ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32186)
~Remik | Masz i zamknij ryj | |||
~Remik | I to przez agencje jak poszukasz osobiście to zarobki są wyższe | |||
~Remik | A 3 klasie podatkowej dodaj sobie plus minus 200 euro i nie dupcz, że nie ma firm, które płacą tyle | |||
~Hycel | Logic to nie żadna butność. To jest wolny rynek którym ciągle gęby wybieracie. Ja nie wiem w czym problem. Wypłata jest kompromisem zawartym między pracodawcą a pracownikiem. Nie pasuje robić ptaki z kodem 95 i jeździć. Quurwa skoro uważacie że szofer zarabia za dużo to korzystać z okazji | |||
Ł ysy
| Hycel. Wszyscy wiemy, ty jesteś The Beściak. Masz pełny zeszyt oczekujących na ciebie przewoźników. Ja takich jak tyam głęboko w du pie. Po drugie. Co to qu r wa za odpowiedz? "Ja zarabiam w systemie 2/2 ponad osiem tysięcy ". Pytanie matole było proste, gdzie? Deklaracje matołków nic noe wnoszą. Mogę śmiało zadeklarować posiadanie Boeinga 747. | |||
Ł ysy
| Remik. Nic prostszego, przedzwoń, poznaj szczegóły, później obiektywnie je przedstaw. Będzie ździwko. | |||
~Hycel | Brawo remik. Może któryś z dziadtransów skorzysta. A ty łysy jak chcesz iść do pracy dzwoń pod nr od remika. Niestety u nas wahaty są obsadzone od lat. | |||
Ł ysy
| LOGIC. Masz absolutną rację. Myślę, że ten proces jest na prostej do mety. Jeżeli nie będzie ożywienia gospodarczego /a nie będzie / za kilka miesięcy, nic zadłużonych marzycieli nie uratuje. Jest jeszcze jeden czynnik, o którym głośno się nie mówi, a gwarantuje powodzenie w tak niebezpiecznej działalności jak transport. To czynnik ludzi. W dużych firmach nie ma bezpośredniego nadzoru nad pracownikiem. Styczność bezpośrednia nie istnieje. Szczeble organizacyjne pozwalają na wszelkiego radzaju wały. W małej firmie szoferska hołota nie ma szansy się utrzymać. Właśnie ta je ba na hołota doprowadza firmy do ruiny. | |||
~LOGIC | W sumie Hycel, zgoda... jest to wolny rynek, po prostu, jak to powiedzieć, jest taka przypowieść o człowieku, który zbudował dom na piasku zamiast na skale... i to troche tak jest z tą sytuacją rynkową kierowcy. Dla ludzi, którzy z pełną świadomością, że to sie wkrótce zmieni, korzystają i pracują robią absolutnie właściwie. Dla tych, którzy rozgrywają, zmieniają, szantażują, przeskakują, cóś, poczekajmy... nie wiem jak długo, ale Łysy się doczeka spełnienia przepowiedni. Sytuacja nie jest stabilna, o czym swiadczy coraz wiecej wywalających sie firm... i tak napawde nie istnieje magiczna linia, dzieląca niebo i piekło czytaj dziad transa od waszego wyimaginowanego przedsiębiorcy. Każda firma cierpi z powodu nadstanu aut i tego, żę pogrążeni w leasingach sie nie wycofują, tylko ze śpiewem Bogurodzico dziewico na ustach, dają podwyżki panom fikającym a także zaniżają ceny frachtów... | |||
Ł ysy
| Śmieszą mnie pierdy leszczy takich jak Remik, Hycel. Ci idioci chcąc podnieść swoje zszargane ego zaklinają rzeczywistość. Chcą wierzyć w swoją wyjątkowość, a to zwykłe szczekające, przestraszone kundle. | |||
~Remik | Nie mam potrzeby dzwonić, chciałeś wiedzieć gdzie dzwoń, szukaj takich ofert pełno jest | |||
~Hycel | Logic. Kierowca raczej nie używa szantażu z pracodawcą. Każdy szuka lepszej opcji. W takim razie wszelkie negocjacje należałoby nazwać szantażem. | |||
Ł ysy
| Warto obalić mit magicznej "pierwszej ręki ". Ponoć ładunki z pierwszej ręki przynoszą niebotyczne żyski. Pół roku jazdy i jesteś milionerem. Ponoć cały miód zjadany jest przez pośredników. W kilku firmach mogę mieć "pierwszą rękę " Dlaczego nie biorę ładunków? Zdechłbym z głodu. Dynamicznie rozwijający się biorą jak świeże bułeczki. Ciekawe czy szoferskie tumanki mają w minimalnym stopniu wiedzę, o sytuacji na rynku transportowym. | |||
~Hycel | W negocjacjach o pracę pracodawca nigdy nie da więcej tak żeby do interesu dokladał, pracownik za to może pracować o wiele poniżej średniego wynagrodzenia w danej branży jeśli brak mu świadomości. Są jeszcze osły którzy na międzynarodówce za 350 zł dniówki pracują Takich łysy stawia jako wzór pracowitości i uczciwości a my uważamy że to za mao | |||
