ID: 267966
Co zrobić, gdy klient prosi o dłuższy termin płatności
ID: 267966
ID: 267966
Przychodzi klient do firmy i… prosi o przełożenie terminu zapłaty. Brzmi jak początek dobrze znanego dowcipu z brodą. Polskim biznesom jednak wcale nie jest do śmiechu, bo w ciągu ostatnich 12 miesięcy aż 81 proc. przedsiębiorstw znalazło się w takiej sytuacji.
Przychodzi klient do firmy i… prosi o przełożenie terminu zapłaty. Brzmi jak początek dobrze znanego dowcipu z brodą. Polskim biznesom jednak wcale nie jest do śmiechu, bo w ciągu ostatnich 12 miesięcy aż 81 proc. przedsiębiorstw znalazło się w takiej sytuacji.
~etransport.pl
Posty (33)
~Wacek | Na takie ewentualności polecam eFaktor, czyli faktoring. Coraz popularniejsza formuła, ja sam jestem zadowolony ze współpracy. Indywidualne podejście do klienta, spory zakres finansowania, a rejestracja jest dość błyskawiczna, online, co tylko tam ułatwia temat. | -1 | ||
~12345 | A co ma zrobić kierowca jak dziad mówi że pinindzy nima?, Ja proponuję guma i wąskie drzwi, by dziad nie mógł uciec, po dwóch razach dziad pieniądze znajdzie | |||
jacek-kuba
| Inteligencję Polską wybili w czasie wojny. Więc za biznesy wzięła się Polskojęzyczna ubecja, bezpieka -dzisiaj to już potomkowie tej swołoczy która przybyła tu, na ruskich czołgach. Jak świat przetrwa to w następnym pokoleniu biznesmeni będą mądrzejsi, ale wszystko wskazuje, że klienci będą głupsi-na jedno wyjdzie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.