Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (23170)

~SanchoPanchokierowca Ząbki
Siemka, jestem.
Rowniez wróciłem.
Byłem trzy dni w Świdniku
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Dziady maja problem od nowego roku kacja wchodzi za butelki pet
Kierowcy będą się zwalniać, lepiej zarobią zbierając butelki niż u dziadtransa jakiegoś
jacek-kuba
Siemano Sancho, to kawka w takim razie. Mam jeszcze rurki z kremem. Przynajmniej rano je widziałem.
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Druga kawa dzisiaj
Właśnie oglądałem gościa jak mówił o Puff Daddy.
To samo działo się co na wyspie Epsteina

I znowu nasuwa się jedno tylko
RAMPAGE
inaczej tego ku... Wa się nie wypleni
jacek-kuba
Ja mam dzisiaj dzień muzyczny. Na okrągło Deep Purple i O. N. A
~Myśliciel.
Samczo ty uważaj skim rurki wcinasz. Zeby Cie ten stary fus na swojo rurkie nie nadzial.
~Myśliciel.
Sanczo kupa to jest slynnym zboczencem z chrzanowa, uważaj z kim piszeszcz, zebys pewnego dnia nie obudził sie z maikami na kostkach.
~scan cargo
Czasami człowiek sądzi, że ujrzał już dno studni ludzkiej głupoty, ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia jednak nie ma dna.

to lepsze niż Chat GPT tu każdy zna odpowiedz na wszystko, dlaczego brakuje kierowców bo sa za niskie płace, dlaczego dziad jest dziadem bo nie jest Niemcem i nie płaci jak Niemiec, dlaczego Niemiec nie płaci jak Gulden - bo jest dzadem tylko niemieckim, dlaczego mamy spadek produckji bo dziad za mało płaci kierowcy, on nie ma za co kupić nowych produktów i kołko sie zamyka, dlaczego obecnie suche dane jak PMI wskaźniki produkcji i usług spadaja - to efekt diet i wieloletniego okradania kierowców przez dziada, dlaczego brakuje kierowców CE bo jeżdza na Uber Truck w wersji osobowej itd
~kiero
To po ile te akcje
~kiero
Acha tralka buch tarla
~LOGIC
Kryzys, jest pewnie dlatego, ze kierowcy mimo rekordowych zarobków nie wydają :) A jak nie wydajo, to nie ma co wozić i tak sie koło zamyka... Wiec kierowcy, wydawac i brać kredyty
~driver
oni kryzysu nie widza bo jeszcze maja prace i wypłaty Wiekszosc dziadów jeszcze ich trzyma z nadzieją na poprawe sytuacji na rynku To ze ich w łapy parzy Zus pit 4 i wypłata nic nie znaczy Oni mają strach w oczach że auto w leasingu nie bedzie miało obsady Kto nie ma leasingu ma wywalone i nie bedzie sponsorem dla nierobów i panstwa Nawet gdy nie wyjedziesz a nie bedziesz miał kosztow tez dasz rade A taki ze sznurem na karku polotu nie ma on musi cierpieć
~kris
Tyle tylko ze większosc ma floty w leasingu. Przede wszystkim duze firmy. Bez tego nie byłyby duże.
~kris
A jak ktos ma własna flote to jest to promil nawet nie procent. I nie jest w stanie wpłynać na rynek. paradoksalnie jeszcze zasila molochy zwalnianymi kierowcami.
~Hycel
Raczej pana Niemca zasila zwalnianym i kierowcami nie molochy. Molochy redukują transport jak to pisał w innym wątku obcujący z korporacjami transportu wykrzyknik

1

~Hycel
A srayver jak zawsze nasrane ma we łbie. Powtarza te same brednie co łysy przez 20 lat. Próbował z trzema premiumkami wpływać na kierunek transportu.

1

~kris
Tak hycel wszyscy spier. dalaja do niemiec. Kooorwa dajcie juz spokój z tymi bredniami. Kto chciał wyjechac juz wyjechał. Teraz czesc kombinuje jak wrócic bo juz im sie uszami wylewa ten niemiecki dobrobyt.
~Hycel
Jeśli moloch redukuje liczbę wahatów jak piszą dziadtransy bezrobocie stoi w miejscu to dokąd uciekają zwalniani kierowcy? Do Ukrainca?

