ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23450)
~Remik | osrajdek ładnie wszystkich w wała robi. | |||
~scan cargo | Remik rozumiem że nie było w szkole podstaw przedsiebiorczości spiesze z pomoca :Przewaga konkurencyjna jest to osiągnięcie przez przedsiębiorstwo nadrzędnej pozycji wobec większej liczby konkurentów. Jest ona relatywną miarą jej funkcjonowania na rynku - pozwala na zaoferowanie klientowi usług lub produktów odpowiadających jego oczekiwaniom, a lepszych niż oferty konkurencji. Wyraża się to w wyższej jakości produktu, niższej cenie i lepszej obsłudze lub bardziej kompleksowym zaspokojeniu potrzeb klienta. , aby osiągnąć tak szybki rozwój na rynku musisz miec poterzna przewage i Girteka na poczatku to miała czyli taniej paliwo z rosji i finansowanie no i mądrego własciciela, obecnie już tego nie potrzebuje bo jest na tyle duża że może dyktować warunki | |||
~scan cargo | oni na poczatku osiagneli cel cena, a obecnie ida w kierunku lepszego zaspokojenia potrzeb klienta, niby proste, ta droga rozwoju szły całe kraje Japonia Korea Chiny, Pracowałem w Koreańskiej firmie malutkiej wiec dużo rozmawiałem z włascicielem i jego ojcem, i tam pacyfikowali presje na podwyżki płac + kształcili na potege ludzi + dotowali chebole az te były na tyle silne na areanie miedzynarodowej że mogli je dopuscic do swobodnej konkurencji | |||
~driver | rico też chciało i sie nie udało I podobnie bedzie tutaj Tylko trzeba chwili jak wyprowadzić kasę z tego Zmienic brend i dalej to samo z czysta karta Kazdy odczuwa małą podaż ładunków i oni tez bo to nie jest kwestia ceny tylko sytuacji na rynku zamówień produktów Było fajnie ale jakiś czas nie bedzie W koncu wpadna na pomysł że kończxą z gierteka a bedzie firma xxx | |||
~scan cargo | Driver nie zgodze sie z Tobą w kwesti Girteki, bynajmniej nie w najbliższych 5-8 latach, ich od Ricco dzieli jednak przepaść | |||
~driver | Nie takie firmy były kładzione i nie takie sie położą Ty myslisz że to nie opłacalne A ja widże jedyny sens zarobku Czyli ; - full kasy do odzyskania od załadowców -full srodkow ktore dostali na innowacje -korzystne kredyty na obroty te rzeczy są bardziej opłacalne od pracy na niskiej marży My myslimy kategoriami uczciwymi nie budujemy żeby zamykac wyłudzać A oni stworzyli molocha dla tego żeby wyłudzic co sie da i ile sie da | |||
~Remik | Driver każdemu upadek wróży, typ bojaźliwy. | |||
~Remik | Scan dziękuję bardzo za naukę :) | |||
~driver | człowieku to jest upadek? To jest gra o fajne duże pieniądze ktorych nigdy nawet gierteka nie zarobi uczciwie | |||
~Lutek | Nowy zamykają ci wątki jeden, za drugim jesteś uważany, za wariata ! I w istocie tak jest ty ruska onuco czas na bana, | |||
~Kris | No ktos napewno bedzie musiał wypasc. Albo giretka albo inna duza firma którą giretka położy dumpingiem cenowym. | |||
~scan cargo | Kris a to sie okaze w zależności czy bedzie głeboki kryzys czy drukowanie kasy już bez patrzenia na inflacje, bo jak ludzie i firmy dojda do wnisoku że po co kisić kase jak inflacja bedzie 30 % to beda wydawać na cokolwiek byle uciec od gotówki, jak w 89 w Polsce | |||
~scan cargo | to troche jak było z dotacjami unijnymi ktoś sypnał kase to sie robiło cokoliwek aby nie stracic dofinansowania, czesc pożytecznych inwestycji czesc mniej pożytecznych a czesc totalnie bezużytecznych | |||
~driver | scan a co to ma wspolengo z upadkiem (celowym ) | |||
~scan cargo | Driver nie wiem co siedzi w głowie Mindaugasa Raili, jak na razie to nie wydaje mi sie żeby oni tworzyli to dla położenia sie, ale to moge to opierać tylko na swojej wiedzy i doświadczeniu bo widziałem już firmy które sie kładły, jesli już to chyba lepiej by wyszedł jesli by dał to na giełde lub sprzedał, bo jakoś mi sie nie widzi ta historia z celowym położeniem | |||