~Hycel | Wiesz łysy że kierowcę to chouj obchodzi za ile ty bierzesz ładunek? Liczy się tylko ile dniufki wypłacisz. O takich wypocinach to możesz z kumplami menelami dyskutować przy piątkowej libacji. | |||
Ł ysy
| Remik. Doskonale wiesz, że dla mnie jesteś tylko pyskatym pajacem, mimo tego zadam ci jedno proste pytanie licząc, że twoje ograniczone możliwości intelektualne pozwolą na racjonalne ogarnięcie tematu. Skoro jest tyle lukratywnych ofert pracy, dlaczego większość z was Pany Kieroffce pracuje za "marne " wynagrodzenia? Skąd wieczne narzekania, skoro w zasięgu ręki są doskonałe posady? Przepraszam, wyszły dwa pytania. Remik, chyba ogarniesz? | |||
~Hycel | Narzekania są dlatego że wszystko idzie do góry. W 2024 roku idealnie byłoby za 2/2 zarabiać 10-12 tysiecy | |||
Ł ysy
| Hycel. Nokogo nie interesują marzenia poskramiaczy 40tonowych smoków. Świat jest tak zbudowany, że warunki ustala tem, który płaci. To tyle. Wiem, świat zza kierownicy wygląda inaczej. | |||
~Remik | Czy widziałeś kiedyś, że narzekam?Sam nie wiesz co piszesz, piertolisz tylko aby piertolić czy pokażesz mi gdzie kiedyś narzekałem? Wychodz i na to, że chyba Jacek pisze rację o tobie. | |||
Ł ysy
| Hycel. Zejdź pajacyku na ziemię. Poskramianie 40tonowych smoków jest zawodem prostym, a ty masz ministerialne ambicje. Ogarnij się prostaczku. | |||
Ł ysy
| Remik. Piszemy o sytuacji na rynku, nie o tobie. Wszyscy wiemy, że jesteś ponad rynkowymi realiami. Nie mam powodów do narzekan, opisuję jedynie zachodzące pracesy, ale taki pajacyk jak Hycel wielokrotnie nazwał mnie bankrutem. Jak polskiemu panu kieroffcy coś nie pasuje, lub ktoś nie potwierdza jego chorych mądrości, z założenia jest mendą, głupkiem lub bankrutem. Cecha ludzi prostych. | |||
~driver | Kris a na co mnie trzymac 2 kierowców jak tą samą robote zrobi jeden dobry Dzis liczy sie wydajnosc z jednostki Jezeli jednostka nie jest wydajna to po co ja utrzymywac Moze ide gębko w swoim przekonaniu ale wychodząc z Leasingu mam spokoj Ten stan nie musze a moge jest całkiem przyjemny W własnym samochodzie nie bedę trzymał człowieka ktory marnuje mi 25% wydajnosci pojazdu Jest robota jest oplacony pracownik to to musi pracowac Zatrudniłem chłopaka co go zwolnili z zakładu produkcyjnego i widac rożnice od kierowcy co pracował juz kilka lat Ten pracuje bo chce a nie musi W przekroju kilkudziesieciu kierowców w firmie widac to w wydajnosci | |||
~Patryk pogromca dziadow | Przewoźnicy muszą zdać sobie sprawę że dziś do prowadzenia transportu nie wystarczy kawałek placu przy stodole i umiejętność wymiany klocków w premiumnce. Rynek spuścił takich drobnych ciułaczy do klozetu | |||
~driver | zobaczymy ilu w siodle zostanie w Styczniu Czytając ile firm transportowych pada lub idzie w restrukturyzacje moze byc tylko dobrze dla kierowców Jak to leciało? Im wiecej firm padnie tym lepiej dla kierowców | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dokładnie tak a dziad transi do wideł lub czyszczenie sraczy. Za dobrze mieliście gnojki bez żadnych umiejętności przy inwestycji z pola tyle lat udawać biznesmenów | |||
~driver | a mozemy nic nie robić Pozwolisz nam? Bo w styczniu planuje wakacje w ciepłych krajach | |||
~tagoo | Właśnie umówiłem się z Łysym na posuwanie jego kakałowego oczka | |||
~tagoo | Łysy będziesz poniżany i posuwany aż wypierdzisz nadzienie które ci zaaplikuje rurkom z kremem | |||
~tagoo | CCCP chvala wielkiej Rosji chvala państwu radzieckiemu Tylko CCCP I likwidacja sektora prywatnego | |||
~LOGIC | wg panów kierowców, taki "dziad" który spuszcza w klozecie panów kierowców i ten biznes i daje nura do ciepłych krajów, zamiast planowego czyszczenia kiblów, nie może istnieć... Byłby on powoden nerwowego załamania... i żywym niezaprzeczalnym przykładem, że za mało dniówki wołali :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.