ID: 267055
A gdyby tak znieść zakazy?
ID: 267055
ID: 267055
Zakazy dla ciężarówek mają na celu poprawienie przepustowości na drogach oraz zwiększenie bezpieczeństwa. W czasie wakacyjnym ruch turystyczny jest wzmożony i to właśnie z tego względu, w okresie wyjazdów i powrotów z wakacji wprowadzono ograniczenia dla pojazdów ciężarowych.
Zakazy dla ciężarówek mają na celu poprawienie przepustowości na drogach oraz zwiększenie bezpieczeństwa. W czasie wakacyjnym ruch turystyczny jest wzmożony i to właśnie z tego względu, w okresie wyjazdów i powrotów z wakacji wprowadzono ograniczenia dla pojazdów ciężarowych.
~etransport.pl
Posty (24)
janre
| W Polsce zakazy są w miarę dobrze zaplanowane, w godzinach zwiększonego ruchu. Można byłoby znieść zakaz piątkowy i dopołudniowy w soboty i niedziele. Problemem jest np. Słowa ja czy Węgry, gdzie w wakacje wogole nie da się przejechać w weekend. Przynajmniej drogi tranzytowe powinny być wyjęte spod zakazów. | |||
g-a
| Belgia Holandia czy UK żadnych zakazów nie mają. Swoją drogą co mnie obchodzi że jakieś słoiki dojadą pół godziny później nad morze czy w góry. Gdzie równość obywateli wobec prawa? | |||
~Marrek | Ależ oczywiście, można znieść zakazy (w tym soboty i niedziele dozwolone), wprowadzić 18 godzinny czas jazdy na dobę plus sześć godzin załadunku, trzy godziny odpoczynku na leżance o szerokości 30cm oraz płatności 75% wynagrodzenia premią uznaniową. Można też wymontować lodówkę, bo prąd żre w nocy i wymontować klimatyzację, bo ropę żre, a tak w ogóle to co po, okna masz przecież, otwórz sobie. Można też wymontować zamki w drzwiach, bo po co zodziejowi utrudniać. Przemęczony kierowca i tak nie zareaguje, bo portierem nocnym nie jest. | |||
~kiero | Co na to Cyprian? | |||
~Ordynator jest jeden! | Tera kręci śmigłem. | |||
~męczennik transportu | W Niemczech jest dwukrotnie większe zagęszczenie na kilometr kwadratowy. Społeczeństwo znacznie bogatsze. Czy ktoś porównywał tygodniowe statystyki sprzed zakazów i te z czasów zakazów? | |||
~Ktos | Nie wiem kto to wymyślał te zakazy. pewnie lepiej zeby kierowca stał na parkingu przy 37 stopniach niż jechał sobie w klimatyzowanej kabinie. . moze jak by te pajace posiedzieli z jeden weekend w nagrzanej kabinie to by zrozumieli o czym mowie. tu nawet klima postojowa nic nie daje. | |||
~Xxxxx | Już lata temu pisałem że te zakazy to kompletna bzdura. Ale oczywiście że grono tych co byli za tymi zakazami to mnie prawie zjadło. Pisalem że są kraje gdzie nie ma zakazów i wszyscy żyją. Ci co muszą zrobić przerwę to i tak ją zrobią. Ale jak można by było jechać w klimatyzowanej kabinie w dzień i w nocy spać jak człowiek to nie. Przeciez kierowca ciężarówki jest gorszy od psa. Bo za pozostawienie psa w aucie podczas upałów jest kara. Dlaczego rządzących nik nie każe?To oni z pełną świadomością i premedytacją zamykają nas w kabinach podczas upałów. I co? Są bez karni i robią to na oczach wszystkich ludzi. Zreszta jeszcze chwila i nawet przepisy o czasie pracy i jazdy nie będą obowiązywać. Tacho przejdzie do historii. Juz nie ma komu jeździć a problem się tylko pogłębi. Stare wygi za chwilę odejdą na emeryturę a młody człowiek ma w * siedzenie w kabinie. Jeszcze chwila. | |||
~Naczelny ordynator et! | Xxxx mylisz się. Zawsze znajdzie się ktoś kto pojedzie bo zawód kierowcy jest bardzo dobrze opłacany. | |||
~Donn Diego | Xxxxx, oczywiscie, ze te zakazy to bzdura, w sobotę i niedzielę turysci już leżą na plaży, a nie jadą tam. Zakaz w piatek od 18 do 22 i w niedziele od 18 do 22 też by wystarczył. | |||
~Remik | Siedzieć w budach i nie szczekać?! Pan że swoją rodzinką na urlop jedzie! Nareszcie bez miszczów kierownicy co lewy pas blokują! | -1 | ||
~Naczelny ordynator et! | Jestem za zakazem od piątku od 16 do poniedziałku do 9 rano. Weekend jest po to żeby odpoczywać. Mało się jeszcze w tygodniu najezdzicie? | 1 | ||
~miska ryżu dla was | zakazy wymyslili niemcy w lat 50 xx wieku i juz tak zostało | |||