~Kris | Driver nie sądzę zeby to była strategia na upadek z wyprowadzeniem kasy. Gdyby tak bylo to by nabrali kredytów i juz by wyprowadzili ta kasę. bez sensu ciągnąć to 10 lat budowac bazy itd. | |||
~scan cargo | Jakkolwiek nie bylibyśmy negatywnie nastawieni do Girteki to troche tak jakby zakładac że Dino czy Biedronka po to sie rozwijały aby sie położyć, dla mnie takie troche dziecinne założenie, oni sie juz tak rozrosli że wiekszość ich klientów nie ma opcji powrotu do starego modelu wiec sa zdani na Girteke | |||
jacek-kuba
| Wykrzyknik coś tam komentowałeś wczoraj mój wpis o Girtece. Nie mogę znaleźć. Proszę nie opisuj kwestii których nie rozumiesz. Już kiedyś wspominałem, że patrzysz jedynie pod własne nogi. Czasami możesz głową uderzyć. Nie rozumiesz wielu szerszych czynników, skąd taki niski zysk netto, dlaczego tak się robi, kto za tym stoi i w jakim celu. Zapewniam cię, że macie trochę różne priorytety. Zastanów się również dlaczego poważni gracze jeżdżą czasami po dumpingowych stawkach. Na zakończenie-nie możesz oderwać danego sektora gospodarki od sytuacji globalnej. , nawet najmniejsza firma działa w systemie. Nie każda, ale to odrębny temat, który ciebie nie dotyczy. Dążę jedynie do tego, żebyś starał się patrzeć szerzej. Bo czort wie jak to zrozumiesz znowu. Nie płacą mi za to, żebym opisywał każdy niuans. | -3 | ||
jacek-kuba
| Jak nie ty, to może któryś z twoich kolegów komentował. Jak was pomyliłem, to najmocniej przepraszam. | -3 | ||
~driver | Na moje interesy narazie nie wpływa Wiec niech sobie bedzie Z transportu fajerwerków nie bedzie narazie wiec zobaczymy jak to sie potoczy | |||
~driver | Gdy dojdzie ze 3/4 floty bedzie i u nich stać i te 10tys kierowców bedzie miało dostac wypłatę za free To moze sie to zakończyc rożnie Nie sądze żeby było inaczej bo nie ma innego rozwiązania | |||
~Kris | Stac to oni raczej nie będą. Zrobia jak w kowidzie promocję i pojadą kosztem innej firmy. Problem jest taki ze panstwa nie potrafią się zdecydowac czy chcą komuznizm czy kapitalizm. Na razie to mamy tak ze mali to muszą konkurowac a takie firmy jak giretka czy waberers są wyjęte spod reguł rynkowych. W innych branzach nie jest lepiej. | |||
~driver | kris to jest duży moloch Moze byc rożnie To zależy Własnie czytam jak niemcy odcinają sie od ruskich w przemysle chemicznym To juz nie ma żadnej logiki Czas na nowe ktore nie znamy | |||
~scan cargo | Driver wez pod uwage że FMCG jest mniej podatne na wachania niż towary inwestycyjne, i to na pewno nie jest tak że stanie im 60 % -75 floty | |||
~driver | nic nie można być pewnym Konsumpcja spada Społeczeństwa biednieją Nawet jak masz na wszystko to i tak patrzysz na ceny to zastanawiasz sie czy to naprawde sie dzieje | |||
jacek-kuba
| W tvn mówili teraz, że konsumpcja wzrosła o 3 pr w Polsce. To o co chodzi?. Kazaliście dupiorzy słuchać i znowu jakieś głupoty wciskają? To jak bolszewia nawet kłamie, to kto prawdę mówi? Spadam bo do Chrzanowa kilkaset węglarek przyjechało. kodowcy rzucają się z takim impetem, że kierowcy nie mogą wyhamować. W Trzebini grunt się zapada, a Chrzanów stoi. Chyba się zaczęło. | -3 | ||
~jarek ogarek | pamietam juz 1 go molocha willi betz, 10 000 pojazdow i działali w innej rzeczywistosci tzn kilkukrotnie mniejsze koszty prowadzenia firmy a frachty cenowo duzo lepsze mieli nawet swoj prom na morzu czarnym | |||
jacek-kuba
| No i? zarząd ma się dobrze? Bo chyba nie o kierowców chodziło. | -3 | ||
~300D | ~Kris 2023-01-29 21:34:42 daj se człowieku/guptoku spokój z takimi dywagacjami. to już dawno jest, ta sieć warsztatów jak po kilku latach wychodzi na zero, to udziałowcy holdingu odniesli sukces. | |||
~Kris | jprdl ale ty tępy jestes. Nie wazne jak to wychodzi. Wazne ze okoliczne firmy padaja bo nie mają jak konkurowac. Zachodnie fundusze mają kasę i nie mają co z nią robic to pakują we wszystko co da chociaz 2% zysku. Ty zdechniesz a im to wystarczy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz