ID: 270750
Kierowca przygnieciony przez ciężarówkę - ITD zabezpieczyła wykresówkę
ID: 270750
ID: 270750
Do nieszczęśliwego wypadku, w którym zginął kierowca zawodowy doszło w Szczecinie.
Do nieszczęśliwego wypadku, w którym zginął kierowca zawodowy doszło w Szczecinie.
~etransport.pl
Posty (20)
~Kierownik | Sami sobie wypracowaliście taki szacunek i tak beznadziejną robotę bo ciągle mało pojeżdżę jeszcze więcej po co się godzicie na takie warunki pracy w tym wieku trzeba pracować w systemie 6 dni na/6 dni wolnego max 2/2 firmy transportowe powinny płacić duże diety do tego udciwe wynagrodzenie liczone za godz przepracowane plus spanie w kabinie dodatkowo płatne jako dyżur w tych systemach już wyrabiacie etat albo lepiej do tego wcześniejszą emerytura jak w mundurówce plus 13 pensja pełno płatny urlop a nie liczony od nainizszej krajowej jak to jest w polskich firmach a po to żeby kierowcy nie korzystali z urlopów nie chodzili do lekarzy itp kiedy się skończy te dziadostwo te oszustwo myślą że Ukraińców na sprowadzają tak nas straszą ciągle proszę bardzo za parę lat Ukraińcy się postawią i się dopiero zacznie już nie wspomnę o bezpieczeństwie na polskich drogach!! Powodzenia szanować się i nie godzić się na te dziwne warunki pracy i systemy cały miesiąc w budzie praca to nie wszystko jest jeszcze rodzina oraz inne rozrywki oraz hobby | |||
~Kierownik | Większość wypadków nie wychodzi na światło dzienne nikt o tym nie mówi co się odwala w transporcie cały czas pogoń i gnojenie pracownika jak słyszę ITD robi mi się słabo ludzie którzy pracują max 8 godz jak nawet zostanie w pracy dłużej niż 20 min ma prawo następnego dnia skrócić czas pracy o 1, 5 godz tak się pracuje w firmach państwowych np:strażak na służbie leży na wygodnym wyrku ogląda tv gra na kompie ma elegancko kuchnie po służbie 48 godz wolnego za wszystko mu płacą 13, mundurowki. Wczasy itp! Dużo by pisać jak państwo traktuje swoich pracowników a co dzieje się w firmach prywatnych np:taki urzędnik na rzeka na małą pensje ale nie liczy że co pół roku ma premie do wartości dwóch pensji, 13, wczasy itp! i różne inne przywileje tak samo nauczyciele narzekający że mało zarabiają pracując na pół etatu zarabiają więcej niż wy panowie kierowcy którzy musicie pracować po 200 GODZ i więcej i spać w kabinie dziś już wszystkie grupy zawodowe zarabiają więcej odwas i mają dużo wolnego wy jesteście wołami do roboty nikt zwami się nie liczy tylko silne związki mogą coś tu pomóc w innym wypadku będzie bardzo źle nigdy w historii nie było tak żeby te grupy zawodowe lepiej zarabiały od Pana kierowcy zawodowego | |||
~Ł ysy | Kierownik. Zostań strażakiem, w czym problem? | -1 | ||
~Ł ysy | Hycel. Co ty pyskaty śmieciu możesz wiedzieć? | -1 | ||
~kierowawa | Grzebał przy hamulcach, czy nie zaciągnął ręcznego? | |||
tago1
| Kolejny wypadek i kolejna niepotrzebna śmierć. Dlaczego kiero naprawiał ciężarówkę, a nie mechanik. Czy gdyby - odpukać w niemalowane, zginął mechanik, to ITD też sprawdzało by, czy pracował tego dnia 8, bądź więcej godzin? ! Czy oby kiero i w ślad za nim przewoźnik nie jest przez te przepisy niepotrzebnie nękany i karany za ponadnormatywną pracę? ! Wyrazy głębokiego współczucia składam rodzinie i najbliższym. Spoczywaj Kolego w pokoju. : ( | |||
~Ordynatorów jest dwóch | Czytać to trza umić a nie dorabiać teorie!!!kierowca nie naprawiał w tym przypadku ciężarówki. | |||
tago1
| Masz rację. Zawsze przeżywam takie sytuacje i po przeczytaniu komentarzy jakoś mi sugestywnie wpłynął wpis kierowawy. Zmęczenie po całym tygodniu też nie jest bez winy. | |||
tago1
| Ale tak, czy tak, dalej uważam za nieżyciowe w takich przypadkach przepisy dot. kierowcy i przewoźników. | |||
~Kuc | ITD to ku/tas Wykresówki nie trzeba zabezpieczać bo jej nikt nie chce ukraść. Na niej było óżko. Tzn. rodzinie kierowcy nie będzie należała się kwota ubezpieczenia bo znalazł się tam wbrew przepisom. Pracodawca może pozwać rodzinę do naprawienia szkód ewentualnych. | |||
~robert | Kierownik, zgadzam się z twoim wpisem. A wiesz dlaczego tak jest, bo do tego zawodu przychodzą rożnej maści emeryci, którym wojsko czy straż a nawet policja uratowała życie oraz tatusiowie. którym zależy na nie wykazywaniu wysokich dochodów. Jest to głęboka patologia aż się w głowie nie mieści że w 21 wieku może tak funkcjonować tak potężna branża. Pauza dobowa czy weekendowa w budzie jest niczym innym jak dyżurem, ty odpowiadasz za paliwo za towar, nawet nie możesz wypić alkoholu czyli jesteś w pracy. | |||
~jarek ogarek | zawsze moze jeden czy drugi zostac kierowcą w straży pozarnej -droga otwarta w czym problem? nierozumie | |||
~robert | No właśnie i tu się pojawia bariera u ciebie że nie rozumiesz pewnych podstawowych rzeczy. | |||
tago1
| Robert nie zgodzę się z twoimi wywodami. Co ma za znaczenie kto skąd przychodzi, pochodzi, czy jakie ma problemy, bądź dolegliwości życiowe. Pożyjesz troszkę dłużej, to zobaczysz, że życie nie jest takie piękne i proste jak tobie się wydaje i z czasem i wiekiem dotykają cię różne sytuacje, zjawiska, których nie zapraszasz do swojego życia. Każda grupa zawodowa, powtarzam każda jest naszpikowana różnymi ludźmi o różnych usposobieniach, charakterach i podejściu do sumienności w wykonywaniu pracy. Nasze środowisko nie różni się niczym wyjątkowym. Problem tkwi w tym, że na forum ET, każdy chce zabłysnąć i pojechać innemu koledze po gaciach. Koledzy forum, to nie kierownica i nie musicie z nikim ścigać się w wymyślaniu różnych teorii spiskowych, opinii w szczególności o kolegach kiero. Nikt przeszłości nie pominie i nie wyrzeknie się. Przeszłość ciągnie się za każdym człowiekiem w każdej dziedzinie i wieku. Będę bronił mundurowych emerytów, bo są to ludzie odpowiedzialni i sumienni - czego niestety z przykrością muszę stwierdzić nie można powiedzieć o chłopcach w rurkach - tak przynajmniej zaszufladkowaliśmy ich. Pracowałem w przeszłości i nadal pracuję teraz u guldena z paroma mundurowymi emerytkami. Chłopaki zadbani, pachnący, umiejący się często biegle w dwóch językach porozumieć i do tego przyjaźni, pomocni i ratujący dobrą reputację kiero. Wiedzą jak i kiedy się zachować. Do tego swoją pracę wykonują również sumiennie i odpowiedzialnie. Przeszłość zawodowa wymusiła na nich odpowiednią postawę, obowiązkowość i odpowiedzialność. Oczywiście jak zawsze w niektórych przypadkach niektóre cechy mogą nieco odbiegać od normy, tylko proszę mi nie wciskać, że jest tak w każdym przypadku. No i wykształcenie koledzy. Każdy z nich ma przy przynajmniej maturę za sobą, a w większości studia !!! Także proszę mniej żółci wylewać zarówno na byłych mundurowych, a i czasami na chłopców w rurkach. Więcej empatii i życzliwości dla początkujących, bo każdy kiedyś z nas zaczynał i liczył na pomoc i wsparcie przyjaznej duszy !!! | |||