~Naczelny ordynator et! | Przyjmuje miskę ryżu z wdzięcznością. W ramach podziękowania oferuje gwintowanie za pół ceny. | |||
~Krzysztof | Te ograniczenia w ruchu dla ciezarowek to jest koszmar w tygodniu wiecej osobowek jezdzi i jest dobrze a w sobote zakaz jak bysmy nie byli ludzmi tylko robotami my tez mamy rodziny z kturymi sie niewidzimy caly tydzien bedoc w trasie tez chcielibysmy pobyc z nimi przez weekend no ale mamy zakaz puzniej czas sie konvzy na tacho i stoj do poniedzialku na sxczescie odchodze niebawem na emeryturke. | |||
~Remik | Jak już przyjdziesz na emeryturę to będziesz miał chociaż czas aby wziąć słownik języka polskiego i nauczyć się poprawnej pisowni... | |||
~Krzysztof ślawski | Ja zadań jedno pytanie jaki zawód ma 15 godzin drugie które firmy dają godnie pracować kierowcą jak np zapewnienie środki czystości środki do higieny osobistej która firma daje choć jeden posiłek dzieńy lub wodę do picia żadna ze kierowca zarabia od 7000 tys ale firmy nie dbają o pracowników taka jest prawda o tym zawodzie jeszcze bym powiedział to tak naprawdę murzyny w czasach niewoli miały lepiej | |||
~Kolega X | Ciężarówki w transporcie międzynarodowym powinny jeździć tylko nocą. Parkingi dla ciężarówek powinny być daleko od ludzi, ogrodzone płotem tak żeby kierowcy nie mogli wyjść z parkingu. Oczywiście badanie alkomatem przed wjazdem i przed wyjazdem. Jeżeli ciężarówka międzynarodowa jechała by w dzień kierowca powinien zostac aresztowany. W nocy kierowca przejedzie więcej i spali mniej paliwa. Ruch jest płynniejszy, a w dodatku autostrady w nocy świecą pustkami. Nie ma sensu kumulować sztucznie ruchu w dzień. Kierowcy międzynarodowi powinni korzystać z dróg tylko nocą. Od 22-6. Tak żeby zwykli niemali ludzie nie musieli ich oglądać. Stać pozamykani na strzeżonych parkingach w dzień, a w nocy jak nikogo niema ruszać. Piekarze też pracują tylko nocą. | |||
~Ordynator jest jeden! | Co tu się kurna znowu dzieje pissbolszewiki! | |||
~Kolega X | Powinno się też zlikwidować mandaty kierowcom zawodowym. W zamian kierowca otrzymywałby zakaz prowadzenia pojazdu. Np. jechał o 10km za szybko, prawko zatrzymane na trzy miesiące. Przejechał na czerwonym - prawko na rok Panowie nauczyli by się szacunku do przepisów. Gamonie mao jeździłby przepisowo jaki nikt inny. A dla czego nie mandaty? Bo życia za pieniądze z mandatów jeszcze nie możemy odkupić. Za to niepokorny kierowca jak nie jeździ nie stwarza zagrożenia. W ten sposób poprawiła by się sytuacja związana z bezpieczeństwem na drodze. | |||
~Kolega X | Oczywiście kierowca odbywający karę nie mógłby wykonywać innego zawodu. Zostałby pozbawiony środków odo życia. Jeżeli nie byłby w stanie przeżyć, mógłby się zgłosić do ośrodków pracy przymusowej. Tam za zapewnienie żywności budował by drogi, pracowałby na roli ewentualnie walczył na ukrainie za wolność Ukraińców. Walcząc za wolność ukrainy, każdy dzień na froncie liczony byłby jak trzy dni. Wszystko by się samo rozwiązało. Było. by bezpiecznie na drogach, mielibyśmy dobre piękne i tanie autostrady, a polska była by krajem miodu i chleba. W dodatku Ukraińcy mieli by silne wsparcie w postaci żywych tarcz. Kierowcy jednak mogą się jeszcze do czegoś przydać! | |||
~Kolega X | Należy również usunąć kierowców z sieci. Nikt nie ma ochoty na czytanie komentarzy kierowcy. Kierowca ma jechać, nie komentować. Kierowca powinien przechodzić raz na pół roku specjalne szkolenie. Tam uczyłby się o ekonomii, o krezusach biznesu i swoim miejscu na świecie. Uczyłby się jaka role pełni klasa robotnicza i ze nie można zmienić raz zakwalifikowanej klasy. Przynajmniej coś by wiedział, a tak myśli że trzymając kierownicę ciężarówki może kierować światem. Jak najszybciej muszą ruszyć szkolenia. | |||
~PARTYZANT | W którym zawodzie można 4500 tyś godzin spędzić w pracy?Tylko w tym!!! | |||
~leon | Głupi jesteś. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.