ID: 270947
Holowanie auta
ID: 270947
ID: 270947
Panowie prowadzilem wczoraj auto na sztywnym holu z powodu awarii, wał był odłączony, karta w tacho była prawidłowo.
Pech chciał ze byla kontrola policji i stwierdzili nierejestrowanie przez tacho czasu jazdy i tym samym fałszowanie licznika.
Zabrali prawko i sprawa do sądu.
Da się coś zrobić z tym?
Panowie prowadzilem wczoraj auto na sztywnym holu z powodu awarii, wał był odłączony, karta w tacho była prawidłowo.
Pech chciał ze byla kontrola policji i stwierdzili nierejestrowanie przez tacho czasu jazdy i tym samym fałszowanie licznika.
Zabrali prawko i sprawa do sądu.
Da się coś zrobić z tym?
~Kierowca*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (170)
~Kierowca | Sprzeglo łączy wal korbowy z wałkiem głównym skrzyni biegów | |||
~To proste | Jeśli impulsator dawał impulsy to nie mogłeś mieć na tachu młotków, a racho rejestrowało by prędkość i przebytą drogę | |||
~Kierowca | A skrzyni biegów nie obraca ani silnik ani wał napędowy, więc skąd impulsy | |||
~To proste | No znikąd. W tym problem. Ty nie miałeś impulsów, bo w tachu miałeś młotki podczas jazdy, a tacho nie rejestrowało przebytej drogi | |||
~To proste | A na marginesie. Jeśli odłączysz wal, to skrzynia biegów się kręci jeśli silnik pracuje. Wałek zdawczy tez | |||
~Kierowca | Odwrotnie raczej. Nie było impulsów, więc tacho mogło rejestrowac inną pracę | |||
~Kierowca | Kręci się jeśli jest połączenie z silnikiem i wrzucony bieg | |||
~To proste | No to ci tłumaczę. Nie miałeś impulsów a powiniens mieć. Z co najmniej jednego źródła. Ale w takim przypadku wyskakuje błąd. U ciebie ani błędów, ani impulsów podczas jazdy | |||
~To proste | Bez biegu też się kręci | |||
~Kierowca | A tak z innej beczki. By zmienic bieg to sprzęgło należy włączyć czy wyłączyć? | |||
~To proste | Włączyć. Wtedy następuje rozłączenie silnika i skrzyni biegów | |||
~Kierowca | To auto jest dość stare i nie ma drugiego źródła. Nie musi mieć | |||
~Kierowca | Dlatego nie było błędu | |||
~To proste | Sprzęgło to urządzenie mające za zadanie rozłączanie. Więc jego włączenie powoduje wymuszenie określonej pracy | |||
~To proste | Co nie zmienia faktu że podczas pracy silnika wałek zdawczy się obraca a to powoduje sygnały na impulsatorze | |||
~Kierowca | Puchacz napisane jest w watku, że auto bylo na sztywnym holu | |||
~To proste | Prosty przykład. Podnieś jedno lub jak wolisz oba kola osi pednej i uruchom silnik, pozostawiając auto na luzie. Zobaczysz co się będzie działo z kolami | |||
~Kierowca | I jak kolega wspomniał z trokatem ostrzegawczym z tyłu bez świateł awaryjnych | |||
~To proste | Hmm. To się teraz pogubiłem. Jeden Kierowca zakłada wątek teraz drugi jest dla pierwszego kolega, a więcej wie o sytuacji od pierwszego.. | |||
~Kierowca | Jeśli sprzęlo jest rozlaczone koła się nie będą kręcić | |||
~Kierowca | Kolego to proste zwracałem się do ciebie | |||
~To proste | Beda | |||
~To proste | Nie jesteśmy kolegami Tych zwykłem obierać sobie sam, po obopólnej zgodzie | |||
Puchacz1
| kierowca Lepiej ty biegiem leć demontować "poprawki po konstruktorach", zanim ci się naprawdę dobiorą do doopy.. | |||
~Kierowca | Ale to ja decyduje o tym do kogo zwrócę się per kolego, a nie ty | |||
~To proste | Poza tym, ani słowa nie wspominałem o trójkącie czy innych swiatlach | |||
~To proste | No wiem że ty byś chciał żebym był twoim kolega, ale ani nie jestem ani nie będę | |||
~Kierowca | To proste 2023-01-24 20:22:19 Włączyć. Wtedy następuje rozłączenie silnika i skrzyni biegów Nie masz racji. Wciśnięcie pedalu powoduje wyłączenie sprzęgła. | |||
Puchacz1
| ~Kierowca 2023-01-2 4 20:36:49 To proste 2023-01-24 20:22:19 Włączyć. Wtedy następuje rozłączenie silnika i skrzyni biegów Nie masz racji. Wciśnięcie pedalu powoduje wyłączenie sprzęgła. A jak nie ma "pedału"??? To co robić??? | |||
~Kierowca | O trójkącie też kolega pisał ~To proste 2023-01-24 20:06:58 Nie widzę przeciwwskazań dla holowania na tzw trójkącie, wtedy zbyteczne jest podnoszenie którejkolwiek osi auta holowanego |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.