseudo kwaterę itp. Dziad zadowolony, bo miał już wyszkolonego i doświadczonego kierowcę.
~scan cargo
Juby ale komu beda obcinać te łby szefowi Girteki czy Rosteki czy komuś z Hegelmana tam nawet nie maja na kogo być wsciekli i szefa na oczy nigdy nie widzieli chyba że na zdjjeciu, po za tym czy Gruzini obili ryj Mazurowi a było ich tam paruset, swoje powalczyli ugrali tyle że tym co krzyczeli dali kase przed kamerami, i cały cyrk sie skończył a karawana idzie dalej
czy ktoś sie bedzie rozczulał nad mna czy nad setkami firm które sie zamykaja może nad dużymi jak KTM który ma 2 miliardy długu to sie beda pochylać, ale mała firemka wiadomo kierowcy sie rozejda pojda do niemca bo w kraju nie maja szans dostać tych samych pieniedzy co już mieli i świat sie dalej kreci, jedni sie zamykaja inni ciągną dalej
a Girteka już w 2020 chciała rozrosnąc sie o 6000 plandek wiec jak tylko nastapi odwilż to to zrobia
~K.
W Indiach jest 1. 5 miliarda ludzi to i kierowców wystarczy dla wszystkich Oni nawet nie odczują tego co wyjedzie do Europy za pracą
~Patryk pogromca dziadów
No i wszystko gra. Ja mam tani transport a mi na nim zależy tylko ja opisuje to etapowo. Za jakiś czas będzie bunt indiancow i co wtedy małpy weźmiecie?

Ja jako konsument wolę jak najtaniej ale jako były kierowca nie uwierzę ze da radę to tak ciągnąć w nieskończoność bo 1000e to koszty życia w kabinie miesiąc a gdzie zarobek? Gdzie bilety i inne?

Indianiec też po czasie stwierdzi że się nie opłaca i co wojsko będzie woziło najpotrzebniejsze rzeczy gospodarka osłabnie i każdy straci ale polskiego dziada już nie będzie dawno, ja będę dalej w innej branży ale dziad się cieszy że jeszcze rok przetrwa. Śmiech na sali :)
~Patryk pogromca dziadów
Przecież to normalne że dziad weźmie Indianca troszkę mu koszty zjada ale ciężarówek i tak jest za dużo to zejdą że stawek i będzie to co teraz tak samo za rok i nie ważne czy kierowcami byli by sami Norwedzy za 25 koła czy Indiancy za 5 koła hehe to tylko dziada podtrzyma w czasie hehe

Dla mnie to możecie za paliwo jeździć i się cieszyć najlepiej dla mnie i płacić mi za każdą minutę spóźnienia.

Polski dziad trans liczydła nie umie obsługiwać i dziwne że padł po haśle " brak możliwości kradzieży wynagrodzenia kierowcy i robienia na nim sztucznych kosztów "
~Patryk pogromca dziadów
Myślenie dziada można trochę porównać do myślenia Niemców. 20 lat temu u Niemca na szparagach jak ktoś od nas pracował to jak wrócił to pancio tak samo u dziada. W tych czasach praca u Szkopa i dziada to bardziej wstyd dla nieudolnych i niezaradnych hahahahahaha

