~300D
| kiedyś styczeń/luty to był sezon na suma
na drygawice łapało się sztuki po 30kilo | | | |
~300D
| sandacz spoko, ale wolę coś co bardziej czuć rybą | | | |
~Kris
| !!! widzisz absurd swojego wpisu? Przełóz to na inną branżę. Jestes za tym zeby firma nie mogła działac w kilku branzach bo w jednej ma większy zysk niz w innej? | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| !!! - egzaminy na wysokim poziomie poprzedzone szkoleniem merytorycznym i brak możliwości pracy na cudzych certyfikatach plus wykształcenie. Praca bez doktorów pieczątka i doradców ADR. To zbędne. | | | |
~300D
| chodzi o to żeby biedak nie mógł zaczynac od zera
transport i spedycja powinno byc dla elit, dla ludzi bogatych wykształconych z baza klientów z kontaktami itd...
a wyszło jak wyszło, nawet taki prostak jak ja potrafił na tym zarobić. | | | |
~!!!iiii
| Kris nie, ponieważ do prowadzenia produkcji peletu, mebli, rowerów, klejów do glazury czy okien lub blach nie potrzebujesz licencji. Do świadczenia usług transportowych już tak. Nie bronie komuś prowadzić wielu działalności ale działalność licencjonowana (tak jest z usługą transportu i na tą chwilę tego nie zmieniasz) powinna być na osobnej księgowości. Nikt nikomu nie zabroni dokapitalizować firmy transportowej własnymi już opodatkowanymi pieniędzmi z zewnątrz innej dochodowej działalności. Tylko ile ktoś będzie dokładał??? Poprostu wtedy taki Atlas, Romet itp zrezygnują z licencji UE i przejdą na użytek własny lub zrezygnują z transportu i będą korzystać z usług licencjonowanych zawodowców nie psując rynku. | | | |
~!!!iiii
| Pozdrawiam to może aby otrzymać prawo jazdy zróbmy wymóg co najmniej zawodówki a na prawo jazdy zawodowe to średnie z maturą. I rejestracja pojazdów też tylko dla posiadaczy praw jazdy? ?? | | | |
~Hycel
| Ł YSY 2023-02-05 14:04:20
Wedlug Hycla nawet najgłupszego, najbardziej leniwego kierowczynę wykonujacego połowe roboty wykonywanej przez innych należy wynagradzać tak samo.
Przecież tyle samo siedzą w kabinie.
Brawo przygłupie. Komunizm w najlepszym wydaniu. Brakuje tylko tekstu :
"żołątki mamy takie same"
Kto ci każe zatrudniać lenieego i głupiego? Jeśli już takiego zatrudniłeś bo na innego cię nie stać to wysłać należy się zgodnie umową nawet tę na gembę. Dziadtrans przez telefon dużo obiecuję a 90% tego nie spełnia. Gdzie tu jest problem? Za ciężką pracę należy się umówione wynagrodzenie! Kapitalizm nie przewiduje darmowej pracy robotnika nawet niewykwalifikowanego . | | | |
~300D
| psychotechnika w zupełności wystarczy, reszta w rękach zarządzających | | | |
~Kris
| Co wyscie się uparli na te licencje? A jak jutro wprowadzą licencję na usługi sprzątające i bedzie wymóg ze sprzątaczka ma miec doktorat to tez bedziecie uwazali ze to ok mimo ze usługi podrozeją 10 krotnie? Kiedys była 2 letnia szkoła pielegniarska i co druga dziewczyna uczyła się na pielegniarkę. I nie było problemu z pielegniarkami. Potem wymyslili studia najpierw licencjackie a potem magisterskie. I jaki jest efekt? Brakuje pielegniarek. No jak ktos ma studiowac 5 lat i zarabiac choojowo to woli studiowac medycynę czy farmakologię albo zostaje fryzjerką. | | | |
~300D
| noo, a na warzywniak z pietruszką sggw
wpada inspektor na bazar i zamyka wszystko w kwadrans
a obok bazaru biedra lidl i netto
wkoorve zdrowa konkurencja | | | |
~!!!iiii
