ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23450)
~driver | Dziś nie będą płacić bo nie będzie z czego Firma full leasing nie ma szans Jadąc poniżej kosztów musi mieć furtkę na to żeby zapłacić fv na czas | |||
~300D | tee driver guptoku- koła się kręcą ropa się sprzedaje serwisy mają robote kierowcy jak robili co chcieli tak robią bo nadzór głupszy od kierowcy więc można mieć w doopie gupiego siefa i jego gupie pomysły | |||
~Henryk z okolicy Nidzicy | Dziady padają i dobrze. Dobre Firmy mają się OK, a na nowe auto pomimo, ze place pełne czeka się rok. co Wy na to??? kryzys??? | |||
~driver | Już to widzę Salomon też z pustego nie naleje Karty blokują dziadom w 1 dzień po terminie Zadłużenie firm rośnie | |||
~LOGIC | wielu ludzi idzie tym samym planem, wymienialem auta, co 3 lata, to dalej bede wymienial, a że podrożały o 35%, cóż na to nie mam wpływu i brnie dalej... nie wiem kto pamieta szaleństwo na nieruchomościach w 2008, kiedy leciały kredyty frankowe, przy franku po 2 zł i cenach na poziomie 6-7 tys ż za metr (czyli ponad 3000 Franków za metr. przy dolarze po 2, 5 PLN i cenie złota na poziomie 750 dolarów. te poziomy cenowe za nieruchomości nie były widziane, od tego czasu, dziś jest znacznie znacznie taniej... Logika podpowiada, że działanie cały czas tak samo, nie może być skuteczne, a tak robi wiekszość firm. Standard w działaniu to 1) wymiana całego sprzętu po 3 latach 2) zwiększanie taboru... swoją drogą w 2008 też się kręciliśmy kolo 1 Euro/km, mineło 15 lat, ceny wszystkiego poszły miedzy 2 a 3 razy w góre (INFLACJA) a my dalej rozmawiamy, czy 1. 2 czy 1. 4 Euro... | |||
tago1
| Logic z to stawko to fakt. Co jest kurła nie tak, bo nie ogarniam jako czymacz !!! | |||
~Kris | Logic wyjazdy ze slaska na zachód juz sa w okolicy 0, 9 euro. Od producenta a nie od spedycji | |||
~LOGIC | tago1, tego, to sam ci nie wyjaśnie bo szczerze nie łapie tego. jakoś siedze w biznesie, ale raczej na jego uboczu, w sensie, nie rozwijam już od lat tego i nie pcham się w ilości. od wielu wielu lat nie rozumialem, jak firmy rosją i dokupują sprzetu, kiedy rynkowa cena, lata sobie miedzy 0, 8-1, 2 Euro i żadne z nich nie ma wiekszego sensu... Przez chwile było eldorado, mniej wiecej okolice maj - lipiec 2022, ale co ci z dobrych 3 miesiecy jak liczą się dłuższe przedziały. Wygląda to na schemat ponziego :) może to faktycznie wszystko ciśnie pod coraz wiekszym zadłużeniem... | |||
~driver | Zawsze zakupy to dzieło chwilowego eldorado potem jest ostry pik w dół i czyszczenie kont | |||
~Remik | ~Kris 2023-02-04 18:39:03 Logic wyjazdy ze slaska na zachód juz sa w okolicy 0, 9 euro. Od producenta a nie od spedycji A ty myślisz, że producent nie obserwuje po ile spedycje sprzedają ładunki? Myślisz, że przepisywacze mają zarabiać na wysyłce więcej niż firma transportowa? | |||
~Kris | Remik a w związku z czym to piszesz? | 1 | ||
~Remik | Kris jeżeli producent widzi na giełdzie ładunki po 0. 9 euro to po co ma płacić po 1, 5? | |||
~Remik | Sami do tego dążycie ciesząc się zarobkiem 500/600 euro dziennie na sprzedaży ładunków | |||
~Remik | I będzie niedługo tak, że producent zapłaci 0, 70 CT | |||
~Remik | 0, 70 Euro /km | |||
tago1
| No właśnie, gdzie jest pies pogrzebany. Wg mnie za dużo w pewnym momencie, było złodziejskich spedycji dymających przewoźników na stawkach i zbyt długich terminach płatności. Nie wiem jak, to dzisiaj wygląda, bo pracuję poza krajem, ale nie podoba mi się to dalej. Ja czymacz jestem w tym momencie po twojej stronie, bo tak nie powinno być. | |||
