ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23461)
~K. | Zawiruje nim regesta i magtrans AMP walczy z co2 oni już się pchają w zero emisyjne auta żeby mu zabrać krociaki Bo przecież nie będą nimi jechac na zagłębie w de A gdzieś będą musieli jeździć z logiem AMP | |||
~sid | Dziadpraca, nie dziekuje | |||
~kris | Driver tłuku mowilem ci najpierw nauka logiki potem dyskusja. Teraz wypier. dalaj. | |||
~K. | Logika jest prosta jak cep Ty z tej gry wypadniesz z boiska Ktoś napisał projekt na ekologiczne pojazdy które będą dowozić ekologicznie towar i będą walczyć że złem pt co2 Ale za plecemi jest tak Słuchaj zrobimy szum jesteśmy eko kupimy kilka klamotów zero emisyjnych i będziemy odbijać się nimi na hucie wywożąc przez bramę ładunki Ale jest Warunek bierzemy to co nam pasi i ile A potem będą przepinki i jazda tradycyjnym autem Oni będą raportować niskie zużycie co2 bo przecież wożą to zero emisyjne auta A Ty będziesz lizał cukierka przez szybę | |||
~kris | Widzę ze jednak masz wiekszy problem. Ty durniu nawet budowy cepa nie ogarniasz? regesta przez ostanie 20 lat nie brała króciaków. Wogole na polskich hutach mało operuje. Głownie w belgii i de. Teraz kupili auta elektryczne za 250 tys euro zeby brac króciaki po 500 zł zeby za brama sie przepinac i jechac 10-20 km do klienta wracac na hute i znowu sie przepinac do elektryka i tak codziennie po kilkadziesiat razy. Kooorwa tego to nawet einstaein z noblem by nie wymyslił. Ale nie mysl juz wiecej bo ci to szkodzi ja ci wytłumaczę jak to działa. Regesta ma siec magazynów w odległosci jednego ładowania auta elektrycznego i miedzy własnymi magazynami bedzie woziła towary i na nich sobie postawi ładowarki. W papierach bedą mieli obnizona emisje zeby własnie wygrywac przetargii za granicą i dalej brac całą robotę z eisen czy bremen i sprzedawac podwykonawcom bo na tym własnie zarabiają. | |||
~kris | Firma Tobi na 80 aut ma miec 3 elektryki bo tylko tyle sie zepnie finansowo wg prezesa. Tzn ze jakby miał wiecej to byłby w dooopie bo klient nie zapłaci wiecej. Przy 3 szt to 77 jeszcze na to zarobi. To jak regesta ma 300 aut to moze beda mieli 10-15 sztuk elektryków zeby sie to zbilansowało. To ile oni tymi elektrykami roboty moga zrobic. | |||
jacek-kuba
| tomek też ma 80 szt, to kilka elektryków może szarpnąć. W końcu sztuczną inteligencję i peruwiańczyków już wprowadził. To wybitny bat jednak, klasa glatze. Obaj idą łeb w łeb. Jeszcze tylko 1 dzień został. | |||
~Frey | To nie elektryki tylko gazowce. W dealu są 3 podmioty. Dostawca lng/biolng mocno wspiera to finansowo. Dlaczego? Bo ma wolumen "gazu", który musi opitolic. Pod szczytnym hasłem walki z co2 kryje się prosty- jak cep - biznes. | |||
jacek-kuba
| Wszystko jest biznesem, babcia kasia czy ci siedzący na drogach, robią to dla pieniędzy, przykuwają się do drzew łańcuchami. petru po co na kasie siedzi? dla łapówek od molochów. Jakby płacili za emisje CO2, to chodzilibyśmy w aparatach tlenowych. Ten temat -ratowania planety nikogo nie interesuje. Kompletnie nikogo - znaczenie ma tylko pieniądz jaki można na tym zarobić. Cała reszta to już teatr. Dziady też do teatru chciały chodzić, ale biletów brakło. tvn to również teatr, remek g czy koperta po co jeżdżą do Polski z italii -no dla /piniędzy/ przecież -czy prawa może pilnują? , łysa sraka po co wypisuje tutaj bzdury -też chciał zarabiać -myśli, że kierowcę. znajdzie za pół stawki, tylko nie wychodzi mu to. Zaraz poszukam na YT tego od 6 króli, jak towar układa w markiecie. Półgłówek jakich mało. | |||
~kris | To wogole ciekawe co ten driver pisze. Bo wg niego za 2 dni umrzemy. A to dopiero duze firmy od 2025 mają raportowac emisję. Z tego jeszcze nic nie wynika. Jezeli jakies zmiany beda zachodziły to moze 2028 albo 2030 oczywiscie pod warunkiem ze sie to nie wypier. doli do tego czasu. Na tą chwile to wygląda tak ze firmy zbierały dane na temat klasy euro floty podwykonawców. Raben kazał wymienic na euro 6 to firmy wymieniły stare many na 10 letnie iveca euro 6 i po temacie na nastepne kilka lat. A driver spuszcza sie bo jakas firma kupiła kilka elektryków dla szpanu. | |||
Ł ysy
| Kris. Znasz to :"siegaj gdzie wzrok nie sięga, łam czego rozum nie łamie"? Jak zwykle nowe obowiązki przemycane są małymi literkami. Fakt obowiązkiem raportowania są duże firmy. Na podstawie czego mają raportować zatrudniając dziesiątki podwykonawców? Musz ą na podwykonawców nałożyć obowiązek rapartowania i koło się zamyka. Napisałem w bardzo prosty sposób, tak abyś zrozumiał. | |||
~K. | A co sam wolisz jeździć krótko z kilku przyczyn małe koszty niska eksploatacyjne koszty ZUS od najniżej kierowca tani bo codziennie w domu Ja też zjechałem częściowo na kraj i nie widzę sensu jechac po zachodzie Finansowo podobnie święty spokój Ładuje tylko i zdejmuje powroty czasem się trafią i tak Kierowców jak psów w schronisku do takiej pracy Każdy z nas wie że powtarzalna robota bez szukania wrażeń jest najlepsza Ale ja jak biorę to tygodniowo czasem od strzału 100-180 ładunków To ci mniejsi nie wąchają nawet smrodu z takiej puli A regesta czy magtrans też glupi nie będzie Maja czym i możliwości większe od ciebie i reszty drobnicy Tylko albo im się wydaje że zachód tylko jest super i nie wchodzą albo nie do końca umia to ogarnąć Ale gdy zachód kucnie to i będą kopać za wszystkim Wezmą co jest aby kierowca w turbanie się odbił | |||
Ł ysy
| jacek -sraka. Jesteś zajebiście odkrywczy. Za moment wynajdziesz koło. | |||
Ł ysy
| Jeszcze trochę i całe szaleństwo ekologiczne przejdzie do lamusa. Nie rajcowałbym się wchodzeniem w elektryki. | |||
~Kris | Łysy ale co ztego ze ja zaraportuję ilosc km x spalaniex klasa euro.? | |||
~Kris | Driver zacznij od budowy cepa bo to i tak dla ciebie abstrakcja. Auto za 250 tys euro bedzie robilo krociaki? | |||
~Kris | Taki absurd. Klienci chcieliby zebys jezdzil elektrykiem ale placic nie chcą. To jest taka sytuacja jak z gazowcami tylko razy 5. Moze duze firmy beda mialy z 5 sztuk dla statystyki i nic wiecej bo stawek wiekszych nie dostaną. A jak nie dostaną to nie zarobią. Zreszta regestq nie po to idzie w logistyke zeby jezdzic za psi choooj jak do tej pory. | |||
~K. | Masz rację Ty jesteś najlepszy i nie do zastąpienia | |||
~Kris | Pomysl choc raz logicznie a nie za wszelką cene chcesz udowodnic jakas bzdure. Kazdego mozna zastapic ale nie w taki sposob. Moze ty jestes zawzietym ciulem i bys doplacil zeby wyje. bac sasiada. Nie przypuszczam zeby regesta poszla w strate zeby wyje. bac jakiegos nieznanego dziada zeby przejac jego robotę | |||