| Kris transport od dawna nie jest działalnością działająca na zasadach wolnorynkowych. Moje zdanie jest takie, że jak ktoś próbuje sterować tą dziedziną i zmienia co jakiś czas zasady to niech robi to od deski do deski od A do Z, bo teraz udaje się, że niby mamy wolny rynek w transporcie czego nie ma już od bardzo dawna a dokręca się śrubę prawie do ukręcenia łba. | | | |
~Kris
| Licencja na transport to bzdura słuzy jedynie wyciaganiu kasy. W zaden sposób przed niczym nie zabezpiecza i niczego nie gwarantuje nawet jakby posiadacz spełnił wszystkie wymogi co do posiadania certyfikatu, bazy transportowej, zabezpieczenia w gotówce. To zwykły pic. Kto tego nie rozumie to jest po prostu idiotą. I tu bym upatrywal problemów w biznesie a nie w tym ze konkurencja nie spełnia wymogów. | | | |
~Hycel
| Nie wiem łysy co według ciebie oznacza wykonanie połowy roboty przez szofera? Przykład: jeśli szofer załaduje w poniedziałek w Poznaniu i ma rozładunek w środę o 8 rano w Antwerpii i przyjeżdża na czas to jak tu ocenić ile roboty zrobił? Myślę że 100% wykonał. Ilość zrobionych kilometrów jest zależna od przewoźnika jakie ma kontakty itp. | | | |
~Tomek
| Łysy. Wkurzony. W latach 90. byl szycho miał pełne biurko świadectw pracy. Ofert pracy od spedycji. Przyszedł kiero na swój zesrał rynek. Brak kierowców. I brak płatnej roboty. Musi konkurować z kiero na swójm. | | | |
~Kris
| Tak owszem nie ma wolnego rynku w transporcie ale licencja tego nie reguluje. Nie mozesz konkurowac z giretką nie dlatego ze ona nie ma bazy albo zabezpieczenia finasowego wymaganego przez licencję tylko dlatego ze dostaje kredyty na niski % a ty ich nie dostajesz. Nie mozesz z nimi konkurowac bo nie płacą podatków bo robią sztuczne koszty. Jakby zapłacili podatek obrotowy to juz dawno by ich nie było. | | | |
~Hycel
| Ja też tak myślę że licencja to bzdura. Tylko świadomość niewolnicza współczesnych baranów nawet o tym świętokractwie nie chce pomyśleć. Wszystko zaczęło się od wprowadzenia tachografów i od tej pory coraz więcej bzdurnych ograniczeń | | | |
~Remik
| Wtrącę swoje ale!
Ale jak się nie opłaca to po co dalej brniecie w to "bagno"? | | | |
~Hycel
| Więcej energii przedsiębiorca musi poświęcić na spełnieniu różnych bzdurnych wymogów niż na rozwój firmy i jakość świadczonych usług. | | | |
~Kris
| Remik zadajesz pytania jak dzieciak albo de. bil. A jak ci sie chce srac to srasz tu i teraz? | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Teraz to się zastanawiam... Po chooj się uczyć???
Panowie trzeba zrozumieć, że za wiedzą idzie lepsza jakość...
Jeśli ktoś ma kasę swoją czy też na weksel to niech sobie inwestuje jak chce i gdzie chce. Niech zarabia miliony - na zdrowie ale nie może być tak, że matoł co nie może zdać prostych egzaminów ( powinny być dużo trudniejsze) zostaje przewoźnikiem w UE. Wstyd na salony wysyłać prostaka... No właśnie widzę ta siłę bez fundamentów co właśnie się chyli.. | | | |
~Hycel
| Łysy jeśli chodzi o trucie szczurów i twoje odnawiane uprawnienia na to. Pamiętaj że obrót truciznami za wilczka był koncesjonowany. Wiesz o co chodzi? Muszą cię nauczyć jak truć szczury żebyś przypadkiem sieci wodociągowej nie zatruł a przy tym tysiąca ludzi. Nie porównuj tego do prowadzenia transportu. | | | |
~Remik
| Kris a ty odpowiadasz jak de bil
Proste pytanie po co dalej to ciągnięcie jak się nie opłaca!