~Remik | Powiedz kolesiowi aby ci taras zrobił a ty mu za 60 dni zapłacisz to cię wyśmieje, hydraulikowi, mechanikowi itd... Usługa wykonana max termin płatności powinien być 7 dni i kasa na koncie! | |||
~LOGIC | 600 Euro to bardziej na 1dnym ładunku a nie dziennie Remik. Ale do wszystkich, którzy myślą, że tu jest problem na pewno, tak nie jest. Dlaczego można rzeźbić? jest tylko jeden powód, bo jest tylu chętnych, że wiesz, że możesz cisnać w dół. Przypuśćmy na chwile, że nie cisniemy ceny aż tak nisko. co się w tedy stanie? są pomysły wprowadzenia cen minimalnych. i wtedy to się zamienia w co? w konurs szybkiego wykręcania na telefonie? czy może w konkurs, ile pan da za ładunek w cenie ustawowej? nie tu jest problem. Spedycje cisną na termin i stawke bo MOGĄ. a przewoźnicy im na to pozwalają, zalewając rynek ilością aut. | |||
~driver | Chłopie były czasy że z jednego można było zdjąć 1500e a dziennie szło kilka 3-6 | |||
~Remik | Piszę na podstawie postów Jarka! A to, że na 1 frachcie tyle się wyciąga to tym bardziej przewoźnicy powinni omijać spedycje a firmy zlecające powinny o te 600e w dół obniżyć frachty z terminem płatności 180 dni. Jeżeli są tacy, którzy czekają na zapłatę za swoją usługę 60 dni to mogą rowie dobrze poczekać 180 dni. Ja sobie nie wyobrażam idąc do klienta i robiąc mu usługę x czekać na płatność. Usługa wykonana i kasa tyle w temacie i nigdy nie miałem z tym problemu. | |||
tago1
| Remik ma sporo racji. Każdy obserwuje giełdy i widzi jak jest z kasą. | |||
~LOGIC | Remik, za każdym razem kiedy dochodzi do takiej transakcji, są potrzebne 2 strony. Nie tylko ta "zła" spedycja, która jest pośrednikiem w transakcji, a jeszcze druga strona, która dobrowolnie się godzi na takie a nie inne warunki = stawka + termin płatności... i żeby nie mówić o "mitycznych hydrach spedycyjnych" to większość tych ładunków ilościowo podawana jest przez firmy transportowe, które mają akurat w danym rejonie nadwyżke... Wiec problem dalej jest w "dynamicznie" rozwiniętych i nadal rozwijających się firmach powiekszających flote. | |||
tago1
| Gomuł nie zgadzam się. Jak Jacek będzie siedział w lochu, to jak ma zarobić na spłatę długów jeśli je nawet ma? ! | |||
~driver | To teraz za gorąco tematy rosyjski W styczniu 2500-3500e Teraz są goście co chcą ladowac po 800-1000 i to idzie | |||
~Kolega Pozdrawiam | Te driver- gdyby w tych ładunkach była kontrabanda ( chipy do iskanderow np. ) i by to było do wzięcia za 2500 E to byś brał z zamkniętymi oczami jak myślę... A co tam... | |||
~Gomuł | Wodze że kupa sraka zglasz do admin, żeby usuwał moje wątki. Przypomnę jeszcze raz. Kupa sraka to dłużnik. Dłużnik w cesarstwie Rzymskim stawał się niewolnikiem wierzyciela. W cywilizacji łacińskiej zniesiono niewolnictwo ale więzienie i chłoste zostawiono. Kupa sraka powinien siedzieć w lochu i dostawać po 50 batów w miesiącu puki nie odda długu. Kto się że mną zgadza? | |||
~driver | Przewoznik sam się wytnie z rynku Jest teraz ofensywa ze dzwonią po firmach załadunkowych i kładą stawkę myśląc że będzie robił A firmy zakazują odsprzedaży ładunków Te rozsądniejsze Albo ładujemy na swoje albo proszę rezygnować | |||
~Remik | ~LOGIC 2023-02-04 20:26:58 Nie mówię, że spedycje są złe ale głąby które to łykają. Spedycja znalazła sposób na zarobek. Ja tylko piszę, że jeżeli mi zleceniodawca dał termin 60 dni płatności to usłyszałby jak to glatze mówi spiertalaj! | |||
~Gomuł | Jacek sraka, jest dłużnikiem a, dłużnik nie powinien chodzić na wolności dopóki nie zadośćuczyni wierzycielowi | |||
~Gomuł | Jacku sarako komornicy cię wzywają! Zapłać i miej to z głowy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.