ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (23170)
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Siemka, jestem. Rowniez wróciłem. Byłem trzy dni w Świdniku | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Dziady maja problem od nowego roku kacja wchodzi za butelki pet Kierowcy będą się zwalniać, lepiej zarobią zbierając butelki niż u dziadtransa jakiegoś | |||
jacek-kuba
| Siemano Sancho, to kawka w takim razie. Mam jeszcze rurki z kremem. Przynajmniej rano je widziałem. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Druga kawa dzisiaj Właśnie oglądałem gościa jak mówił o Puff Daddy. To samo działo się co na wyspie Epsteina I znowu nasuwa się jedno tylko RAMPAGE inaczej tego ku... Wa się nie wypleni | |||
jacek-kuba
| Ja mam dzisiaj dzień muzyczny. Na okrągło Deep Purple i O. N. A | |||
~Myśliciel. | Samczo ty uważaj skim rurki wcinasz. Zeby Cie ten stary fus na swojo rurkie nie nadzial. | |||
~Myśliciel. | Sanczo kupa to jest slynnym zboczencem z chrzanowa, uważaj z kim piszeszcz, zebys pewnego dnia nie obudził sie z maikami na kostkach. | |||
~scan cargo | Czasami człowiek sądzi, że ujrzał już dno studni ludzkiej głupoty, ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia jednak nie ma dna. to lepsze niż Chat GPT tu każdy zna odpowiedz na wszystko, dlaczego brakuje kierowców bo sa za niskie płace, dlaczego dziad jest dziadem bo nie jest Niemcem i nie płaci jak Niemiec, dlaczego Niemiec nie płaci jak Gulden - bo jest dzadem tylko niemieckim, dlaczego mamy spadek produckji bo dziad za mało płaci kierowcy, on nie ma za co kupić nowych produktów i kołko sie zamyka, dlaczego obecnie suche dane jak PMI wskaźniki produkcji i usług spadaja - to efekt diet i wieloletniego okradania kierowców przez dziada, dlaczego brakuje kierowców CE bo jeżdza na Uber Truck w wersji osobowej itd | |||
~kiero | To po ile te akcje | |||
~kiero | Acha tralka buch tarla | |||
~LOGIC | Kryzys, jest pewnie dlatego, ze kierowcy mimo rekordowych zarobków nie wydają :) A jak nie wydajo, to nie ma co wozić i tak sie koło zamyka... Wiec kierowcy, wydawac i brać kredyty | |||
~driver | oni kryzysu nie widza bo jeszcze maja prace i wypłaty Wiekszosc dziadów jeszcze ich trzyma z nadzieją na poprawe sytuacji na rynku To ze ich w łapy parzy Zus pit 4 i wypłata nic nie znaczy Oni mają strach w oczach że auto w leasingu nie bedzie miało obsady Kto nie ma leasingu ma wywalone i nie bedzie sponsorem dla nierobów i panstwa Nawet gdy nie wyjedziesz a nie bedziesz miał kosztow tez dasz rade A taki ze sznurem na karku polotu nie ma on musi cierpieć | |||
~kris | Tyle tylko ze większosc ma floty w leasingu. Przede wszystkim duze firmy. Bez tego nie byłyby duże. | |||
~kris | A jak ktos ma własna flote to jest to promil nawet nie procent. I nie jest w stanie wpłynać na rynek. paradoksalnie jeszcze zasila molochy zwalnianymi kierowcami. | |||
~Hycel | Raczej pana Niemca zasila zwalnianym i kierowcami nie molochy. Molochy redukują transport jak to pisał w innym wątku obcujący z korporacjami transportu wykrzyknik | 1 | ||
~Hycel | A srayver jak zawsze nasrane ma we łbie. Powtarza te same brednie co łysy przez 20 lat. Próbował z trzema premiumkami wpływać na kierunek transportu. | 1 | ||
~kris | Tak hycel wszyscy spier. dalaja do niemiec. Kooorwa dajcie juz spokój z tymi bredniami. Kto chciał wyjechac juz wyjechał. Teraz czesc kombinuje jak wrócic bo juz im sie uszami wylewa ten niemiecki dobrobyt. | |||
~Hycel | Jeśli moloch redukuje liczbę wahatów jak piszą dziadtransy bezrobocie stoi w miejscu to dokąd uciekają zwalniani kierowcy? Do Ukrainca? | 1 | ||
~LOGIC | to jest właśnie paradoks, że jak na rynku jest pełno aut zalesingowanych, co można porównać do konia z klapkami na oczach, to stawki nie rosną mimo wzrastających kosztów a stawka kierowcy, nawet może rosnać wprost proporcjonalnie, do wzrostu ilości (nikomu nie potrzebnych) ciężarówek. Oczywiscie, wiekszość próbuje sie ich pozbyć, ale nowych głupich nie ma, są tylko starzy zadłużeni. Dlatego, niestety szanse na poprawe są małe. Jakiejś szansy upatruje jeszcze w tym, że może "dziady" cytując tutaj wielkiego pogromce położą lage na transport z końcem roku (zmiana tachografów i nowy poziom wyrzynania watahy) ale jeśli założyć, że macie racje, że niezalesingowanych jest mało, to pewnie nic sie nie zmieni. A ile będzie trwało dorzynanie, zaleasingowanych porządnych chociaz niewypłacalnych firm z ujemnymi kapitałami własnymi, tego nie przewidzą nawet najstarsi górale | |||