Kurfa nawet idio ta powinien znać odpowiedź... | | | |
~!!!iiii
| Kris co do podatku przychodowego zgoda pełna, podpiszę się każda kończyną i krwią pod taką ustawą podatkową. Co do zabezpieczenia Girteki to chyba korzystają z ubezpieczenia.
Tak jak pisałem powiedziało się A to niech powiedzą Z. | | | |
~Remik
| Ja tam wolę na czarno robić a nie podatki płacić :) | | | |
~!!!iiii
| Pozdrawiam aby założyć firmę budująca drogi, wieżowce, mosty mogę mieć podstawówkę i w czym problem. Czy Bezos jest doktorem fizyki, bo jego firma buduje rakiety kosmiczne. | | | |
~Kris
| Pozdrawiacz rozumiem ze w europie to wszyscy mają doktoraty z logistyki. Wytłumacz dlaczego przygłup nie moze prowadzic transportu? | | | |
~Hycel
| ~Kolega Pozdrawiam
2023-02- 05 15:18:30
Teraz to się zastanawiam... Po chooj się uczyć???
Panowie trzeba zrozumieć, że za wiedzą idzie lepsza jakość...
Jeśli ktoś ma kasę swoją czy też na weksel to niech sobie inwestuje jak chce i gdzie chce. Niech zarabia miliony - na zdrowie ale nie może być tak, że matoł co nie może zdać prostych egzaminów ( powinny być dużo trudniejsze) zostaje przewoźnikiem w UE. Wstyd na salony wysyłać prostaka... No właśnie widzę ta siłę bez fundamentów co właśnie się chyli..
Wytłumaczę Ci prosto jak dziecku.
Jeśli matoł taki co ledwo potrafi zdać egzaminy założy firmę to firma długo nie pociągnie gdyż przyjdzie ktoś taki naumiany jak ty i matoła wykończy. Jeśli taki matoł przetrwa na rynku znaczy że się nadaje! Wolność polega na tym żeby dać szansę i matołowi. Jeśli będzie ustanowiona koncesja to nie oznacza że będą tym się zajmowali najlepsi ale ci co mają znajomości. | | | |
~Remik
| Jeff Bezos urodził się w Albuquerque w Nowym Meksyku 12 stycznia 1964 roku, ale wkrótce potem przeniósł się do Houston, gdzie rozpoczął naukę w River Oaks Elementary. Po pewnym czasie jego rodzina ponownie się przeprowadziła, tym razem do Miami, gdzie zakończył naukę w Miami Palmetto Senior High School.
Postanowił studiować elektrotechnikę i inżynierię komputerową na Uniwersytecie Princeton. Ukończył studia w 1986 roku po odbyciu stażu i rozpoczął karierę w FITEL, firmie światłowodowej na Wall Street, gdzie szybko awansował na stanowisko wiceprezesa. Na tym etapie życia Jeff Bezos przeniósł się do Nowego Jorku, gdzie dzięki wpływom Wall Street postanowił rozpocząć pracę w biznesie i finansach w Banker Trust, zostając najmłodszym wiceprezesem do 1990 roku!
Raczej jakąś szkołę skończył... | | | |
~Remik
| Kris
2023-02-05 15:33:41
Pozdrawiac z rozumiem ze w europie to wszyscy mają doktoraty z logistyki. Wytłumacz dlaczego przygłup nie moze prowadzic transportu?
Rac zej powinno to inaczej zabrzmieć!
Dlaczego same przygłupy prowadzą transport :) | 1 | | |