~K. | Tylko te dwie firmy zarzucili by ciebie brudnymi rękawicami kierowców | |||
~K. | Zrozum xe nie utopisz już aut na zachodzie Nie ma co wozić Co myślisz że postawia 200 czy 300 aut? | |||
~Kris | Pewnie tak ale z jakiegos powodu do tej pory tego nie zrobily. Widocznie nie widzą w tym interesu. | |||
~Kris | A jaka roznica postawic czy jezdzic ze stratą? Umiesz policzyc gląvie ile by dolozyli jezdzac nowym autem na krociakach po 500 zl? | |||
~K. | Zje pies psa jak nie ma zająca | |||
~K. | A Ty dokładasz? Mam rozumieć? Słuchaj 3x500 dziennie i kosztów 700zl to i tak lepiej niż 650e po zachodzie | |||
~Kris | Najpierw magtrans zje Wojtyle i innych. Regesta wyje. bie swoich podwykonawcow. To nie jest tak jak pier. dolisz ze na zachodzie nie ma roboty. Dla magtransa i regesty wystarczy. Dla podwykonawcow moze zabraknąc. | |||
~Kris | Driver ale jakie ja mam koszty a jakie regesta. Jaka jest rata leasingowa za elektryka? | |||
~K. | Mało wiesz Walter miał ok 7000 dziennie ładunków w Europie a teraz do 3000 nie mogą dojsc | |||
~Dobre słowo | No forumowe przy.. g.. py ! Ten rok był dla was najlepszy sposród tych jakie będą :) 2025 przyniesie zwolnienia, redukcje, cięcia i coraz mocniejsze przykręcanie śruby. Firmy ściągną waszą ulubiona tania siłę roboczą, przyspiesza transformację kadrowe. Kolejki w pośredniakach zaczną przypominać kolejki za papierem toaletowym w PRL. Kierowcy będą najliczniej zwalniana grupa zawodową, a w firmach zmieni się całkowicie podejście do was. Żadnych ściem, pyskowania i marudzenia. Za byle co wylecicie z hukiem. Już 2024 jeżeli wasz kolega doniósł, że buntujesz innych pracowników, albo źle mówisz o firmie czy o swoich przełożonych wylatywałeś z pracy. Z całą pewnością czytają to kierowcy którzy z niewiadomych sobie przyczyn wylecieli z pracy. Czy to za porozumieniem czy po prostu nie została z tobą przedłużona umowa. W 2025 jeżeli chcecie się utrzymać, musicie pracować lepiej i taniej od waszej konkurencji. Żadnego narzekania, tylko pięknie dziękuję i juz jadę. Żadnych zgrzytów. Oczywiście możecie zaproponować obniżkę wynagrodzenia. To będzie jakiś tam atut. Jeżeli będziesz pracował więcej i lepiej niż turban, a w dodatku taniej masz szanse na utrzymanie się w pracy. Ekonomia moje drogie świry. Lepszy i tańszy wygrywa. Ty też nie lubisz przepłacać. Wybierasz taniej, nie zapłacisz więcej za ten sam produkt, a co dopiero za gorszy. Musicie wiedzieć, ze jesteście produktem na rynku pracy. Sprzedajecie się, a to oznacza że musisz znaleść kupca, czyli pracodawcę który zdecyduje się kupić twoja pracę. Wiec przyjmijcie moje życzenia na 2025! A niech wam pieniądze z nieba spadają, a niech wam płacą nawet 1000 dniówki! A niech wam będzie jak najlepiej! A niech was chwalą i kochają ! Tego wam życzę naprawdę szczerze. Ale to tylko moje życzenia i nie mam większego wpływu na to jak będzie. Rozumiejąc ekonomie gospodarki będzie raczej jak napisałem. Oczywiście wolałbym aby moje życzenia się spełniły. | 1 | ||
~K. | Ty liczysz jednostkę oni całości pracy u kontrahenta |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.