~Greg | Kierowca do szefa: -Szefie, szefie, bo tu hamulec postojowy nie trzyma, zrobic trzeba, dzisiaj na baze zjezdzam. Szef do kierowcy: -Mirek nie boj zaby, zjedziesz to zrobimy. ( Kierowca zjechal na baze na weekend ) Szef do kierowcy: ( po weekendzie ) Mirek, szybko trzeba jechac bo towar jest. Kierowca do szefa: ( widzi ze zestaw stoi podparty o fest-GLAZ ) Szefie, szefie, ale hamulec nie zrobiony. Szef do kierowcy: A co, nie da sie jechac? Da sie bo sprawdzalem i normalnie jedzie. Na noc jak bedziesz stal to ten duzy kamien podlozysz, wez z bazy ten kamien i jedz. 4 DNI POZNIEJ: artykul. | |||
~robert | Tago, to właśnie przez tych miłych kolegów jest w transporcie jak jest. Skoro są tacy chętni do pracy a jest to przywilej to niech pracują. Czerdziestoparoletni byczek dostaje 2 tys. lub więcej i się śmieje z najgłupszego systemu emerytalnego jaki można było wymyśleć, który każe innym pracować do 65roku życia lub dłużej. Tak nie może być, co to za przywileje i bez takich głupich tekstów to idź do straży, skoro tam pracował i był zdrowy to co szuka gdzie indziej i psuje rynek pracy. Ja bym się nie rozczulał nad tatusiami skoro mają dzieci to niech płacą uczciwie ile lat tak jeszcze ma być. | |||
tago1
| Robert. Emeryt mundurowy nie idzie do pracy jako kiero dlatego, że nie chce płacić np. alimentów na swoje dzieci. Jak sam zauważyłeś on ma już wypracowaną emeryturę i komornik w razie czego może ściągnąć je z emerytury - do 60 % jej wysokości, przekraczając barierę najniższej nawet krajowej. Na emeryturę wcześniejszą nie idzie ze względu na stan zdrowia, tylko wypracowane lata w mundurze - takie daje mu prawo państwo Polskie. Nikomu nie zabierają chleba, bo jak sam wiesz pracy za kierownicą jest w Polsce jedynie dla jeszcze ok. 130. 000 chętnych, a Europie wielokrotność tej liczby, których nie ma !!! Niczego nie psują, a jedynie poprawiają wizerunek kierowców. Nie musisz się ze mną i przytoczonych przeze mnie faktów zgadzać. Masz prawo do własnych poglądów i oceń, ale bądź obiektywny i rozsądny w ocenie. Nadto dobrze, że zdrowi i zdolni jeszcze do pracy ludzie podejmują dodatkową pracę i nie siedzą z założonymi rękoma w domach. | |||
~robert | Tago chore prawo ale prawo, tyle że czas je zmienić. Nie miałem na myśli młodych panów emerytów bo doskonale wiem że ci raczej nie unikną płacenia na swoje pociechy ale miałem na myśli tych panów, którzy raczej zrobili by wszystko żeby nie płacić grosza na swoje potomstwa nie wnikam w ich sytuację życiową co nie usprawiedliwia patologii ukrywania dochodów. Nie podoba mi się jak jedni pasożytują na innych, skończył bym raz na zawsze z tą patologią. Jesteś zdrowy to pracuj ale nie tak jak to się robi obecnie gdzie jednej grupie daje się potężne przywileje a drugich niszczy się fizycznie i psychicznie. | |||
tago1
| Robert jak najbardziej zgadzam się z tobą. Na własne dzieci, trzeba płacić zobowiązania alimentacyjne. One nie pchały się na świat, wbrew woli ojca i matki. Te dzieci, też chciałyby żyć w pełnej rodzinie i być kochane jak każde inne dziecko, które w takich rodzinach żyje i jest wychowywane. Niemniej życie takim rodzicom płata różne figle o których nie myśleli nawet w momencie ich poczęcia - wręcz przeciwnie. | |||
JanSzofer61
| [*]... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.