1

~LOGIC
to jest właśnie paradoks, że jak na rynku jest pełno aut zalesingowanych, co można porównać do konia z klapkami na oczach, to stawki nie rosną mimo wzrastających kosztów a stawka kierowcy, nawet może rosnać wprost proporcjonalnie, do wzrostu ilości (nikomu nie potrzebnych) ciężarówek. Oczywiscie, wiekszość próbuje sie ich pozbyć, ale nowych głupich nie ma, są tylko starzy zadłużeni. Dlatego, niestety szanse na poprawe są małe. Jakiejś szansy upatruje jeszcze w tym, że może "dziady" cytując tutaj wielkiego pogromce położą lage na transport z końcem roku (zmiana tachografów i nowy poziom wyrzynania watahy) ale jeśli założyć, że macie racje, że niezalesingowanych jest mało, to pewnie nic sie nie zmieni. A ile będzie trwało dorzynanie, zaleasingowanych porządnych chociaz niewypłacalnych firm z ujemnymi kapitałami własnymi, tego nie przewidzą nawet najstarsi górale
~driver
dopoki beda miec dostęp do paliwa Ale to tez jest do czasu Przewa w jezdzie np swiąteczna zaburzy cały plan Nie ma co sie oszukiwac ze to bedzie krocej niż 2-3 tyg Fakt jest taki że ładunkow jest z dnia na dzień mniej
~scan cargo
Z tego co widzę to długo bo każdy chce przetrwać i każdy sie ogląda na boki i każdy jest przekonany że to ktoś inny pierwszy odpadnie, dodatkowo też duża czesc tych ludzi nie przezyła kryzysu, nie ma dośwaidczenia jak to wygląda jak sie zachować, dlatego w pewnym momencie mase ludzi też dało sie naciągnąc na te restrukturyzacje po za tym że 90 % jak nie wiecej ma leasing operacyjny a nie finansowy to nikt im nie powiedział że restrykturyzacja ich nie zabezpiecza itd itd, możnaby elaborat napisać generalnie z tych ludzi co znam to każdy niby jest przygotowany niby jak to mówia to jest na krawedzi ale słysze to od poł roku i co chwila lataja po rodzienie po znajomych pożyczaja kase lub sprzedaja to co jeszcze moga i dalej ciągna, to co zejdzie z leasingu sprzedaja na pniu za jakaś śmieszna kase, wir od razu to wciaga i ciągna dalej

zreszta sporo tych firm to JDG a to nie jest takie proste tak po prostu zrezygnować jeszcze dodatkowo w najgorszym momencie bo sa weksle itp i dlatego stali sie zakładnikami tego że muszą ciągnąc ten wózek cokolwiek by sie nie działo

to nie ma sensu nawet tłumaczenie kierowcom ba jest to niewskazane, bo jak tylko by kierowcy dowiedzieli sie że firma może upaść i by primo położyli laske na robote po drugie jakies odejscia po kilku gdzie auta w leasingu by staneły to już jest na pewno kaplica dla firmy która już tylko leci na obrotach
~LOGIC
zadłużony i nie używający kalkulatora, latający za kierowcą z głową w piasku (wyparcie rzeczywistości) i wypiętą d. u. p. ą (uzależniony od obrotu na faktoringu) kierowca lubi to :) i nazywa porządną dynamicznie rozwijającą firmą, w której warto pracować (najlepiej na przedpłate)
~driver
obserwując kierowców oni kłada laske Tym co umowy wygasły nawet pałka nie miekła z powodu utraty pracy Oni nadal myslą ze zmnienią dziada jak skarpetke Ale jest coś na rzeczy w takim serwisie jak u Wanickiego mechanicy poszli na przysmusowe urlopy z powodu braku pracy W TB to samo Hale swiecą pustkami kanały puste Nie jest to możliwe żeby dafy sie nie psuły Znajomy kierownik serwisu mowił ze za 25 lat kariery było to tak tylko 2x Raz w 2008 i poczatek Covid Czyms to jest spowodowane Gdzie auta kontraktowe gwarancyjne? co sie stało że nikt nie naprawia? Odpowiedz jest jedna one nie pracują
~kris
Nie wiem czy zauwazyliscie. Nawet operatorzy kart maja teraz faktoring. Elastyczne podejscie, nawet pojedyncze faktury finansują. Tak wiec mozna ciagnąć kilka miesiecy. Zeby sie firma wywróciła to musi byc konkretne uderzenie w stylu jak Liberty Ostrava zostawiła niekture firmy z fakturami na setki tysięcy euro. tego juz faktoringiem nie zasypiesz.
~driver
Kierowcy maja kase w skarpecie na miesiac dwa trzy Bo ich zarobki były abstrakcją na rynku Oni szukaja miodu Czytając ich oczekiwania rzędu 3000e-4000e można mysleć ze mają fantazje Uporczywie snują o tym sny Gdy realna wypłata bedzie okreslona na poziomie co mowi ustawodawca wszystko powinno sie uspokoic
~kris
miało byc niektóre, bo się zaraz jakis polonista przypier. doli
~tagoo
driver, sam żeś to wymyślił?
~tagoo
Zara cie wyszkole, bedzie bez błendów kurfa...
~tagoo
Bier kredu i do tablicu sie prosze !
~scan cargo
no na innym wątku jakis kierowca uświadamiał innych łamistrajków ze oto już weszła w Polsce płaca sektorowa dla kierowców, chyba Inelo przespało ten fakt

ale generalnie fakt że od nowego roku kolejne zmiany i tylko czekac kiedy już zniosą diety wirtualne i te obniżki co wprowadzili na poczatku PM i wtedy już bedzie szczyt dobrobytu i bedzie jak na zachodzie
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.116.24.111

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels