Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Złe emocje kierowców zawodowych

ID: 274281


W życiu nie zawsze jest kolorowo i nie jednokrotnie przyszło nam mierzyć się z problemami a osoby pracujące w zawodzie kierowcy działają pod presją czasu, doskwiera im monotonia i samotność, często czują na sobie ogromną odpowiedzialność za powierzony środek transportu i ładunek.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (71)

jacek-kuba
2 lat temu
Polaczki? ty mongołem jesteś?
~Pks Polska Błonie
2 lat temu
Dokładnie... Blecharczyk Wam opowiada na filmach jak jest zajebiście a Wy narzekacie. Ta to ma dopiero zryty łeb.
~michal
2 lat temu
w tym zawodzie trzeba miec twarda psyche slabsi musza szukac inna robote bo tu potrzeba ludzi myslacych za wszystkich w tym zawodzie potrzebni sa kierowcy a nie pseudo zrobil prawko tylko bo w miare mozna zarobic kase a nawet nie potrafi kola wymienic nie mowiac juz ze zarowka sie przepalila to na serwis o czym my tu mowimy
~Qwerty
2 lat temu
Michal masz racje ale przepisy trzeba też zmienić i dostosowac sie do nich. Kierowca nie może byc robotem, ktory dyma po 300 + godzin miesięcznie a do domu wraca na 2 dni w miesiącu. Przyjrzyj się przepisom jak pracują inni według kodeksu pracy a jaką patologię zrobila z kierowców umowa aetr. Wiecie że nie ma w polsce kierowcy ktory rejestruje swój prawdziwy czas prawy? Nie wiem czy znajdziesz kierowce kraju, ktory wie ile godzin przepracowal faktycznie. Tak nas kierowców zmanipulowano.
~michal
2 lat temu
jest w miesiacu 21 dni roboczych wedlug przepisow i pauz pracujemy okolo 300h wiec normalny pracownik zarabia za okolo 180h srednia jak pisza okolo srednio 4tys to kierowca nie bedac w domu srednio 8 tys czy to jest adekwatne nie wiem moze ktos napisac jak ci sie nie podoba to idz do lopaty jezdze juz 33 lata i nic sie nie zmienilo tylko wiecej roboty dokladaja 9. 01 i ogien na tloki i najlepiej po co do domu nie da sie pauzy zrobic w aucie bo nie mamy ladunku przez dom
~Mariusz
2 lat temu
Michałku nie potrafisz liczyć godzin pracy według przepisów.
Stawiam zakład, że nie miałeś nigdy 300 godzin pracy w jednym miesiącu.
Co najwyżej 200 może czasem.
~Mariusz
2 lat temu
Tak właśnie siofery się znają na swojej pracy i na obowiązujących ich przepisach.
Dlatego zarabiają coraz mniej w stosunku do innych zawodów.
~michal
2 lat temu
liczymy czas pracy 3razy 15 h rowna sie 45 h i tylko 2 razy po 13h rowna sie 26h wiec rowna sie 71h w tygodniu razy 4 tygodnie rowna sie 284 h i w tym sa pauzy co tydzien po 45 h wiec kolego cos u ciebie z matematyka nie tak
~Mariusz
2 lat temu
Ja liczyć potrafię równie dobrze.
Tylko, że ty nie masz pojęcia co liczysz.
Pójdziesz ze swoją kartą kierowcy do PIP to cię wyśmieją.
To co liczysz nie jest to czas pracy kierowcy.
~Mariusz
2 lat temu
Ustawa o czasie pracy kierowców.
Tam masz wszystko ładnie opisane.
Kodeks pracy również.
~Mariusz
2 lat temu
Średnio 48 godzin pracy w tygodniu może mieć kierowca.
~michal
2 lat temu
mariusz jakby kazdy z nas pracowal mowimy o czsie pracy po 200 h to bys zarabial 4, 5 zl hyba ze pracujesz w takiej firmie i za 200h zarabiasz 8tys daj namiary z checia podejme taka prace nawet moge dojezdzac raz na tydzien po 300km
~Mariusz
2 lat temu
Ty nie piszesz o czasie pracy kierowców w rozumieniu przepisów.
~Qwerty
2 lat temu
Michał przy pracach dla niektórych korporacji mozesz pracowac 400 godzin miesięcznie. Jeżeli warunki umożliwiają rejestrujesz tyle ile chcesz a po zczytaniu karty i po przerobieniu danych przez sprytne oprogramowanie robi się legal 200. Jak myślisz czy to jest normalne czy ktoś specjalnie stwarza nam warunki aby dymac kierowców? Dlaczego pracując w niemczech wpierają nam dniówki a nie wypłatę za godziny pracy+ dieta, po co powstały koperty? Ciekawe co nas rząd wymyśli aby nie wprowadzac nowych tachografów? Nowy covid i brak podzespołów? Odpoczynek w aucie 20x10 h to faktycznie odpoczynek a może dyżur???
~Mariusz
2 lat temu
Dane na karcie są jednoznaczne.
To na parkingu panują mity o nadgodzinach.
~Mariusz
2 lat temu
Kierowcy nie znają przepisów i nie potrafią poprawnie obsługiwać tachografu.
Potem lament, że dziadtrans dyma ich zgodnie z prawem.
~Remik
2 lat temu
"a po zczytaniu karty i po przerobieniu danych przez sprytne oprogramowanie robi się legal 200. "

O jaciepiertolę, to juz nawet komputery uwzięly sie na sioferów i oszukuja bidoków

Buchacha ale głąby teraz siadają za kółko hahaha
~Qwerty
2 lat temu
Oprogramowanie tak sprytnie rozlicza nadgodziny że kiedy kierowca używa kopert lub łóżka zamiast młotków wrzuca je wszystkie w wolne miejsca. Wynikiem tego jest brak nadgodzin, brak dodatków za nadgodziny, niższe wypłacane wynagrodzenie za urlopy. Na programistach którzy tworzyli te algorytmy powinna prokuratura siąść ale nie siądzie bo przewodniczący związków zawodowych darmo domów nie pobudowali (nie wszyscy). A pan Zi... o pomoze utrzymać stary pokomunistyczny ustroj w Polsce, może troszkę ładniej ubrany. Nie ma w Polsce kierowcy ktory rejestruje prawidlowo swoj czas pracy. Nie ma kierowcy w Polsce, który wie jak są rozliczane czasy pracy. Ile ofiar wypadków z powodu przemęczenia kierowcy? Ale tacho i oprogramowanie mówi że bylo ok. Piękną władze mamy.
~Mariusz
2 lat temu
Bredzisz wyjątkowo.
Nie trzeba zadnego programu, by określić ilość godzin pracy i nadgodzin w ciągu całego okresu rozliczeniowego.
W 10 minut robię to ręcznie.
~Qwerty
2 lat temu
Naprawdę?? W 3 miesiecznym systemie rozliczen wiesz ile masz nadgodzin, godzin pracy, dyzuru? Wiesz chociaż ze 45 minut przerwy nie jest rozliczane przez oprogramowanie jako przerwa? A co jezeli pracowałeś 15 h, zrobiles drugi raz 45 minut przerwy zapomniałeś przestawic na mlotki a pracujesz dalej co wtedy dzieje się z twoimi nadgodzinami? Próbowałem kiedyś rejestrować calkowity czas pracy (15h mlotkow dziennie) ja i tak zawsze walnąłem sie na +-40 w miesiącu. Raz bo musialem gdzieś dojechać a innym razem bo tacho z automatu przerzuca na łóżko. Podczas kontroli itd 300+godzin pracy, młody inspektor szuka czegoś żeby się przyczepić a stary mówi że chodź na bok i nie ucz mi mlodego przepisów. Dlaczego itd nie kontroluje czasów pracy? Dziwne. Państwo pis odpuściłoby okazję od brania prowizji za możliwość pracy w Polsce? Dymamy bardziej Polaczków? Ustawy mamy pięknie porobione ale nie dla nas.
~Mariusz
2 lat temu
15 godzin pracy dziennej to jest już wykroczenie karane przez PiP.

Obowiązkowe 45 minut przerwy w czasie jazdy masz płatne jak za dyżur.
~Mariusz
2 lat temu
ITD nie kontroluje twego czasu pracy.
Tylko czas jazdy, przerw i odpoczynków wg rozp 561.
Brak ci podstaw wiedzy, stąd masz problemy.
~Mariusz
2 lat temu
Czas pracy kierowców kontroluje PiP, więc ten kit ze starym inspektorem opowiadaj na parkingu
~Qwerty
2 lat temu
Więc dlaczego kontroluje pip a nie itd? Czy to problem dla itd kontrolować czas pracy?Dlaczego taka jest ustawa? Dlaczego puszczają dalej kierowce z 300godzin +? Dlaczego pip nie kontroluje firm? O co tyle szumu z nowymi tachografami? Dlaczego ten kierowca ma 300+ godzin pracy ale inni nie mają a tą samą pracę wykonują? Mariusz otwórz umysł i zacznij myśleć.
~Mariusz
2 lat temu
Pokaż mi dane z choć jednej karty, gdzie kierowca ma 300 godzin pracy w miesiącu.
~Mariusz
2 lat temu
Żadne służby w Europie typu ITD, BAG nie mają uprawnień do kontroli czasu pracy.
~michal
2 lat temu
panowie wedlug przepisu sa 3 razy 15 i 2 razy 13 w tym sa pauzy po 45h mowiny tylko o czasie pracy nie jazdy i to jet ustalone przez ue to co my zarabiamy to jest minimalna praca za te godziny25 lat temu zarabialem okolo 4tys ten pieniadz mial wartosc przez 5 lat odlozylem zeby kupic w bloku 2 pokojowe mieszkanie zona tez pracowala dzis to jest nie mozliwe mam syna ktory tez jezdzi musial wziasc kredyt na domek wyjasnie jecze jedno kiedys chleb kosztowal 1zl a dzis 5 zl
~Mariusz
2 lat temu
Chłopie ile razy mam ci powtarzać.
To o czym piszesz to nie jest czas pracy kierowcy.
~Mariusz
2 lat temu
A ty jako kierowca pracujący w zadaniowym systemie pracy masz obowiązek zakończyc pracę po 12 lub 10 godzinach.
~Qwerty
2 lat temu
Mariusz, powiedz mi jak mam rozliczyć czas pracy kierowcy. Kierowca stoi w zatoczce przed bramą firmy, . Sra w reklamowke, sika w krzaki, prysznic bierze na naczepie. Firma nie ma miejsca na towar i każe mu tak czekać przez 10 dni. Ja zabraniam mu rozpoczynać tacho bo niewiadomo kiedy go wezmą. Kierowca stoi jak baran przez 10 dni. Jego ciężko wyrobione nadgodziny z trzech miesięcy wrzucam mu w ten tydzień, pasuje mi. Glupek nie rozpoczął tacho nie odpalił młotków. Muszę mu płacić za ten tydzien czy sama dieta wystarczy? Przecież nie pracował.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.132

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels