ID: 268771
Brakuje przyzwoitych miejsc pracy, a nie kierowców!
ID: 268771
ID: 268771
To wniosek przedstawicieli Europejskiej Federacji Pracowników Transportu, który powstał po wizycie i rozmowach z kierowcami zawodowymi, na parkingu dla ciężarówek w Hiszpanii.
To wniosek przedstawicieli Europejskiej Federacji Pracowników Transportu, który powstał po wizycie i rozmowach z kierowcami zawodowymi, na parkingu dla ciężarówek w Hiszpanii.
~etransport.pl
Posty (80)
~Hycel | Patryk przykład. W 2018 kolega mojego szefa dostał mandat za kręcenie pauz po 45h w kabinie. Najpierw nie było go stać na hotele bo koszty za duże, potem było stać opłacić mandat i hotele. Jak to możliwe i jak to się rozmnożyło? Wcześniej nie było potem jest? | |||
~Driver 5 | Zlikwidować dziadtransów co jeżdżą za grosze. Zlikwidować te pseudospedycje z jednym laptopem w biurze co handlują ładunkami. I wszystko będzie ok. Kierowca zarobi i szef. TO SIĘ ZGADZA... NIE KIEROWCÓW BRAKUJE, TYLKO NORMALNYCH FIRM! | |||
~sid | kiero 2022-09-21 -jeszcze ci ukraincow nie dokwaterowali? | |||
~weteran | Hycel masz ptasi mozdzek jak nic nie rozumiesz Gosc ktory musi zaplacic mandat najczesciej pozycza gdzies kase albo cos sprzedaje bo w innym przypadku i tak komornik od niego kase zwinie plus swoje obfite prowizje Tak to dziala przy gownianych stawkach na jakie sie godza jezdzic | |||
~Hycel | Weteran. Ty to wzięłaś dosłownie? Pytanie było formą ironii. | |||
~kiero | Dziad opłacił szoferakowi hotel, ale zgodnie z prawem obniżył mu dietę zagraniczną do 12 euro, więc kto zyskał na tym a kto stracił? | |||
~kumidan | Panie Hycel, a ja mam pytanko. Już za chwileczkę, pęknie rok od wprowadzenia PM. Na tym parkingu w Hiszpanii, to jakie pany powoziciele wylewały te swe gorzkie żale. Przecież po PM, to miały na rynku pozostać tylko firmy wspaniałe, a ich pachnący, przystojni, uczciwi, empatyczni właściciele, to ci którzy uczciwie płacą, na legalu i na konto. Mając taki wybór pracy, w super uczciwych firmach, pany kierowcy dalej szczaja do butelki, robia placki pod naczepy i wegetują w budach po kilka tygodni. Jaki jest z tego wniosek? ? Zapodam jeden z możliwych. Cała armia nieudaczników, nie tylko polskiego pochodzenia, z racji braku wykształcenia, braku chęci do pozyskania fachu szanowanego, braku chęci do pracy tak w ogóle, braku odwagi i chęci do wychowania dzieci i pokonywania trudności dnia powszedniego, razem z tymi dziećmi i rodziną, ta cała armia będzie do dni swych ostatnich, pracować u dziada, bo tylko u dziada, może kontynuować swe doktoranckie studia, na garbsenach Europy. Gdyby z tej kierowcowej dumy, o której tak ochoczo kwiczycie, było chociaż procent 15 dumy prawdziwej i ambitnej, cała ta armia szczekaczy kwiczołów, u dziada byłaby nie pracowała. Dziad jest wieczny, bo armia powozicieli opisanych wyżej, wciąż jest uzupełniana naborem głąbów monstrualnych, bardzo często po lekturze najwspanialszych powozicieli 40-tonowych smoków z et. W UE są miliony czynnych kierowców zawodowych. Ta ogromna grupa, często opasłych i szczerbatych osiłków, nie potrafi od swych żuuundów wyegzekwować godziwych parkingów, moteli, toalet. Za to ta ogromna grupa matołów, potrafi za zło świata całego, obwiniać przewoźnika, no bo wyżej spaślak nie podskoczy. Uszy po sobie ma już przed cieciem na bramie, no to jak urazić je., panych decydentów, przecież ze strachu, taki jeden z drugim obsra sobie dresik i klapki. Oczywiście powyższy wpis, nie dotyczy żadnego the beściaka z et. Przecież oni wszyscy pracują w firmach ''z ludzką twarzą'', a kwiczą tylko w imieniu całej tej mega armii głąbów, głąbów zazwyczaj na pięciu osiach, z czego żadna na tarczach. Poza tym panie Hycel, czy dorosłego chłopa, choćby z 1, 5 jajcem, można uwiązać do dziada-no nie można. Tylko ten z tymi 1, 5 jajca, biega od dziada do dziada, dziady się cieszą, bo ten z 1, 5 jajca, w firmie choćby ledwo dostatecznej całościowo, pracy nie dostanie. Nie może doczłapać do kadr, przygniata go wór świadectw pracy, a na półpiętrze dostaje zadyszki, bo w weekenda się obchlał. Jakie panie Hycel, są pańskie wnioski, co do tego artykuliku. Ten, że dziadtransy to sku., rwie. nsieny, to już pan wielokrotnie zaakcentował, może tym razem coś innego... | |||
~Hycel | Kumidan kim ty jesteś czym się zajmujesz że kierowców akurat nazywasz nieudacznikami? Jakie masz wykształcenie? Jaką pracę? | |||
~Hycel | Otrzymam odpowiedź panie kumidan? | |||
~Hycel | Jaki fach poszanowany jest? | |||
~kumidan | Najpierw Hycel, zachowując elementarne zasady kulturalnej konwersacji, odpowiedz na me pytanie, zadałem je pierwszy. Wyraźnie napisałem, jaką grupę pseudo profesjonalnych kierowców, nazywam nieudacznikami. Powtórzę jeszcze raz. To kmioty, które bez dziada nie istnieją-amen. Poza tym, wpisem odniosłem się do artykułu, o biednych, uciemiężonych, hiszpańskich i nie tylko kierowcach. Nie pytałem Hycel kim ty jesteś, bo i wiedzieć nie chcę. Z wpisów twych domniemam, żeś kierowca, lub the beściak, ja jestem przewoźnikiem, lub dziadem i na etapie tego poziomu naszej znajomości i tobie i mnie musi to wystarczać. Gdybym napisał, że mam doktorat, wykpisz, że mam wyższe wykształcenie, wykpisz, że mam maturę, wykpisz, że mam 2 klasy podstawówki, napiszesz, ''a nie mówiłem, to dziad, który zastawił ojcowiznę, a teraz miota się pomiędzy komornikami''-czyż nie tak Panie Hycel? ? | -1 | ||
~Hycel | Zachowując elementarne zasady kultury konwersacji atakując pewną grupę zawodową pytaniem które jest sugestią, nie należy zasłaniać się anonimowością. Należałoby przynajmniej podać swój wykonywany zawód w celu zbadania ewentualnej wyższości swojej nad omawianą grupą, zwłaszcza że Twoje pytanie ma charakter wartościujący. | |||
~Hycel | Z pozycji źółwia najłatwiej atakować panie kumidan | |||
~Hycel | Czasami jest tak kumidan że że względu na twoją wykonywaną pracę nie chciałbym z tobą dyskutować. Np. Jeśli żyjesz na garnuszku rodziców ( o czym pisać z pryszczatym małolatem w rurkach albo o 40 letnim nieudaczniku z nieodcieta pempowina) , jesteś złodziejem, przedstawicielem handlowym, telemarketerem i innymi pasożytami. | |||
~Hycel | Tacy często gryzą po nogawkach. Więc jeśli chcesz uzyskać odpowiedź to powiedź jaki prestiżowy zawód wykonujesz? | |||
~kumidan | Hycel, co tu dużo pisać. Merytoryki panie Hycel zero. Insynuacje, zaczepki, po co? ? Wkroczył do akcji Fjut Fajtłapiński, z nim, jeśli chcesz oczywiście, popisz sobie Hycel. Popisz sobie, jeśli chcesz oczywiście, z Jaculkiem Kupą, z 12345, znobilituj się konwersacją z tą trójką forumową, to twoja liga, ja mogę tylko pomarzyć o takiej nobilitacji. | -1 | ||
~Hycel | Sam stosujesz zaczepki kumidanie, merytoryka może jest ale nie ma co się wstydzić wykonywanej pracy. Ale u ciebie widzę inny problem. Opisałeś patologię kierowców w najcięższym wydaniu. Boisz się po prostu że ktoś z kierowców opiszę twój zawód też od tej strony. Jakoś dziwnie nie reagujesz na zaczepki i insynuacje strony przeciwnej, do tego same bluzgi. I ty zachowujesz elementarne zasady kultury? | 1 | ||
~Hycel | Bluzgi oczywiście nie od ciebie tylko przeciwników których roboczo nazywam dziadtransami | |||
~Hycel | Domniemam że odezwałeś się do mnie tylko dlatego że jadę po przeciwnikach, jakoś dziwnie nie zauważasz jak przeciwnicy jadą po mnie tylko dlatego że napisałem że opony chińskie są hoojowe. Najbardziej piany dostał łysy. Nie widzisz że jesteś nieobiektywny? | |||
~kierowawa | ~kiero 2022-09-27 20:25:01 Dziad opłacił szoferakowi hotel, ale zgodnie z prawem obniżył mu dietę zagraniczną do 12 euro, więc kto zyskał na tym a kto stracił? Zgodnie z pakietem mobilności kierowca za granicą nie jest w podróży służbowej, dieta się nie należy. | 1 | ||
~kiero | To był rok 2018 | |||
~kiero | I nie zgodnie z PM jak napisałeś, tylko zgodnie z, ustawą o czasie pracy kierowcy art 21b | |||
~kiero | Nie ma takiego aktu prawnego o nazwie pakiet mobilności | |||
~weteran | Zaczynalem jezdzic zarobkowo w 1980 roku i byla to wielka frajda dla tych ktorzy lubieli wykonywac ten zawod wszyscy mieli do siebie szacunek i trzymali sie razem a dzisiaj to jest jedno wielkie g-wno i widze tu tylko wielka nienawisc do siebie | |||
~Filut Fajfusiński | weteran, ja to widzę inaczej. Zdecydowana większość kierowców ma do siebie szacunek i sympatię. Bardzo łatwo zakumplić się na parkingu czy, poznać kogoś ciekawego czy pójść razem na spacer, coś naprawić. Dla wielu kierowców jazda tirem daje radość i poczucie wolności, zwłaszcza w trasach Europejskich. Są wyjątki i patologia ale dla mnie to margines. | 1 | ||
~Ivan6087 | "~weteran Zaczynal em jezdzic zarobkowo w 1980 roku i byla to wielka frajda dla tych ktorzy lubieli wykonywac ten zawod wszyscy mieli do siebie szacunek i trzymali sie razem a dzisiaj to jest jedno wielkie g-wno i widze tu tylko wielka nienawisc do siebie" Bo wychowałeś się w starych latach w nienajbiedniejszym domu. No i nieznales nawigacji satelitarnej. Popuerwsze zeby być dobrym kierowcą zawodowym trzeba być optymistą. | 1 | ||
~Gienio | Nie ma dobrej firmy. Wszedzie same dziady, spedytorzy teoretyki palem po mapie dla osobowek. Lepiej byc wozkowym w magazynie albo cieciem na bramie. Je.. ten glupi zawod, nigdy wiecej. | |||
~Filut Fajfusiński | Największą przyczyną odchodzenia kierowców z zawodu są dziady. Są to ludzie ograniczeni umysłowo w typie bydlaka sadysty, doprowadzający pracownika do wyczerpania fizycznego i nerwowego. Jako szefowie stosują wyłącznie metodę nieustannego nacisku psychicznego, zastraszania, szantażu i poniżania. Jako szefowie nigdy ci w niczym nie pomogą, doradzą czy przeszkolą. Jako osobniki bez wyobraźni nie widzą prostej zależności przyczyny i skutku odchodzenia kierowców i potem się dziwują, że "co ja kurna robię nie tak, żę ludzie odchodzą" | |||
ese
| Nie wcinając się za daleko, ale widzę to sprzeczności: ".. Największą przyczyną odchodzenia kierowców z zawodu są dziady. Są to ludzie ograniczeni umysłowo w typie bydlaka sadysty, doprowadzający pracownika do wyczerpania fizycznego i nerwowego. Jako szefowie stosują wyłącznie metodę nieustannego nacisku psychicznego, zastraszania, szantażu i poniżania. Jako szefowie nigdy ci w niczym nie pomogą, doradzą czy przeszkolą. ". Jak można oczekiwać przeszkolenia czy doradzenia ze strony kogoś ograniczonego umysłowo, samemu będąc inteligentnym, błyskotliwym i kulturalnym? | |||
~Filut Fajfusiński | Jasne, że przed pójściem do dziada warto pogadać z jego kierowcami i przejrzeć net, ale nie zawsze jest to wiarygodne. Dziad to typowy stulejarz, czyli osoba co wdzięczy się i podlizuje, kusi gruszkami na wierzbie aby tylko zyskać pracownika, a potem traktuje go jak tłuka. Dziad zawsze ma 100 wymówek, że to nie jego wina, że kierowca odszedł. I jeszcze bezczelnie szczeknie przecierz "widziały gały co brały, sam pan tego chciał, a teraz sie nie podoba?" Ten bydlak, stulejarz i prymityw nawet ci ręki nie poda na do widzenia. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.