~driver | dopoki beda miec dostęp do paliwa Ale to tez jest do czasu Przewa w jezdzie np swiąteczna zaburzy cały plan Nie ma co sie oszukiwac ze to bedzie krocej niż 2-3 tyg Fakt jest taki że ładunkow jest z dnia na dzień mniej | |||
~scan cargo | Z tego co widzę to długo bo każdy chce przetrwać i każdy sie ogląda na boki i każdy jest przekonany że to ktoś inny pierwszy odpadnie, dodatkowo też duża czesc tych ludzi nie przezyła kryzysu, nie ma dośwaidczenia jak to wygląda jak sie zachować, dlatego w pewnym momencie mase ludzi też dało sie naciągnąc na te restrukturyzacje po za tym że 90 % jak nie wiecej ma leasing operacyjny a nie finansowy to nikt im nie powiedział że restrykturyzacja ich nie zabezpiecza itd itd, możnaby elaborat napisać generalnie z tych ludzi co znam to każdy niby jest przygotowany niby jak to mówia to jest na krawedzi ale słysze to od poł roku i co chwila lataja po rodzienie po znajomych pożyczaja kase lub sprzedaja to co jeszcze moga i dalej ciągna, to co zejdzie z leasingu sprzedaja na pniu za jakaś śmieszna kase, wir od razu to wciaga i ciągna dalej zreszta sporo tych firm to JDG a to nie jest takie proste tak po prostu zrezygnować jeszcze dodatkowo w najgorszym momencie bo sa weksle itp i dlatego stali sie zakładnikami tego że muszą ciągnąc ten wózek cokolwiek by sie nie działo to nie ma sensu nawet tłumaczenie kierowcom ba jest to niewskazane, bo jak tylko by kierowcy dowiedzieli sie że firma może upaść i by primo położyli laske na robote po drugie jakies odejscia po kilku gdzie auta w leasingu by staneły to już jest na pewno kaplica dla firmy która już tylko leci na obrotach | |||
~LOGIC | zadłużony i nie używający kalkulatora, latający za kierowcą z głową w piasku (wyparcie rzeczywistości) i wypiętą d. u. p. ą (uzależniony od obrotu na faktoringu) kierowca lubi to :) i nazywa porządną dynamicznie rozwijającą firmą, w której warto pracować (najlepiej na przedpłate) | |||
~driver | obserwując kierowców oni kłada laske Tym co umowy wygasły nawet pałka nie miekła z powodu utraty pracy Oni nadal myslą ze zmnienią dziada jak skarpetke Ale jest coś na rzeczy w takim serwisie jak u Wanickiego mechanicy poszli na przysmusowe urlopy z powodu braku pracy W TB to samo Hale swiecą pustkami kanały puste Nie jest to możliwe żeby dafy sie nie psuły Znajomy kierownik serwisu mowił ze za 25 lat kariery było to tak tylko 2x Raz w 2008 i poczatek Covid Czyms to jest spowodowane Gdzie auta kontraktowe gwarancyjne? co sie stało że nikt nie naprawia? Odpowiedz jest jedna one nie pracują | |||
~kris | Nie wiem czy zauwazyliscie. Nawet operatorzy kart maja teraz faktoring. Elastyczne podejscie, nawet pojedyncze faktury finansują. Tak wiec mozna ciagnąć kilka miesiecy. Zeby sie firma wywróciła to musi byc konkretne uderzenie w stylu jak Liberty Ostrava zostawiła niekture firmy z fakturami na setki tysięcy euro. tego juz faktoringiem nie zasypiesz. | |||
~driver | Kierowcy maja kase w skarpecie na miesiac dwa trzy Bo ich zarobki były abstrakcją na rynku Oni szukaja miodu Czytając ich oczekiwania rzędu 3000e-4000e można mysleć ze mają fantazje Uporczywie snują o tym sny Gdy realna wypłata bedzie okreslona na poziomie co mowi ustawodawca wszystko powinno sie uspokoic | |||
~kris | miało byc niektóre, bo się zaraz jakis polonista przypier. doli | |||
~tagoo | driver, sam żeś to wymyślił? | |||
~tagoo | Zara cie wyszkole, bedzie bez błendów kurfa... | |||
~tagoo | Bier kredu i do tablicu sie prosze ! | |||
~scan cargo | no na innym wątku jakis kierowca uświadamiał innych łamistrajków ze oto już weszła w Polsce płaca sektorowa dla kierowców, chyba Inelo przespało ten fakt ale generalnie fakt że od nowego roku kolejne zmiany i tylko czekac kiedy już zniosą diety wirtualne i te obniżki co wprowadzili na poczatku PM i wtedy już bedzie szczyt dobrobytu i bedzie jak na zachodzie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.