ID: 270910
Nie wystarczy wejść do kabiny i przekręcić kluczyk...
ID: 270910
ID: 270910
Obsługa bieżąca pojazdów, w szerokim rozumieniu tego stwierdzenia, bywa zaniedbywana przez kierowców – podnoszą specjaliści. Kierowcy ograniczają się często do przejścia dookoła zestawu ciężarowego i rzucenia okiem na opony, ciągnik i naczepę oraz ustawienia „młotków” w tachografie. To za mało.
Obsługa bieżąca pojazdów, w szerokim rozumieniu tego stwierdzenia, bywa zaniedbywana przez kierowców – podnoszą specjaliści. Kierowcy ograniczają się często do przejścia dookoła zestawu ciężarowego i rzucenia okiem na opony, ciągnik i naczepę oraz ustawienia „młotków” w tachografie. To za mało.
~etransport.pl
Posty (28)
~luk | Dziad kradnie moje pieniądze a ja mam jeszcze usługiwać dziadowi i marnować mój czas. Od tego jest serwis. Za kasę którą teraz płacą mogę co najwyżej prowadzić i otworzyć naczepę. Dziady piepszone nauczą się szacunku to i ja mogę sprzęt szanować | 1 | ||
~Hycel | Luk ciężko jest się z tobą nie zgodzić | |||
Jan123
| za taka duza kase co wy teraz dostajecie oraz intelegencje, którą prezentujecie powinniscie szefowi raz na tydzien pozostałe osobówki sprawdzac i za to odpowiadac. w głowach sie wam poprzewracało od tego dobrobytu. | -1 | ||
~Spasiony Knur | "To za mało. " poza przekręceniem kluczyka nalezy tez przekręcić śmigłem, damid | |||
~Hycel | Janie 123 Chętnie robilibyśmy więcej, tylko firmy na to nie stać żeby za tę usługę zapłacić. Na innym wątku obliczyłem ile powinna wynieść szoferska wypłata. To jakieś 800- 900zł dniuffki. Szef płaci tylko 500. Więc to że w nowiutkim Dafie trzymam kierownicę to i tak ma wielką promocję. Około 80% w czarny piątek w galeriach takich promocji nie ma! Więc dlaczego te obrażanie szofera że mu się nie chce? | |||
tago1
| Janek123, a jaką ty posiadasz inteligencję na zajmowanym stanowisku? Pochwal się i nie wstydź. Kiero ze swołoczy jest ogromnie ciekaw. Uwierz mi, że wpełznę z powrotem pod kamyczek, spod którego wyszedłem. | |||
~sid | i co jeszcze mam robic za te marne 15 euro/h | |||
~sid | moze mam jeszcze w kabinie sprzatac | |||
tago1
| Sid sprzątać nie cza, ale czasami chociaż przedmuchać i porządnie przewietrzyć, otwierając na kilkanaście minut drzwi na przestrzał przy lekkim chociaż wietrzyku. Szczególnie rano po wstaniu i zjedzeniu śniadania, aby nocne pierdy sobie pofrunęły w siną dal. :) | |||
~Beduin | Racja jeszcze co może w czasie Pauzy umyć klamota dziadowi co za czub to wymyślił | |||
~Greg | 1. Kierowca sika do butelki, dlatego aby nie oddalac sie od pojazdu na krotka chwile, aby nie musiec robic znowu Oce. To dla tych co dziwia sie dlaczego skoro 10 metrow ma srocz metalowy. 2. A co to jest ZAWOREK SPUSTOWY w zbiornikach powietrza- na zadnym etapie kursu na prawo jazdy ciezarowe o tym nie bylo. 3. Gwarantuje Panstwu, ze kazdy kierowca w przewozie miedzynarodowym co spi w kabinie z oszczednosci (skapstwa) szefa, kazdy jeden taki kierowca MASUJE siodlo ciagnika czesciej niz jeden raz w miesiacu. | |||
LUKASZZZZ
| wszyscy stękacie że u dziada nie będę robił tego czy tamtego to jacy z was de*ile że u takiego dziada wciąż pracujecie? ?? Hycel- jeśli wyliczyłeś że powinieneś zarabiać 800-900 dniówki to co jeszcze robisz u tego dziada? kupuj swój własny zestaw i bądź Panem luk- jeśli uważasz że "dziad" kradnie twoje pieniądze to idź do sądu a jeśli zgodziłeś się na jakąś stawkę to przestań piep... i albo pracuj uczciwie albo zmień robote bo jesteś kr*yn !!! | |||
~Scania | Nie umiesz bądź nie chcesz robić obsługi codziennej-nie wsiadaj za kierownicę jeden z drugim. Wracajcie do wideł. | |||
~Scania | I nie ma czegoś takiego, że nie macie płacone za zrobienie takiej obowiązkowej obsługi codziennej, bo macie zapłacone. Tylko wy nie rozumiecie co macie w umowie o pracę. | |||
~Ordynator orginał! | Rasowi de*ile nie kierowcy na tym forum. | |||
~sid | ~Scania 2023-01-24 09:32:18 idac dalej ta drogom [umowa o prace ] to powinnismy pracowac po 8/h [w tym obsluga codzienna ] | |||
~Scania | No i średnio tak wychodzi 8 godzin pracy dziennie. | |||
~Ordynator orginał! | Szoferaku ty pracujesz w systemie równoważnym, a nie po 8 godz dziennie. Zapytaj kogoś od prawa pracy to ci wytłumaczy. I nie rób proszę z siebie idioty. | |||
~Ordynator orginał! | Robisz obsługę dzienną, tygodniową czy jakiekolwiek inne prace przy aucie to włączasz młotki w tacho i pozostała dyskusja jest zbędna. Obsługi to twój obowiązek. | |||
~Greg | Niektore PANY WIELKIE SZEFY to mlotkow nawet nie ujmuja w rozliczeniach, bo by musial pisac 12h dziennie pracy a taki to nie chce placic nadgodzin od 8h01 do 12h, no bo tlumaczenia ze zusy za duze wyjda i inne takie. | |||
~Scania | Greg bzdury. Nadgodziny kierowcy nie są rozliczane wg twojego schematu od 8. 01 do 12. 00 | |||
~Scania | A podstawa do ozusowania i tak nie będzie większa niż 5900, choćby mial 200 nadgodzin. Ośmieszasz się. | |||
~Scania | Nie pierwszy raz tu zresztą. | |||
~byk | A właśnie podstawa do zus jest Większa | |||
~Kierowca | W tym roku poszła do góry, ale nie wieksza niż średnia krajowa | |||
~Alfred | opowiada gostek po wyższej szkole menedżerskiej, co on w życiu robił? | |||
Ł ysy
| Luk i Hycel. Nie musicie pracować u dziada. Poszukajcie "konkretnej" frmy. Sek w tym, że takich firm dla was nie ma. Wszyscy was okradają.. | |||
~Greg | srednia za 2022 jest 6653 zl brutto dlatego kto ma na umowie mniej ten wystawia i mowi MOZNA BEZ MYDLA |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.