Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Wzywają do reformy sposobu szkolenia kierowców zawodowych

ID: 268999


Sektor drogowego transportu towarowego i pasażerskiego boryka się z poważnym niedoborem kierowców. Zapytania klientów w drogowym transporcie towarowym i pasażerskim nie mogą już być zatem obsługiwane.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (5)

~Ejut
mama ostrzegala, bedziesz sama wianki zaplatala

chcesz miec kerowce, a nie placisz siana, jezdzij sama
~Filut Fajfusiński
Na kursach C+E niech uczą kursantów niemieckiego. Po kursie niech jadą od razu do Niemca, a nie błąkają się po polskich dziadach, bo dziad bydlak przecież nie zatrudnia świeżaków. Po kilku latach w Niemczech nie brakowałoby kierowców, a polski dziad zesrałby się z ich braku.

-2

~Kiełbasa 106
Branża transporu jest zepsuta dla kierowcy. Obwiniają kursy i warunki życia ale podstawą braku jest niskie wynagrodzenie. Szczególnie w Niemczech, porównując z innymi zawodami nie ma większej różnicy, więc po co się męczyć. W Polsce z kolei wyzysk na umowach, kombinacje z podstawami i dietami. Nie płacenie nadgodzin. Niby kwota na koniec miesiąca całkiem, całkiem, ale tak naprawdę robimy godzinowy pełen etat w dwa tygodnie...
~!!!iiii
Kielbasa zgoda co do porównania wynagrodzenia w Niemczech (i w starej UE) do profesji mało wykwalifikowanych z profesją kierowcy. Jakby różnica była taka jak w Polsce to nie mieli by takich problemów, no ale otworzyli rynki i zepsuli zawód tanim pracownikiem ze wschodu. Polska powoli tez idzie w tym kierunku tylko nadchodzący kryzys spowolni ten marsz.
~Ejut
w kursie kwalifikacji wstepnej same tresci szkoleniowe sa lekko do poprawki
powinno sie mowic, ze:
-w pracy kierowcy licza sie na blache wykute przepisy, kto tego nie lubi niech da sobie spokoj (pierwsza kratka odsiewajaca)
-praca nocna to dwadziescia procent wiecej do wynagrodzenia, a nadgodziny nie platne ale oddawane "za wolne" (druga kratka odsiewajaca)
-czasami spedytor albo szef bedzie probowal wymoc stosowanie magnesu na zaladunku albo w jezdzie na koniec dnia dlatego nieasertywnych zegnamy (trzecia kratka odsiewajaca)

Kazda kratke nalezaloby podpisac ze zlamanie jest karane 5 lat wiezienia bez zawieszenia. Dopiero seryjnych masochistow dopuszczac do szkolenia, aby po pierwszym miesiacu pracy nie rezygnowali, "bo to jednak nie to a nikt mi nie mowil".
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.112

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels