ID: 272966
Przekwalifikowanie, wykorzystanie potencjału młodych i pracownicy z krajów trzecich
ID: 272966
ID: 272966
Obecnie w europejskim sektorze transportu drogowego brakuje około 600 000 kierowców autobusów i ciężarówek, a według prognoz do roku 2026 liczba ta wzrośnie do prawie 2 mln, jeśli nic się nie zmieni.
Obecnie w europejskim sektorze transportu drogowego brakuje około 600 000 kierowców autobusów i ciężarówek, a według prognoz do roku 2026 liczba ta wzrośnie do prawie 2 mln, jeśli nic się nie zmieni.
~etransport.pl
Posty (8)
~Alfred | a najważniejsze to możliwość zatrudnienia za kromkę chleba lub miskę ryżu, prognoza na 2028 to braki w okolicach 6 000 000 fachowców! | |||
Twardy72
| Pomijając kwestie rozbieżności interesów pracodawcy i pracownika, nie sposób nie zauważyć, że pensja kierowcy w Polsce, systematycznie zmniejsza się w stosunku zarobków w innych zawodach, czy też w proporcji do najniższego ustawowego wynagrodzenia w kraju. Liczby nie kłamią. Po planowanych podwyżkach najniższej krajowej w lipcu 2023 i styczniu 2024 kiedy to na byle jakim etacie za 8 godzin dziennie bez wysiłku będzie można zarobić ponad 3 tys. zł, wiele osób zrezygnuje z zawodu kierowcy. W niektórych krajach europejskich jest podobnie. | |||
~Mędrzec Usankcjonowany | No cóż, Ja to postrzegam tak.. Względy Ekonomiczne. ! Ale Myślę, całkiem Poważnie, że należy się dobrze zastanowić.. Czy zamiana "łączników kierownicy z pedałami" polskiego pochodzenia, z w końcu dość prostą i czytelną mentalnością, wielostronną, na "łączników" z krajów azjatyckich, z mentalnością całkowicie nie poznaną do końca, wyjdzie na zdrowie, potencjalnym Pracodawcom, a nawet czy ich zbiorowość, przysłuży się swą charakterystyką samozachowawczą, na przykład Bezpieczeństwu w ruchu Lądowym.. ? ? | |||
~Mariusz | Twardy racja. Pamiętam czasy, gdy reszta wypłaty była standardowo 5 razy wyższa niż podstawa. Dziś musiałoby by to być 3000 + 15 000, dlatego wtedy chętnych nie brakowało i nikt nie narzekał na zarobki. O innych profitach nie wspomnę. | |||
jacek-kuba
| Dziady już klęczą. Po wyeliminowaniu z rynku małorolnych, wszystko wróci do normy. Będą pieniądze, będą kierowcy. Nawet Maniek Racula-autor, pójdzie jeździć. Sprowadzanie dziwnych nacji do Europy -jest zamierzonym strzałem w kolano. Szkoda czasu na pieprzenie. 1- eliminacja dziada, 2 -odpowiednie zarobki 3- parkingi z odpowiednią infrastrukturą. Koniec problemu, pisaniny, bzdur i banialuków. Nie potrzeba narad, zebrań doktoratów, wpieprzania za kolejne miliony pieczonych mięs, szampanów, lodów, hoteli, limuzyn itd. itp. Lewaccy homoseksualiści, bolszewicy itp. muszą odejść. Reszta jak wyżej i temat zakończony. W ogromnym skrócie- gieje sprowadzający do Eropy kolejne dzikie nacje -muszą wy... ać. Temat prosty, klarowny i logiczny. Dziękuję. | -1 | ||
jacek-kuba
| Złodziejskie władze światowe, rozpieprzające biliony, mają transport w d... ich interesują łapówki, wóda i 147 płci. Bandyci muszą odejść, dziadostwo musi odejść. Europę zostawić Europejczykom. Polskę -Polakom. Nie wsadzać złodziejskich łap tam gdzie nikt ich nie chce. Zabierać lgbt, marsze kobiet i inne bzdury -wypad do chin i tam wiatraki stawiać -jednym słowy, kwintesencja mojej pisaniny. PIS zostaje z pisowcami -nacje obce, won z Wielkiej Polski. Kłaniam się Państwu -czas na truskawki, nie przegapcie tego okresu. | -1 | ||
~Buchachachacha! | Yacenty yepaleś już dzisiaj piss? | |||
~Olo | Jacek zrób coś z tą anteną, rano wiidziałem. Bier sie za robotu kużwa. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.