Trze ba się śmiać
~kris
Dziady znikną jak szewcy i kowale. Tylkoe ze wtedy patrys się zapłacze bo na jakim forum będzie pier. dolił farmazony? Moze na jakims kosmetycznym albo fryzjerskim?
~kris
Scan piszesz oczywiste oczywistości. Nic nie trwa wiecznie. Jedne formy działalności się pojawiaja inne znikają. Teraz przyszła pora na transport w wykonaniu małych firm. Trzeba sie dostosowywać i szukac innych mozliwości. Generalnie idziemy w kierunku kołchozów roznej masci. Znasz w swojej okolicy siłownię która nie byłaby sieciówką? A kiedys tego było mnóstwo.
~K.
Patryku w Kenii Indiach Uzbekistan Kazachstan Tam powstają europejskie szkoły dla kierowców To prowadzą kołchozy jak gierteka hegelmann hoptrans i kilka agencji pracy Kierowców kupujesz jak parówkę Oni mają blok dostają wizę na firmę I odrobić kontrakt muszą Przyjeżdżają do pracy na własny koszt na własny koszt robią kody 95 karty kierowców Więc muszą trochę popracować w spokoju i poszanowaniu
~!!!iiii
Kris jaki przykład z d.. y i jakoś nie zauważyłem aby małe siłownie zniknęły, bo sieciowe się otworzyły tak samo salony fryzjerskie, czy nawet taksówki szczególnie w małych czy średnich miastach. Pamiętasz jak kiedyś nie było siłowni tylko cegły lub koła drezyn się przerzucało. Wspomniane liczydła, których Patryk tez nie umie używać i może nawet nie wie jak wyglądają, pamiętasz jak nie było kalkulatorów?? Kioski ruchu gdzie mogłeś kupić gazete drukowaną czy telemagazyn.
Nie ma takiej siły, która zwalczy dziada, która zwalczy transport. Transport był zanim maszyny drukarskie powstały i jest do dziś i będzie nawet jak ciężarówki będą lewitować nad ziemią nie używając kół. Wszystkich producentów, dostawców czy dystrybucji korpo-transy nie obstawią. Nawet duże spedycję nie chcą współpracować z jednym dużym korpo-transem tak samo niektórzy producenci nie chcą oddać wszystkiego jednemu operatorowi. Nie wspomnę o specjalistycznym transporcie. Słyszałeś o dywersyfikacji, o konkurencji? ?? Ty też jak prostak bez wyobraźni wszystkie auta wystawiłeś do jednego załadowcy??
~300D
panie wykrzyknik
wpadnie ecopatrol, fiskus, sanepid, straż pożarna, bhp, proboszcz czy inna instytucja i mały jest pozamiatany
paragra f się znajdzie
zgodnie z taryfikatorem kary od pińcet do dwóch milionów
~kris
!!! moze na twojej wsi nie opłaca sie wchodzic sieciówce. A moze ta mała siłownia to jaks przykrywka do handlu jakims gooownem. W srednim miescie nie ma praktycznie małych siłowni. Nie mowię ze wogole. Ale to tak jak ze sklepami osiedlowymi. Jakies niedobitki walczą bo nie wyobrazaja sobie pojscie na etat do biedronki.
~kris
To ze jakas fabryka ma dwóch czy trzech dostawców to nie znaczy ze dziady beda istniały. Nasłuchałes sie bredni w szkole lansu i fajansu o dywersyfikacji ale nic z tego nie rozumiesz. Moze i jakies dziady zostaną ale nie w takiej ilosci jak teraz i nie bedzie to dochodowy biznes jak przez ostatnie 20-30 lat.
jacek-kuba
Jak pisałem, że młode wilcy to skrajne tumany, to mi nie wierzyliście. Przecież to poziom 12 latków. Drobne wioskowe skoczki -jakiś gang Olsena czy coś.
~Patryk pogromca dziadów
Kris z silowniami jest tak że większość ludzi chodzi na sieciowki ale największe ogry ćwiczą w siłowniach starych z lat 90. Tam nie ma fotek przy lustereczku tylko ciężki zapier/dol. Leszcz wejdzie tam tylko dwa razy pierwszy i ostatni
~kris
Ile jest takich ogrów i ile płaca za siłownię? Jezeli karnet na sieciówkę kosztuje 70 zł to mała siłownia jest w stanie sie utrzymac przy takiej stawce?
~!!!iiii
No tak jeśli znikają to przeważnie, że właściciel idzie na emeryturę ale nie widzę aby doskwierał im brak klientów. I nie widzę aby małe się nie otwierały. U mnie na "wiosce" jest od dwóch lat nowa mała siłownia "studio metamorfozy" gdzie dwóch personalnych odeszło z sieciowki i otworzyło swoją mniejszą siłownie i od niedawna również catering i tam już nie sprzedają karnetów. Praktycznie zamknięty klub tylko dla członków.
~300D
sklepy osiedlowe dojechały korporacje i rachunki
przetrwały tylko te przydomowe czynne w niedziele, bo w żabce wódka droga
~300D
mam pod nosem siłke sieciówke
czynne 24/h
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.22.242.110

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels